JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/38835-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Dostawa żywności dla Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38835 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu , ul. Osmańczyka 22, 45-027 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543850, faks 077 4543850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsm.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności dla Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu.Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w następującej kolejności: 
Część 1 - Różne produkty spożywcze. 
Część 2 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. 
Część 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 
Część 4 - Produkty mleczarskie.
Część 5 - Mrożonki owocowe i rybne. 
Część 6 - Jaja kurze.

Część 1 - Różne produkty spożywcze  
1. Herbata lipton lub równoważna w torebkach do zaparzania 2g w opakowaniach po 100 szt.	opakowanie	260
2. Herbata granulowana czarna indyjska w opakowaniu o masie netto nie mniej niż 200g, rodzaj opakowania gwarantujący ochronę aromatu	opakowanie	350
3. Herbata owocowa 17g - rózne smaki, w torebkach do zaparzania 17 g w opakowaniach po 20 szt torebek	opakowanie	20
4. Rozpuszczalna kawa zbożowa Inka lub równoważna, w opakowaniach nie mniej niż 200g, o wartości energetycznej nie mniej niż 346kcal/100g	opakowanie	10
5. Kakao rozpuszczalne, w opakowaniach nie mniej niż 300g, o wartości energetycznej nie mniej niż 370kcal/100g	opakowanie	270
6. Cukier biały kg	1010
7. Kasza gryczana	kg 90
8. Kasza jęczmienna-średnie ziarno	kg 90
9. Płatki kukurydziane cornflakes lub równoważne w opakowaniach nie mniej niż 250g	kg	300
10. Ryż biały długo ziarnisty	kg 110
11. Mąka pszenna wrocławska typ 500	kg 405
12. Mąka ziemniaczana	kg	100
13. Dżem różne smaki, w opakowaniach szklanych 260g, o wartości energetycznej nie mniej niż 130 kcal/100g	opakowanie	880
14. Zupa żurek w proszku kg 5
15. Groszek konserwowy w opakowaniach nie mniej niż 250g opakowanie 120
16. Fasolka czerwona konserwowa w opakowaniach nie mniej niż 250g	opakowań	45
17. Kukurydza konserwowa w opakowaniach nie mniej niż 340g	szt.	270
18. Koncentrat pomidorowy nie mniej niż 30%, w opakowaniach szklanych 800g	opakowań	130
19. Sól	kg	160
20. Przyprawa do potraw: warzywko, vegeta, ziarenka smaku lub kucharek	kg	50
21. Czosnek granulowany	kg	2
22. Pieprz ziołowy mielony w opakowaniach nie mniej niż 1kg	kg	1
23. Pieprz naturalny mielony	kg	3
24. Przyprawa do zup Winiary w płynie, w opakowaniach szklanych nie mniej niż 1 litr,	opakowań	170
25. Majeranek suszony tarty, w opakowaniach nie mniej niż 1kg	kg	2
26. Ziele angielskie w opakowaniach nie mniej niż 1kg	kg	4
27. Liść laurowy w opakowaniach nie mniej niż 1kg	kg	1
28. Zioła prowansalskie w opakowaniach nie mniej niż 1kg	kg	2
29. Przyprawa do drobiu w proszku	kg	3
30. Musztarda - dowolny rodzaj nie mniej niż 450g w opakowaniach do wyciskania	opakowań	260
31. Ketchup łagodny 500g, w opakowaniach do wyciskania	opakowań	260
32. Rodzynki	kg	10
33. Makaron: nitki, wstążki, łazanki, świderki	kg	450
34. Chrzan lub krem chrzanowy, w opakowaniach nie mniej niż 270g	opakowanie	95
35. Majonez o zawartości tłuszczu nie mniej niż 700 kacl/100ml, w opakowaniach szklanych nie mniej niż 400ml
	opakowanie	400
36. Olej rafinowany rzepakowy o wartości energetycznej nie mniej niż 900 kcal/100g=110ml	litr	530

2)  Badanie równoważności 
 pozycja nr 1 - herbata lipton lub równoważna. Jeżeli wykonawca oferuje produkt równoważny, do oferty załącza próbkę w postaci jednego opakowania herbaty równoważnej. Zamawiający sprawdzi równoważność poprzez zbadanie smaku i aromatu. Wykonawca 
oferujący herbatę lipton nie składa próbki tej herbaty. 
* * pozycja nr 9 - płatki kukurydziane corn flakes lub równoważne. Jeżeli wykonawca oferuje produkt równoważny, do oferty załącza próbkę w postaci jednego opakowania płatków równoważnych. Zamawiający uzna równoważność, jeżeli na zamkniętym fabrycznie opakowaniu będzie czytelna charakterystyka produktu według poniższego składu: 
grys kukurydziany nie mniej niż 98%; 
witamina C, B2, B6, B1, B12; 
cukier, sól, glukoza, ekstrakt słodowy; 
może zawierać śladowe ilości mleka, pszenicy, soi i różnych orzechów. 
Wykonawca oferujący płatki corn flakes nie składa próbki. 
Protokół z badania próbek będzie załącznikiem do protokołu postępowania. 
Brak równoważności oznacza odrzucenie w całości oferty na część 1. 
3) Określenie opcji 
1.	Zakres zamówienia zawarty w 36 pozycjach powyższej tabeli uwzględnia opcję, 
w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 75% tego zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 25% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie,
a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
4) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu w miejscu wskazanym, a w kolumnie 5 jego wartość jednostkową netto we wszystkich 36 pozycjach formularza ofertowego. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą dla danego produktu stawkę podatku VAT (na przykład 23%), której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku. 
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) danej pozycji z uwzględnieniem właściwej stawki VAT i sumuje wszystkie ceny kolumny 7 uzyskując cenę oferty częściowej nr 1. 
4.	Ceny w ofercie należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto danej pozycji zamówienia z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa.
Część 2 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1.	Kurczaki	kg	800
2	Mięso mielone z indyka	kg	90
3	Piersi z kurcząt	kg	250
4	Kiełbasa krakowska sucha	kg	40
5	Pasztetowa wieprzowa wędzona w bloku	kg	70
6	Karczek bez kości	kg	40
7	Łopatka wieprzowa bez kości	kg	180
8	Mięso mielone wieprzowo-wołowe	kg	160
9	Szynka odkostniona	kg	170
10	Wątroba drobiowa	kg	10
11	Szynka wędzona	kg	120
12	Szynka z łopatki konserwowa	kg	130
13	Baleron z indyka	kg	170
14	Boczek wędzony	kg	150
15	Mielonka (równorzędna szynce konserwowej)	kg	120
16	Kiełbasa toruńska	kg	110
17	Kiełbasa parzona (równorzędna kiełbasie krakowskiej lub szynkowej)	kg	165
18	Kiełbasa śląska	kg	145
18	Mortadela z różnymi dodatkami warzywnymi	kg	40
19	Polędwica sopocka	kg	410
20	Schab bez kości	kg	635
21	Uda z kurczaka	kg	260
22	Parówki cienkie	kg	135
2) Określenie opcji 
1.	Zakres zamówienia zawarty w 22 pozycjach powyższej tabeli uwzględnia opcję, w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 75% tego zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 25% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
3) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje w kolumnie 5 wartości jednostkowe netto we wszystkich 22 pozycjach formularza ofertowego. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą dla danego produktu stawkę podatku VAT (na przykład 23%), której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku. 
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) danej pozycji z uwzględnieniem właściwej stawki VAT i sumuje wszystkie ceny kolumny 7 uzyskując cenę oferty częściowej nr 2. 
4.	Ceny w ofercie należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto danej pozycji zamówienia z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa.

Część 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 
1.	Chleb pszenno-żytni 700g niekrojony, spełniający niżej opisane wymagania. Wymaga załączenia próbki.	szt.	3200
2	Chleb razowy 700g niekrojony spełniający niżej opisane wymagania. Wymaga załączenia próbki.	szt.	400
3	Bułki pszenne zwykłe 60g	szt.	25 000
4	Bułki grahamki 60g	szt.	4500
5	Bułka tarta	kg.	130
6	Drożdżówki 160g	szt.	1500
7	Rogale 110g	szt.	2000
8	Pączki 150g	szt.	2800
W celu stwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego dotyczących jakości, każdy wykonawca do oferty załącza próbki chlebów: jeden chleb pszenno żytni i jeden chleb razowy. 
2) Wymagania zamawiającego dotyczące jakości chleba 
1.	Zamawiający wymaga aby chleby pszenno-żytnie i razowe nie zawierały: cukru, lecytyny E 322 (emulgator), kwasu askorbinowego (środka do przetwarzania mąki), enzymów. Zamawiający wymaga, aby do produkcji chlebów pszenno-żytnich i razowych była zastosowana mąka niestandaryzowana: 
-mąki pszenne - niestandaryzowana 650, pszenna 500, chlebowa 750, pszenna graham 1820 średnia; 
-mąki żytnie 720, mąka razowa 200 średnia. 
2.	Zakwas prowadzony metodą pięciofazową -sól, drożdże, woda. 
3) Sposób badania próbek chleba 
1.	Badanie wyglądu: chleb wyrośnięty, bez zapadłości na górnej części, spód wypieczony nie przypalony, kolor złocisty nie słomkowy. 
2.	Badanie dotykowe: poprzez naciśnięcie kciukiem góry chleba w celu stwierdzenia czy wraca do pierwotnej formy, co wskaże na dobre wypieczenie. 
3.	Badanie zapachu i smaku: poprzez przekrojenie chleba w celu stwierdzenia czy jego zapach i smak nie wskazuje na użycie spulchniaczy i polepszaczy,  
4.	Badanie świeżości: po upływie 36 godzin od wypieku: czy zachowuje zapach i smak pierwotny, czy nie występuje nadmierne kruszenie i ubytki treści przy krojeniu. 
5.	Jeżeli badania załączonych próbek wykażą braki w/w cech choćby w jednej z czterech pozycji 
badań próbek, Zamawiający uzna że oferta Wykonawcy nie spełnia oczekiwań Zamawiającego, co spowoduje odrzucenie oferty na część 3 w całości. 
4)  Określenie opcji 
1.	Zakres zamówienia zawarty w 8 pozycjach powyższej tabeli uwzględnia opcję, w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 80% tego zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 20% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
5) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje w kolumnie 5 wartości jednostkowe netto we wszystkich 8 pozycjach formularza ofertowego. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą dla danego produktu stawkę podatku VAT (na przykład 5%), której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku. 
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) danej pozycji z uwzględnieniem właściwej stawki VAT i sumuje wszystkie ceny kolumny 7 uzyskując cenę oferty częściowej nr 3. 
4.	Ceny w ofercie należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto danej pozycji zamówienia 
7.	z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny 
8.	skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa.

2.4	Część 4 - Produkty mleczarskie.
1.	Masło: zawartość tłuszczu nie mniej niż 82%, Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	600
2	Margaryna mleczna miękka o wartości energetycznej nie mniej niż 540 kcal/100g tłuszczu. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	200
3	Ser biały półtłusty (twaróg) o wartości energetycznej nie mniej niż 129 kcal/100g. Termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.	kg	480
4	Ser topiony w krążkach po 8 szt. w opakowaniu (krążku) różne smaki. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	opakowań	570
5	Ser żółty, zawartość tłuszczu nie mniej niż 45% w suchej masie. Termin przydatności nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	kg	830
6	Mleko 2%, w folii o pojemności netto 0,9l Termin przydatności nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.	szt.	1250
7	Śmietana 18% w kubkach nie mniejsza niż 330g, słodka, bez grudek, barwa biała lub krem. Termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.	szt.	1180
8	Jogurt kubek 330 ml owocowy różne smaki z widocznymi kawałkami owoców. Zawartość tłuszczu od 0 do 1,5%. Termin przydatności nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy.	szt.	3600
9	Jogurt naturalny kubek 330 ml . Zawartość tłuszczu od 0 do 1,5%. Termin przydatności nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy.	szt.	500
10	Mleko  w kartonie 3,2%. Tłuszczu. Termin przydatności nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.	litr	1400
11	 Serek homogenizowany Danio lub równoważny, o różnych smakach, w opakowaniach o masie nie mniej niż 150g netto. Termin przydatności nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy.
	szt.	2700
2) Badanie równoważności 
 pozycja nr 11 - serek homogenizowany Danio lub równoważny. 
Jeżeli wykonawca oferuje produkt równoważny, do oferty załącza próbkę w postaci jednego opakowania serka o dowolnym smaku. Zamawiający uzna równoważność, jeżeli na zamkniętym fabrycznie opakowaniu będzie czytelna charakterystyka produktu według poniższego składu: 
twaróg odtłuszczony, wsad smakowy - woda, cukier, syrop glukozowo-fruktuzowy, naturalny 
aromat, śmietanka, cukier, skrobia modyfikowana, żelatyna wieprzowa. 
Z mleka pasteryzowanego. O wartościach odżywczych 100g produktu: wartość energetyczna 
nie mniej niż 110 kcal/471kJ, białko nie mniej niż 5g, węglowodany nie mniej niż 15g, 
tłuszcz do 3g. 
Wykonawca oferujący serek homogenizowany Danio nie składa próbki. 
Protokół z badania próbek będzie załącznikiem do protokołu postępowania. 
Brak równoważności oznacza odrzucenie w całości oferty na część 4. 
3) Określenie opcji 
1.	Zakres zamówienia zawarty w 11 pozycjach powyższej tabeli uwzględnia opcję,w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 75% tego zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 25% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
4) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje w kolumnie 5 wartości jednostkowe netto we wszystkich 11 pozycjach formularza ofertowego. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą dla danego produktu stawkę podatku VAT (na przykład 5%), której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku. 
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) danej pozycji z uwzględnieniem właściwej stawki VAT i sumuje wszystkie ceny kolumny 7 uzyskując cenę oferty częściowej nr 4. 
4.	Ceny w ofercie należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto danej pozycji zamówienia z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa

2.5	Część 5 - Mrożonki owocowe i rybne.
1	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	250
2	Filet z morszczuka- mrożony	kg	100
3	Filety z dorsza bałtyckiego mrożone	kg	80
4	Śledź matias-filet biały mięsisty
bez skóry	kg	20
5	Konserwa śledź w oleju, masa netto nie mniej niż 170g	szt.	40
6	Konserwa śledź w pomidorach,
masa netto nie mniej niż170g	szt.	40
7	Konserwa makrela w pomidorach, masa netto nie mniej niż	szt.	40
8	Konserwa makrela w oleju masa netto nie mniej niż 170g	szt.	40
2) Określenie opcji 
1.	Zakres zamówienia zawarty w 8 pozycjach powyższej tabeli uwzględnia opcję, w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 75% tego zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 25% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
3) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje w kolumnie 5 wartości jednostkowe netto we wszystkich 8 pozycjach formularza ofertowego. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą dla danego produktu stawkę podatku VAT, której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku.
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) danej pozycji z uwzględnieniem właściwej stawki VAT i sumuje wszystkie ceny kolumny 7 uzyskując cenę oferty częściowej nr 5. 
4.	Ceny w ofercie należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto danej pozycji zamówienia z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa.

2.6	Część 6 - Jaja kurze CPV-03142500-3.
1	Jaja kurze, kategoria wagowa XL70-75g,nie popękane i nie myte, termin ważności nie mniej niż 7 dni od daty dostawy	szt.	9500
2) Określenie opcji 
1.	Zakres uwzględnia opcję w ramach której zamawiający zamierza zrealizować 75% zakresu jako koniecznego minimum w trakcie trwania umowy. 
2.	Realizacja opcji (do 25% zamówienia) wystąpi w zależności od zwiększonych potrzeb zamawiającego w trakcie trwania umowy, na skutek jego decyzji w tym zakresie, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania rozszerzonego zakresu. 
3.	Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. 
3) Sposób obliczenia ceny oferty 
1.	Wykonawca wpisuje w kolumnie 5 formularza ofertowego wartość jednostkową netto. 
2.	W kolumnie 6 Wykonawca podaje w procentach obowiązującą stawkę podatku VAT, której obowiązek właściwego stosowania spoczywa na Wykonawcy, bez wpisywania wartości tego podatku. 
3.	W kolumnie 7 Wykonawca podaje cenę (wartość brutto) z uwzględnieniem właściwej stawki VAT uzyskując cenę oferty częściowej nr 6. 
4.	Cenę oferty należy określać z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 
5.	Zgodnie z art. 87 ust. 2 Prawa, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 
6.	Zamawiający informuje, że określenie w ofercie ceny brutto z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Prawa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.81.50.00-6, 15.50.00.00-3, 15.89.60.00-5, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa, dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione. 
W przypadku  gdy podmioty te będąbrały udział w realizacji części zamówienia (będą podwykonawcami) zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty, w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczenia  i dokumenty jak wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowach w przypadku: 
- zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT lub wprowadzenia akcyzy, 
- zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy, spowodowane zmianą formyorganizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 
- wystąpienia ograniczeń dostępności artykułów wymienionych w ofercie lub wycofanie 
z rynku tych artykułów, powodujące konieczność wymiany na artykuły równoważne, 
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie sąkonsekwencją winy którejkolwiek Strony umowy. 
2)	Ustanawia się, że w rozumieniu art. 144 Prawa nie stanowią zmiany umowy przypadki: 
- zmiany osób przewidzianych do kontaktów zarówno ze strony Zamawiającego jak
i Wykonawcy, 
- zmiana numeru rachunku bankowego 
- zmiany danych teleadresowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsm.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nazwa Zamawiającego:	Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu
Adres:				45-027 Opole, ul. Edmunda Osmańczyka 22
Strona internetowa:		www.zsm.opole.pl
E-mail:			sekretariat@zsm.opole.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu
45-027 Opole
ul. Edmunda Osmańczyka 22
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com